Ze hadden verwacht dat het gemiddelde voetbalpubliek niet zo kinderachtig is om roze met homo te associėren.quote:
Het is niet eens echt roze het is meer cyclaam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze hadden verwacht dat het gemiddelde voetbalpubliek niet zo kinderachtig is om roze met homo te associėren.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet eens echt roze het is meer cyclaam.
/vrouwenopmerking
En het voetbal was na een aardige seizoensstart echt schandalig slecht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die selectie was 10 keer beter dan deze bagger
Krijg je ervan met Verlaat en Kale Jantje in de as + Wouters die alle grip verloorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En het voetbal was na een aardige seizoensstart echt schandalig slecht.
gebeurd wel eensquote:
Roda - thuis was de ommekeerquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Krijg je ervan met Verlaat en Kale Jantje in de as + Wouters die alle grip verloor
quote:
gebeurd wel eensquote:
RKC was wel een goed elftal toen. Erger was tegen Mallorca verliezen . Die stonden 19de in Spanje toendertijdquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Roda - thuis was de ommekeer.
Ze kregen het zelfs voor elkaar om thuis van RKC te verliezen
ja knjb altijd die st*nk jode en die neuze scheitsen!!!1quote:
De Clerquote:
De Cler woont nu in Leiden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De Cler
Nieuwenburg
Christopher Kanu
Dan is dit vrij pijnlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:04 schreef Rabieluh het volgende:
Met de Clasico nog op het netvlies...
Oh ja, kansloos met 2-0 onderuit. Of de hattrick van van Nistelrooij in de Arena, dat was ook extreem pijnlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RKC was wel een goed elftal toen. Erger was tegen Mallorca verliezen . Die stonden 19de in Spanje toendertijd
toch gespot!quote:
En Van Rhijn krijgt rood. Gras is groen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Advocaat wordt ergens in de 2e helft ook nog naar de tribune gestuurd trouwens.
Die kon gewoon overal langslopen . Uit in Eindhoven speelden ze 5 min goed en erna schopte Van Nistelrooy er weer 3 inquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh ja, kansloos met 2-0 onderuit. Of de hattrick van van Nistelrooij in de Arena, dat was ook extreem pijnlijk.
ik weet niet zeker of ik daar pics van wilquote:
Was toch van Bommel met de 1-0?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kon gewoon overal langslopen . Uit in Eindhoven speelden ze 5 min goed en erna schopte Van Nistelrooy er weer 3 in
Serieus? Zou net gaan kijken.quote:
Omdat het ook niet op SBS6 komt, idioot.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Is er een link om dit live online te kijken? SBS - kan het niet vinden op hun site?
Als je aids wilt, moet je het vooral doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Serieus? Zou net gaan kijken.
Waar dan? Idioot.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het ook niet op SBS6 komt, idioot.
Het is niet op SBS.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Is er een link om dit live online te kijken? SBS - kan het niet vinden op hun site?
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het ook niet op SBS6 komt, idioot.
Het is op Veronica.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef El_jefe07 het volgende:
De wedstrijd is dan ook op Veronica...quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef El_jefe07 het volgende:
Balen. Wie is beter tot nu toe?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je aids wilt, moet je het vooral doen.
Thanks, hier hebben we wat aan!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet op SBS.
http://www.veronicatv.nl/(...)vb-beker-livestream/
Ajax domineert.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Balen. Wie is beter tot nu toe?
Yup . maar daarna stortte het weer lekker in .quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Was toch van Bommel met de 1-0?
Het grootste dieptepunt was nog wel de 0-1 nederlaag tegen Twente, tijdens de jubileumwedstrijd
Derksen zal ongetwijfeld zeggen dat hij er toevallig tegenaan liep.quote:
Echte bazen kijken dan ook naar FOX Sportsquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef Cubewood. het volgende:
Doet die Veronica stream het bij jullie? Zegt bij mij dat hij nog niet beschikbaar is maar dat komt misschien omdat ik niet in Nederland ben
Dven had daar ook last van, die zit schijnbaar in Bulgarije.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef Cubewood. het volgende:
Doet die Veronica stream het bij jullie? Zegt bij mij dat hij nog niet beschikbaar is maar dat komt misschien omdat ik niet in Nederland ben
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat was dik hands joh KNJB
Hebben ze Lambiek als analist?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte bazen kijken dan ook naar FOX Sports
Wie is die kerel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat was dik hands joh KNJB
Haha Westerhof die uit woede de hele bank liet warmlopen. En Knopper die met een wereldgoal in blessuretijd nog de 1-1 maaktequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . maar daarna stortte het weer lekker in .
Die was ook kut ja . Heel de f-side riep de hele wedstrijd dat Wouters op moest rotten .
Kan me ook nog Den Bosch uit herinneren . Westerhof die helemaal gek werd en Vd Vaart was daar de beste met zijn 16 jaar
Geen idee, ik schakel 1 minuut voor het begin van de wedstrijd in zodat ik geen last heb van analytici.quote:
Ricardo van Rhijn.quote:
Ah kut zal wel daardoor komen dan, dan maar weer een kut stream met Russisch commentaar kijkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dven had daar ook last van, die zit schijnbaar in Bulgarije.
Nee, Veronica, vanwege Dolby Digital.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte bazen kijken dan ook naar FOX Sports
no shitquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef Cubewood. het volgende:
Nou hij heeft een Nederlandstalige gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:13 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Ah kut zal wel daardoor komen dan, dan maar weer een kut stream met Russisch commentaar kijken
FOX, vanwege Evertquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, Veronica, vanwege Dolby Digital.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die op het veld staat, wie is dat
Victor Reinierquote:
Westerhof die na Urecht-uit zei dat er met deze teringgroep toch niks te halen vielquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haha Westerhof die uit woede de hele bank liet warmlopen. En Knopper die met een wereldgoal in blessuretijd nog de 1-1 maakte
Kan NOS en RTl streams altijd gewoon bekijken :pquote:
Onherkenbaar?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:15 schreef handboek het volgende:
Wat duurt die wedstrijd lang en wat speelt Ajax onherkenbaar zeg..
Ze spelen anders net zo herkenbaar als het ganse seizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:15 schreef handboek het volgende:
Wat duurt die wedstrijd lang en wat speelt Ajax onherkenbaar zeg..
Die opmerking in de kleedkamer na Utrecht - uit van Gronkjaer met een zwaar Deens accent: "wat een klote seizoen".quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Westerhof die na Urecht-uit zei dat er met deze teringgroep toch niks te halen viel
je mist niet veelquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Kan NOS en RTl streams altijd gewoon bekijken :p
Nou nee, lekker traag... Al sinds die wedstrijd na RBSquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze spelen anders net zo herkenbaar als het ganse seizoen.
Merk hetquote:
Gaf hem groot gelijk dat ie in het seizoen erna naar Sjelsie ging .quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die opmerking in de kleedkamer na Utrecht - uit van Gronkjaer met een zwaar Deens accent: "wat een klote seizoen".
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
Vermeer toch weer een penaltybaas he.
quote:
quote:
quote:
Tadic schiet ze altijd feilloos binnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er kan ook echt niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty nemen he![]()
![]()
![]()
Overtoom. 8 uit 8 vorig jaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Er kan ook echt niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty nemen he![]()
![]()
![]()
Beerens is gewoon een teringventje eerste klasse, die alleen tegen Ajax 100% geeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Genaaid door Beerens die om de eerste kaart vroeg.
Sportief
Dat is waar, maar dat maakt het nog geen terechte pingel natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel.
Ontzettend dom om daar nog vast te pakken, dan weet je gewoon dat je hem tegen krijgt.
Als je dat al een penalty vond dan heb je echt een az of anti ajax bril opquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jawel.
Ontzettend dom om daar nog vast te pakken, dan weet je gewoon dat je hem tegen krijgt.
Rustig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Van Boekel, ga lekker de 7e klasse reserve fluiten, idioot.
Niet met opperbaas Kenneth Vermeer in het goal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Een goed geplaatste en hard genoeg geschoten penalty gaat er altijd inzo moeilijk is dat toch niet
Dan is het nog geen penel. Van Boekel kan er gewoon niets van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
Al die mensen die roepen dat het geen penalty wasJullie kijken elke week voetbal, dan moet je toch weten dat bij Van Boekel-achtige types alles een penalty is
![]()
Sorry maar ik zag geen overtreding hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Heeinz het volgende:
Die eerste gele kaart sloeg nergens op maar het is natuurlijk te achterlijk voor woorden dat Veltman nog zo'n overtreding maakt.
Oh ja, KNJB
Wehehe ik dacht dat die was afgevallen, van de trap dus dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
nee hoor
Beense stond voor de camera
En de eerste gele kaart was eigenlijk voor schone.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Dat. Elke penalty die er niet in gaat is een slechte penalty.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Een goed geplaatste en hard genoeg geschoten penalty gaat er altijd inzo moeilijk is dat toch niet
Naar wat ik zag pakte hij hem vast toen hij erdoor was, maar lette niet goed op toen het gebeurdequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat maakt het nog geen terechte pingel natuurlijk.
En de finale zo simpel is dat we hem met een b-elftal winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het positieve is dat Veltgod geen competitieschorsing heeft.
Dat is negatief, kan er namelijk niet zo veel van. Hype.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het positieve is dat Veltgod geen competitieschorsing heeft.
Dan mag hij wel eens stoppen als scheidsquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Tchock het volgende:
Al die mensen die roepen dat het geen penalty wasJullie kijken elke week voetbal, dan moet je toch weten dat bij Van Boekel-achtige types alles een penalty is
![]()
Als je niet begrijpt dat je volledig achterlijk bent als je een tegenstander ook maar de kans geeft om te gaan liggen, zeker als je al geel hebt, ben je zelf net zo achterlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Sorry maar ik zag geen overtreding hoor
Dat is het al een tijdje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Is knjb roepen weer opnieuw een lollerhype geworden?
Altijd al geweest hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Doen we al 40-45 jaar langquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Dat is een trend in het altijd treurige Feyenoordtopic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Zo nu en dan gevolgd door een Calimeroplaatjequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het steekt nu wel heel erg de kop op.
KNJBquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het steekt nu wel heel erg de kop op.
Hee daar hebben we de kneus van de week weer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Veltman in Oranje?![]()
Wel spijtig dat Az dan de penalty mist, tegen een ploeg die 99/100 alle mazzel vd wereld heeft kan dat je opbreken.
Was niet eens een overtreding, hij had hem niet vastquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Veltman in Oranje?![]()
Wel spijtig dat Az dan de penalty mist, tegen een ploeg die 99/100 alle mazzel vd wereld heeft kan dat je opbreken.
Stel je toch eens voor dat dit zooitje kampioen gaat wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk, toch. Een slap schot is in ons land ook moeilijk te keren of te redden
Gebeurt bij elke club. Niet doen alsof het bijzonder is, doet elke Nederlandse scheidsrechterquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Daar geel voor geven.
Wat moet hij dan? Aan de kant springen?
Idee heb ik ook. Geen idee wat er daarvoor gebeurde maar dat zag je in herhaling net niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Was die eerste overtreding door schone dan? Veltman tikte hem eerst aan volgens mij maar dat zag je niet in herhaling
Ik proef een hoop frustratie in deze reactie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Veltman in Oranje?![]()
Ik had het over die volslagen belachelijke terugspeelbal waarmee hij Vermeer in de problemen bracht, en mocht dat fout zijn gegaan Vermeer dan ook volledig de schuld zou krijgen terwijl het al fout gaat bij onze grote vriend die god-zij-dank gaat verlengenquote:
Ik ben nog net niet anti Ajax maar om hier een overtreding in te zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat je volledig achterlijk bent als je een tegenstander ook maar de kans geeft om te gaan liggen, zeker als je al geel hebt, ben je zelf net zo achterlijk
Is gewoon belachelijk. Dat negertje rent tegen Johansson op en dan geef je die verdediger geel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gebeurt bij elke club. Niet doen alsof het bijzonder is, doet elke Nederlandse scheidsrechter
Stel je toch eens voor dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat dit zooitje kampioen gaat worden
Ja want een ajacied moet je serieus nemen zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee daar hebben we de kneus van de week weer.
Het zit altijd diep bij die beste man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik proef een hoop frustratie in deze reactie.
Frustratie waarop?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef IMVHI het volgende:
Ik proef een hoop frustratie in deze reactie.
Nee, je begrijpt het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet anti Ajax maar om hier een overtreding in te zien
Volgens jou is Juve gelijkwaardig aan Bayern.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja want een ajacied moet je serieus nemen zeker?
Volgens jullie moet Veltman in oranje...
Kan best met dit spel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat dat niet gaat gebeuren.
Dat zou nog triester zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |