Precies. Wat verwacht die scheids? Dat hij aan de kant springt zodat die speler er langs kan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef theodoor9 het volgende:
Haha die kaart voor johanson. Wat een onzin. Die stond al stil voordat de Sa de bal had.
Sinds Theo Jansen gestopt is is het gemiddelde gewicht met tien kilo gedaald.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is zo in heel de Eredivisie.
Nou nee. Als er iets is wat me geen reet kan schelen is het die eredivisie wel.quote:
Niet meer. Bayern is momenteel beste club vd wereld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens jou is Juve gelijkwaardig aan Bayern.
Nee hoor Gravenbeek is er voor terug gekomen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds Theo Jansen gestopt is is het gemiddelde gewicht met tien kilo gedaald.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef superniger het volgende:
Deze schijts kan er helemaal niks van
En dan nog protesteren ook. Wat een mongoolquote:
Vroeger zopen en rookten ze allemaal zowatquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Theo al bierzuipend en kettingrokend naar de bekerfinale.
Theo had die pussies allang over het hek geschoptquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Theo al bierzuipend en kettingrokend naar de bekerfinale.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef MouzurX het volgende:
Van der hoorn pakte heel diidelijk vast, ik heb nog niet gezien hoe veltman hem vast hield. De gestrekte arm is sowieso raar, de az speler hield dus met gestrekte arm veltman weg en dan zou veltman hem aanraken en is het een penalty? Eerste overtreding ( duwen) is in dat geval toch echt van az.
Maar in de herhalingen straks is het misschien beter te zien.
Tien kilo maar?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sinds Theo Jansen gestopt is is het gemiddelde gewicht met tien kilo gedaald.
Loopt je tv achter?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef MouzurX het volgende:
Van der hoorn pakte heel diidelijk vast, ik heb nog niet gezien hoe veltman hem vast hield. De gestrekte arm is sowieso raar, de az speler hield dus met gestrekte arm veltman weg en dan zou veltman hem aanraken en is het een penalty? Eerste overtreding ( duwen) is in dat geval toch echt van az.
Maar in de herhalingen straks is het misschien beter te zien.
In 1923 was er de repaillepartij, alles voor 5 cent..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger zopen en rookten ze allemaal zowat
Dacht ook van niet, maar toch wel in de herhaling.quote:
Die van Milan zat dichter bij een penalty.. maar kom op, er was een tijd dat je iemand door midden moest schoppen om een penalty te krijgen en dan ditquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet.
V/d Hoorn tegen Milan was ook geen overtreding, maar wel een achterlijke actie. Dit is hetzelfde.
Mooie tijden waren dat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 1923 was er de repaillepartij, alles voor 5 cent..
BIER, SIGARRETTEN
Nee 1. De anderen kregen geen bal.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou nee. Als er iets is wat me geen reet kan schelen is het die eredivisie wel.
Kijk ik naar als ik me dood wil lachen of in slaap wil vallen. Elke club met zijn waardeloze elftal.
Ja, krijgen we die discussie weerquote:
niet als je via de website kijktquote:
Jaja ok als je het ZO zegtquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, krijgen we die discussie weer
Ze stonden in buitenspelPOSITIE maar ze stonden geen buitenspel omdat ze geen bal kregen.
Sinds wanneer is het trollen als je zegt dat het niveau van de eredivisie lachwekkend is?quote:
Ah dat weet ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:31 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet als je via de website kijkt
Geen PEC in Europaquote:
AZ pakt punten zodat PSV ook met een 4e plaats nog Europa in kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die opmerking valt nog redelijk mee. Al je andere trolls zijn zo voorspelbaar als geert die voor minder mocro flavour isquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het trollen als je zegt dat het niveau van de eredivisie lachwekkend is?
Of leef jij nog in de tijd dat Ajax, Psv of wie dan ook iets voorstelden?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Hij staat niet meer op het Veltman. xD
KNJB XDquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef Pino112 het volgende:
Hij staat niet meer op het Veltman. xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Dat geluk hebben wij ook gehad met Nec.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Een flinke slijtageslag zou overigens meer dan prima zijn.
Oh dus lachen omdat mensen Veltman in Oranje zouden willen is trollen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:34 schreef Stiggie het volgende:
Die opmerking valt nog redelijk mee. Al je andere trolls zijn zo voorspelbaar als geert die voor minder mocro flavour is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente gaat niet winnen zondag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
RKCquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie moet de degradatiekraker winnen zondag?
Roda of RKC?
Ik hoop van wel. Als Ajax geen kampioen wordt lig ik in een deuk.quote:
Je mag altijd hopen.quote:
RKCquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda of RKC?
Doe eens niet zo Feyenoord-achtigquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie het wel gebeuren dat Ajax gewoon een eigen doelpunt maakt in 89e minuut als het dan nog gelijk staat... Frank wil geen 120 minuten spelen en met Van Boekel valt er niet normaal te voetballen
ga weg tyfus trollquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rodaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda of RKC?
Roda dan maarquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda of RKC?
Niet zo ragen.quote:
Uhm het zou juist typisch Ajax zijn als ze tegen alle verwachting in nog ineens 1-0 maken en winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie het wel gebeuren dat Ajax gewoon een eigen doelpunt maakt in 89e minuut als het dan nog gelijk staat... Frank wil geen 120 minuten spelen en met Van Boekel valt er niet normaal te voetballen
Ajax maakt inderdaad wel indruk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij ook. FC Twente is los zand.
PSV alsnog kampioenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Als Ajax geen kampioen wordt lig ik in een deuk.
droom lekker verderquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Als Ajax geen kampioen wordt lig ik in een deuk.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda of RKC?
Geen van beide.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda of RKC?
Frank.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Moody het volgende:
Wie heeft bedacht om Ronald de Boer op die stoel te zetten?
Wat is dezequote:
Obamaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef Moody het volgende:
Wie heeft bedacht om Ronald de Boer op die stoel te zetten?
Die gozer naast Ronald? Geen idee. Nog nooit gezien ook.quote:
Hallo.quote:
Hij heeft ook een Jodenneusquote:
Is dit HMF?quote:
Ik denk dat we Nec oprollen, maar het zou we leuk zijn als we met 3 teams zo dicht bij elkaar naar het einde gaan. Al degradeert Nec als ze zaterdag niet winnen, want kijk dat programmaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij Heracles niet winnen dan?
ben jij dat op je uiquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Jodenneus
xd
Hey Guusjequote:
We waren op een soort excursie, tentamens daar doen we niet meer aan bij de master.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat net je pohi door te kijken
Sinds gisterochtend geen bericht
Je hebt zeker tentamens
Niet gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Johannes, heb je genoten van Danny Vera bij DWDD?
Link?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo.
Heb je schilderijen veel gezien afgelopen dagen.
Ik heb flink staan juichen in mijn lederhosen, en heb toen mijn sok en been laten zien aan een grote menigte.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe was het grote feest gister in München?
Aha, gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Guusje
[..]
We waren op een soort excursie, tentamens daar doen we niet meer aan bij de master.
[..]
Niet gezien.
[..]
Link?
Heracles thuisquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat we Nec oprollen, maar het zou we leuk zijn als we met 3 teams zo dicht bij elkaar naar het einde gaan. Al degradeert Nec als ze zaterdag niet winnen, want kijk dat programma
Werd je toen ook met een apart gezicht aangekeken door Frank Ribery?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb flink staan juichen in mijn lederhosen, en heb toen mijn sok en been laten zien aan een grote menigte.
Zo kijkt hij altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Werd je toen ook met een apart gezicht aangekeken door Frank Ribery?
Heracles niet winnen is exit NEC inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles thuis
Cambuur thuis
AZ uit
Twente thuis
Ajax uit
#ripnek
Dus exit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles niet winnen is exit NEC inderdaad.
Iedereen heeft recht op vrijheid van meningsuiting behoudens in de wet gestelde beperkingen, bijv. laster enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, staat hij in z'n recht om dat te zeggen?
Twente daar kan iedereen van winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles niet winnen is exit NEC inderdaad.
Neuh, Heracles wint niet in Nimma.quote:
Ik zag de bui voor Ajax ook al hangen hoor. Mijn enige hoop was een moegestreden Az rond de 70ste minuut, maar dat is bij deze ook wel over.quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Als ajax verliest lach me maar uit...
Oh zware tijden...quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
4,5 uur in de trein verdorie
ajax wint dit welquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag de bui voor Ajax ook al hangen hoor. Mijn enige hoop was een moegestreden Az rond de 70ste minuut, maar dat is bij deze ook wel over.
Plaag me nou nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is je geliefde Uth op tijd in vorm?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
oo ik dacht de 4e helft. Bedankt voor deze zeer handige info
Je constante pogingen scherp en grappig uit de hoek te komen falen keer op keer. Misschien moet je er mee stoppen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef MeningVanNelson het volgende:
[..]
oo ik dacht de 4e helft. Bedankt voor deze zeer handige info
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je constante pogingen scherp en grappig uit de hoek te komen falen keer op keer. Misschien moet je er mee stoppen.
Ik denk dat NEC gaat winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Plaag me nou niet. Ik verwacht dat Linsen ons in zijn eentje 3 punten bezorgt.
Heb de hele treincoupé er onder gekwakt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh zware tijden...
Nouja, misschien heb je even lekker weg kunnen dromen bij de gedachte aan Nick
Als Johansson zo scheef blijft wellicht, maar met deze doelgerichtheid voorin zie ik een counter ook niet echt slagenquote:
Hallo René, heb je nog wat leuke pics?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je constante pogingen scherp en grappig uit de hoek te komen falen keer op keer. Misschien moet je er mee stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |