Wow, stoer zegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dus?
ik heb ook 2 keer de vierdaagse uitgelopen. Stelt beide niks voor.
Jij zou juist als Ajacied moeten weten dat de kleine clubs het lastigst zijn aan het einde, die vechten met volle overgave voor lijfsbehoud.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie PSV het alleen nog lastig krijgen in Heerenveen en thuis tegen Feyenoord.
PEC Zwolle is al verzekerd van Europees voetbal door de bekerfinale. Kan een voordeel zijn. NAC kan er niks van.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij zou juist als Ajacied moeten weten dat de kleine clubs het lastigst zijn aan het einde, die vechten met volle overgave voor lijfsbehoud.
Is goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wow, stoer zeg![]()
Mag ik je handtekening
Als we dat weer gaan denken dan gaan we 100% de boot in tegen NAC, misplaatste arrogantie is het ergste wat je nu kan overkomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PEC Zwolle is al verzekerd van Europees voetbal door de bekerfinale. Kan een voordeel zijn. NAC kan er niks van.
We spelen thuis. Alleen uit hebben we het daar altijd lastig. Maar we zullen zien. Eerst maar eens van Groningen winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als we dat weer gaan denken dan gaan we 100% de boot in tegen NAC, misplaatste arrogantie is het ergste wat je nu kan overkomen.
NAC zal gewoon voorspelbaar een muur opbouwen en hopen dat PSV er niet doorheen breekt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als we dat weer gaan denken dan gaan we 100% de boot in tegen NAC, misplaatste arrogantie is het ergste wat je nu kan overkomen.
Vuile racist.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Licht weerkaatst niet goed op donkere oppervlakken hoor
Precies, en dat is gewoon moeilijk voetballen. We hebben hier nu eenmaal geen Bayern/Real die op een speelse manier door zo'n muur breekt. Praktijk leert dat elke 'top'club in NL het dan moeilijk heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC zal gewoon voorspelbaar een muur opbouwen en hopen dat PSV er niet doorheen breekt.
Vanavond winnen en we zijn al klaarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:04 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor verbetering vatbaar.
afgelopen 2 wedstrijden ook 2x gewonnen tegen ploegen waar we al 3x van verlorenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:04 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor verbetering vatbaar.
Fokking bikkel, op het veld zie je het er niet aan af dat hij half kreupel is. Of het verstandig is is een tweede maar respect voor het bikkelenquote:Park: 'misschien houdt knie het met veel rust komende zomer nog wel een seizoen'
29 maart 2014 -
In het Algemeen Dagblad laat Ji-sung Park de deur voor nog een seizoen nog nadrukkelijk open. Dat is vooral gebaseerd op de passie voor het voetbal, welke hij nog altij volop heeft. 'De pijn is er altijd, maar je leert er mee omgaan. Als ik na een wedstrijd twee, drie dagen kan rusten, lukt het om daarna met een, twee trainingen klaar te zijn voor de volgende wedstrijd. En als ik dan weer op het veld sta, geniet ik. Ik houd zoveel van het spel dat ik mijn besluit over wel of niet doorgaan pas in de zomer wil nemen.' De Koreaan moet eigenlijk een zware knie-operatie ondergaan. 'Maar deze zomer vier, vijf weken rusten en wie weet houdt die knie het dan nog een seizoen.'
Zo'n man moet je tegen zichzelf in bescherming nemenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
Voor zo''n man kan je alleen maar respect hebben
Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij zelf uiteindelijk wel de verstandige keuze maakt en er mee op houdt. Eerst dacht ik dat de toestand van zijn knie overdreven was maar als ik zie hoe hij het nu zelf vertelt is het dus gewoon echt erg gesteld met dat gewricht.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n man moet je tegen zichzelf in bescherming nemen
Moeten ze dat zelf wel inzien. In vechtsport zie je het heel vaak dat ze te lang door gaan omdat ze denken nog van waarde te kunnen zijn. Krijgen ze later alleen maar spijt vanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht eerlijk gezegd dat hij zelf uiteindelijk wel de verstandige keuze maakt en er mee op houdt. Eerst dacht ik dat de toestand van zijn knie overdreven was maar als ik zie hoe hij het nu zelf vertelt is het dus gewoon echt erg gesteld met dat gewricht.
uiteraard, we winnen wel maar steeds moeizaam. Eens een wedstrijd vroeg scoren een daarna nog een paar keer scoren is alleen voor strebersquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, first things first: ik verwacht dat we (erg) veel moeite gaan hebben met Groningen.
Als je in Nederland 2e wordt, en je mag voorronde CL gaan spelen, dan haal je de poulefase vrijwel zeker niet. Dus Park van meerwaarde? Met of zonder Park wordt dat een ECHT lastig verhaal.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:20 schreef rubbereend het volgende:
Zal er misschien ook vanaf hangen of PSV nog tweede wordt. Misschien dat hij denkt dan van waarde te zijn in de (voorronde) CL wedstrijden en in de competitie minder spelen.
Dat zou je gezien de vorige wedstrijden en de huidige vorm van Groningen wel zeggen. Ze winnen immers van Vitesse. Aan de andere kant is het een heel raar seizoen, en kan het zomaar heel anders lopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, first things first: ik verwacht dat we (erg) veel moeite gaan hebben met Groningen.
volgende keer punten halen in de Europa leaguequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je in Nederland 2e wordt, en je mag voorronde CL gaan spelen, dan haal je de poulefase vrijwel zeker niet. Dus Park van meerwaarde? Met of zonder Park wordt dat een ECHT lastig verhaal.
De achteruitgang.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
Van Bommel krijgt een afscheidswedstrijd en Bouma krijgt een deur die naar hem vernoemd wordt
[ afbeelding ]
Kreeg hij die?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
Van Bommel krijgt een afscheidswedstrijd en Bouma krijgt een deur die naar hem vernoemd wordt
[ afbeelding ]
Ben meer onder de indruk van Kostic en Zivkovic. Die laatste is nog maar 17 en gaat het bij Ajax nog heel leuk doen volgens mij. Met zijn 2-en overlopen ze de toch al niet al te beste PSV defensie.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse laat weer punten liggen. Zou wel typisch PSV zijn om nu niet te winnen.
Owjaquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand is butthurt,
Owja nog 1 punt.
Hahahaha, onnozelaar.quote:
2, maargoed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hahahaha, onnozelaar.. We praten morgen wel even. 2 wedstrijden minder gespeeld en nog steeds staan jullie virtueel maar 1 puntje voor
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:34 schreef RijstNatie het volgende:
een geniale wissel van meneer Faber.
in de 86e minuut maher erin als je 3-2 achter staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |