Dolphins with frickin' laserbeams on their heads!!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:08 schreef Uccie het volgende:
De VS heeft/had volgens mij marine dolfijnen, geen idee wat die kunnen.
Nou laat die maar eens zoeken danquote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Electromagnetische en electrische krachten voelen die de mens niet kan voelen.
En pings van 37.500 Hz (bron; Spaanstalige site, zou CNN Español kunnen zijn) kunnen ze horen. En geklop onder water (zoals die Nigeriaan die in een luchtbel onder zijn boot zat (30 m diep), 4 maanden terug) enzo...
Sluipschutters en alles !quote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dolphins with frickin' laserbeams on their heads!!
Dat lijkt me automatisch gaan, als het op een van hun trekroutes ligt...quote:
Oh, ik bedoelde die getrainde dieren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me automatisch gaan, als het op een van hun trekroutes ligt...
De 'game changer' waar hij het over heeft is de verklaring van de Maleisische autoriteiten dat er geen andere route geprogrammeerd was:quote:CNN aviation analyst Miles O'Brien called the fresh details about the flight a "game changer."
"Now we have no evidence the crew did anything wrong," he said. "And in fact, now, we should be operating with the primary assumption being that something bad happened to that plane shortly after they said good night."
If a crisis on board caused the plane to lose pressure, he said, pilots could have chosen to deliberately fly lower to save passengers.
"You want to get down to 10,000 feet, because that is when you don't have to worry about pressurization. You have enough air in the atmosphere naturally to keep everybody alive," he said. "So part of the procedure for a rapid decompression ... it's called a high dive, and you go as quickly as you can down that to that altitude."
bron: http://edition.cnn.com/20(...)ysia-airlines-plane/quote:CNN cited sources who believed the plane's flight computer must have been reprogrammed because it flew directly over navigational way points. A plane controlled by a human probably would not have been so precise, the sources said.
Malaysian authorities never confirmed that account, saying last week that the plane's "documented flight path" had not been altered.
On Sunday, they clarified that statement further, saying the plane's automated data reporting system included no route changes in its last burst, sent at 1:07 a.m. -- 12 minutes before the last voice communication with flight controllers.
Ken uw klassiekersquote:Op maandag 24 maart 2014 21:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dolphins with frickin' laserbeams on their heads!!
YouTube?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als er politici aan boord waren wel, volgens mij is dat niet gebleken.
En dan nog; 230+ onschuldigen vermoorden? Niemand die Zaharie kende, houdt dat voor mogelijk. Na hem zelf op YouTube gezien te hebben, ik ook niet.
Ja, verwijderd filmpje, waarin ie uitlegde hoe je een airco aanlegt.quote:
quote:The families of some of the 239 passengers and crew onboard Flight MH370 have tonight launched a strongly-worded attack against the Malaysian authorities.
The statement, as reported by Sky News, reads: "During the past 18 days since March 8, when Malaysia Airlines announced that it had lost contact with MH370, Malaysia Airlines, the government of Malaysia, and the military forces of Malaysia have concealed, delayed and hidden the truth from the relatives and the people of the world.
"This despicable act aimed to fool the relatives of the 154 Chinese passengers has devastated us physically and mentally, while misleading and delaying the rescue operation, wasting a lot of manpower, material resources and leading to the loss of precious rescue time.
"If the 154 of our loved ones have lost their lives, then Malaysia Airlines, the government of Malaysia and the military are really the executors."
tsja. Dat is mens eigen: een schuldige willen, een zondebok zoeken waar alle agressie en frustratie op geprojecteerd kan worden...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
De chinese 'nabestaanden' hebben inmiddels alle realiteit uit het oog verloren:
[..]
Dat moet nog blijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
De chinese 'nabestaanden' hebben inmiddels alle realiteit uit het oog verloren:
Ze hebben misschien wel een punt, lastig om het falen af te schuiven op incompetentiequote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja. Dat is mens eigen: een schuldige willen, een zondebok zoeken waar alle agressie en frustratie op geprojecteerd kan worden...
Lastig te beoordelen natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken.
Ik heb er ook een raar gevoel bij.
Ergens snap ik wel dat die gevoelens hier gevoed worden door wantrouwen...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja. Dat is mens eigen: een schuldige willen, een zondebok zoeken waar alle agressie en frustratie op geprojecteerd kan worden...
Dat laatste zou best kunnen, dat idee kreeg ik ook toen andere landen inlichtingen naar buiten gingen brengen ipv Maleisie het woord te laten voeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef eight het volgende:
Lastig te beoordelen natuurlijk.
Het zal niet met opzet zijn maar ze kwamen wel behoorlijk incompetent over.
Ik heb echt het idee dat hun trots in de weg zat bij deze zoektocht.
Mooi stukje techniek.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
http://engtechmag.wordpre(...)notated-infographic/
Ja, maar zou het vliegtuig nou niet op een dieper gedeelte oceaan liggen? 6 km is best diep, maar k las eerder verhalen over 10-13 km diepte...quote:
als ze dat wisten, dan wisten ze ook waar het lagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar zou het vliegtuig nou niet op een dieper gedeelte oceaan liggen? 6 km is best diep, maar k las eerder verhalen over 10-13 km diepte...
Ik denk dat als dit was gebeurd op een manier dat een westers land van begin af aan de leiding over het onderzoek had, we binnen 4 of 5 dagen even ver in het onderzoek zouden zijn als dat nu het geval is.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
De chinese 'nabestaanden' hebben inmiddels alle realiteit uit het oog verloren:
[..]
De Marianentrog (niet in de Indische Oceaan) is 10.900 m dus da's knap dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar zou het vliegtuig nou niet op een dieper gedeelte oceaan liggen? 6 km is best diep, maar k las eerder verhalen over 10-13 km diepte...
en dan niet landen op K L?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:20 schreef Montagui het volgende:
Goed stuk met een 'mogelijke' verklaring:
[..]
De 'game changer' waar hij het over heeft is de verklaring van de Maleisische autoriteiten dat er geen andere route geprogrammeerd was:
[..]
bron: http://edition.cnn.com/20(...)ysia-airlines-plane/
vliegtuig is gevonden!?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:08 schreef Woods het volgende:
Kwam net een stukje langs in pauw & witteman en daar werd het goed en helder uitgelegd waarom hij daar juist gevonden is(los van het feit waarom hij daar uiteindelijk is neergestort).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |