Och, als je elke dag 6,50 winst kunt maken ben je lekker bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar toch 6,50 erbij is ook wel leukker tochis leuk voor de grote bets tussendoor
Maar het is wel stil aan de overkant... Vreselijke club.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Simpelste weg naar de finale ooit kun je zeggen:
Fortuna Sittard 2-0
Wilhelmina '08 4-0
Excelsior 1-4
Cuijk 5-1
NEC 2-1 (?)
Ja ook 5 euro dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Och, als je elke dag 6,50 winst kunt maken ben je lekker bezig
Hoeveel heb jij ingezet?
Hilarisch veel geluk, ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Simpelste weg naar de finale ooit kun je zeggen:
Fortuna Sittard 2-0
Wilhelmina '08 4-0
Excelsior 1-4
Cuijk 5-1
NEC 2-1 (?)
Het wordt pas problematisch als elke Noord-Koreaanse man net zo dik moet worden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig kapsel... toch?
[ afbeelding ]
Misschien dat ze beter presteren dan de overige Nederlandse clubs... Muv AZ was het weer eens helemaal kut. Zoals gewoonlijkquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Misschien dat ze beter presteren dan de overige Nederlandse clubs... Muv AZ was het weer eens helemaal kut. Zoals gewoonlijk
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
opdoeken het nederlands voetbal in europa.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat AZ alsjeblieft ajax verslaan... dat is goed voor het NL voetbal.
Redenering?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ in Europa >>>>>> PEC in Europa.quote:
Laat maar, ik las jou reactie al.quote:
*jouwquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Laat maar, ik las jou reactie al.
Laat Ajax alsjeblieft AZ verslaan en AZ gewoon een plekje via de nacompetitie veilig stellen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit is beter dan El Clasicoquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Leo Oldenburg vindt dit een van de beste wedstrijden ooit.
Ik zal jou eens uitzenden op het open net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ah ze zenden hem ook uit op het open net
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg nu al zin in toppers als Algerije - Slovenie
Gohquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
Ah ze zenden hem ook uit op het open net
je bent zelf een uitzendingquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitzenden op het open net.
The fourth man has a Zwolle-facequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef Tchock het volgende:
Weinig extra tijd zeg. Twee lange blessures gehad.
Honduras - Ecuador, Bosnië - Iran, Algerije - Zuid-Koreaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg nu al zin in toppers als Algerije - Slovenie
Ibisevic en Dzeko vegen Iran van het veldquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Honduras - Ecuador, Bosnië - Iran, Algerije - Zuid-Korea
Topshow![]()
Nederland-Australië past ook in dat rijtjequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Honduras - Ecuador, Bosnië - Iran, Algerije - Zuid-Korea
Topshow![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dzeko gaat falen op het WKquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ibisevic en Dzeko vegen Iran van het veld
Kijk maar uit voor de 16-jarige Zwollenaren zonder shirt hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig ben ik dat weekend weg, voor de PEC-hooligans de boel hier komen slopen.
Dat wisten we voor deze wedstrijd ook alquote:
Ik had nog hoop op een stunt, maar dat gaat hem dus echt niet wordenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat wisten we voor deze wedstrijd ook al
De nekkers ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef zeebeschuit het volgende:
Ach, je gunt het die Zwollenaren wel he!
Assist van Mokotjoquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guyon Fernandez gaat de bekerfinale in zijn sweet home beslissen.
Waarom zou ik PEC iets moeten gunnen met Ron Jans als trainer en een dusdanig lelijk stadion?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Raar dat weinig mensen hier het pec gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |