Ik kom er morgen voor het eerst, tijdens de sollicitatie ook niet daar geweest. Maar ja, regio Groningen, niet zo gek dus.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ontelbaar veel keren waarvan de eerste keer dus tijdens de sollicitatie was
Dat heb ik ook niet gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef Irritatie100 het volgende:
En natuurlijk ook nog parkeren voor de deur van de grote in Breda en daar een verhaal te horen krijgen dat je daar nog vaak zal gaan komen.
Rijtijd???quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Radio was inderdaad altijd het belangrijkste
Hoewel ik een keer toen het dik in de 30 graden was een Kangoo zonder airco had en daarmee compleet vast stond waardoor er ook geen rijtijd door m'n raampje kwam. Daar had ik liever airco dan een radio gehad
Autocorrectquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Rijwind, autocorrect, jatochniettan
Dat wil nog wel eens woorden aanpassen ja, maar toch vind ik het handiger om het aan te hebbenquote:
+ een 9quote:
1019?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
+ een 9
Al kwam er op de aflever locatie wel achter dat er GPS in zat
191 in totaal, maar ik heb er wel harder mee gereden. Maar dat was samen met een andere Mercedes op..quote:
Misschien moet je het kenteken ff blurrenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:48 schreef Kamikaas het volgende:
Ik ben wel eens benieuwd wat de dikste auto is die de hikers hier hebben gereden.
Bij mij is het denk ik deze:
[ afbeelding ]
Audi A6 S-line. Heerlijke bak vind ik.
Ja, want zo'n schrale 2.0 TDI is totaal niet hipquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Misschien moet je het kenteken ff blurren
Ik voor EW ook praktisch nooit. Maar wanneer je een A5 S-line onder je kont hebt, moet je die op z'n minst wel even doortrappenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:45 schreef Viezze het volgende:
Ik rijd op de snelweg bijna nooit te hard, en voor EW zeker niet.
Fijn vooruitzichtquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen staat de wekker om 05:15 voor een dagje Audi A7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |