Triest dat je me negeert.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reageer op hoogopgeleide mensen
Het was gewoon grappig en nu bek dichtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, zolang er nog steeds idioten zijn die op hem reageren; waarom niet.
Dat bepaal jij niet, vetklep.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was gewoon grappig en nu bek dicht
Nee. Ga sowieso in verhouding weinig Rotterdam in als ik uitga. Meestal is het zelfs nog bandgerelateerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
LR kom je als eckte Rotterdammer ook in het kruispunt?
Je bent wel weer opstandig vandaag. Gaat het goed?quote:
ik keek even raar bij dit berichtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef Saind het volgende:
Het nieuwe album van Johnny Cash is best goed
GGMM frustreert me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ga sowieso in verhouding weinig Rotterdam in als ik uitga. Meestal is het zelfs nog bandgerelateerd.
[..]
Je bent wel weer opstandig vandaag. Gaat het goed?
Huiswerk zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft helemaal geen tijd voor zulks ongein
twitter:elsierd twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 10:33:20Vanavond 1ste Ducha de Cerveza voor Guardiola? 20.00 uur Sport1 Hertha-Bayern mit Moderation von De Mos en De Vos #kuckuck reageer retweet
je zou er maar druk om makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
Je zal maar jood zijn en Rotterdammer tegelijk.. Dan heb je het echt niet begrepen.
Wat sneer je me, gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
Je zal maar jood zijn en Rotterdammer tegelijk.. Dan heb je het echt niet begrepen.
RATATATATATATAquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, topshow vanavond
[ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 10:33:20Vanavond 1ste Ducha de Cerveza voor Guardiola? 20.00 uur Sport1 Hertha-Bayern mit Moderation von De Mos en De Vos #kuckuck reageer retweet
Ik snap het gewoon niet. Hoeveel klappen heb je gehad man. Buiten dat jood zijn ben je best okeequote:
Goede combinatie wel. Stomme jongetjes met hun korte blonde stekeltjes en hun Feyenoord agendaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
O je bent gewoon een delleftenaar, zegt dat dan joh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede combinatie wel. Stomme jongetjes met hun korte blonde stekeltjes en hun Feyenoord agenda
En ter nuance. Ik ben ik ook wel een stuk meer regio Den Haag dan Rotterdam, en Ado bestond amper toen ik opgroeide + Sparta > Feyenoord.
#FreeKnutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
Oh Saind is alweer vrij zie ik, is er nog iemand anders met een ban eigenlijk?
Al 10 dagenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
Oh Saind is alweer vrij zie ik, is er nog iemand anders met een ban eigenlijk?
Al zou Sparta fan alsnog logischer geweest zijn gezien mijn halve familie ze aanhangt... maar ja Sparta...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O je bent gewoon een delleftenaar, zegt dat dan joh.
quote:
Ik ben hier bijna niet geweest, was me nog niet opgevallen.quote:
Ik zie nu pas dat je ook blauw bent, is het alleen de kleur of hebben ze je zelfs extra knopjes, een leaseauto en dat soort dingen gegeven?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al zou Sparta fan alsnog logischer geweest zijn gezien mijn halve familie ze aanhangt... maar ja Sparta...
Wat een demagoogquote:
Ik kan me nu eenmaal beter identificeren met het voetbal dat Ajax wil spelen dan hetgeen dat Feyenoord ambieert.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Hoeveel klappen heb je gehad man. Buiten dat jood zijn ben je best okee
Zorg dan dat je er wel bentquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze moeten hem ook altijd hebben.
[..]
Ik ben hier bijna niet geweest, was me nog niet opgevallen.
Dus moet je de juiste plekken kennen in Rotterdam.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me nu eenmaal beter identificeren met het voetbal dat Ajax wil spelen dan hetgeen dat Feyenoord ambieert.
Qua volksinslag kan ik zowel Rotterdams als Amsterdams wel waarderen. Met het verschil dat de Amsterdamse mentaliteit nog meer aanwezig is dan die van Rotterdam. Die is geheel verziekt door buitenlanders en provincialen die niet meekunnen met het ouderwets Rotterdams.
ik weet van niksquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Adames het volgende:
[..]
je vriendin heeft over hem geklaagd en je weet hoe gevoelig Saind en Smoofie zijn voor haar gevoelens
RACISTquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus moet je de juiste plekken kennen in Rotterdam.
Allochtonen heb je trouwens meer in Amsterdam dan Rotterdam hoor, schattebout.
Ik ben trots op het feit dat ik populair ben.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben trots op het feit dat mijn ''Dit boeit echt niemand'' erg populair is
http://fok.nl/sherlock/?by=&about=ajacied422¬intopic=324445
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Je moet minstens 14 dagen geregistreerd zijn om deze functie te kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg dan dat je er wel bent![]()
Je grote vriend Gebrands staat op het punt van een transfer naar Psv.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Pistone het volgende:
[..]
[..]haha skklSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach hier nog steeds om.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, we hebben hier samen om zitten lachen..
[ afbeelding ]
Dat moeten haast wel complimenten zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
Weet je hoe ik reageer als ik "HMF" sherlock en zie dat ik genoemd ben in een topic waar ik niet gepost heb?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
HMF, we hebben hier samen om zitten lachen..
[ afbeelding ]
Een ban aangesmeerd door dat enge gezelschap hier op FOK!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie is Insomnia_ ook niet #Free.
Ik verheug me nu al op ons één-tweetjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een ban aangesmeerd door dat enge gezelschap hier op FOK!
Gelukkig morgenavond unban
Dat riep je vorig seizoen ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom lach je? Dat clubje van je wordt geen tweede hoor dit seizoen.
Ach, jij bent op geen inhoudelijke reactie te betrappen dus kan jij iedereen laf van achteren neerhalen zonder dat je jezelf er pijn mee doetquote:
Allemaal uitkeringstrekkers hier die jaloers zijn op een jongen met een baan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een ban aangesmeerd door dat enge gezelschap hier op FOK!
Gelukkig morgenavond unban
Uh, juist.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, jij bent op geen inhoudelijke reactie te betrappen dus kan jij iedereen laf van achteren neerhalen zonder dat je jezelf er pijn mee doet.
Dat zijn toeristen. CBS is het overigens niet met je eens. En verschil is alleen maar groter geworden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus moet je de juiste plekken kennen in Rotterdam.
Allochtonen heb je trouwens meer in Amsterdam dan Rotterdam hoor, schattebout.
Beetje jammer dat men de 13 december quote niet meer gebruikt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie onderste post.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn toeristen. CBS is het overigens niet met je eens. En verschil is alleen maar groter geworden.
Het klopt niet wat je zegt:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn toeristen. CBS is het overigens niet met je eens. En verschil is alleen maar groter geworden.
Ik ben trots dat mensen dit van mij hebben overgenomenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dven toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben trots dat mensen dit van mij hebben overgenomen![]()
Al is het best triest dat ik daar mijn eigenwaarde vandaan moet halen
Houd je mond. Ik kijk DWDD, kut Diablo.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:48 schreef Smoofie het volgende:
KONIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neequote:
Jeetje. Ik kijk stiekem wel tegen je op nuquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee![]()
VBL / [VBL Slowchat] #2937 Sjaak gaat een meisje aanraken
Post 40 en 42
Dit is het enige wat ik heb bereikt, vandaar dat ik het iedereen wil laten weten
Speel met mijquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dven toch?
[..]
Houd je mond. Ik kijk DWDD, kut Diablo.
En dan? Mislukt je ticket dan ga je RoS niet meer kopen>?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst mijn ticket afwachten. Ik ga het risico niet lopen.
Dan neem ik mijn blunder van 25 euro als een man en kom ik je huilend vergezellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan? Mislukt je ticket dan ga je RoS niet meer kopen>?
Je kunt Blizzard volgens mij ook via Skype oid gratis bellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn blunder van 25 euro als een man en kom ik je huilend vergezellen.
Wat is er misgegaan? Ik had een keer een gamecard gekocht van WoW en toen ik hem openkraste was het nummer niet te lezen, te hard gekrast of zo, moest ik hem weggooienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn blunder van 25 euro als een man en kom ik je huilend vergezellen.
Ik dacht na 5:00 helder te zijn maar kocht in werkelijkheid het verkeerde spel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er misgegaan? Ik had een keer een gamecard gekocht van WoW en toen ik hem openkraste was het nummer niet te lezen, te hard gekrast of zo, moest ik hem weggooien
Lijkt mij dat dit tussen mij en get2play is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt Blizzard volgens mij ook via Skype oid gratis bellen.
maar wel iets wat je kunt spelen of gewoon de ouwe gekocht?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht na 5:00 helder te zijn maar kocht in werkelijkheid het verkeerde spel.
Kan er nog niet in zijn geheel lachen
[..]
Lijkt mij dat dit tussen mij en get2play is.
Oh, je hebt hem daar gekocht. Logisch wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht na 5:00 helder te zijn maar kocht in werkelijkheid het verkeerde spel.
Kan er nog niet in zijn geheel lachen
[..]
Lijkt mij dat dit tussen mij en get2play is.
quote:Op maandag 24 maart 2014 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
e
[..]
Ik zat laatst met Cachet in de bus.
Wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
maar wel iets wat je kunt spelen of gewoon de ouwe gekocht?
Ow dat laatste dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |