abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138387010
Ik zou echt weigeren. Ik snap dat niet elke auto een BMW kan zijn, maar veiligheid voorop en als het te goor is mogen ze ook een ander bellen. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_138387231
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:10 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ik heb haar niet gezien vandaag. Hoe laat was je bij abc in Breda? Ze zitten echt vaak in Breda, vooral die man van het instructiefilmpje.
Hoe laat ik er was :')? Van 9 tot 10(m'n collega kreeg de auto niet mee op z'n startadres dus kon ik een uur wachten op hem), toen om half 12 een kwartiertje, rond 1 uur een paar minuten, om half 3 een kwartiertje en rond half 4 ook nog een kwartiertje.

Ik geloof dat ze om half 3 in die bmw met dat putje in de motorkap stapte terug naar kantoor, toen heb ik natuurlijk nog even gezwaaid :W :W
pi_138387292
Hebben jullie dat vaak dan?

Ik ben één keer een controle tegengekomen. Beetje gezeur omdat ik een leren jas aan had. Sloeg nergens op, was prima verzorgd varkenssuede en niet zo'n glimmend nepleren vuilsnisza. Een flink aantal stappen netter dan wat hij zelf om zich heen had geslagen. Maar goed, verder ook geen problemen mee gehad ofzo :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138387319
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:26 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Hoe laat ik er was :')? Van 9 tot 10(m'n collega kreeg de auto niet mee op z'n startadres dus kon ik een uur wachten op hem), toen om half 12 een kwartiertje, rond 1 uur een paar minuten, om half 3 een kwartiertje en rond half 4 ook nog een kwartiertje.

Ik geloof dat ze om half 3 in die bmw met dat putje in de motorkap stapte terug naar kantoor, toen heb ik natuurlijk nog even gezwaaid :W :W
Ohh, jij moest pendelen ;)! Is voor mij tijdje geleden dat ik zoiets heb gedaan. Hebben jullie genoeg wagens gehad dan ;)! Ik was altijd rond 14 a 14.30 klaar met pendelen.
pi_138387369
Mwah, 1x in Meerkerk, bedrijf zit ook in Houten en een aantal keer in Breda. Bij het laatste lijkt het steeds vaker te gebeuren. Misschien omdat mensen niet aan de kledingvoorschriften houden? Bij laatste controle kwam er een gozer met een spijkerbroek aan met gaten :') :') :') . Controle zelf stelt niks voor, je naam en kenteken doorgeven.
pi_138387643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:
Hebben jullie dat vaak dan?

Ik ben één keer een controle tegengekomen. Beetje gezeur omdat ik een leren jas aan had. Sloeg nergens op, was prima verzorgd varkenssuede en niet zo'n glimmend nepleren vuilsnisza. Een flink aantal stappen netter dan wat hij zelf om zich heen had geslagen. Maar goed, verder ook geen problemen mee gehad ofzo :)
Ik heb die lui nooit gezien. Dat was bij Meerkerk / Energieweg toch?
  dinsdag 1 april 2014 @ 00:53:10 #282
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138387673
Controleren bij abc terwijl je gewoon je dagelijkse kloffie aan mag bij hikerwerkzaamheden... :')
Die gasten daar boeit het echt geen hol of je nou in je zwembroek komt of in maatpak, maarja.
pi_138387695
Ik heb nog nooit controle gezien. ;(
pi_138387698
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:53 schreef Kiprollade het volgende:
Controleren bij abc terwijl je gewoon je dagelijkse kloffie aan mag bij hikerwerkzaamheden... :')
Die gasten daar boeit het echt geen hol of je nou in je zwembroek komt of in maatpak, maarja.
Dat is bij de Vogel ook. Spijkerbroek _O_
pi_138387715
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb nog nooit controle gezien. ;(
Ik ook niet, maar ik denk dat ze flink gaan zeiken op mijn donkere spijkerbroek en Vans.
pi_138387832
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:55 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat is bij de Vogel ook. Spijkerbroek _O_
Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.

Denk wel dat ik mijn record voor duurste wagen die ik mee gehad heb niet meer ga verbreken trouwens _O_ Karretje van een kwart miljoen _O_
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138387868
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan wat je moet doen. Als ik zo'n klote Caddy van leasemaatschappij naar schadebedrijf moet brengen ga ik ook fijn in spijkerbroek hoor. Maar voor die Audi A8 die ik vanmorgen moest ophalen bij een particulier vond ik het toch wel gepast om een pak aan te trekken.

Denk wel dat ik mijn record voor duurste wagen die ik mee gehad heb niet meer ga verbreken trouwens _O_ Karretje van een kwart miljoen _O_
Mjah, moest vandaag wat poolauto's bezorgen. Daar trek ik geen pak voor aan. :P
pi_138387899
Ik volg altijd braaf de voorschriften, maar voor dure auto's bij een particulier (zoals de BMW), doe ik net wat meer m'n best om er niet uit te zien als een overdressed incompetente studente. :') Wordt ook wel gewaardeerd merk ik, dat is dan toch ook wel weer prettig.
pi_138387917
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:10 schreef Sarasi het volgende:
Ik volg altijd braaf de voorschriften, maar voor dure auto's bij een particulier (zoals de BMW), doe ik net wat meer m'n best om er niet uit te zien als een overdressed incompetente studente. :') Wordt ook wel gewaardeerd merk ik, dat is dan toch ook wel weer prettig.
Met je piercing.
pi_138388230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:30 schreef CitroenFrance het volgende:

[..]

Ohh, jij moest pendelen ;)! Is voor mij tijdje geleden dat ik zoiets heb gedaan. Hebben jullie genoeg wagens gehad dan ;)! Ik was altijd rond 14 a 14.30 klaar met pendelen.
Officieel 7 totaal, 2 uit Roosendaal(de 1e 2), 3 in Tilburg, 1 uit Breda en 1 uit Rijen. Dat laatste bedrijf(die we als 6e rit deden) was echter dicht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 00:33 schreef CitroenFrance het volgende:
Controle zelf stelt niks voor, je naam en kenteken doorgeven.
Nja dat nog niet eens. Die collega was dus gepakt op z'n sneakers en ongeschorenheid, en toen werd hem dus gevraagd of hij met mij ritten aan het rijden was(beetje een retorische vraag? Weet zij toch beter dan ons neem ik aan). Dus hij vertelde dat toen hij instapte, en ben toen na de volgende auto ook maar even naar binnen gelopen terwijl die collega aan het kopieren was. Heb me toen voorgesteld en even gebabbeld tot die collega weer terug was. Ze heeft niks gezegd over m'n 'representativiteit', dus dan zal het wel goed zijn. Blikje cola en zakje m&ms voor onderweg meegekregen en dat is hoe ik m'n eerste controle heb overleefd. Moet dan wel zeggen dat ik sowieso tot dusver altijd wel in pak(ex stropdas) ga. Dan voel ik me meteen heel superieur in het OV over al die paupers *)
pi_138389198
En we zitten alweer op het station op de trein naar Vlissingen te wachten :O . Duurt gelukkig vanaf Roosendaal maar een uur, dus dat wordt wekkertje zetten en slapen maar :Z
pi_138390452
Ik doe altijd maar een chino aan. Meestal zijn het 'gewone' wagens en om mijn pak voor dat aan te trekken :') :'). Meestal wel een overhemd er boven (tenzij het vriest, dan trek ik een trui onderaan). Tijdens controle vragen ze toch niet om je jas open te doen haha. Laatste controle kreeg ik ook snoep en drinken. In de week van 5 december kreeg ik pepernoten/blikje drinken en een nieuw mapje. Beter dan die plastic rommel wat na een maand kapot was.

Meestal moet ik naar Goes als ik naar Zeeland moet en dan vooral naar het schadebedrijf op de Poel.
pi_138390734
Ik heb ruim 2,5 jaar voor EW gewerkt, maar nog nooit een controle gehad!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_138391416
Ik ruim 4 jaar en 1 controle gehad, een maandje voordat ik stopte :P
pi_138391444
Tenminste, ik denk dat het een controle was. Ik heb alleen een praatje met de beste man gemaakt en een klembord gekregen vanuit de achterbak van de befaamde 5-serie.
pi_138391660
Ik heb volgens mij alleen op m'n eerste werkdag een 'controle' gehad. Toen ik bij m'n allereerste ophaaladres kwam (bij een niet nader te noemen schadeherstelbedrijf) zat er aan de koffietafel een meneer in pak, met een kladblok op tafel en af en toe schreef hij iets op. Nadat ik de sleutels kreeg van de CP en naar buiten liep om de auto te controleren op schade zag ik hem vanuit mijn ooghoeken af en toe grondig naar mij kijken. Nadat ik klaar was met de check, liep ik naar binnen voor een handtekening. Toen ik in de auto stapte, kwam die meneer ook naar buiten en reed weg in zijn auto .. :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:33:30 #297
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_138391876
Als PC krijgen we nooit controles. :'( ik wil ook zo'n mapje van EW!
pi_138392076
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 april 2014 01:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Met je piercing.
Is niks over gezegd bij de sollicitatie en staat ook niet in de voorschriften. :P

Nog een weekje en dan eindelijk weer beschikbaar! :D
pi_138393542
Voor A. altijd in pak, anders konden we weer naar huis ;)
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:16:30 #300
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_138394644
Net een beruchte groen/oranje Sprinter met imperiaal, zwaailichten en zoeklichten erop naar Fryslân gebracht.
Nu naar Heerenveen voor de Megane, hopelijk zit dat wat beter :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')