psv.nlquote:Hoofdcoach Phillip Cocu ondergaat rugoperatie
27 maart 2014 15:30
Hoofdcoach Phillip Cocu onderging vanochtend een succesvolle rugoperatie waarbij een tumor uit zijn rug werd verwijderd. Het gaat hierbij, zoals het er nu naar uitziet, zeer waarschijnlijk om een goedaardige variant. Cocu richt zich vanaf dit moment op zijn volledige herstel. Vrijdag zal technisch manager Marcel Brands de media uitgebreid te woord staan.
PSV
Medisch team tevreden
Na onderzoek naar aanleiding van rugklachten werd bij Phillip Cocu onlangs een tumor in zijn rug geconstateerd, waarvoor hij vandaag een operatie heeft ondergaan. De spelersgroep en stafleden zijn daarover vooraf geïnformeerd. Het uitvoerend medisch team en de medische staf van PSV zijn tevreden over het verloop van de operatie, maar niet nader beschikbaar voor commentaar. Namens PSV zal technisch manager Marcel Brands vrijdag op een persconferentie de media uitgebreid te woord staan over het revalidatietraject van Cocu. Ook een vertegenwoordiger namens de spelersgroep zal daarbij aanwezig zijn.
PSV
Faber aanspreekpunt sportieve zaken
Cocu treedt gedurende zijn herstel voorlopig niet op als hoofdcoach van PSV, waarbij zijn taken worden waargenomen door de overige leden van de technische staf. Assistent-trainer Ernest Faber zal naar buiten treden als aanspreekpunt voor alle sportieve zaken rondom de selectie. Ook hij is vrijdag aanwezig op de persbijeenkomst.
PSV
Dringend beroep om privacy te respecteren
PSV doet een dringend beroep aan iedereen om de privacy van Phillip Cocu en zijn naasten te respecteren, wat ook een zeer nadrukkelijke wens van hen is. De club wenst Phillip heel veel sterkte op weg naar volledig herstel. Hij zal de komende tijd al zijn energie en kracht nodig hebben voor zijn revalidatie, in de wetenschap dat PSV en alle rood-witte supporters hem daarbij maximaal steunen.
PSV
Vrijdag persbijeenkomst
De persbijeenkomst met Marcel Brands vindt vrijdagmiddag plaats omstreeks 14.00 uur in het Philips Stadion. De club doet tot aan dat moment geen verdere mededelingen en rekent op uw begrip en respect in deze situatie. Alle communicatie over Phillip Cocu zal blijven verlopen via de media-afdeling van PSV.
quote:Fijn ook dat in ieder geval Guus 2 keer per week aanwezig is.
TilburgPSV 27 maart 2014 om 15:44:55 Dit is niet ok!
... Grappig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vast en zeker opgelopen in de eerste seizoenshelft, al die stress kan nooit gezond zijn voor je
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vast en zeker opgelopen in de eerste seizoenshelft, al die stress kan nooit gezond zijn voor je
Lijkt wel in de berichten te staan dat het idd goedaardig is. Ik hoop op een goed herstel (hoelang dat ook mag duren).quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
Ik hoop dat voor Cocu dat het goedaardig is. Erg verdrietig altijd als mensen op deze leeftijd rare problemen hebben.
Verder benieuwd wat de effecten zullen zijn op de sportieve prestaties.
Lijkt me niet echt iets om grappen over te maken eigenlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb iets te vaak meegemaakt dat dat 'hoogstwaarschijnlijk' verkeerd uitpakte.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Lijkt wel in de berichten te staan dat het idd goedaardig is. Ik hoop op een goed herstel (hoelang dat ook mag duren).
quote:Het gaat hierbij, zoals het er nu naar uitziet, zeer waarschijnlijk om een goedaardige variant.
Tja daar kan ik goed over mee praten. Iets te goed helaasquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb iets te vaak meegemaakt dat dat 'hoogstwaarschijnlijk' verkeerd uitpakte.. Ik hoop dat dat voor Cocu niet geldt.
[..]
"Ziet er heel goed uit", dat heb ik ook eens mogen horen ja, 2 weken later dood.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb iets te vaak meegemaakt dat dat 'hoogstwaarschijnlijk' verkeerd uitpakte.. Ik hoop dat dat voor Cocu niet geldt.
[..]
Als jij het zou krijgen dan gaan we ook deze grapjes over jou maken. Kijken of jij dan ook nog lacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
bij mijn moeder is er twee jaar geleden een tumor uit haar nek gehaald die haar bijna in een rolstoel had gekregen omdat haar ruggenmerg werd geblokeerd. Nu twee jaar later, het was goedaardig, en ze heeft al haar motoriek weer terugquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
hoe horen we dat danquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij het zou krijgen dan gaan we ook deze grapjes over jou maken. Kijken of jij dan ook nog lacht.
Je bent zeker (hopelijk) gestopt met lezen na de titelkop?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Cocuquote:Beste Phillip,
Dit seizoen zat je schijnbaar steeds in een dip.
Je was altijd mijn favoriete speler, een echte PSV-held,
Het leek alsof je voor je plezier voetbalde, niet voor het geld.
Het trainerschap maakte van jouw een ander mens,
Was dit wel je ultieme wens?
Je bevond je ineens bij Neerlands mooiste club op de hoogste troon,
Echter veranderde je helaas een beetje in een kleurloos persoon.
Die nieuwjaarsgroet was wel erg leuk via de telefoon,
Helaas sprak uit je stem weinig enthousiasme en klonk je wat monotoon.
Je elftal speelde de eerste competitiehelft vaak als langzaam zaad,
Uiteindelijk werd je daarom na de winterstop zelfs kwaad.
Je bent ogenschijnlijk een man zonder een greintje humor,
In je rug bevindt zich nu, naar het zich laat aanzien, een goedaardige tumor.
Goedaardig en tumor lijkt in strijd met elkaar,
Net zoals goed verdedigen en Ron Vlaar.
Wellicht heeft je dat al een poos dwars gezeten,
En leek je daarom vaak zo chagrijnig als de neten.
Je leek in ieder geval nietb meer op de speler van weleer,
Rechtdoor zee als een tractor van John Deere.
Hopelijk kom je snel sterker terug,
En is die, hopelijk, goedaardige tumor definitief verwijderd uit je rug.
Je bent en blijft een waar Philips icoon,
Hopelijk zien we straks een geboren trainer voor de microfoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
[..]
Cocu
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets om grappen over te maken eigenlijk
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als jij het zou krijgen dan gaan we ook deze grapjes over jou maken. Kijken of jij dan ook nog lacht.
Ach kijk, de moraalridderbrigadequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zeker (hopelijk) gestopt met lezen na de titelkop?
[..]Hopen op een goed herstel.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 14:06:36Brands: Cocu zal in het nieuwe seizoen volledig hersteld zijn, is nu de verwachting. reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ach kijk, de moraalridderbrigade.
Het is niet eens een grap trouwens, dat gestuntel van een ongemotiveerd zooitje, daar zou elk normaal mens gezondheidsklachten van krijgen...
YESquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:11 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 14:06:36Brands: Cocu zal in het nieuwe seizoen volledig hersteld zijn, is nu de verwachting. reageer retweet
debielquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Het is niet eens een grap trouwens, dat gestuntel van een ongemotiveerd zooitje, daar zou elk normaal mens gezondheidsklachten van krijgen...
Ja want van een half jaar stress krijg je een tumorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uhuhquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef ZoDiep het volgende:
Wat kut, hopelijk kan hij volgend seizoen weer mee draaien. Als speler een geweldenaar en nu ook als trainer aan de weg aan het timmeren, hopelijk hoeft het bij dat laatste niet te blijven!
Nu mogen Hiddink en Faber het laten zien, in de media werd de afgelopen tijd bijna gedaan alsof Cocu een zetbaas van Hiddink was geworden, welnu, die mag vanaf dit weekend samen met Faber vol met de kop in de wind.
Ik voorspel een denderende nederlaag zaterdag, mocht deze voorspelling incorrect zijn dan komt dit door mentale steun van ons aller Phillip
Even naar de oorspronkelijke grap gekeken. Helaas was het gewoon niet grappig. Gemiste kans. 1/10quote:Op vrijdag 28 maart 2014 02:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grote vraag is natuurlijk of hij bij terugkomst eindelijk wél een keertje ruggengraat kan en dan ook durft te tonen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja want van een half jaar stress krijg je een tumorEr zijn zoveel andere factoren die je niet eens weet. Ga nou lekker weg
Wat voor 'literaire' kwaadaardige celdeling is dit nu weerquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Een volledig oprecht en goed bedoelde steunbetuiging in de vorm van een gedicht aan dit clubicoon. Geschreven in samenspraak met een ware Cocu_adept die momenteel even geen mogelijkheid zag het zelf te posten. Het mag dan niet heel erg literair verantwoord (aabb) zijn maar wel vanuit het hart geschreven.
[..]
Cocu
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 14:25:44Wijnaldum morgen terug bij de wedstrijdselectie van #PSV. reageer retweet
Momenteel denk ik niet dat er plaats voor hem is in de basiself. Of hij moet tijdens zijn maanden durende blessure ineens een wereldvoetballer zijn geworden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Kan niet wachten om hem weer te zien shinen op het veld.
Eindelijk iemand die onderkent dat hij er geen klote van ken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Momenteel denk ik niet dat er plaats voor hem is in de basiself. Of hij moet tijdens zijn maanden durende blessure ineens een wereldvoetballer zijn geworden.
Ach, in de NL competitie hoef je er ook niet zo veel van te kunnen voor een basisplaats maar Wijnaldum zal zich naar mijn verwachting gewoon terug moeten knokken in de basis. Momenteel zijn de resultaten goed (op het voetbal valt nog hopen aan te merken) dus ik denk niet dat Faber snel geneigd zal zijn hem een basisplek te geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die onderkent dat hij er geen klote van ken.. Ik zou de basiself lekker laten zo.
Licht weerkaatst niet goed op donkere oppervlakken hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:09 schreef FL_Freak het volgende:
Kan niet wachten om hem weer te zien shinen op het veld.
8 wedstrijden op rij winstquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:17 schreef superniger het volgende:
Met of zonder Cocu zal PSV nog steeds falen
Maar wel even benoemen. In het bezit van een vagina dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus?
ik heb ook 2 keer de vierdaagse uitgelopen. Stelt beide niks voor.
Het is anders geen andere eredivisie club gelukt dit seizoenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus?
ik heb ook 2 keer de vierdaagse uitgelopen. Stelt beide niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |