Ja, verwijderd filmpje, waarin ie uitlegde hoe je een airco aanlegt.quote:
quote:The families of some of the 239 passengers and crew onboard Flight MH370 have tonight launched a strongly-worded attack against the Malaysian authorities.
The statement, as reported by Sky News, reads: "During the past 18 days since March 8, when Malaysia Airlines announced that it had lost contact with MH370, Malaysia Airlines, the government of Malaysia, and the military forces of Malaysia have concealed, delayed and hidden the truth from the relatives and the people of the world.
"This despicable act aimed to fool the relatives of the 154 Chinese passengers has devastated us physically and mentally, while misleading and delaying the rescue operation, wasting a lot of manpower, material resources and leading to the loss of precious rescue time.
"If the 154 of our loved ones have lost their lives, then Malaysia Airlines, the government of Malaysia and the military are really the executors."
tsja. Dat is mens eigen: een schuldige willen, een zondebok zoeken waar alle agressie en frustratie op geprojecteerd kan worden...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
De chinese 'nabestaanden' hebben inmiddels alle realiteit uit het oog verloren:
[..]
Dat moet nog blijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
Ze hebben misschien wel een punt, lastig om het falen af te schuiven op incompetentiequote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja. Dat is mens eigen: een schuldige willen, een zondebok zoeken waar alle agressie en frustratie op geprojecteerd kan worden...
Lastig te beoordelen natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken.
Ik heb er ook een raar gevoel bij.
Ergens snap ik wel dat die gevoelens hier gevoed worden door wantrouwen...quote:Op maandag 24 maart 2014 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja. Dat is mens eigen: een schuldige willen, een zondebok zoeken waar alle agressie en frustratie op geprojecteerd kan worden...
Dat laatste zou best kunnen, dat idee kreeg ik ook toen andere landen inlichtingen naar buiten gingen brengen ipv Maleisie het woord te laten voeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:28 schreef eight het volgende:
Lastig te beoordelen natuurlijk.
Het zal niet met opzet zijn maar ze kwamen wel behoorlijk incompetent over.
Ik heb echt het idee dat hun trots in de weg zat bij deze zoektocht.
Mooi stukje techniek.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[ afbeelding ]
http://engtechmag.wordpre(...)notated-infographic/
Ja, maar zou het vliegtuig nou niet op een dieper gedeelte oceaan liggen? 6 km is best diep, maar k las eerder verhalen over 10-13 km diepte...quote:
als ze dat wisten, dan wisten ze ook waar het lagquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar zou het vliegtuig nou niet op een dieper gedeelte oceaan liggen? 6 km is best diep, maar k las eerder verhalen over 10-13 km diepte...
Ik denk dat als dit was gebeurd op een manier dat een westers land van begin af aan de leiding over het onderzoek had, we binnen 4 of 5 dagen even ver in het onderzoek zouden zijn als dat nu het geval is.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
De Marianentrog (niet in de Indische Oceaan) is 10.900 m dus da's knap dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar zou het vliegtuig nou niet op een dieper gedeelte oceaan liggen? 6 km is best diep, maar k las eerder verhalen over 10-13 km diepte...
en dan niet landen op K L?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:20 schreef Montagui het volgende:
Goed stuk met een 'mogelijke' verklaring:
[..]
De 'game changer' waar hij het over heeft is de verklaring van de Maleisische autoriteiten dat er geen andere route geprogrammeerd was:
[..]
bron: http://edition.cnn.com/20(...)ysia-airlines-plane/
vliegtuig is gevonden!?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:08 schreef Woods het volgende:
Kwam net een stukje langs in pauw & witteman en daar werd het goed en helder uitgelegd waarom hij daar juist gevonden is(los van het feit waarom hij daar uiteindelijk is neergestort).
quote:Malaysia Airlines CEO: Family members have been offered $5,000 for each passenger aboard MH370 and are prepared to make additional payments - from @NBCNews broadcast
quote:Australian Defense Minister: 'To this point, no debris or anything recovered to identify the plane' - from @NBCNews broadcast
bronquote:'We are not searching for a needle in a haystack; we are still trying to find the haystack' - Australian official - @STcom
Komt dichter bij 11.000 dan bij 10.900quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Marianentrog (niet in de Indische Oceaan) is 10.900 m dus da's knap dan.
Alles beter dan het Nederlandse schouders ophalen en 'kan gebeuren'quote:Op maandag 24 maart 2014 23:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik zat met de Diamantina fracture zone in mijn hoofd, dacht dat die ongeveer even diep was, maar die beperkt zich tot 7079m volgens wiki.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Marianentrog (niet in de Indische Oceaan) is 10.900 m dus da's knap dan.
Niet alles. Dit is hysterie. Wat mij betreft hebben de Maleisische autoriteiten zo goed als alles er aan gedaan om MH370 te vinden. Niet voor niets zijn er een twintigtal landen bij betrokken geweest. En die zouden dan allemaal meewerken aan een 'doofpot'?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles beter dan het Nederlandse schouders ophalen en 'kan gebeuren'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |