ok, daar deed ook een gast mee die dat ook gewonnen had!quote:
Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen eropquote:Op maandag 31 maart 2014 19:48 schreef RenaultSport het volgende:
Om 1845u nog gebeld voor een ritje. In de ritomschrijving staat VW Golf, echter het kenteken hoort bij een Toyota Auris. Kenteken is juist neem ik aan?
GESTOOOLEEENquote:Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen erop
De Focus staat toevallig ook op hetzelfde onderstel als de V50, dus ja, ze hebben wel het een en ander met elkaar gemeenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik kreeg een Ford Focus mee met het kenteken van een Volvo V50. Zal wel een foutje zijn dacht ik, maar hij had echt die platen erop
Heb wel eens gehad dat het kenteken klopte maar de auto niet. De klant verwachtte wel dat ik kwam, dus het was wel goed. Toch is een tikfout logischer jaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal klopt juist de auto, een tikfoutje in een kenteken is zo gemaakt. Een tikfoutje maken waardoor er VW Golf in plaats van Toyota Auris staat is iets minder logisch.
Is de reden huur? Dan moet je gewoon een transportformulier invullen en in Den Bosch krijg je ook nog formulieren mee. Alles naderhand naar Den Bosch mailen en uploaden bij EW (heb ik gedaan iig) en dan is het goed.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:07 schreef kweenie1 het volgende:
Vandaag ritten gereden -lees 'een collega verschillende auto's op laten halen terwijl ik in de BWM 520i van de zon genoot'.
Morgen 2 ritten, Vlissingen-Nijmegen in een Peugeot 208 en
Den Bosch-Terneuzen in zo'n befaamde VW caddy(voor een postmaatschappij). Iemand zo'n ritje al vaker gehad(het is voor 'abchuur kantoor Den Bosch' reden transport: huur)? Het is me door de inconsistente klantinfo compleet onduidelijk wat ik nou met welk papier moet doen...
Ah, ik heb alleen een paar keer gehad dat het kenteken niet klopte, maar toen ik daar kwam was het overduidelijk dat er een tikfout gemaakt wasquote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat het kenteken klopte maar de auto niet. De klant verwachtte wel dat ik kwam, dus het was wel goed. Toch is een tikfout logischer ja
Ah, ga altijd naar Uderns. Gasthof Wiesenheim slapen wij altijd. Is ook een aanrader om te eten, goedkoop en kwalitatief prima. Gewoon simpel en niet te gek/luxe. En altijd vers.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fugen, wil er vooral veel gaan mountainbiken
Wij gaan naar een nog in bouw zijnde appartementencomplex.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ah, ga altijd naar Uderns. Gasthof Wiesenheim slapen wij altijd. Is ook een aanrader om te eten, goedkoop en kwalitatief prima. Gewoon simpel en niet te gek/luxe. En altijd vers.
Jij bent ook PC toch? Want ik heb begin van het jaar een dame gehad die net een paar dagen een v60 had, volgens mij ook ingeruild voor een 5 serie.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef RTS91 het volgende:
5 serie van vandaag bleek ingeruild te zijn tegen een V60 D6 hybrid, heerlijk auto!
Wielbasis gegevens zijn er niet, alleen gewichtquote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef driekeerdrie het volgende:
Aan de wielbasis misschien? En die vergelijken met de gegevens op de mercedessite.
Waar in Barendrecht moest je die Outlander ophalen?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:36 schreef driekeerdrie het volgende:
Lekker dagje zo. Zit nog steeds in de trein (nog bijna een uurtje) na mijn ritje. Barendrecht - Denekamp (ten oosten van Enschede) in een gloedjenieuwe Mitsubishi Outlander PHEV, alles erop en eraan en toen ik ermee weg reed stonden er pas 9 kilometers op de teller.
Ik kom wel aan de 8 uur zo vandaag.
Stuur je wel even een DMquote:Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef Krotenkoker het volgende:
[..]
Waar in Barendrecht moest je die Outlander ophalen?
Ja, zal wel dezelfde klant zijn (een witte V60), vanuit regio Zwolle vaak.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:11 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Jij bent ook PC toch? Want ik heb begin van het jaar een dame gehad die net een paar dagen een v60 had, volgens mij ook ingeruild voor een 5 serie.
Voor zover ik weet betekent de eerste 3 niet verlengd.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand die toevallig weet of je ergens kan zien of een Sprinter verlengd is a.d.h.v. van een kentekenrapport?
906 KA 35 SPRINTER 313CDI
2.1 CDI 313 906 KA 3
Dit dus
Edit: Leeggewicht van 1950 kg intypen in Google geeft me de korte versie. Zal dus wel zo zijn, jammer
Eigenlijk zou je die toestanden gewoon moeten weigerenquote:Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef CitroenFrance het volgende:
Ik heb de meest ranzige busje ever gehad!!! Van het stuur kreeg ik zwarte handen, op de bekleding lagen klodders substantie (geen idee wat het was). Het was een Jumper met zo pickupbak achterop. In Oss gingen ze eerst vrolijk alles controleren -____-"! Bijna buurtbus gemist naar het station. Tweede auto was een 5008 waar nog 100 km gereden kon worden, stand op vestiging abcd breda was 7km -__-". Is het zo moeilijk om minimaal halve tank in te leveren.
Nja, tijd was al krap en een Esso tankstation zit ook niet overalquote:Op maandag 31 maart 2014 23:57 schreef Panthera. het volgende:
100km valt toch wel mee? Zat tijd om een geschikt tankstation op te zoeken.
Eckte bazen hebben daarom ook een Shell pasjequote:Op maandag 31 maart 2014 23:58 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Nja, tijd was al krap en een Esso tankstation zit ook niet overal
Kan me inderdaad nog herinneren dat je dat zei, maar dit is de eerste rit voor de grote in Breda waarbij de extra klantinfo er daadwerkelijk bijstaat voor mij. 2x ritten rijden, en een paar keer auto ophalen/afleveren(voor die in Raamsdonksveer), en dan kom ik er nu achter dat je alle papieren op de bijrijdersstoel moet leggenquote:Op maandag 31 maart 2014 20:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Is de reden huur? Dan moet je gewoon een transportformulier invullen en in Den Bosch krijg je ook nog formulieren mee. Alles naderhand naar Den Bosch mailen en uploaden bij EW (heb ik gedaan iig) en dan is het goed.
Ik zei hier laatst ook al dat ze de klantinformatie van dat bedrijf wel eens mogen verversen want er staan zoveel tegenstrijdigheden in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |