abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138188945
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:55 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wellicht kunnen dingen wel verbeterd worden dat in geval van een abnormale gebeurtenis de voice recording sowieso bewaard blijft. Dus in geval van uitvallende/ uitgezette elementen, stijle daling / stijging, etc
Ik heb begrepen dat je een black box hebt die de gesprekken opneemt en die uit te zetten is, en een flight recorder die opneemt wat jij als laatste noemt en die niet uitgezet kan worden.
pi_138189132
quote:
Dit is niet ten weste van perth maar in de south china sea als je 1 omhoog gaat en dan naar rechts dan ligt er iets dat best wel op een staartstuk lijkt
..
pi_138189209
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

ontoerekeningsvatbaar, dat denk ik ook niet
Door hypoxia. Logischer dan "jouw" zelfmoord, lijkt me.....
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138189282
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat je een black box hebt die de gesprekken opneemt en die uit te zetten is, en een flight recorder die opneemt wat jij als laatste noemt en die niet uitgezet kan worden.
Alles is bijna uit te zetten, voor bepaalde dingen moet je wat meer moeite doen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138189441
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:04 schreef hamkaasburger het volgende:

[..]

Dit is niet ten weste van perth maar in de south china sea als je 1 omhoog gaat en dan naar rechts dan ligt er iets dat best wel op een staartstuk lijkt
Ik had inderdaad geen idee waar ik zat. Maar daar gaat ook een boot, die zou dan wel iets hebben gezien neem ik aan.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:16:36 #282
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_138189483
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_138189634
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Door hypoxia. Logischer dan "jouw" zelfmoord, lijkt me.....
Zuurstoftekort maar niet voldoende om bewusteloos te raken kan in ieder geval rare dingen doen met mensen. Kijk maar eens op het einde van deze BBC Horizon aflevering:
pi_138189811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Uitgesloten want dan hadden de piloten een noodbericht uitgezonden.
Niet als door een storing/kortsluiting dat niet meer tot de mogelijkheden behoorde.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_138189837
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:21 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Zuurstoftekort maar niet voldoende om bewusteloos te raken kan in ieder geval rare dingen doen met mensen. Kijk maar eens op het einde van deze BBC Horizon aflevering:
Grazie, zie ook dat filmpje van Helios-522 in de OP. Die presentator zegt "in zij volle verstand" dat hij 21 is. _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138189987


Volgens een oceanograaf:
quote:
"This area of ocean is virtually pristine"
Die uitspraak is wel interessant. Blijkbaar kunnen geen objecten hier belanden dankzij natuurlijk stromingen.



Even ter verduidelijking.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_138190069
quote:
Dat was vanmorgen. Ze zijn voor vandaag alweer gestopt, omdat nacht.
In the coolest little capital of the world
pi_138190084
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het lijkt me alleen wel behoorlijk onwaarschijnlijk, want waarom dan zo een zigzagroute om radars en vliegvelden passerend.
Er is 'officieel' niet veel gezigzagd. Wat tot nu toe geverifieerd is is het rechtsomkeer maken richting de straat van Malakka.

De zigzag daarna is speculatie net als mijn speculatie dat de piloot heeft geprobeerd te landen op Langkawi. Want zonder communicatiemogelijkheden een noodlanding willen maken op een kleinere minder drukke luchthaven lijkt me te prefereren boven een drukke luchthaven als Kuala Lumpur. Laat staan een luchthaven in een ander land als Thailand of Vietnam.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_138190429
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:34 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is 'officieel' niet veel gezigzagd. Wat tot nu toe geverifieerd is is het rechtsomkeer maken richting de straat van Malakka.

De zigzag daarna is speculatie net als mijn speculatie dat de piloot heeft geprobeerd te landen op Langkawi.
Ik dacht dat de route van onderstaand plaatje bevestigd was?

Vervolgens boven open zee dan vol naar het zuiden afreizen lijkt me wel doelgericht gevlogen.

quote:
Want zonder communicatiemogelijkheden een noodlanding willen maken op een kleinere minder drukke luchthaven lijkt me te prefereren boven een drukke luchthaven als Kuala Lumpur. Laat staan een luchthaven in een ander land als Thailand of Vietnam.
Dat lijkt mij inderdaad ook, en hij vliegt in eerste instantie ook rechtstreeks die kant op, alleen het vervolg is zo vreemd :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138190477
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:34 schreef Montagui het volgende:

[..]
Want zonder communicatiemogelijkheden een noodlanding willen maken op een kleinere minder drukke luchthaven lijkt me te prefereren boven een drukke luchthaven als Kuala Lumpur. Laat staan een luchthaven in een ander land als Thailand of Vietnam.
Ligt maar helemaal aan het type noodgeval. Brand? Dan op elk vliegveld waar je van weet dat je er kan landen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138190488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik dacht dat de route van onderstaand plaatje bevestigd was?[ afbeelding ]

Vervolgens boven open zee dan vol naar het zuiden afreizen lijkt me wel doelgericht gevlogen.

[..]

Dat lijkt mij inderdaad ook, en hij vliegt in eerste instantie ook rechtstreeks die kant op, alleen het vervolg is zo vreemd :{
Als er echt hoge nood is en brand en geen communicatie, lijkt me landen op het dichtstbijzijnde vliegtuig (Ho Chi Minh) het meest logische.

En hoe verklaar je "All right, good night" dan, als laatste communicatie?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138190520
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:46 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ligt maar helemaal aan het type noodgeval. Brand? Dan op elk vliegveld waar je van weet dat je er kan landen...
Jij bent ervaren, zou jij niet op HCM willen landen, maar het risico nemen een draai te maken en over de bergen (!) van Noord-Maleisie terugvliegen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138190581
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:45 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik dacht dat de route van onderstaand plaatje bevestigd was?[ afbeelding ]

Vervolgens boven open zee dan vol naar het zuiden afreizen lijkt me wel doelgericht gevlogen.

[..]

Dat lijkt mij inderdaad ook, en hij vliegt in eerste instantie ook rechtstreeks die kant op, alleen het vervolg is zo vreemd :{
Volgens mij is inmiddels bekend dat hij die gekke knik niet gemaakt heeft (en helemaal niet bij waypoint GIVAL is geweest).
In the coolest little capital of the world
pi_138190597
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:49 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Volgens mij is inmiddels bekend dat hij die gekke knik niet gemaakt heeft (en helemaal niet bij waypoint GIVAL is geweest).
:? :?

Hoe kom je daarbij??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138190697
In the coolest little capital of the world
pi_138190801
quote:
Ok, ik zie 1 plaatje maar geen bron. Die draai was al vrij snel bekend en die lijn naar 025 ook, die is hier ineens verdwenen.

Ben niet overtuigd en het zou helemaal nieuw zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138190805
quote:
6s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij bent ervaren, zou jij niet op HCM willen landen, maar het risico nemen een draai te maken en over de bergen (!) van Noord-Maleisie terugvliegen?
Ik ken de omgeving niet, noch de velden, dus kan daar niets over zeggen. Bergen hoeft in principe geen probleem te zijn, om van kruishoogte beneden te komen moet je immers ook talloze mijlen ver vliegen, dus afhankelijk van afstand en hoogte kunnen bergen niet eens een issue zijn.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_138190826
quote:
12s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als er echt hoge nood is en brand en geen communicatie, lijkt me landen op het dichtstbijzijnde vliegtuig (Ho Chi Minh) het meest logische.

En hoe verklaar je "All right, good night" dan, als laatste communicatie?
Dat was gewone communicatie, het vliegtuig switchte van radargebied/ air traffic control
pi_138190830
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:56 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Ik ken de omgeving niet, noch de velden, dus kan daar niets over zeggen. Bergen hoeft in principe geen probleem te zijn, om van kruishoogte beneden te komen moet je immers ook talloze mijlen ver vliegen, dus afhankelijk van afstand en hoogte kunnen bergen niet eens een issue zijn.
Maar zou je dat risico nemen? Omkeren en terugvliegen is -in normale staat, hypoxia zou kunnen- logischer dan doorvliegen, ookal is dat in een ander luchtruim (maar veel dichterbij)?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')