Triest dat je me negeert.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reageer op hoogopgeleide mensen
Het was gewoon grappig en nu bek dichtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, zolang er nog steeds idioten zijn die op hem reageren; waarom niet.
Dat bepaal jij niet, vetklep.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was gewoon grappig en nu bek dicht
Nee. Ga sowieso in verhouding weinig Rotterdam in als ik uitga. Meestal is het zelfs nog bandgerelateerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:37 schreef RensAjacied het volgende:
LR kom je als eckte Rotterdammer ook in het kruispunt?
Je bent wel weer opstandig vandaag. Gaat het goed?quote:
ik keek even raar bij dit berichtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:39 schreef Saind het volgende:
Het nieuwe album van Johnny Cash is best goed
GGMM frustreert me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ga sowieso in verhouding weinig Rotterdam in als ik uitga. Meestal is het zelfs nog bandgerelateerd.
[..]
Je bent wel weer opstandig vandaag. Gaat het goed?
Huiswerk zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef Adames het volgende:
[..]
heeft helemaal geen tijd voor zulks ongein
twitter:elsierd twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 10:33:20Vanavond 1ste Ducha de Cerveza voor Guardiola? 20.00 uur Sport1 Hertha-Bayern mit Moderation von De Mos en De Vos #kuckuck reageer retweet
je zou er maar druk om makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
Je zal maar jood zijn en Rotterdammer tegelijk.. Dan heb je het echt niet begrepen.
Wat sneer je me, gek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
Je zal maar jood zijn en Rotterdammer tegelijk.. Dan heb je het echt niet begrepen.
RATATATATATATAquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi, topshow vanavond
[ afbeelding ]twitter:elsierd twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 10:33:20Vanavond 1ste Ducha de Cerveza voor Guardiola? 20.00 uur Sport1 Hertha-Bayern mit Moderation von De Mos en De Vos #kuckuck reageer retweet
Ik snap het gewoon niet. Hoeveel klappen heb je gehad man. Buiten dat jood zijn ben je best okeequote:
Goede combinatie wel. Stomme jongetjes met hun korte blonde stekeltjes en hun Feyenoord agendaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:46 schreef Helpmefok het volgende:
O je bent gewoon een delleftenaar, zegt dat dan joh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede combinatie wel. Stomme jongetjes met hun korte blonde stekeltjes en hun Feyenoord agenda
En ter nuance. Ik ben ik ook wel een stuk meer regio Den Haag dan Rotterdam, en Ado bestond amper toen ik opgroeide + Sparta > Feyenoord.
#FreeKnutquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
Oh Saind is alweer vrij zie ik, is er nog iemand anders met een ban eigenlijk?
Al 10 dagenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef AFCNiels het volgende:
Oh Saind is alweer vrij zie ik, is er nog iemand anders met een ban eigenlijk?
Al zou Sparta fan alsnog logischer geweest zijn gezien mijn halve familie ze aanhangt... maar ja Sparta...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O je bent gewoon een delleftenaar, zegt dat dan joh.
quote:
Ik ben hier bijna niet geweest, was me nog niet opgevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |