Ik denk dat we Nec oprollen, maar het zou we leuk zijn als we met 3 teams zo dicht bij elkaar naar het einde gaan. Al degradeert Nec als ze zaterdag niet winnen, want kijk dat programmaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie jij Heracles niet winnen dan?
ben jij dat op je uiquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft ook een Jodenneus
xd
Hey Guusjequote:
We waren op een soort excursie, tentamens daar doen we niet meer aan bij de master.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zat net je pohi door te kijken
Sinds gisterochtend geen bericht
Je hebt zeker tentamens
Niet gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo Johannes, heb je genoten van Danny Vera bij DWDD?
Link?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hallo.
Heb je schilderijen veel gezien afgelopen dagen.
Ik heb flink staan juichen in mijn lederhosen, en heb toen mijn sok en been laten zien aan een grote menigte.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe was het grote feest gister in München?
Aha, gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Guusje
[..]
We waren op een soort excursie, tentamens daar doen we niet meer aan bij de master.
[..]
Niet gezien.
[..]
Link?
Heracles thuisquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk dat we Nec oprollen, maar het zou we leuk zijn als we met 3 teams zo dicht bij elkaar naar het einde gaan. Al degradeert Nec als ze zaterdag niet winnen, want kijk dat programma
Werd je toen ook met een apart gezicht aangekeken door Frank Ribery?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb flink staan juichen in mijn lederhosen, en heb toen mijn sok en been laten zien aan een grote menigte.
Zo kijkt hij altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Werd je toen ook met een apart gezicht aangekeken door Frank Ribery?
Heracles niet winnen is exit NEC inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles thuis
Cambuur thuis
AZ uit
Twente thuis
Ajax uit
#ripnek
Dus exit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles niet winnen is exit NEC inderdaad.
Iedereen heeft recht op vrijheid van meningsuiting behoudens in de wet gestelde beperkingen, bijv. laster enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, staat hij in z'n recht om dat te zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |