quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
[..]
Cocu
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets om grappen over te maken eigenlijk
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij het zou krijgen dan gaan we ook deze grapjes over jou maken. Kijken of jij dan ook nog lacht.
Ach kijk, de moraalridderbrigadequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zeker (hopelijk) gestopt met lezen na de titelkop?
[..]Hopen op een goed herstel.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 14:06:36Brands: Cocu zal in het nieuwe seizoen volledig hersteld zijn, is nu de verwachting. reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach kijk, de moraalridderbrigade.
Het is niet eens een grap trouwens, dat gestuntel van een ongemotiveerd zooitje, daar zou elk normaal mens gezondheidsklachten van krijgen...
YESquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 14:06:36Brands: Cocu zal in het nieuwe seizoen volledig hersteld zijn, is nu de verwachting. reageer retweet
debielquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is niet eens een grap trouwens, dat gestuntel van een ongemotiveerd zooitje, daar zou elk normaal mens gezondheidsklachten van krijgen...
Ja want van een half jaar stress krijg je een tumorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uhuhquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef ZoDiep het volgende:
Wat kut, hopelijk kan hij volgend seizoen weer mee draaien. Als speler een geweldenaar en nu ook als trainer aan de weg aan het timmeren, hopelijk hoeft het bij dat laatste niet te blijven!
Nu mogen Hiddink en Faber het laten zien, in de media werd de afgelopen tijd bijna gedaan alsof Cocu een zetbaas van Hiddink was geworden, welnu, die mag vanaf dit weekend samen met Faber vol met de kop in de wind.
Ik voorspel een denderende nederlaag zaterdag, mocht deze voorspelling incorrect zijn dan komt dit door mentale steun van ons aller Phillip
Even naar de oorspronkelijke grap gekeken. Helaas was het gewoon niet grappig. Gemiste kans. 1/10quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grote vraag is natuurlijk of hij bij terugkomst eindelijk wél een keertje ruggengraat kan en dan ook durft te tonen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja want van een half jaar stress krijg je een tumorEr zijn zoveel andere factoren die je niet eens weet. Ga nou lekker weg
Wat voor 'literaire' kwaadaardige celdeling is dit nu weerquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
[..]
Cocu
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 14:25:44Wijnaldum morgen terug bij de wedstrijdselectie van #PSV. reageer retweet
Momenteel denk ik niet dat er plaats voor hem is in de basiself. Of hij moet tijdens zijn maanden durende blessure ineens een wereldvoetballer zijn geworden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Kan niet wachten om hem weer te zien shinen op het veld.
Eindelijk iemand die onderkent dat hij er geen klote van ken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Momenteel denk ik niet dat er plaats voor hem is in de basiself. Of hij moet tijdens zijn maanden durende blessure ineens een wereldvoetballer zijn geworden.
Ach, in de NL competitie hoef je er ook niet zo veel van te kunnen voor een basisplaats maar Wijnaldum zal zich naar mijn verwachting gewoon terug moeten knokken in de basis. Momenteel zijn de resultaten goed (op het voetbal valt nog hopen aan te merken) dus ik denk niet dat Faber snel geneigd zal zijn hem een basisplek te geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die onderkent dat hij er geen klote van ken.. Ik zou de basiself lekker laten zo.
Licht weerkaatst niet goed op donkere oppervlakken hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Kan niet wachten om hem weer te zien shinen op het veld.
8 wedstrijden op rij winstquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef superniger het volgende:
Met of zonder Cocu zal PSV nog steeds falen
Maar wel even benoemen. In het bezit van een vagina dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus?
ik heb ook 2 keer de vierdaagse uitgelopen. Stelt beide niks voor.
Het is anders geen andere eredivisie club gelukt dit seizoenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus?
ik heb ook 2 keer de vierdaagse uitgelopen. Stelt beide niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |