Ik vind dat altijd zo kinderachtig gasten van een andere club de TT pakken. En vooral met dit soort teksten. Het is niet grappig, vervelend, maar gewoon kinderachtig. Als het aan mij ligt een ban voor kneuzen die dit doen.
Ik vind dat altijd zo kinderachtig gasten van een andere club de TT pakken. En vooral met dit soort teksten. Het is niet grappig, vervelend, maar gewoon kinderachtig. Als het aan mij ligt een ban voor kneuzen die dit doen.
Tuig van de richel. Levenslang moet dat schorem krijgen.
Onnodig, maar deze TT is nou ook weer geen dusdanige provocatie dat ik het nut van een wijziging inzie. Over een kleine 300 posts ben je ervan af.
Jullie hebben het beste materiaal, dus ik zou zeker hoop blijven houden.
Als we het nog in eigen hand hadden gehad was het een ander verhaal geweest ja. Maar de achterstand is te groot, en Ajax is niet slecht genoeg om dit nog te verneuken. Dus dan houdt het snel op..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Als we het nog in eigen hand hadden gehad was het een ander verhaal geweest ja. Maar de achterstand is te groot, en Ajax is niet slecht genoeg om dit nog te verneuken. Dus dan houdt het snel op..
Mocht Ajax inderdaad kampioen worden dan zijn alle complimenten en lof voor Ajax. Maar toch sluit ik nog niet uit dat PSV er overheen gaat. Ajax is zeker niet slecht, vrij goed zelfs. Maar ze zitten in een hele matige vorm op dit moment.
Mocht Ajax inderdaad kampioen worden dan zijn alle complimenten en lof voor Ajax. Maar toch sluit ik nog niet uit dat PSV er overheen gaat. Ajax is zeker niet slecht, vrij goed zelfs. Maar ze zitten in een hele matige vorm op dit moment.
Nooit. Daarbij is het ook weinig reëel om te geloven dat Psv geen punten meer verspeeld deze competitie. (Zelfde geldt voor Ajax, Twente, Feyenoord en Vitesse) Als er dit jaar iets duidelijk is geworden is het wel dat er geen enkele echt stabiele ploeg rondloopt.
Er staan nog steeds 3 ploegen boven PSV op basis van aantal verliespunten. Met nog 5/6 wedstrijden te gaan is de eerste plaats gewoon 100% onhaalbaar. Tweede plek is al een hele klus.
Klopt, maar nog niet matig genoeg.
Hier het programma van Ajax:
Zo 30/03/2014 14:30: Ajax - FC Twente Wo 02/04/2014 18:45: RKC Waalwijk - Ajax Zo 06/04/2014 14:30: Vitesse - Ajax Zo 13/04/2014 12:30: Ajax - ADO Den Haag Zo 27/04/2014 14:30: Heracles Almelo - Ajax Za 03/05/2014 18:45: Ajax - NEC
Ajax moet 9 punten zien te halen in dit blok.. Al zouden ze in het allerslechtste/beste geval komende 3 wedstrijden achter elkaar verliezen, in de 3 wedstrijden daarna zal dat echt wel recht gezet worden. Maar verliest komend weekend al niet, dus dat feest gaat gewoon niet op.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op woensdag 26 maart 2014 14:44 schreef Lemming22 het volgende: Er staan nog steeds 3 ploegen boven PSV op basis van aantal verliespunten. Met nog 5/6 wedstrijden te gaan is de eerste plaats gewoon 100% onhaalbaar. Tweede plek is al een hele klus.
Moet Ajax 3 van de komende 6 wedstrijden niet winnen. En moet PSV alle 5 komende wedstrijden winnen. Ik zie beide niet gebeuren.
niet kijken naar de andere clubs.. gewoon je eigen wedstrijden winnen en dan maar zien waar je eindigt!
gas erop zaterdag thuis tegen grunn.. vanaf minuut 1 onder druk zetten en proberen een vroege goal te maken en vanuit daar uitbreiden en 3 punten in eindhoven houden!
Laatste vijf wedstrijden zijn allemaal tegenstanders waar vorig seizoenshelft van is verloren of gelijkgespeeld. Dat moet genoeg motivatie zijn om elke wedstrijd te knallen. Tegen Vitesse en Roda waren ze ook duidelijk uit op revanche.
Op woensdag 26 maart 2014 14:44 schreef Lemming22 het volgende: Er staan nog steeds 3 ploegen boven PSV op basis van aantal verliespunten. Met nog 5/6 wedstrijden te gaan is de eerste plaats gewoon 100% onhaalbaar. Tweede plek is al een hele klus.
Precies, en zelfs al haal je die 2e plek, dat is waarschijnlijk ook voor de kat z'n viool. Tenzij je ontzettende mazzel in de voorrronde hebt.
Veel belangrijker is of we spelers als Park, Depay en Rekik voor volgend seizoen kunnen behouden. Met daarbij de aantekening dat Park dan wel nog moet kunnen brengen wat hij nu sinds de winterstop doet. Dus fysiek in staat zijn om iig 1 wedstrijd per week te spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
PSV heeft besloten de aflopende contracten van vijf talenten niet te verlengen. Het Eindhovens Dagblad weet dat Thomas Horsten, Tufan Özbozkurt, Dennis Dengering, Alexander Jacobsen en Mohamad Mahmoud allemaal elders emplooi moeten zoeken. Verdediger Farshad Noor mag wél bij de Brabanders blijven. Zijn contract loopt eveneens af, maar PSV ziet toekomst in hem. De club zoekt nog drie à vier spelers voor de beloften, weet de krant.
Ik maak me niet zo druk om een tt van zo'n dammertje. Ik snap niet waar ze zich zorgen om maken, ajax gaat echt niet 9 punten verspelen, mits dat wel gebeurd heeft men nog een beter doelsaldo. Dus PSV gewoon vol voor plek 2 gaan, plek 1 is niet interessant.
Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik maak me niet zo druk om een tt van zo'n dammertje. Ik snap niet waar ze zich zorgen om maken, ajax gaat echt niet 9 punten verspelen, mits dat wel gebeurd heeft men nog een beter doelsaldo. Dus PSV gewoon vol voor plek 2 gaan, plek 1 is niet interessant.
Op woensdag 26 maart 2014 17:12 schreef tompsv18 het volgende: Is toch mooi joh dat die Ajaciedjes er zo druk mee zijn. Vorige topic is ook al gekaapt en vervolgens geopend door een Ajacied.
Hoofdcoach Phillip Cocu ondergaat rugoperatie 27 maart 2014 15:30 Hoofdcoach Phillip Cocu onderging vanochtend een succesvolle rugoperatie waarbij een tumor uit zijn rug werd verwijderd. Het gaat hierbij, zoals het er nu naar uitziet, zeer waarschijnlijk om een goedaardige variant. Cocu richt zich vanaf dit moment op zijn volledige herstel. Vrijdag zal technisch manager Marcel Brands de media uitgebreid te woord staan.
PSV Medisch team tevreden Na onderzoek naar aanleiding van rugklachten werd bij Phillip Cocu onlangs een tumor in zijn rug geconstateerd, waarvoor hij vandaag een operatie heeft ondergaan. De spelersgroep en stafleden zijn daarover vooraf geïnformeerd. Het uitvoerend medisch team en de medische staf van PSV zijn tevreden over het verloop van de operatie, maar niet nader beschikbaar voor commentaar. Namens PSV zal technisch manager Marcel Brands vrijdag op een persconferentie de media uitgebreid te woord staan over het revalidatietraject van Cocu. Ook een vertegenwoordiger namens de spelersgroep zal daarbij aanwezig zijn.
PSV Faber aanspreekpunt sportieve zaken Cocu treedt gedurende zijn herstel voorlopig niet op als hoofdcoach van PSV, waarbij zijn taken worden waargenomen door de overige leden van de technische staf. Assistent-trainer Ernest Faber zal naar buiten treden als aanspreekpunt voor alle sportieve zaken rondom de selectie. Ook hij is vrijdag aanwezig op de persbijeenkomst.
PSV Dringend beroep om privacy te respecteren PSV doet een dringend beroep aan iedereen om de privacy van Phillip Cocu en zijn naasten te respecteren, wat ook een zeer nadrukkelijke wens van hen is. De club wenst Phillip heel veel sterkte op weg naar volledig herstel. Hij zal de komende tijd al zijn energie en kracht nodig hebben voor zijn revalidatie, in de wetenschap dat PSV en alle rood-witte supporters hem daarbij maximaal steunen.
PSV Vrijdag persbijeenkomst De persbijeenkomst met Marcel Brands vindt vrijdagmiddag plaats omstreeks 14.00 uur in het Philips Stadion. De club doet tot aan dat moment geen verdere mededelingen en rekent op uw begrip en respect in deze situatie. Alle communicatie over Phillip Cocu zal blijven verlopen via de media-afdeling van PSV.
Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vast en zeker opgelopen in de eerste seizoenshelft, al die stress kan nooit gezond zijn voor je
Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vast en zeker opgelopen in de eerste seizoenshelft, al die stress kan nooit gezond zijn voor je
Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende: Ik hoop dat voor Cocu dat het goedaardig is. Erg verdrietig altijd als mensen op deze leeftijd rare problemen hebben.
Verder benieuwd wat de effecten zullen zijn op de sportieve prestaties.
Lijkt wel in de berichten te staan dat het idd goedaardig is. Ik hoop op een goed herstel (hoelang dat ook mag duren).
Lijkt me niet echt iets om grappen over te maken eigenlijk
Als jij het zou krijgen dan gaan we ook deze grapjes over jou maken. Kijken of jij dan ook nog lacht.
Heb iets te vaak meegemaakt dat dat 'hoogstwaarschijnlijk' verkeerd uitpakte. . Ik hoop dat dat voor Cocu niet geldt.
[..]
bij mijn moeder is er twee jaar geleden een tumor uit haar nek gehaald die haar bijna in een rolstoel had gekregen omdat haar ruggenmerg werd geblokeerd. Nu twee jaar later, het was goedaardig, en ze heeft al haar motoriek weer terug Dus het kan 'meevallen' maar ken ook teveel tegenvallers
Je bent zeker (hopelijk) gestopt met lezen na de titelkop?
Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
quote:
Beste Phillip,
Dit seizoen zat je schijnbaar steeds in een dip.
Je was altijd mijn favoriete speler, een echte PSV-held,
Het leek alsof je voor je plezier voetbalde, niet voor het geld.
Het trainerschap maakte van jouw een ander mens,
Was dit wel je ultieme wens?
Je bevond je ineens bij Neerlands mooiste club op de hoogste troon,
Echter veranderde je helaas een beetje in een kleurloos persoon.
Die nieuwjaarsgroet was wel erg leuk via de telefoon,
Helaas sprak uit je stem weinig enthousiasme en klonk je wat monotoon.
Je elftal speelde de eerste competitiehelft vaak als langzaam zaad,
Uiteindelijk werd je daarom na de winterstop zelfs kwaad.
Je bent ogenschijnlijk een man zonder een greintje humor,
In je rug bevindt zich nu, naar het zich laat aanzien, een goedaardige tumor.
Goedaardig en tumor lijkt in strijd met elkaar,
Net zoals goed verdedigen en Ron Vlaar.
Wellicht heeft je dat al een poos dwars gezeten,
En leek je daarom vaak zo chagrijnig als de neten.
Je leek in ieder geval nietb meer op de speler van weleer,
Rechtdoor zee als een tractor van John Deere.
Hopelijk kom je snel sterker terug,
En is die, hopelijk, goedaardige tumor definitief verwijderd uit je rug.
Je bent en blijft een waar Philips icoon,
Hopelijk zien we straks een geboren trainer voor de microfoon.
Wat kut, hopelijk kan hij volgend seizoen weer mee draaien. Als speler een geweldenaar en nu ook als trainer aan de weg aan het timmeren, hopelijk hoeft het bij dat laatste niet te blijven!
Nu mogen Hiddink en Faber het laten zien, in de media werd de afgelopen tijd bijna gedaan alsof Cocu een zetbaas van Hiddink was geworden, welnu, die mag vanaf dit weekend samen met Faber vol met de kop in de wind.
Ik voorspel een denderende nederlaag zaterdag, mocht deze voorspelling incorrect zijn dan komt dit door mentale steun van ons aller Phillip
Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende: Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef ZoDiep het volgende: Wat kut, hopelijk kan hij volgend seizoen weer mee draaien. Als speler een geweldenaar en nu ook als trainer aan de weg aan het timmeren, hopelijk hoeft het bij dat laatste niet te blijven!
Nu mogen Hiddink en Faber het laten zien, in de media werd de afgelopen tijd bijna gedaan alsof Cocu een zetbaas van Hiddink was geworden, welnu, die mag vanaf dit weekend samen met Faber vol met de kop in de wind.
Ik voorspel een denderende nederlaag zaterdag, mocht deze voorspelling incorrect zijn dan komt dit door mentale steun van ons aller Phillip
Het is niet eens een grap trouwens, dat gestuntel van een ongemotiveerd zooitje, daar zou elk normaal mens gezondheidsklachten van krijgen...
Even naar de oorspronkelijke grap gekeken. Helaas was het gewoon niet grappig. Gemiste kans. 1/10
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Ja want van een half jaar stress krijg je een tumor Er zijn zoveel andere factoren die je niet eens weet. Ga nou lekker weg
Grote vraag is natuurlijk of hij bij terugkomst eindelijk wél een keertje ruggengraat kan en dan ook durft te tonen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende: Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
[..]
Cocu
Wat voor 'literaire' kwaadaardige celdeling is dit nu weer
Momenteel denk ik niet dat er plaats voor hem is in de basiself. Of hij moet tijdens zijn maanden durende blessure ineens een wereldvoetballer zijn geworden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Momenteel denk ik niet dat er plaats voor hem is in de basiself. Of hij moet tijdens zijn maanden durende blessure ineens een wereldvoetballer zijn geworden.
Eindelijk iemand die onderkent dat hij er geen klote van ken. . Ik zou de basiself lekker laten zo.
Eindelijk iemand die onderkent dat hij er geen klote van ken. . Ik zou de basiself lekker laten zo.
Ach, in de NL competitie hoef je er ook niet zo veel van te kunnen voor een basisplaats maar Wijnaldum zal zich naar mijn verwachting gewoon terug moeten knokken in de basis. Momenteel zijn de resultaten goed (op het voetbal valt nog hopen aan te merken) dus ik denk niet dat Faber snel geneigd zal zijn hem een basisplek te geven.
Het vergroot iig de mogelijkheden wat. Ben wel benieuwd hoe lang Wijnaldum een rol op het tweede plan zal pikken, er is ook nog de kwestie van het verlengen van zijn contract.
Dus? ik heb ook 2 keer de vierdaagse uitgelopen. Stelt beide niks voor.
Het is anders geen andere eredivisie club gelukt dit seizoen , jammer dat we aan de keerzijde ook een slechte periode hebben gehad ( ), anders waren we al lang kampioen nu.
NAC zal gewoon voorspelbaar een muur opbouwen en hopen dat PSV er niet doorheen breekt.
Precies, en dat is gewoon moeilijk voetballen. We hebben hier nu eenmaal geen Bayern/Real die op een speelse manier door zo'n muur breekt. Praktijk leert dat elke 'top'club in NL het dan moeilijk heeft.
afgelopen 2 wedstrijden ook 2x gewonnen tegen ploegen waar we al 3x van verloren
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Park: 'misschien houdt knie het met veel rust komende zomer nog wel een seizoen'
29 maart 2014 -
In het Algemeen Dagblad laat Ji-sung Park de deur voor nog een seizoen nog nadrukkelijk open. Dat is vooral gebaseerd op de passie voor het voetbal, welke hij nog altij volop heeft. 'De pijn is er altijd, maar je leert er mee omgaan. Als ik na een wedstrijd twee, drie dagen kan rusten, lukt het om daarna met een, twee trainingen klaar te zijn voor de volgende wedstrijd. En als ik dan weer op het veld sta, geniet ik. Ik houd zoveel van het spel dat ik mijn besluit over wel of niet doorgaan pas in de zomer wil nemen.' De Koreaan moet eigenlijk een zware knie-operatie ondergaan. 'Maar deze zomer vier, vijf weken rusten en wie weet houdt die knie het dan nog een seizoen.'
Fokking bikkel, op het veld zie je het er niet aan af dat hij half kreupel is. Of het verstandig is is een tweede maar respect voor het bikkelen
Zo'n man moet je tegen zichzelf in bescherming nemen
Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij zelf uiteindelijk wel de verstandige keuze maakt en er mee op houdt. Eerst dacht ik dat de toestand van zijn knie overdreven was maar als ik zie hoe hij het nu zelf vertelt is het dus gewoon echt erg gesteld met dat gewricht.
Zal er misschien ook vanaf hangen of PSV nog tweede wordt. Misschien dat hij denkt dan van waarde te zijn in de (voorronde) CL wedstrijden en in de competitie minder spelen.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij zelf uiteindelijk wel de verstandige keuze maakt en er mee op houdt. Eerst dacht ik dat de toestand van zijn knie overdreven was maar als ik zie hoe hij het nu zelf vertelt is het dus gewoon echt erg gesteld met dat gewricht.
Moeten ze dat zelf wel inzien. In vechtsport zie je het heel vaak dat ze te lang door gaan omdat ze denken nog van waarde te kunnen zijn. Krijgen ze later alleen maar spijt van
Op zaterdag 29 maart 2014 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende: Maar goed, first things first: ik verwacht dat we (erg) veel moeite gaan hebben met Groningen.
uiteraard, we winnen wel maar steeds moeizaam. Eens een wedstrijd vroeg scoren een daarna nog een paar keer scoren is alleen voor strebers
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef rubbereend het volgende: Zal er misschien ook vanaf hangen of PSV nog tweede wordt. Misschien dat hij denkt dan van waarde te zijn in de (voorronde) CL wedstrijden en in de competitie minder spelen.
Als je in Nederland 2e wordt, en je mag voorronde CL gaan spelen, dan haal je de poulefase vrijwel zeker niet. Dus Park van meerwaarde? Met of zonder Park wordt dat een ECHT lastig verhaal.
Op zaterdag 29 maart 2014 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende: Maar goed, first things first: ik verwacht dat we (erg) veel moeite gaan hebben met Groningen.
Dat zou je gezien de vorige wedstrijden en de huidige vorm van Groningen wel zeggen. Ze winnen immers van Vitesse. Aan de andere kant is het een heel raar seizoen, en kan het zomaar heel anders lopen. Hoe dan ook 3 punten vanavond zijn echt geen zekerheid...
Als je in Nederland 2e wordt, en je mag voorronde CL gaan spelen, dan haal je de poulefase vrijwel zeker niet. Dus Park van meerwaarde? Met of zonder Park wordt dat een ECHT lastig verhaal.
Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef Scarface88 het volgende: Van Bommel krijgt een afscheidswedstrijd en Bouma krijgt een deur die naar hem vernoemd wordt
Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef Scarface88 het volgende: Van Bommel krijgt een afscheidswedstrijd en Bouma krijgt een deur die naar hem vernoemd wordt
Charlie: How's it going in there? Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers. Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Ben meer onder de indruk van Kostic en Zivkovic. Die laatste is nog maar 17 en gaat het bij Ajax nog heel leuk doen volgens mij. Met zijn 2-en overlopen ze de toch al niet al te beste PSV defensie.
Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef RijstNatie het volgende: een geniale wissel van meneer Faber. in de 86e minuut maher erin als je 3-2 achter staat
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Wel terecht hoor, maar in de slotfase hoor je tweemaal een strafschop te krijgen. Wat een enorm slechte wedstrijd zeg. Als zelfs Depay niet in de wedstrijd zit, dan wordt het helemaal niks. Zo gaat de 2e plaats wel heel lastig worden met het komende programma..
Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende: Wel terecht hoor, maar in de slotfase hoor je tweemaal een strafschop te krijgen. Wat een enorm slechte wedstrijd zeg. Als zelfs Depay niet in de wedstrijd zit, dan wordt het helemaal niks. Zo gaat de 2e plaats wel heel lastig worden met het komende programma..
Pingel van PSV had ook nooit gegeven mogen worden.
Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende: Wel terecht hoor, maar in de slotfase hoor je tweemaal een strafschop te krijgen. Wat een enorm slechte wedstrijd zeg. Als zelfs Depay niet in de wedstrijd zit, dan wordt het helemaal niks. Zo gaat de 2e plaats wel heel lastig worden met het komende programma..
Die van Depay was wel een pingel, die van die handsbal had ik te zwaar gevonden. De pingel die wel gegeven werd was trouwens ook een cadeautje.
Bizar dat beren als Bruma en Rekik het fysiek af leggen tov Zivkogod.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Van Sichem is wel de laatste to blame. Ik zou eerst eens beginnen met die twee leeghoofden achterin en dat balletjebreedmiddenveld Stijntje Schaars en Hiljemark.
Vond ik ook raar. Maar wat ik nog gekker vond was dat iedere lange bal eigenlijk gevaar opleverde. Zo moeilijk is dat toch niet te verdedigen? Of speel eens op buitenspel. Dit was echt abnormaal.
Vond ik ook raar. Maar wat ik nog gekker vond was dat iedere lange bal eigenlijk gevaar opleverde. Zo moeilijk is dat toch niet te verdedigen? Of speel eens op buitenspel. Dit was echt abnormaal.
Omdat Bruma vrij traag is.
Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Helpmefok het volgende: O en wat lachten al die PSV'ertjes toen Marsman geen rood kreeg en wij geen penal tegen Twente.
Wat betekent dat je gewoon gefaald hebt. Slechte scheids - voor beide kanten. Hateboer had mi rood mogen hebben, Rekik ook. 2-2 was onterecht en PSV kreeg m in de tweede helft weer niet mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Die van Depay was wel een pingel, die van die handsbal had ik te zwaar gevonden. De pingel die wel gegeven werd was trouwens ook een cadeautje.
Op snelheid vooral. Die is echt snel, wist ik helemaal niet
Hij lijkt denk ik sneller omdat Rekik en vooral Bruma niet heel snel zijn. En omdat hij een mooie loopstijl heeft.
Dat is ook wel weer waar.
Hele aanval van Groningen is sterk. En als je ze dan verdedigend niet kapot spelt, wat heel raar is...
Middenveld was slecht. Alleen Depay een voldoende, en misschien Hiljemark een magere voldoende. Zoet hield je een paar keer in de match maar ging ook bij de 2-3 niet vrijuit. Rekik een 1.
Hele aanval van Groningen is sterk. En als je ze dan verdedigend niet kapot spelt, wat heel raar is...
Middenveld was slecht. Alleen Depay een voldoende, en misschien Hiljemark een magere voldoende. Zoet hield je een paar keer in de match maar ging ook bij de 2-3 niet vrijuit. Rekik een 1.
Ik vond Zoet bij de 1-2 ook niet heel sterk. Schot leek wel recht op hem af te komen.
Waardeloze wedstrijd. Heb niet één moment het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd kon winnen, ook niet na de 1-0. PSV was slap in duels, ongeconcentreerd, zonder inzet, zeer slordig aan de bal, en had ook teveel spelers die kinderlijk verzaakten. Rekik zeer zwak (niet alleen bij beide goals), Ruiz raakt niks (al weken niet), Schaars was de slechtste van het veld, Locadia leek nog slechter in de aanname dan normaal, Park ook flets, matig en teveel balverlies. Nou ja, ik kan doorgaan maar de conclusie is dat PSV terecht verloren heeft.
Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef Lemming22 het volgende: Waardeloze wedstrijd. Heb niet één moment het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd kon winnen, ook niet na de 1-0. PSV was slap in duels, ongeconcentreerd, zonder inzet, zeer slordig aan de bal, en had ook teveel spelers die kinderlijk verzaakten. Rekik zeer zwak (niet alleen bij beide goals), Ruiz raakt niks (al weken niet), Schaars was de slechtste van het veld, Locadia leek nog slechter in de aanname dan normaal, Park ook flets, matig en teveel balverlies. Nou ja, ik kan doorgaan maar de conclusie is dat PSV terecht verloren heeft.
Na de 1-0 waakte ik alleen maar voor de 1-1. Dat daarna de 1-2 meteen valt is knullig.
Alleen PEC thuis was vergelijkbaar slecht, zelfs Heerenveen thuis was beter...
Typisch PSV, net op het moment dat ze aanhaken laten ze het weer afweten. Hadden ze gewonnen dan hadden ze nog zomaar tweede kunnen worden gezien de komende wedstrijden Ajax-Twente en PSV-Feyenoord, nu moet je nog maar zien of dat je minstens 4de wordt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL. #NoDAPL
Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef Lemming22 het volgende: Waardeloze wedstrijd. Heb niet één moment het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd kon winnen, ook niet na de 1-0. PSV was slap in duels, ongeconcentreerd, zonder inzet, zeer slordig aan de bal, en had ook teveel spelers die kinderlijk verzaakten. Rekik zeer zwak (niet alleen bij beide goals), Ruiz raakt niks (al weken niet), Schaars was de slechtste van het veld, Locadia leek nog slechter in de aanname dan normaal, Park ook flets, matig en teveel balverlies. Nou ja, ik kan doorgaan maar de conclusie is dat PSV terecht verloren heeft.
Hoe heb je gekeken, tv of stadion? Ik heb alleen de samenvatting kunnen zien en dat was niet best. Behalve dat ze wel proberen te voetballen en meer lef hebben dan wat weken geleden. Maarja, dan is vorm en talent ook wel handig.
Misschien onderschat men wel wat het met een team doet als de coach llots slecht nieuws te horen krijgt trouwens.
Waar-de-loos. Vanaf de eerste seconde zag je al dat Groningen er veel meer voor ging, dat PSV zelfs met 2 cadeautjes als doelpunten (de 1-0 was natuurlijk ook gewoon een cadeautje, alleen heel mooi uitgepakt) nog niet in staat is om THUIS punten te pakken tegen een middenmotor zegt weer alles over de kwaliteit van de selectie.
Collectief falen van de verdediging. Arias werd in het begin compleet overlopen, Rekik en Bruma die ballen niet gewoon weg knallen als dat moet. Dat gecombineerd met aanvallende zwakte (Depay wéér de enige die voor dreiging zorgt) en we mogen blij zijn dat we er 'maar' drie tegen kregen .
Dat we nog genoeg punten gingen verspelen was duidelijk maar gisteren werd pijnlijk duidelijk wáárom: omdat gewoon het gros van de spelers niet de kwaliteit heeft die bij een topclub gevraagd wordt.
Hoe heb je gekeken, tv of stadion? Ik heb alleen de samenvatting kunnen zien en dat was niet best. Behalve dat ze wel proberen te voetballen en meer lef hebben dan wat weken geleden. Maarja, dan is vorm en talent ook wel handig.
Misschien onderschat men wel wat het met een team doet als de coach llots slecht nieuws te horen krijgt trouwens.
Ik zat in het stadion en was blij dat de samenvatting al voorbij was toen ik thuis kwam
Op zondag 30 maart 2014 14:46 schreef Rabieluh het volgende: Alles ging gewoon fout, terug bij af, konden niks tegen de tactiek van Groningen inbrengen, wat vitesse ook niet lukte.
Dit, erg opvallend, gezien de dramatische vorm van Groningen vooraf aan deze wedstrijden tegen ons en Vitesse.
Deal. Gaat je 80 euro kosten en kom je in het illustere rijtje van Tarado, Chase_utley en De_Kromme die ALLEDRIE een weddenschap rondom Feijenoord van me verloren .
Dankje. Zojuist heb je de top-2 plaats van FEijenoord bezegeld. Ik. Win. ALTIJD.
En het is echt treurig om te zien hoe simpel Park van de bal te zetten is en hoeveel balverlies hij heeft
Park was gisteren ook heel matig. Arias vooral eerste helft ook heel slecht. Bruma matig, maar verdedigend stukken beter dan Rekik nog. Schaars was ook echt treurig.
Komende wedstrijden Wijnaldum weer laten spelen in plaats van Schaars. Schaars is al weken uit vorm en speelde alleen het begin van het seizoen erg sterk, gisteren werkelijk dramatisch. Met Wijnaldum was er gisteren meteen veel meer creativiteit.
Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Scarface88 het volgende: Komende wedstrijden Wijnaldum weer laten spelen in plaats van Schaars. Schaars is al weken uit vorm en speelde alleen het begin van het seizoen erg sterk, gisteren werkelijk dramatisch. Met Wijnaldum was er gisteren meteen veel meer creativiteit.
één minuut lang ja.
Wijnaldum mist wedstrijdritme, die staat volgende week vast nog niet in de basis. Zal wel weer invallen voor de zwakste middenvelder die wedstrijd, vermoedelijk Schaars inderdaad
@Pizzageit; Natuurlijk zit de 2e plaats er nog in, de race is nog niet voorbij. We staan nog steeds 5e op verliespunten, maar als je naar afgelopen weken kijkt is alles mogelijk. Eredivisie hè.
Precies, als je de rest wint ben je gewoon 2e (of misschien net niet). Maar het zou zomaar kunnen dat heel PSV nu weer in elkaar dondert en je nog maar een paar punten pakt
Ja, best haalbare is directe plaatsing voor UEFA-cup. /care Hadden ze gewonnen, dan hadden ze met de komende wedstrijden Ajax-Twente en PSV-Feyenoord warempel geen slechte kansen op de tweede plaats. Ik heb bij deze ploeg al heel het jaar het gevoel dat die zo verschrikkelijk onvolwassen is. In de eerste helft van het seizoen de hele tijd het kopje laten hangen sinds de eerste de beste tegenslag, nu naast hun schoenen gaan lopen doordat ze eventjes met een wedstrijd meer gespeeld op de tweede plaats stonden en qua uitslagen een goede reeks hadden. Of zou het toeval zijn dat ze uitgerekend gisteren allemaal zo slap speelden? Dat kan toch alleen maar als teveel spelers niet 100% ervoor gaan? Van de positieve kant: dit elftal heeft niets te zoeken in de Champions League. Van de negatieve kant: volgend jaar geen ervaring in de Champions League en dus een weggegooid jaar voor PSV.
Op zondag 30 maart 2014 21:44 schreef StijnDa het volgende: @Pizzageit; Natuurlijk zit de 2e plaats er nog in, de race is nog niet voorbij. We staan nog steeds 5e op verliespunten, maar als je naar afgelopen weken kijkt is alles mogelijk. Eredivisie hè.
Vergeet het! In slechts 4 wedstrijden maak je dit gat op 3 ploegen niet meer goed. De 2de plaats is niet meer haalbaar en dus zit het seizoen er op.
Vergeet het! In slechts 4 wedstrijden maak je dit gat op 3 ploegen niet meer goed. De 2de plaats is niet meer haalbaar en dus zit het seizoen er op.
Jij bent duidelijk niet van het idee 'vechten voor wat je waard bent'. Nr 5 moet play offs spelen om Europa League, lijkt me ook de moeite waard om dat te proberen te vermijden.
Jij bent duidelijk niet van het idee 'vechten voor wat je waard bent'.
Ik wel, de jongens die voor het eerste elftal van PSV voetballen klaarblijkelijk niet. Juist eergisteren hadden ze moeten vechten als leeuwen, hadden ze dat gedaan dan hadden ze nu een goede uitgangspositie gehad en een mentale tik uitgedeeld. Jij weet niet zo goed als ik dat als alle 10 de spelers gisteren voldoende gemotiveerd zouden zijn geweest dat ze dan wel hadden gewonnen, al was het niet met mooi spel. Momenteel is de realiteit dat PSV 4 verliespunten meer heeft dan Feyenoord en 2 verliespunten meer heeft dan FC Twente. De wedstrijd die PSV nog tegen Feyenoord moet spelen is dus onvoldoende om het gat te overbruggen (PSV heeft het dus niet meer in eigen hand of dat het Feyenoord nog kan inhalen). Het kan best dat PSV op doelsaldo Vitesse verslaat en dat het een van de ploegen T en F verslaat maar alle drie de ploegen met nog maar 4 wedstrijden te spelen en deze slappe mentaliteit op het moment M dat het moest gebeuren, vergeet het maar. Eergisteren hadden ze het moeten laten zien ervoor te willen gaan, dit hebben ze nagelaten.
quote:
Nr 5 moet play offs spelen om Europa League, lijkt me ook de moeite waard om dat te proberen te vermijden.
Als je zelfs niet zo'n playoffwedstrijdje kan winnen voor de UEFA-cup Europa League, dan verdien je het niet om in die competitie uit te komen.
Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Scarface88 het volgende: Komende wedstrijden Wijnaldum weer laten spelen in plaats van Schaars. Schaars is al weken uit vorm en speelde alleen het begin van het seizoen erg sterk, gisteren werkelijk dramatisch. Met Wijnaldum was er gisteren meteen veel meer creativiteit.
Wijnaldum was buiten de levensgrote kans die hij verprutste vrijwel onzichtbaar.
Als je langs het psv stadion rijdt rij je op een gegeven moment onder een tunneltje door. Dan rij je bij het stoplicht naar rechts en kan je parkeren. Weet iemand hoe deze parkeerplek heet? Hier sta je namelijk altijd een uur om te betalen. Wil betalen via een app maar weet niet precies hoe dat werkt?
Labyad 2.0, zag je al mijlenver aankomen. Als club zijnde ook geen energie meer in stoppen.
Mee eens. Contract aanbieden dat past bij iemand van zijn leeftijd en ervaring. Als hij denkt dat hij ergens anders beter af is, dan verkopen deze zomer.
Labyad 2.0, zag je al mijlenver aankomen. Als club zijnde ook geen energie meer in stoppen.
PSV is er ook achterlijk mee omgegaan. Iedere keer 2 minuten laten invallen om er zo expres te voor zorgen dat hij niet in de JP mag spelen. stel idioten
Mee eens. Contract aanbieden dat past bij iemand van zijn leeftijd en ervaring. Als hij denkt dat hij ergens anders beter af is, dan verkopen deze zomer.
Inderdaad, gewoon eens een voorbeeld stellen voor andere spelers. Labyad, Toivonen, nu Bakkali, je komt als directie echt zwak over als je zo over je heen laat lopen keer op keer.
PSV is er ook achterlijk mee omgegaan. Iedere keer 2 minuten laten invallen om er zo expres te voor zorgen dat hij niet in de JP mag spelen. stel idioten
Het is gewoon belachelijk dat hij in het eerste geen speelminuten meer maakt. Narsingh bakt er werkelijk helemaal niets van in iedere invalbeurt en Ruiz laat als basisspeler ook maar weinig zien. Doodzonde.
Inderdaad, gewoon eens een voorbeeld stellen voor andere spelers. Labyad, Toivonen, nu Bakkali, je komt als directie echt zwak over als je zo over je heen laat lopen keer op keer.
Ik vind het huren van een dure speler onder het mom van god zegene de greep die vervolgens je kapitaal in de weg zit eigenlijk een heel stuk zwakker overkomen. En dat is nog best een understatement.
Ik vind het huren van een dure speler onder het mom van god zegene de greep die vervolgens je kapitaal in de weg zit eigenlijk een heel stuk zwakker overkomen. En dat is nog best een understatement.
Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende: Ruiz was ook totaal overbodig, dan had men beter voor een echte killer voorin kunnen zoeken.
Hadden ze niet al meerdere keren aangegeven dat ze dat wel hebben geprobeerd in de winterstop?
Op maandag 31 maart 2014 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende: Ruiz was ook totaal overbodig, dan had men beter voor een echte killer voorin kunnen zoeken.
Wordt toch al jaren geen beleid meer gevoerd. Ruiz halen was het domste wat je ooit had kunnen doen. Zelfs als je er tweede mee was geworden.
locadia presteert ook ver onder de maat.. zeker als het middenveld wat inzakt staat locadia op een eiland en is die veels te traag en kan de bal niet super vast houden helaas!
waarom niet eens ruiz in de spits proberen en narsing/bakkali op rechts stallen!
Locadia is sowieso niet goed genoeg als PSV spits. Alleen zijn ondermaatse aanname, vrij essentieel voor de rol die de spits in het PSV-systeem heeft, is al reden om hem volgend seizoen te vervangen.
Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef anoniempjeanoniempje het volgende: locadia presteert ook ver onder de maat.. zeker als het middenveld wat inzakt staat locadia op een eiland en is die veels te traag en kan de bal niet super vast houden helaas!
waarom niet eens ruiz in de spits proberen en narsing/bakkali op rechts stallen!
Die komt echt veel te kort. Met name zaterdag heeft hij geen bal vaat kunnen houden of kunnen kaatsen. Schaars kan na de winterstop helemaal niets meer. Ruiz verliest alleen maar ballen. Bruma verloor zaterdag al zijn duels. Willems heeft een verstandelijke beperking dus daar mag je niet over oordelen. Zelfs Zoet was afgelopen zaterdag erg matig.
Op dinsdag 1 april 2014 09:14 schreef Lemming22 het volgende: Locadia is sowieso niet goed genoeg als PSV spits. Alleen zijn ondermaatse aanname, vrij essentieel voor de rol die de spits in het PSV-systeem heeft, is al reden om hem volgend seizoen te vervangen.
Locadia heeft echt zeldzaam weinig techniek. Immers is een verfijnde baltovenaar vergeleken met hem.
Op dinsdag 1 april 2014 08:54 schreef anoniempjeanoniempje het volgende: locadia presteert ook ver onder de maat.. zeker als het middenveld wat inzakt staat locadia op een eiland en is die veels te traag en kan de bal niet super vast houden helaas!
Locadia heeft echt zeldzaam weinig techniek. Immers is een verfijnde baltovenaar vergeleken met hem.
Hij moet het ook niet hebben van zijn voetballend vermogen en techniek natuurlijk. Maar haal vooral de man eraf die de afgelopen 5 wedstrijden heeft gescoord. Hij is pas 20, komt nog wel goed met die kerel.
Hij moet het ook niet hebben van zijn voetballend vermogen en techniek natuurlijk. Maar haal vooral de man eraf die de afgelopen 5 wedstrijden heeft gescoord. Hij is pas 20, komt nog wel goed met die kerel.
Higdon had er ook wel zoveel gescoord. Bij PSV moet je wat meer kunnen. Dat kan locadia niet, oprotten en nieuwe uitzoeken.
Dit. Alsof scorende spitsen in de Eredivisie overal te vinden zijn. Maar goed, geef maar weer een fortuin uit aan types als Berg, Matavz, etc.
Ruud van Nistelrooy speelde op die leeftijd nog bij Den Bosch. En die had toen nog veel minder kwaliteiten dan Locadia op die leeftijd.
Tja, ik kan eigenlijk niet anders bedenken dan terecht Zou zonde zijn als hij niet bijtekent en voor 2 mln verkocht wordt. Ook Ruiz laten gaan is eigenlijk zonde, als die wil blijven maak je volgend jaar een stuk meer kans op de titel. Maar ja... Een jaartje verhuren wellicht? Maar ja of hij er nou op zit te wachten om verhuurd te worden aan een middenmotor... Aan de andere kant; als hij naar een topclub gaat wordt hij ook verhuurd.
[ Bericht 6% gewijzigd door StijnDa op 01-04-2014 14:39:52 ]
Op dinsdag 1 april 2014 14:33 schreef StijnDa het volgende: [ afbeelding ] [ afbeelding ] Tja, ik kan eigenlijk niet anders bedenken dan terecht Zou zonde zijn als hij niet bijtekent en voor 2 mln verkocht wordt. Ook Ruiz laten gaan is eigenlijk zonde, als die wil blijven maak je volgend jaar een stuk meer kans op de titel. Maar ja... Een jaartje verhuren wellicht? Maar ja of hij er nou op zit te wachten om verhuurd te worden aan een middenmotor... Aan de andere kant; als hij naar een topclub gaat wordt hij ook verhuurd.
Bakkali heeft na de eerste 4 wedstrijden ook heel weinig laten zien in de tijd die hij kreeg.
Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende: Ik geef Bakkali groot gelijk. Deze club is soms niet te volgen, je blijft je verbazen over de onprofessionaliteit.
Bakkali heeft na de eerste 4 wedstrijden ook heel weinig laten zien in de tijd die hij kreeg.
Wat ook heel normaal is voor zo'n jong ventje. Wat ik me afvraag: wat denkt hij te bereiken met een vertrek? Bij een grotere club als PSV komt hij waarschijnlijk helemaal niet aan spelen toe. Geduld hebben en knokken, dan komt hij er vanzelf. Daar lijkt hij echter geen zin in te hebben, dus dan maar verkopen.
Wat ook heel normaal is voor zo'n jong ventje. Wat ik me afvraag: wat denkt hij te bereiken met een vertrek? Bij een grotere club als PSV komt hij waarschijnlijk helemaal niet aan spelen toe. Geduld hebben en knokken, dan komt hij er vanzelf. Daar lijkt hij echter geen zin in te hebben, dus dan maar verkopen.
Een club vinden die wel een idee hebben wat ze met hem willen bereiken is al een hele vooruitgang.
Op dinsdag 1 april 2014 15:52 schreef Cavaliers het volgende: Ik geef Bakkali groot gelijk. Deze club is soms niet te volgen, je blijft je verbazen over de onprofessionaliteit.
Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef Tallie1982 het volgende: Als je langs het psv stadion rijdt rij je op een gegeven moment onder een tunneltje door. Dan rij je bij het stoplicht naar rechts en kan je parkeren. Weet iemand hoe deze parkeerplek heet? Hier sta je namelijk altijd een uur om te betalen. Wil betalen via een app maar weet niet precies hoe dat werkt?
Parkeerplaats 't EIndje. Volgens mij bedoel je die.
Een club vinden die wel een idee hebben wat ze met hem willen bereiken is al een hele vooruitgang.
PSV is heel duidelijk naar hem toe wat ze met hem willen bereiken en welke termijn ze daar voor in gedachten hebben. Voor Depay werkte dat heel goed, ik zie geen reden waarom dat voor Bakkali niet even goed zou kunnen werken. Wat wil hij dan? Een gegarandeerde basisplek bij Manchester City? Naar België vertrekken waar hij gezien zal worden als de verlosser met de daarbij behorende druk en verwachtingen?
Heeft hij talent: ja. Verdient hij op basis van wat hij na zijn blessure heeft laten zien een basisplaats of zelfs maar een vaste plaats op de bank: nee. Hij heeft alle kans om bij PSV op een rustige manier aan zijn carrière te werken.
De kritiek op PSV in deze zaak is imo erg ongenuanceerd en kortzichtig...
Lekker chillen met je matties, je vraagt je af wat zo'n jongen nog doet bij een profclub!
Maar goed, ik ga er eigenlijk niet meer vanuit dat het nog goed komt in deze kwestie. Bakkali wil blijkbaar garanties die (terecht) niet gegeven worden. Hopen dat we nog een leuk bedragje voor hem kunnen beuren van de zomer.
PSV is heel duidelijk naar hem toe wat ze met hem willen bereiken en welke termijn ze daar voor in gedachten hebben. Voor Depay werkte dat heel goed, ik zie geen reden waarom dat voor Bakkali niet even goed zou kunnen werken. Wat wil hij dan? Een gegarandeerde basisplek bij Manchester City? Naar België vertrekken waar hij gezien zal worden als de verlosser met de daarbij behorende druk en verwachtingen?
Heeft hij talent: ja. Verdient hij op basis van wat hij na zijn blessure heeft laten zien een basisplaats of zelfs maar een vaste plaats op de bank: nee. Hij heeft alle kans om bij PSV op een rustige manier aan zijn carrière te werken.
De kritiek op PSV in deze zaak is imo erg ongenuanceerd en kortzichtig...
Nou er is wel ontzettend kut met hem omgaan. Iedere keer paar minuten invallen zodat hij helemaal niet meer mag spelen voor Jong is nou niet echt slim te noemen. Verder ben ik wel met je eens dat de beste moet spelen maar als hij daar niet op wil wachten dan is dat wel logisch.
Nou er is wel ontzettend kut met hem omgaan. Iedere keer paar minuten invallen zodat hij helemaal niet meer mag spelen voor Jong is nou niet echt slim te noemen. Verder ben ik wel met je eens dat de beste moet spelen maar als hij daar niet op wil wachten dan is dat wel logisch.
Als dat expres gedaan is (wat ik niet geloof) dan is dat misselijk en dom. Maar ik denk dat Bakkali ook niet bijgetekend had als hij bij Jong PSV zijn wedstrijdjes moest draaien hoor.
Dat hij ongeduldig is begrijp ik en dat is zelfs goed maar nogmaals: wat wil hij dan? Waar wil hij naartoe en wat zijn daar de perspectieven dan voor hem?
Lekker chillen met je matties, je vraagt je af wat zo'n jongen nog doet bij een profclub!
Maar goed, ik ga er eigenlijk niet meer vanuit dat het nog goed komt in deze kwestie. Bakkali wil blijkbaar garanties die (terecht) niet gegeven worden. Hopen dat we nog een leuk bedragje voor hem kunnen beuren van de zomer.
Hij hoeft geen garanties. Maar dat de club 0 komma 0 rekening houdt met de ontwikkeling van een eigen jeugdspeler is gewoon belachelijk. En zo'n jongen van die leeftijd moet gewoon spelen. Of dat nou bij PSV 1 is of niet.
Als dat expres gedaan is (wat ik niet geloof) dan is dat misselijk en dom. Maar ik denk dat Bakkali ook niet bijgetekend had als hij bij Jong PSV zijn wedstrijdjes moest draaien hoor.
Dat hij ongeduldig is begrijp ik en dat is zelfs goed maar nogmaals: wat wil hij dan? Waar wil hij naartoe en wat zijn daar de perspectieven dan voor hem?
Hoe krijg je het voor elkaar om zoiets per ongeluk te doen? Je houdt dat toch wel bij mag ik hopen anders staan er echt een stelletje idioten aan het roer bij PSV.
Op dinsdag 1 april 2014 17:59 schreef Ciscus het volgende: PSV moet vooral een warm nest zijn waar spelers graag blijven, en dat is het al een tijdje niet meer.
Dat is nu juist de reden dat er zo weinig jeugd doorstroomde. Dat pamperen moet afgelopen zijn.