Hahaha. Hard gelachen. Onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wel terecht hoor, maar in de slotfase hoor je tweemaal een strafschop te krijgen.
Pingel van PSV had ook nooit gegeven mogen worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wel terecht hoor, maar in de slotfase hoor je tweemaal een strafschop te krijgen. Wat een enorm slechte wedstrijd zeg. Als zelfs Depay niet in de wedstrijd zit, dan wordt het helemaal niks. Zo gaat de 2e plaats wel heel lastig worden met het komende programma..
Dat onderkent men natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Pingel van PSV had ook nooit gegeven mogen worden.
Die van Depay was wel een pingel, die van die handsbal had ik te zwaar gevonden. De pingel die wel gegeven werd was trouwens ook een cadeautje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wel terecht hoor, maar in de slotfase hoor je tweemaal een strafschop te krijgen. Wat een enorm slechte wedstrijd zeg. Als zelfs Depay niet in de wedstrijd zit, dan wordt het helemaal niks. Zo gaat de 2e plaats wel heel lastig worden met het komende programma..
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
Hij raakt hem niet. Je moet achterlijk zijn om dat te denken.
lololol. Hij wordt niet geraaktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die van Depay was wel een pingel
Dat is er juist wel eenquote:die van die handsbal had ik te zwaar gevonden.
Eindelijk zeg je wat kloppends.quote:De pingel die wel gegeven werd was trouwens ook een cadeautje.
Omdat ze er beide geen kut van kunnen (Rekik wel een beetje, gebied de eerlijkheid).quote:Bizar dat beren als Bruma en Rekik het fysiek af leggen tov Zivkogod.
Vond ik ook raar. Maar wat ik nog gekker vond was dat iedere lange bal eigenlijk gevaar opleverde. Zo moeilijk is dat toch niet te verdedigen? Of speel eens op buitenspel. Dit was echt abnormaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bizar dat beren als Bruma en Rekik het fysiek af leggen tov Zivkogod.
Hij raakt hem onder de voet. Toen Verthongen dat bij Guidetti deed, riep elke neus dat het geen penalty was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Mooie drogredenen weer. Je zag het gewoon net bij Fox dat 'ie 'm raakt.
Hij werd wel geraakt hoor. Zag je net bij Fox nog duidelijk in de slowmo met 40 x zoom.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
lololol. Hij wordt niet geraakt.
[..]
Dat is er juist wel een.
[..]
Eindelijk zeg je wat kloppends.
[..]
Omdat ze er beide geen kut van kunnen (Rekik wel een beetje, gebied de eerlijkheid).
Omdat Bruma vrij traag is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Maar wat ik nog gekker vond was dat iedere lange bal eigenlijk gevaar opleverde. Zo moeilijk is dat toch niet te verdedigen? Of speel eens op buitenspel. Dit was echt abnormaal.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij raakt hem onder de voet. Toen Verthongen dat bij Guidetti deed, riep elke neus dat het geen penalty was.
Wat is het nou.
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef Helpmefok het volgende:
Altijd grappig als HMF post.quote:
Weet je nog in 1993 toen..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Helpmefok het volgende:
O en wat lachten al die PSV'ertjes toen Marsman geen rood kreeg en wij geen penal tegen Twente.
Dit heet karma.![]()
Haha. GGMM = Mad. Davy, roep even met me mee dit dat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee niet uitgebreider, je past je mening gewoon aan.
Doe je altijd trouwens.
PSV niet teruggeholpen in de wedstrijd wil je zeggen met die 2-2?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
Groningen is geholpen door de scheidsrechter
Totaal niet, nee. Ik wijs je gewoon op je eigen gefaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. GGMM = Mad. Davy, roep even met me mee dit dat.
*verdiendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Enige hoop op tweede plek is nu wel voorbij.
Grunn verdient gewonnen.
Ja, dat vond ik ook ietwat overdreven die strafschopquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV niet teruggeholpen in de wedstrijd wil je zeggen met die 2-2?
Het was zelfs buitenspel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook ietwat overdreven die strafschop
Bovendien buitenspel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook ietwat overdreven die strafschop
Misschien moet je niet te vroeg juichen. Daar weet jij alles van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha. GGMM = Mad. Davy, roep even met me mee dit dat.
Op snelheid vooral. Die is echt snel, wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die van Depay was wel een pingel, die van die handsbal had ik te zwaar gevonden. De pingel die wel gegeven werd was trouwens ook een cadeautje.
Bizar dat beren als Bruma en Rekik het fysiek af leggen tov Zivkogod.
Hij lijkt denk ik sneller omdat Rekik en vooral Bruma niet heel snel zijn. En omdat hij een mooie loopstijl heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op snelheid vooral. Die is echt snel, wist ik helemaal niet
Dat is ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij lijkt denk ik sneller omdat Rekik en vooral Bruma niet heel snel zijn. En omdat hij een mooie loopstijl heeft.
Ik vond Zoet bij de 1-2 ook niet heel sterk. Schot leek wel recht op hem af te komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Hele aanval van Groningen is sterk. En als je ze dan verdedigend niet kapot spelt, wat heel raar is...
Middenveld was slecht. Alleen Depay een voldoende, en misschien Hiljemark een magere voldoende. Zoet hield je een paar keer in de match maar ging ook bij de 2-3 niet vrijuit. Rekik een 1.
Ditquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV niet teruggeholpen in de wedstrijd wil je zeggen met die 2-2?
Na de 1-0 waakte ik alleen maar voor de 1-1. Dat daarna de 1-2 meteen valt is knullig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Heb niet één moment het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd kon winnen, ook niet na de 1-0. PSV was slap in duels, ongeconcentreerd, zonder inzet, zeer slordig aan de bal, en had ook teveel spelers die kinderlijk verzaakten. Rekik zeer zwak (niet alleen bij beide goals), Ruiz raakt niks (al weken niet), Schaars was de slechtste van het veld, Locadia leek nog slechter in de aanname dan normaal, Park ook flets, matig en teveel balverlies. Nou ja, ik kan doorgaan maar de conclusie is dat PSV terecht verloren heeft.
Typisch PSV, net op het moment dat ze aanhaken laten ze het weer afweten. Hadden ze gewonnen dan hadden ze nog zomaar tweede kunnen worden gezien de komende wedstrijden Ajax-Twente en PSV-Feyenoord, nu moet je nog maar zien of dat je minstens 4de wordt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Na gister kan je dit wel uitsluiten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mocht Ajax inderdaad kampioen worden dan zijn alle complimenten en lof voor Ajax. Maar toch sluit ik nog niet uit dat PSV er overheen gaat. Ajax is zeker niet slecht, vrij goed zelfs. Maar ze zitten in een hele matige vorm op dit moment.
Hoe heb je gekeken, tv of stadion?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:34 schreef Lemming22 het volgende:
Waardeloze wedstrijd. Heb niet één moment het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd kon winnen, ook niet na de 1-0. PSV was slap in duels, ongeconcentreerd, zonder inzet, zeer slordig aan de bal, en had ook teveel spelers die kinderlijk verzaakten. Rekik zeer zwak (niet alleen bij beide goals), Ruiz raakt niks (al weken niet), Schaars was de slechtste van het veld, Locadia leek nog slechter in de aanname dan normaal, Park ook flets, matig en teveel balverlies. Nou ja, ik kan doorgaan maar de conclusie is dat PSV terecht verloren heeft.
Helaas zijn het de feiten.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]Zo, die heb je even bij zijn veter!
haten op Rekik en Brumaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:57 schreef onlogisch het volgende:
En psv heeft gewoon de pech dat ze Rekik & Bruma in de verdediging hebben staan
in het stadion was het 1,5 maand andersomquote:Op zondag 30 maart 2014 12:20 schreef RubenSosa het volgende:
Het is ineens een stuk drukker hier dan de laatste 1,5 maand![]()
dat was tijdens jong psvquote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef ejfaar het volgende:
[..]
in het stadion was het 1,5 maand andersom![]()
Ik zat in het stadion en was blij dat de samenvatting al voorbij was toen ik thuis kwamquote:Op zondag 30 maart 2014 10:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe heb je gekeken, tv of stadion?
Ik heb alleen de samenvatting kunnen zien en dat was niet best. Behalve dat ze wel proberen te voetballen en meer lef hebben dan wat weken geleden. Maarja, dan is vorm en talent ook wel handig.
Misschien onderschat men wel wat het met een team doet als de coach llots slecht nieuws te horen krijgt trouwens.
Samequote:Op zondag 30 maart 2014 13:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion en was blij dat de samenvatting al voorbij was toen ik thuis kwam
Ja maarja, zag je aankomen.. denk niet dat iemand verwachtte dat we ongeslagen (alleen winst) zouden eindigenquote:Op zondag 30 maart 2014 14:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op verliespunten vijfde, vrij dramatisch weekeinde zo....
Ik vind het vooral zuur dat het team weer collectief door de hoeven zakt...quote:Op zondag 30 maart 2014 14:32 schreef AmaninFull het volgende:
Wel heel zuur dat die 100% penalty van de Grunn-keeper tegen Depay niet werd gegeven.
Dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zuur dat het team weer collectief door de hoeven zakt...
Dit, erg opvallend, gezien de dramatische vorm van Groningen vooraf aan deze wedstrijden tegen ons en Vitesse.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:46 schreef Rabieluh het volgende:
Alles ging gewoon fout, terug bij af, konden niks tegen de tactiek van Groningen inbrengen, wat vitesse ook niet lukte.
Excuus leesfoutjequote:Op zondag 30 maart 2014 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit, erg opvallend, gezien de dramatische vorm van Groningen vooraf aan deze wedstrijden tegen ons en Vitesse.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misschien moet je niet te vroeg juichen.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 kratjes dat Feyenoord niet 1ste of 2de wordt.
quote:Op zondag 20 mei 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deal. Gaat je 80 euro kosten en kom je in het illustere rijtje van Tarado, Chase_utley en De_Kromme die ALLEDRIE een weddenschap rondom Feijenoord van me verloren.
Dankje. Zojuist heb je de top-2 plaats van FEijenoord bezegeld. Ik. Win. ALTIJD.
quote:
Ik wilde het kratje toen nog geven.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Staat nergens een seizoen bij genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |