Hoe laat ik er wasquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ik heb haar niet gezien vandaag. Hoe laat was je bij abc in Breda? Ze zitten echt vaak in Breda, vooral die man van het instructiefilmpje.
Ohh, jij moest pendelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:26 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Hoe laat ik er was? Van 9 tot 10(m'n collega kreeg de auto niet mee op z'n startadres dus kon ik een uur wachten op hem), toen om half 12 een kwartiertje, rond 1 uur een paar minuten, om half 3 een kwartiertje en rond half 4 ook nog een kwartiertje.
Ik geloof dat ze om half 3 in die bmw met dat putje in de motorkap stapte terug naar kantoor, toen heb ik natuurlijk nog even gezwaaid![]()
Ik heb die lui nooit gezien. Dat was bij Meerkerk / Energieweg toch?quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:
Hebben jullie dat vaak dan?
Ik ben één keer een controle tegengekomen. Beetje gezeur omdat ik een leren jas aan had. Sloeg nergens op, was prima verzorgd varkenssuede en niet zo'n glimmend nepleren vuilsnisza. Een flink aantal stappen netter dan wat hij zelf om zich heen had geslagen. Maar goed, verder ook geen problemen mee gehad ofzo
Dat is bij de Vogel ook. Spijkerbroekquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:53 schreef Kiprollade het volgende:
Controleren bij abc terwijl je gewoon je dagelijkse kloffie aan mag bij hikerwerkzaamheden...
Die gasten daar boeit het echt geen hol of je nou in je zwembroek komt of in maatpak, maarja.
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.quote:
Mjah, moest vandaag wat poolauto's bezorgen. Daar trek ik geen pak voor aan.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.
Denk wel dat ik mijn record voor duurste wagen die ik mee gehad heb niet meer ga verbreken trouwensKarretje van een kwart miljoen
Met je piercing.quote:Op dinsdag 1 april 2014 01:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik volg altijd braaf de voorschriften, maar voor dure auto's bij een particulier (zoals de BMW), doe ik net wat meer m'n best om er niet uit te zien als een overdressed incompetente studente.Wordt ook wel gewaardeerd merk ik, dat is dan toch ook wel weer prettig.
Officieel 7 totaal, 2 uit Roosendaal(de 1e 2), 3 in Tilburg, 1 uit Breda en 1 uit Rijen. Dat laatste bedrijf(die we als 6e rit deden) was echter dicht.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:30 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Ohh, jij moest pendelen! Is voor mij tijdje geleden dat ik zoiets heb gedaan. Hebben jullie genoeg wagens gehad dan
! Ik was altijd rond 14 a 14.30 klaar met pendelen.
Nja dat nog niet eens. Die collega was dus gepakt op z'n sneakers en ongeschorenheid, en toen werd hem dus gevraagd of hij met mij ritten aan het rijden was(beetje een retorische vraag? Weet zij toch beter dan ons neem ik aan). Dus hij vertelde dat toen hij instapte, en ben toen na de volgende auto ook maar even naar binnen gelopen terwijl die collega aan het kopieren was. Heb me toen voorgesteld en even gebabbeld tot die collega weer terug was. Ze heeft niks gezegd over m'n 'representativiteit', dus dan zal het wel goed zijn. Blikje cola en zakje m&ms voor onderweg meegekregen en dat is hoe ik m'n eerste controle heb overleefd. Moet dan wel zeggen dat ik sowieso tot dusver altijd wel in pak(ex stropdas) ga. Dan voel ik me meteen heel superieur in het OV over al die paupersquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:33 schreef CitroenFrance het volgende:
Controle zelf stelt niks voor, je naam en kenteken doorgeven.
Is niks over gezegd bij de sollicitatie en staat ook niet in de voorschriften.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |