Och, als je elke dag 6,50 winst kunt maken ben je lekker bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar toch 6,50 erbij is ook wel leukker tochis leuk voor de grote bets tussendoor
Maar het is wel stil aan de overkant... Vreselijke club.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Simpelste weg naar de finale ooit kun je zeggen:
Fortuna Sittard 2-0
Wilhelmina '08 4-0
Excelsior 1-4
Cuijk 5-1
NEC 2-1 (?)
Ja ook 5 euro dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Och, als je elke dag 6,50 winst kunt maken ben je lekker bezig
Hoeveel heb jij ingezet?
Hilarisch veel geluk, ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Simpelste weg naar de finale ooit kun je zeggen:
Fortuna Sittard 2-0
Wilhelmina '08 4-0
Excelsior 1-4
Cuijk 5-1
NEC 2-1 (?)
Het wordt pas problematisch als elke Noord-Koreaanse man net zo dik moet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig kapsel... toch?
[ afbeelding ]
Misschien dat ze beter presteren dan de overige Nederlandse clubs... Muv AZ was het weer eens helemaal kut. Zoals gewoonlijkquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien dat ze beter presteren dan de overige Nederlandse clubs... Muv AZ was het weer eens helemaal kut. Zoals gewoonlijk
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
opdoeken het nederlands voetbal in europa.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat AZ alsjeblieft ajax verslaan... dat is goed voor het NL voetbal.
Redenering?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ in Europa >>>>>> PEC in Europa.quote:
Laat maar, ik las jou reactie al.quote:
*jouwquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Laat maar, ik las jou reactie al.
Laat Ajax alsjeblieft AZ verslaan en AZ gewoon een plekje via de nacompetitie veilig stellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit is beter dan El Clasicoquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Leo Oldenburg vindt dit een van de beste wedstrijden ooit.
Ik zal jou eens uitzenden op het open net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ah ze zenden hem ook uit op het open net
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg nu al zin in toppers als Algerije - Slovenie
Gohquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ah ze zenden hem ook uit op het open net
je bent zelf een uitzendingquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitzenden op het open net.
The fourth man has a Zwolle-facequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
Weinig extra tijd zeg. Twee lange blessures gehad.
Honduras - Ecuador, Bosnië - Iran, Algerije - Zuid-Koreaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg nu al zin in toppers als Algerije - Slovenie
Ibisevic en Dzeko vegen Iran van het veldquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Honduras - Ecuador, Bosnië - Iran, Algerije - Zuid-Korea
Topshow![]()
Nederland-Australië past ook in dat rijtjequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Honduras - Ecuador, Bosnië - Iran, Algerije - Zuid-Korea
Topshow![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dzeko gaat falen op het WKquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ibisevic en Dzeko vegen Iran van het veld
Kijk maar uit voor de 16-jarige Zwollenaren zonder shirt hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig ben ik dat weekend weg, voor de PEC-hooligans de boel hier komen slopen.
Dat wisten we voor deze wedstrijd ook alquote:
Ik had nog hoop op een stunt, maar dat gaat hem dus echt niet wordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wisten we voor deze wedstrijd ook al
De nekkers ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef zeebeschuit het volgende:
Ach, je gunt het die Zwollenaren wel he!
Assist van Mokotjoquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guyon Fernandez gaat de bekerfinale in zijn sweet home beslissen.
Waarom zou ik PEC iets moeten gunnen met Ron Jans als trainer en een dusdanig lelijk stadion?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Raar dat weinig mensen hier het pec gunnen
en NEC is topquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik PEC iets moeten gunnen met Ron Jans als trainer en een dusdanig lelijk stadion?
Wel gemoedelijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik PEC iets moeten gunnen met Ron Jans als trainer en een dusdanig lelijk stadion?
Ik hoop zo dat het tering spannend wordt voor al die Ajacieden die hoog van de toren lopen te blazen dat ze wel even gaan winnenquote:
Die stuurt nu een Jansichtkaart naar Heerenveen en Groningen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig heeft Jans geen last van een overslaande stem
Het kan inderdaad spoken in de Kuip. Vooral met dat Feyenoord-publiek erachter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het tering spannend wordt voor al die Ajacieden die hoog van de toren lopen te blazen dat ze wel even gaan winnenIn februari werd het 1-1 omdat Klich niet kon mikken, anders had Ajax nog verloren ook.
Echt he sws die arrogantiequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het tering spannend wordt voor al die Ajacieden die hoog van de toren lopen te blazen dat ze wel even gaan winnenIn februari werd het 1-1 omdat Klich niet kon mikken, anders had Ajax nog verloren ook.
En jouw geliefde Heerenveen niet in de bekerfinale..quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Morgen zal het wel één groot feest zijn op school.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt mij niet veel uit want Ajax wint hem toch welquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw geliefde Heerenveen niet in de bekerfinale..
Hoe vaak ga jij die 'grap' nog maken vandaag?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jouw geliefde Heerenveen niet in de bekerfinale..
Dat postte ik 5 minuten geleden alquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Clubs die PEC Zwolle tegen kwam op weg naar de finale: Fortuna Sittard, Wilhelmina '08, Excelsior, JVC Cuijk, NEC
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan gewoon met mijn AFCA vest rondlopen zonder boze blikkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alle Zwollenaren zijn - of waren ooit - Ajax fan.
Ik kom Ron Jans wel eens tegen in de Plato in Groningen, volgens mij een erg sympathieke gozerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn niet meer op een hand te tellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij die 'grap' nog maken vandaag?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Ron Jans wel een geinige trainer.
Imageshackquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ http://img519.imageshack.us/img519/4921/ronjansel5.png (copy/paste deze link) ]
Welke nou weer?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind Ron Jans wel een geinige trainer.
Deze grap had van Ron Jans kunnen zijn. Dat heb ik tegen Ron Jans.quote:
haha imageshackquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ http://img519.imageshack.us/img519/4921/ronjansel5.png (copy/paste deze link) ]
We zijn geblokkeerd volgens mijquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
haha imageshack
n00b
waarom ondersteunt FOK! dat eigenlijk niet?
Clubs die Ajax tegenkwam op weg naar de halve finale: FC Volendam, ASWH, IJsselmeervogels, Feyenoord en dan nu AZ.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Clubs die PEC Zwolle tegen kwam op weg naar de finale: Fortuna Sittard, Wilhelmina '08, Excelsior, JVC Cuijk, NEC
Feitelijk correct.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clubs die Ajax tegenkwam op weg naar de halve finale: FC Volendam, ASWH, IJsselmeervogels, Feyenoord en dan nu AZ.
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:06OFFICIEEL: Victor Valdés heeft een scheur in de kruisband van zijn rechterknie. Weg seizoen. Weg WK. Later meer. #barcelona reageer retweet
twitter:jasonstoop17 twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:25@voetbalzonenl okee dat is irri zeg heel vervelend reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Had Feyenoord ook eens. Twente en PSV onder andere gepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Clubs die Ajax tegenkwam op weg naar de halve finale: FC Volendam, ASWH, IJsselmeervogels, Feyenoord en dan nu AZ.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:06OFFICIEEL: Victor Valdés heeft een scheur in de kruisband van zijn rechterknie. Weg seizoen. Weg WK. Later meer. #barcelona reageer retweet
twitter:jasonstoop17 twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:44:25@voetbalzonenl okee dat is irri zeg heel vervelend reageer retweet
Dat had ik nog niet gelezen. TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Wie bepaalt dat dat zou moeten gewonnen worden door ajax?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke nou weer?.
Ik ben er zelfs nog niet eens van overtuigd dat Ajax van AZ wint, en een finale tussen Ajax en PEC hoort opzich natuurlijk door Ajax gewonnen te worden, jij zou hetzelfde zeggen als het psv-pec zou zijn.
Maar dat is bekervoetbal, alles op 1 pot en het kan zomaar zijn dat de kleine wint.
Ajax had toen ook een teringssimpele loting.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had Feyenoord ook eens. Twente en PSV onder andere gepakt.
En toen ineens over twee wedstrijden tegen Ajax.
Ik ben toen uit protest niet gegaan.![]()
#againtsmodernfootball
#knjb
*bepaaltquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wie bepaald dat dat zou moeten gewonnen worden door ajax?
jodengelukquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax had toen ook een teringssimpele loting.
Ja leuk. Zou wat zijn als Ajax zichzelf niet meer uitgesproken favoriet zou mogen noemen tegen Zwolle.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wie bepaald dat dat zou moeten gewonnen worden door ajax?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat dat zou moeten gewonnen worden door ajax?
bedankt voor deze duidelijk uitlegquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het feit dat Ajax 100 keer de begroting heeft, bovenaan staat in de ED en gewoon omdat jij dat zelf ook wel snapt.
Barcelona-Ajax zou ook vrijwel altijd door Barcelona gewonnen moeten worden.
Boeiend, hij was toch maar de 2de keeperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had en heeft hetquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef Typisch het volgende:
Als je die Fernandez hoort denk je toch niet dat hij agressie problemen heeft/had?
AFCA ZWOLLUHHquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heel Zwolle juicht voor Ajax morgen.
Vanavond lekker met 180 per uur over de Coolsingel scheuren.quote:
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel moeilijk om hier lang naar te kijken. Best een uitdaging.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nog nooit zo erg voor Ajax geweest als vanavond denk ik.
Ajax. Dan speelt PEC Europees voetbal als Ajax eerste of tweede wordt (die kans is natuurlijk ongeveer 99%). Bovendien was AZ tegen PEC een stuk beter dan Ajax de afgelopen wedstrijd, maar dat kan ook aan de vorm op die dag liggen natuurlijk.quote:
Ik ken hem niet eens volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Pistone het volgende:
Die presentator bij Veronica.
Deed die tot voor kort niet shownieuws o.i.d. ?
Veronica natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Heeinz het volgende:
Gaan we weer Veronica kijken? Of Foxie?
Niet doorvertellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:33 schreef Gramulanion het volgende:
De beker is de kortste weg naar Europees voetbal.
Laat AZ dan maar winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Ajax nu wint van AZ en ook landskampioen wordt, gaat PEC Europa in.
Ja maar W5 is als beste getest hoor, voor een prikkie te koop bij de Lidl.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja best wel hoog he, maarja, t is wel Ajax
Nicequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk op FOX want Evert ten Napel.
Bedankt. Op naar de tv.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hij zet een tackle inquote:
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houdenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Wie heeft ooit bedacht om in de beker maar de 2e keeper op te stellen ?
Slaat nergens op behalve tegen amateurs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Was het niet nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
Dat is zodat Vermeer kan bewijzen waarom hij geen eerste keeper bij Ajax is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nou dan weten we de uitslag al; 3-1
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houden
quote:
Iets later dusquote:Daar gaat ze.
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend.
Daar staat ze.
En zoveel gratie heb ik nooit gezien.
owjaquote:
De pass wordt eruit gehaald, gevaar voorbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EYONG TAKANG ENOH
Een tackle uit het boekje
Dat bepaalt de trainer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Reketetje Reketetje donald_dick maakt van elk topic een pretje. Reketet AZ.
Hoe ken je dat nou weten appelflap?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.
Die keept het hele seizoen in de beker. Lekker attent ben je.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.
Jongens, laten we niet zo schelden :Squote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weten appelflap?
Contacten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weten appelflap?
Hou toch je kokosnootquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, laten we niet zo schelden :S
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Ja godver jongensquote:
Jij hebt er kijk op.quote:
Cillesen keepte tegen Volendam en dat is de enige beker pot van Ajax waar ik iets van mee kreeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die keept het hele seizoen in de beker. Lekker attent ben je.
Niet haten op Dickie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
ik vind het geweldigquote:
Probeer de veronica website eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
Kan verdomme niet eens een goede streamv inden
first rowquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
Wordt gewoon op het open net uitgezonden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel een tentje in Sunny Beachquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
geen upc/ziggo/kpn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
Het bier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
sorry jongens, ben te laat. ik haal de bier wel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Rhijn maakt een onnodige overtreding.
Gras is groen.
Beetje verquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet wel een tentje in Sunny Beach
Vinden ze niet leuk wanneer je niet in NL zitquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer de veronica website eens.
klopt, maar ik vond hem goed gevondenquote:
Wij voelen elkaar aan.quote:
Dat kijkt niet zo lekker nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dven het volgende:
Goed, nu in ieder geval een stream met Nederlands commentaar. Dat is al beter dan Arabisch
Misschien ten overvloede, maar het is ook live op Veronica hè?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dven het volgende:
Goed, nu in ieder geval een stream met Nederlands commentaar. Dat is al beter dan Arabisch
Beetje treurig dat er niks beters isquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Die vreselijke rechtsback zal dus wel rood pakken
Dven woont in Bulgarije ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien ten overvloede, maar het is ook live op Veronica hè?
Ja, daar was ik van op de hoogte. Was het mogelijk dan had ik het ook wel gekekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien ten overvloede, maar het is ook live op Veronica hè?
Het schijntquote:
De rechtsback is net zo goed onze zwakke plek als de spitsquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje treurig dat er niks beters is
nope, is geen plek meer voorquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt die ook niet meer terug, eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Als Serero tussen de E'tjes zou lopen, zou hij niet eens opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |