Hee daar hebben we de kneus van de week weer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Veltman in Oranje?![]()
Wel spijtig dat Az dan de penalty mist, tegen een ploeg die 99/100 alle mazzel vd wereld heeft kan dat je opbreken.
Was niet eens een overtreding, hij had hem niet vastquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Veltman in Oranje?![]()
Wel spijtig dat Az dan de penalty mist, tegen een ploeg die 99/100 alle mazzel vd wereld heeft kan dat je opbreken.
Stel je toch eens voor dat dit zooitje kampioen gaat wordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerlijk, toch. Een slap schot is in ons land ook moeilijk te keren of te redden
Gebeurt bij elke club. Niet doen alsof het bijzonder is, doet elke Nederlandse scheidsrechterquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Daar geel voor geven.
Wat moet hij dan? Aan de kant springen?
Idee heb ik ook. Geen idee wat er daarvoor gebeurde maar dat zag je in herhaling net niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef MouzurX het volgende:
Was die eerste overtreding door schone dan? Veltman tikte hem eerst aan volgens mij maar dat zag je niet in herhaling
Ik proef een hoop frustratie in deze reactie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef bianconeri het volgende:
Veltman in Oranje?![]()
Ik had het over die volslagen belachelijke terugspeelbal waarmee hij Vermeer in de problemen bracht, en mocht dat fout zijn gegaan Vermeer dan ook volledig de schuld zou krijgen terwijl het al fout gaat bij onze grote vriend die god-zij-dank gaat verlengenquote:
Ik ben nog net niet anti Ajax maar om hier een overtreding in te zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat je volledig achterlijk bent als je een tegenstander ook maar de kans geeft om te gaan liggen, zeker als je al geel hebt, ben je zelf net zo achterlijk
Is gewoon belachelijk. Dat negertje rent tegen Johansson op en dan geef je die verdediger geel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Gebeurt bij elke club. Niet doen alsof het bijzonder is, doet elke Nederlandse scheidsrechter
Stel je toch eens voor dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat dit zooitje kampioen gaat worden
Ja want een ajacied moet je serieus nemen zeker?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Hee daar hebben we de kneus van de week weer.
Het zit altijd diep bij die beste man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ik proef een hoop frustratie in deze reactie.
Frustratie waarop?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef IMVHI het volgende:
Ik proef een hoop frustratie in deze reactie.
Nee, je begrijpt het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik ben nog net niet anti Ajax maar om hier een overtreding in te zien
Volgens jou is Juve gelijkwaardig aan Bayern.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja want een ajacied moet je serieus nemen zeker?
Volgens jullie moet Veltman in oranje...
Kan best met dit spel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat dat niet gaat gebeuren.
Dat zou nog triester zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |