En het maakt mijn lichten vol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn wolken zijn te donker voor jouw hemelsblauw humeur. Jouw hoofd is in de wolken maar je hand al bij de deur.
Dan zijn alleen Mex, MrBanaan en ik blij na afloop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook nog wel als RKC daardoor degradeert.
z'n mond is ongesteld, is zijn maandverbandquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom heeft die ene Zwollenaart een papiertje in zijn mond
holiday in spain het origineel is best aardig andersquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Zo treurig die teksten he
Van de Crows? Nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
holiday in spain het origineel is best aardig anders
Dit. Die tekst van Blof slaat alleen als een tang op een varken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
holiday in spain het origineel is best aardig anders
Luie spitsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fernandez beweegt ook helemaal niet.
zoals bij bijna alle nummers van die gastenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Die tekst van Blof slaat alleen als een tang op een varken.
twitter:PECZwolleGek twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:22:09PEC speelt misschien wel zn slechtste wedstrijd van het seizoen #pecnec reageer retweet
Liefs uit London is tekstueel volgens mij hun meest samenhangende nummerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoals bij bijna alle nummers van die gasten
Of AZ.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax rolt deze ploegen met 5-0 op in de finale.
Holiday in Spain is een typisch Spaans nummerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Blof pakt gewoon een Spaans liedje en gooit dat door google translate.
Hier aan de kust...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Blof pakt gewoon een Spaans liedje en gooit dat door google translate.
Mwah. PEC was ook een beetje overrated hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PECZwolleGek twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:22:09PEC speelt misschien wel zn slechtste wedstrijd van het seizoen #pecnec reageer retweet
Nou, nou. Het kan onmogelijk slechter dan wat ze tegen Az lieten zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Dat mag ik wel hopen, jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Helemaal niet, het is echt heel diepzinnig, daarom snap je het gewoon niet :Squote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Die tekst van Blof slaat alleen als een tang op een varken.
Ik denk niet dat PECZwolleGek veel PEC kijkt. Ik kan er nog wel een paar noemen namelijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Inception is wel een tof concept, in tegenstelling tot de meeste lyrics van Blof.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niet, het is echt heel diepzinnig, daarom snap je het gewoon niet :S
Net als de film Inception
Grandelletje.quote:
Zaten er wel een paar tussen ja, eind eerste seizoenshelft.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PECZwolleGek veel PEC kijkt. Ik kan er nog wel een paar noemen namelijk
Net als in februari? Of net als NAC en Cambuur vorige weken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax rolt deze ploegen met 5-0 op in de finale.
Feyenoord uit waren ze pas slechtquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat PECZwolleGek veel PEC kijkt. Ik kan er nog wel een paar noemen namelijk
Een droom in een droom in een droom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inception is wel een tof concept, in tegenstelling tot de meeste lyrics van Blof.
Concept is leuk, uitvoering ronduit kutquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inception is wel een tof concept, in tegenstelling tot de meeste lyrics van Blof.
HET IS STIL AAN DE OVERKANTquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
De sfeer zal er wel gemoedelijker op zijn geworden daar in Zwolle.
He zelfde bets als mij.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Nu godverdomme zo houden
Dit is wel een schoolvoorbeeld van een jinx maargoed
Heerenveen-uit 3-0, Eagles uit 4-2, Cambuur 3-1, het is echt pieken en dalen dit seizoen. Ik heb nauwelijks wedstrijden gezien die niet heel goed of heel erg slecht warenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Feyenoord uit waren ze pas slecht![]()
Heerenveen uit en Feyenoord uit waren de 2 slechtstequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit 3-0, Eagles uit 4-2, Cambuur 3-1, het is echt pieken en dalen dit seizoen. Ik heb nauwelijks wedstrijden gezien die niet heel goed of heel erg slecht waren
Ja, als je zo naar sci-fi/fantasy films e.d. gaat kijken kun je alles wel afschieten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een droom in een droom in een droom?
Meh, vond het een beetje Donald Duck.
Tegen de Eagles thuis was niet echt goed te noemen, wel erg leukquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerenveen-uit 3-0, Eagles uit 4-2, Cambuur 3-1, het is echt pieken en dalen dit seizoen. Ik heb nauwelijks wedstrijden gezien die niet heel goed of heel erg slecht waren
Dat valt wel mee. Ik vond dit specifieke concept gewoon vreemd. Het trok me gewoon niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als je zo naar sci-fi/fantasy films e.d. gaat kijken kun je alles wel afschieten.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel. En als het dadelijk uitkomt dan denk je van fuck waarom heb ik niet meer ingezet.
Als je een film wil die trekt, moet je toch echt een ander genre opzoekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik vond dit specifieke concept gewoon vreemd. Het trok me gewoon niet.
Prima.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik vond dit specifieke concept gewoon vreemd. Het trok me gewoon niet.
Normaliter trekt dat genre me welquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je een film wil die trekt, moet je toch echt een ander genre opzoeken
quote:Rampspoed daalt neer op de modebewuste mannen in Noord-Korea. De mannelijke inwoners van het land zijn voortaan immers bij wet verplicht om het kapsel van hun grote leider Kim Jong Un te dragen. Reacties op deze beslissing zijn er, behalve de juichende in de officiële staatsmedia, uiteraard niet.
Ik wil een verlenging.quote:
Fixedquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
sPECtaculaire blunder van Gentenaar NECt team van Anton Janssen.
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van dit? Waarom? Zelfmoordneigingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |