Respect.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef Loekie1 het volgende:
Nou, ik had het wel aardig goed, piloot is net zo lang doorgevlogen tot brandstof op is.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:56 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk niet dat de piloot bewust kwaad in de zin had - anders was hij wel op een stad gecrasht - maar wel dat hij doorgedraaid is.
Het zijn ook wolkenvelden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
als iemand had gezegd dit is een plaatje van wat wolkenvelden had ik het zo geloofd
Knap zeg!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zei ook dat iedereen al dood was en dat geloof ik nog steeds.
Wel eens van ontoerekeningsvatbaar gehoord?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]![]()
Nogal een tegenstelling. De piloot is doorgedraaid en besloten zijn vliegtuig in zee te dumpen, maar had verder geen kwaad in de zin?
quote:
Die rechtsonder is nog het meest duidelijkquote:Maar op dat plaatje rechtsonder zie je objecten wat met geen mogelijkheid wolkjes of golfslagen kunnen voorstellen lijkt mij.
Daarnaast kan het searchteam heus wel onderscheid maken tussen dat soort dingen, anders hadden we elk kwartier wel een dergelijk nieuwsbericht gehad.
nou er is een anonieme getuige die zegt dat de piloot niet in staat was te vliegen was dag, 2 pagina's terug werd dat gemeld dacht ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Is er ook maar 1 aanwijzing dat de piloot opeens een psychologisch wrak bleek te zijn?
Als de piloot besloot om moedwillig alle communicatie af te kappen en zijn vliegtuig bewust in één van de meest onvindbare plekken van de wereld te laten crashen ben je in mijn ogen redelijk bewust bezig om een uitgekiende zelfmoord te plegen.
Emotioneel instorten is even wat anders dan psychisch ziek zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou er is een anonieme getuige die zegt dat de piloot niet in staat was te vliegen was dag, 2 pagina's terug werd dat gemeld dacht ik
Hoe betrouwbaar dat is weet je natuurlijk nooit, maar hij zou best emotioneel ingestort kunnen zijn geweest. Dat sluit ik niet uit, maar ik denk dat ook dat hij zelfmoord heeft gepleegd.
Ik zie er ook niets in, maar ik weet niet in hoeverre die uitvergrotingen zijn ingezoomd, het zou best kunnen dat die 'detail-inzet' nog helemaal niet zo 'tomnodnauwkeurig' isquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:16 schreef Marrije het volgende:
[..]![]()
[..]
Die rechtsonder is nog het meest duidelijk![]()
Oh maar dat denk ik ook wel, twijfel niet aan die deskundigheid, maar ik zie er niets in.
ontoerekeningsvatbaar, dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Emotioneel instorten is even wat anders dan psychisch ziek zijn.
Ontoerekeningsvatbaar zoals Loekie het probeert te brengen is een state of mind waar je echt geen invloed hebt op je handelingen, oftewel dat je als dader echt niets er aan kunt doen.
Iedereen die zelfmoord pleeg is emotioneel ingestort, maar lang niet iedereen is ontoerekeningsvatbaar. Sterker nog, meestal is zelfmoord een bewuste keuze.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:30 schreef wickedmen het volgende:
Jullie vergeten dat hij ook een co-piloot had he.
Ja, nu zeker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:08 schreef Loekie1 het volgende:
Ik zei ook dat iedereen al dood was en dat geloof ik nog steeds.
Volgens mij weet Loekie dit precies of heeft ze het voorspeld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen 'All right, good night' en de scherpe bocht die het vliegtuig zou hebben gemaakt?
Uitgesloten want dan hadden de piloten een noodbericht uitgezonden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:44 schreef Breekfast het volgende:
De mogelijkheid dat er plotseling problemen kwamen, de piloten nog probeerden om te keren, en vervolgens bewusteloos zijn geraakt waarna het vliegtuig op de automatische piloot is doorgevlogen tot de brandstof op was in het zuidelijke deel van de indische oceaan is toch nog niet helemaal uitgesloten?
Het lijkt me alleen wel behoorlijk onwaarschijnlijk, want waarom dan zo een zigzagroute om radars en vliegvelden passerend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:44 schreef Breekfast het volgende:
De mogelijkheid dat er plotseling problemen kwamen, de piloten nog probeerden om te keren, en vervolgens bewusteloos zijn geraakt waarna het vliegtuig op de automatische piloot is doorgevlogen tot de brandstof op was in het zuidelijke deel van de indische oceaan is toch nog niet helemaal uitgesloten?
Naast dit alles zal er ook een stukje privacy om de hoek komen kijken, lijkt me?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:44 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, kwestie van geld en bureaucratie. Om iets aan te passen in een systeem kost geld en zo mogelijk, nog meer tijd.
[...]
Om dingen in de luchtvaart te veranderen heb je veel tijd en veel geld nodig, het is een extreem conservatieve industrie. dat heeft nadelen, maar ook voordelen.
De communicatie is meteen daarna uitgeschakeld lees ik steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij weet Loekie dit precies of heeft ze het voorspeld.
Wellicht kunnen dingen wel verbeterd worden dat in geval van een abnormale gebeurtenis de voice recording sowieso bewaard blijft. Dus in geval van uitvallende/ uitgezette elementen, stijle daling / stijging, etcquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Naast dit alles zal er ook een stukje privacy om de hoek komen kijken, lijkt me?
Als je ieder gesprek dat een piloot heeft in de cockpit vast gaat leggen kom je in een aardig grijs gebied terecht.
Dan is de stap niet eens zo heel groot om daar (real-time) een software pakket op los te laten die iedere zin ooit uitgesproken door een piloot kan analyseren etc. om een profiel van die piloot te vormen...
Vakbonden zullen in ieder geval gaan steigeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |