S-A wil natuurlijk van Syrië geen zooitje makenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef De_Ilias het volgende:
Saudie is een doorn in het oog van de vervloekte shia. Op dit moment proberen de Shia in Jemen er ook een zooitje van te maken.
Hij ontkent dat toch nergens?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
S-A wil natuurlijk van Syrië geen zooitje maken
Iran of Ahmadinejad?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:01 schreef De_Ilias het volgende:
Frapant hoe sommige mensen deze tijden opeens de kant van Iran kiezen, alleen omdat ze tegen baardmannen vechten! Zijn jullie dan niet vergeten dat het Iran was die schreeuwde dat ze Israel zouden wegvegen?
Zoals Charismatisch al zegt klopt dat niet, maar vind je dat erg dan? Zijn moslimextremisten opeens voor Israël?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:01 schreef De_Ilias het volgende:
Frapant hoe sommige mensen deze tijden opeens de kant van Iran kiezen, alleen omdat ze tegen baardmannen vechten! Zijn jullie dan niet vergeten dat het Iran was die schreeuwde dat ze Israel zouden wegvegen?
Ilias a khouya jij bent juist niet van mening dat Israel van de kaart geveegd moet worden?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:01 schreef De_Ilias het volgende:
Hij is zo anti-Iran dat hij pro-Israël is.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ilias a khouya jij bent juist niet van mening dat Israel van de kaart geveegd moet worden?
En daarna als de Shias zijn verslagen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef De_Ilias het volgende:
Op dit moment is het niet in ons (sunnitisch) voordeel om Israel te bestrijden, onze handen hebben al genoeg aan de shia.
Maar dan is er met die uitspraak dus helemaal niets mis? Waarom richt je je dan specifiek op die uitspraak? Dat is het verstandigste wat Ahmadinejad juist zei. Voor de rest heeft ie alleen maar ellende gebracht in Iraanse binnenlandse politiek.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef De_Ilias het volgende:
Op dit moment is het niet in ons (sunnitisch) voordeel om Israel te bestrijden, onze handen hebben al genoeg aan de shia.
Ik vind de speech van Ahmadinjed niet zo erg opzich hoewel massamoord nooit goed is en nooit goed te keuren valt! Een zaak waar de shia geen problemen mee hebben, massamoord is volgens hun doctrine namelijk toegestaan als het in hun voordeel ligt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar dan is er met die uitspraak dus helemaal niets mis? Waarom richt je je dan specifiek op die uitspraak? Dat is het verstandigste wat Ahmadinejad juist zei. Voor de rest heeft ie alleen maar ellende gebracht in Iraanse binnenlandse politiek.
Dus je vecht liever tegen iemand die in dezelfde god gelooft dan tegen een 'ongelovige'? Of maakt dit nu totaal niks uit omdat sjiieten bij voorbaat ook als ongelovig bestempeld worden?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef De_Ilias het volgende:
Joden zijn ons meer geliefd dan shia. Dus hier heb je je antwoord. Ik zal eerder een Jood beschermen dan een sjiiet.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef expans het volgende:
[..]
Dus je vecht liever tegen iemand die in dezelfde god gelooft dan tegen een 'ongelovige'? Of maakt dit nu totaal niks uit omdat sjiieten bij voorbaat ook als ongelovig bestempeld worden?
-
Familielid Assad overleden aldus twitter/oppositie
http://www.reddit.com/r/s(...)ndf_in_the_lattakia/
Waarom ik omgekeerd. Waarom zijn shia erger dan Joden.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Joden zijn ons meer geliefd dan shia. Dus hier heb je je antwoord. Ik zal eerder een Jood beschermen dan een sjiiet.
Dit is de reden dat ik vind dat het Westen Assad moet steunen. Als Assad en Israel weg zijn, is het Westen de volgende die de Jihad van bepaalde figuren mag ondergaan. Er komt geen einde aan de haat van deze figuren, totdat de hele wereld Soenni is.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef De_Ilias het volgende:
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:28 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Joden zijn ons meer geliefd dan shia. Dus hier heb je je antwoord. Ik zal eerder een Jood beschermen dan een sjiiet.
Waaorm Hamas.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:32 schreef De_Ilias het volgende:
Als Israel nou eens korte metten maakt met Hezbollah en Hamas dan zou dat ons zeker een groot voordeel geven.
Omdat de Shia een 'enemy from within' zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:28 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom ik omgekeerd. Waarom zijn shia erger dan Joden.
De Bevolking van Iran is behoorlijk progressief , het regime van de Mullahs en helemaal met de vorige president ahmendinejad zorgt voor een scheef beeld van het land.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Iran of Ahmadinejad?
In a reminder that Persian rhetoric is not always easy for English-speakers to interpret, a senior Israeli official has acknowledged that Iran’s president, Mahmoud Ahmadinejad, never actually said that Israel “must be wiped off the map.”
http://thelede.blogs.nyti(...)e-wiped-off-the-map/
Israël is hard bezig om Gharqadbomen te planten, ze weten dat jouw liefde voor hen niet oprecht is.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:32 schreef De_Ilias het volgende:
Als Israel nou eens korte metten maakt met Hezbollah en Hamas dan zou dat ons zeker een groot voordeel geven.
Sorry ik wou het weer terug veranderen naar mijn oude Op maar is mislukt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wtf heb je met de OP gedaan? Ik had een afspraak met de nws-mod dat ik de OP zou maken en dat ie zo zou blijven.
Ja. Zou je de andere OP terug kunnen plaatsen?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sorry ik wou het weer terug veranderen naar mijn oude Op maar is mislukt.![]()
![]()
![]()
![]()
ga je me nu slaan.![]()
Ik heb geen liefde voor Israel, maar de Joden zijn minder erg dan de Shia! Dit is een Theologische kwestie die door meerdere grote Islamitische Geleerden is bevestigd.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Israël is hard bezig om Gharqadbomen te planten, ze weten dat jouw liefde voor hen niet oprecht is.
[Zoals beschreven staat] in de twee vertrouwde verzamelde geschriften, Boekhari en Moslim, zeggen: “Het uur [van de Verrijzenis] zal niet aanbreken tenzij u tegen de Joden zult vechten. De Jood zal zich verbergen achter stenen en bomen. Dan zullen de stenen of bomen roepen: ‘O Moslim, dienaar van Allah, er zit een Jood achter mij, kom hier en doodt hem.’ Uitgezonderd de Gharqadboom [die stil zal blijven].” Daarom dat het geen wonder is dat u zoveel Gharqadbomen ziet groeien rondom de [Israëlische] nederzettingen en kolonies.”
Ik ga proberen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Zou je de andere OP terug kunnen plaatsen?
Vind je het niet enigszins disturbing dat jouw religie zulke zieke passages kent?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:34 schreef Charismatisch het volgende:
Israël is hard bezig om Gharqadbomen te planten, ze weten dat jouw liefde voor hen niet oprecht is.
[i][Zoals beschreven staat] in de twee vertrouwde verzamelde geschriften, Boekhari en Moslim, zeggen: “Het uur [van de Verrijzenis] zal niet aanbreken tenzij u tegen de Joden zult vechten. De Jood zal zich verbergen achter stenen en bomen. Dan zullen de stenen of bomen roepen: ‘O Moslim, dienaar van Allah, er zit een Jood achter mij, kom hier en doodt hem.’ Uitgezonderd de Gharqadboom [die stil zal blijven].”
Nee hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:39 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Vind je het niet enigszins disturbing dat jouw religie zulke zieke passages kent?
Okay. En jij vind dus ook dat je je momenteel in "Dar Al-Harb" bevind en dat alle niet-Moslims vijanden zijn?quote:
Wel dat ik me in Dar-Al-Harb bevind. Maar niet dat alle ongelovigen mijn vijanden zijn. En ik vind niet dat we hier geweld moeten gebruiken.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Okay. En jij vind dus ook dat je je momenteel in "Dar Al-Harb" bevind en dat alle niet-Moslims vijanden zijn?
Is dat positief dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hij vindt het negatief dat het een zooitje wordt in Jemen.
60/8 - Allah does not forbid you from those who do not fight you because of religion and do not expel you from your homes - from being righteous toward them and acting justly toward them. Indeed, Allah loves those who act justly.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Pharmacist het volgende:
Okay. En jij vind dus ook dat je je momenteel in "Dar Al-Harb" bevind en dat alle niet-Moslims vijanden zijn?
Het lijkt me dat als je wilt dat het geen zooitje wordt in Jemen dat je dat ook niet wilt in Syrië.quote:
Maar ookquote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef Charismatisch het volgende:
60/8 - Allah does not forbid you from those who do not fight you because of religion and do not expel you from your homes - from being righteous toward them and acting justly toward them. Indeed, Allah loves those who act justly.
Wil hij een zootje in Syrie dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je wilt dat het geen zooitje wordt in Jemen dat je dat ook niet wilt in Syrië.
Dat concept komt niet terug in Koran of hadith.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Wauw.quote:
Ahja?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jij komt de laatste tijd echt o voor Salafisten en andere radicale Moslims he.
Nee, maar er zijn wel een aantal partijen die op die basis meedoen. En bovendien draait alles in het Midden-Oosten om die religie, dus mag daar ook wel eens op in worden gegaan... (maar dat is mijn mening)quote:
Jawel wel iets om te vieren.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Neef van Assad dood, iets om te vieren of niet?
Hee, zie ik Hawkeye daar?quote:
Nee, maar ik heb daar niks over gelezen en welke neef?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Neef van Assad dood, iets om te vieren of niet?
Dat kan, maar beter gaan jullie een tafsir topic openen of zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel een aantal partijen die op die basis meedoen. En bovendien draait alles in het Midden-Oosten om die religie, dus mag daar ook wel eens op in worden gegaan... (maar dat is mijn mening)
Welnee, hij is slechts tegen Iran.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, de koning van S-A is een grote held voor hem.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb daar niks over gelezen en welke neef?
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef expans het volgende:
[..]
Dus je vecht liever tegen iemand die in dezelfde god gelooft dan tegen een 'ongelovige'? Of maakt dit nu totaal niks uit omdat sjiieten bij voorbaat ook als ongelovig bestempeld worden?
-
Familielid Assad overleden aldus twitter/oppositie
http://www.reddit.com/r/s(...)ndf_in_the_lattakia/
AL Arabiya maakt hier een mededeling van:quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb daar niks over gelezen en welke neef?
[..]
Dat kan, maar beter gaan jullie een tafsir topic openen of zo.
Niet bepaald een neutrale bron, maar zou goed kunnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
AL Arabiya maakt hier een mededeling van:
http://www.alarabiya.net/(...)82%D9%8A%D8%A9-.html
Is al bewezen:quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet bepaald een neutrale bron, maar zou goed kunnen.
Huh kan je Arabisch lezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is al bewezen:
http://breakingnews.sy/ar/breakingnews/9859.html
Assadisten kruisigen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef IPA35 het volgende:
Ondertussen in Raqqa...
https://www.facebook.com/photo.php?v=689586454437447
Waar zie jij het bewijs dat het pro-Assad soldaten zijn of vind jij het ook goed als het gebeurd met onschuldige pro-Assad burgers? Of hoe weet jij überhaupt dat het gaat om pro-Assad mensen?quote:
Ik maakte meer een sarcastische grap.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar zie jij het bewijs dat het pro-Assad soldaten zijn of vind jij het ook goed als het gebeurd met onschuldige pro-Assad burgers? Of hoe weet jij überhaupt dat het gaat om pro-Assad mensen?
Zie het filmpje in die facebook-link die IPA had gestuurd.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
Ik vind het een beetje vaag, wie heeft wie gekruisigd?
Is dat weer een nieuwe manier van de terroristische apen om mensen te moorden?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zie het filmpje in die facebook-link die IPA had gestuurd.
In Raqqa (ISIL-gebied) werd een man gekruisigd.
Hij was alleen maar vastgebonden aan een kruis, (nog) niet gespijkerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe manier van de terroristische apen om mensen te moorden?
Ja en ik weet niet waar ze de methode kruisiging vandaan halen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe manier van de terroristische apen om mensen te moorden?
Ooh is dat alles.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij was alleen maar vastgebonden aan een kruis, (nog) niet gespijkerd.
De lokale bevolking leek het wel leuk te vinden.
Hij was niet vast gespijkerd lees ik net.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja en ik weet niet waar ze de methode kruisiging vandaan halen.![]()
![]()
Staat echt niets erover in de Quran en de Sunnah.
Dat komt doordat ISIL goed voor hun is en daarom steunen ze alles wat ze doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij was alleen maar vastgebonden aan een kruis, (nog) niet gespijkerd.
De lokale bevolking leek het wel leuk te vinden.
lol dat is een dief en moordenaar die door ISIS is gekruisigd (volgens de titel)...geen Assadist dus.quote:
Zoals je kon zien wel. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet.quote:
Welnee, dat komt omdat de gemiddelde mens nu eenmaal te achterlijk is voor woorden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat komt doordat ISIL goed voor hun is en daarom steunen ze alles wat ze doen.
Dat is toch ook goed.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol dat is een dief en moordenaar die door ISIS is gekruisigd (volgens de titel)...geen Assadist dus.
ISIS die anderen van diefstal en moord beschuldigt, lol.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol dat is een dief en moordenaar die door ISIS is gekruisigd (volgens de titel)...geen Assadist dus.
Ja, laten we lekker terug gaan naar de middeleeuwen! Erg humaan hoor...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed.
Als ze een keer een verkrachter onthoofden of kruisigen is het helemaal tof.![]()
![]()
![]()
Wat wil je anders met een smerige verkrachter of pedofiel doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, laten we lekker terug gaan naar de middeleeuwen! Erg humaan hoor...
Jij als moslim zou geweld moeten verafschuwen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef De_Ilias het volgende:
Handen afhakken enzo vind ik best wel goed. Oog om oog tand om tand.
Ooit gehoord van in de cel stoppen? In deze situatie kan je hem natuurlijk door zijn kop zijn schieten maar om hem nou te onthoofden of te kruisigen..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat wil je anders met een smerige verkrachter of pedofiel doen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef De_Ilias het volgende:
Handen afhakken enzo vind ik best wel goed. Oog om oog tand om tand.
Met een pedofiel niets, een pedoseksueel daarentegen moet berecht worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent anders zou je je eens op moeten laten nemen, vreemde sadist.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
OF verkrachters onthoofden of kruisigen. Of verkrachters eerst elkaar laten verkrachten daarna helemaal uitkleden gelsachtsdelen eraf hakken en daarna onthoofden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zouden ze met bepaalde stammenvolkeren per definitie moeten doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
OF verkrachters onthoofden of kruisigen. Of verkrachters eerst elkaar laten verkrachten daarna helemaal uitkleden gelsachtsdelen eraf hakken en daarna onthoofden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strafrechtelijke zaken vallen niet onder (zinloos) geweld.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij als moslim zou geweld moeten verafschuwen.
Vind jij het vreemd als er in deze situatie wordt gestolen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Strafrechtelijke zaken vallen niet onder (zinloos) geweld.
Pcies. Maar serieus, door dit soort nieuws en beelden raak je wel "afgestompt" langzamerhand. Doet mij niets meer eigenlijk. En veel extremer dan dit kan ook niet meer...onthoofdingen, strotten doorsnijden live op camera, met zaag kapmes, vrouwen en kinderen afmaken... enige wat nog overtreffende trap is is kleine baby's levend opensnijden ofzo. Wat ze in Afrika weleens doen. En dan heb je echt de max bereikt in het conflict. Vierendelen misschien met paarden?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
ISIS die anderen van diefstal en moord beschuldigt, lol.
Beetje al Kerry die Poetin imperialisme verwijt.
Ik troll maar wat. Ik laat mijn fantasie de vrij loop varen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent anders zou je je eens op moeten laten nemen, vreemde sadist.
Als zulke zaken je niets doen, dan ben je biologisch gewoon een grote faal.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pcies. Maar serieus, door dit soort nieuws en beelden raak je wel "afgestompt" langzamerhand. Doet mij niets meer eigenlijk. En veel extremer dan dit kan ook niet meer...onthoofdingen, strotten doorsnijden live op camera, met zaag kapmes, vrouwen en kinderen afmaken... enige wat nog overtreffende trap is is kleine baby's levend opensnijden ofzo. Wat ze in Afrika weleens doen. En dan heb je echt de max bereikt in het conflict. Vierendelen misschien met paarden?
Massamoord op grote schaal ontbreekt nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pcies. Maar serieus, door dit soort nieuws en beelden raak je wel "afgestompt" langzamerhand. Doet mij niets meer eigenlijk. En veel extremer dan dit kan ook niet meer...onthoofdingen, strotten doorsnijden live op camera, met zaag kapmes, vrouwen en kinderen afmaken... enige wat nog overtreffende trap is is kleine baby's levend opensnijden ofzo. Wat ze in Afrika weleens doen. En dan heb je echt de max bereikt in het conflict. Vierendelen misschien met paarden?
Jij pleit om de helft van de mannelijke bevolking in Jemen en Afghanistan te kruisigen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij pleit om de helft van de mannelijke bevolking in Jemen en Afghanistan te kruisigen?
Zijn ze pedofiel dan. Dan kruisigen maar allemaal. Ik bedoelde meer verkrachters.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij pleit om de helft van de mannelijke bevolking in Jemen en Afghanistan te kruisigen?
Wat en wanneer ben je pedofiel, dat kan inderdaad per land verschillen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nooit gehoord van bacha bazi?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zijn ze pedofiel dan. Dan kruisigen maar allemaal. Ik bedoelde meer verkrachters.
2quote:Op zondag 23 maart 2014 22:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat en wanneer ben je pedofiel, dat kan inderdaad per land verschillen.
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:25 schreef De_Ilias het volgende:
Sommige zeggen dat je pedofiel bent als je een seksuele relatie hebt met iemand onder de 18 jaar.
Homoseksualiteit mag toch niet volgens de Koran waarom zou dat wel mogen met kinderen onder de 18?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat en wanneer ben je pedofiel, dat kan inderdaad per land verschillen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bacha_baziquote:
Omdat 18 ook zo maar een leeftijd is die uit de duim gezogen is. 18 is ook echt in de laatste 100 jaar 'de' leeftijd geworden. Er zijn volgens mij nog steeds staten in de VS waar een meisje op haar 14de kan trouwen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Homoseksualiteit mag toch niet volgens de Koran waarom zou dat wel mogen met kinderen onder de 18?
Ik bedoelde homoseksualiteit met jongens onder de 18, zoals dat bacha bazi.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat 18 ook zo maar een leeftijd is die uit de duim gezogen is. 18 is ook echt in de laatste 100 jaar 'de' leeftijd geworden. Er zijn volgens mij nog steeds staten in de VS waar een meisje op haar 14de kan trouwen.
Oh. Geen idee. Maar ik heb daar nooit eerder over gehoord, en zo ver ik weet komt het als 'gebruik' alleen in Afghanistan voor, misschien ook Pakistan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik bedoelde homoseksualiteit met jongens onder de 18, zoals dat bacha bazi.
Over dat 18 ben ik het wel met je eens.
Dan wordt de Koerdische mannelijke bevolking ook flink uitgedund...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Tijden veranderen, cultuur verandert, gewoontes veranderen en de samenleving verandert. Dat het 1400 jaar geleden zo was betekent niet dat het nog steeds voldoet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:30 schreef De_Ilias het volgende:
Als een vrouw menstrueert is ze volwassen genoeg.
Aii, opzetje dit.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan wordt de Koerdische mannelijk bevolking ook flink uitgedund...
http://www.hurriyetdailyn(...)=61055&NewsCatID=339
Weet ik dus ophangen die pedofielen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan wordt de Koerdische mannelijke bevolking ook flink uitgedund...
http://www.hurriyetdailyn(...)=61055&NewsCatID=339
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Weet ik dus ophangen die pedofielen.
Massamoord dusquote:Op zondag 23 maart 2014 22:33 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Weet ik dus ophangen die pedofielen.
Waarom mocht Mohamed het wel? Alleen omdat nu de wet is veranderd en dat nu normaal is?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:35 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Massamoord op pedoseksuelen en verkrachters.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zouden pedofielen monsters zijn?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef De_Ilias het volgende:
Goed idee toch, liever vandaag dan morgen! Geen genade voor monsters.
Aisha was niet 9 maar 19 toen ze trouwde met de profeet(VZMH).quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mocht Mohamed het wel? Alleen omdat nu de wet is veranderd en dat nu normaal is?
Hoe definieer jij een 'pedofiel' ?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:36 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mocht Mohamed het wel? Alleen omdat nu de wet is veranderd en dat nu normaal is?
Volgens deze islamitische site en vele andere was ze zeer waarschijnlijk gewoon 9quote:Op zondag 23 maart 2014 22:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Aisha was niet 9 maar 19 toen ze trouwde met de profeet(VZMH).
Ik hanteer een andere definitie aan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In Nederland is de definitie onder de 16.
Nogal kinderachtig om hem hier de schuld van te geven.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef hafez1234 het volgende:
Niveau gaat altijd omlaag wanneer De_Ilias meegaat doen aan de discussie.
Menstruatie dus?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:41 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik hanteer een andere definitie aan.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef hafez1234 het volgende:
Onze favoriete Iraniër is er ook weerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef hafez1234 het volgende:
Laatste reactie over dit onderwerp;quote:Op zondag 23 maart 2014 22:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens deze islamitische site en vele andere was ze zeer waarschijnlijk gewoon 9
http://www.cie.ugent.be/bogaert/bogaert39.htm
https://nl.wikipedia.org/(...)e_in_de_geschiedenis
En hoe dan. Waren ze genetisch anders.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Laatste reactie over dit onderwerp;
Die leeftijd komt van allerlei overleveringen. Overleveringen van Aisha zelf nota bene en dat is best gek eigenlijk, dat iemand overleveringen over zichzelf vertelt.
Er zijn berekeningen gemaakt waar uit blijkt dat die leeftijd niet klopt en eerder richting de 15/16 zal zitten.
Maar dat maakt eigenlijk niet uit, want het gaat om 1400 jaar geleden, en toen golden hele andere normen, waarden, cultuur en gebruiken. Mensen waren biologisch gezien ook anders.
Gaat het niveau ook omlaag als ik mee ga doen aan de discussie?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef hafez1234 het volgende:
Af en toe ben jij echt een clown.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En hoe dan. Waren ze genetisch anders.![]()
Is hij Iraniër dan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Onze favoriete Iraniër is er ook weer.
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Laatste reactie over dit onderwerp;
Die leeftijd komt van allerlei overleveringen. Overleveringen van Aisha zelf nota bene en dat is best gek eigenlijk, dat iemand overleveringen over zichzelf vertelt.
Er zijn berekeningen gemaakt waar uit blijkt dat die leeftijd niet klopt en eerder richting de 15/16 zal zitten.
Maar dat maakt eigenlijk niet uit, want het gaat om 1400 jaar geleden, en toen golden hele andere normen, waarden, cultuur en gebruiken. Mensen waren biologisch gezien ook anders.
Jezus man, zelfs ik weet dit.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Mag ik geen lol maken in een "forum".![]()
Ja maar hoe waren ze biologisch anders.
Ja toen waren de mensen veel kleiner en was er ook minder verschil tussen leeftijden.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jezus man, zelfs ik weet dit.
Er zijn allerlei factoren waar je naar kunt kijken. Lengte bijvoorbeeld, Nederlanders worden steeds langer. Zo ook vruchtbaarheid van vrouwen. Die verschilt op dit moment al van het ene gebied op het andere. Ga nu 1400 jaar terug in de tijd, denk je niet dat het toen heel anders was dan nu?
Wat willen ze precies doen dan? Volgens mij zitten de Turkse soldaten daar nog steeds vast.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Baklava95 het volgende:
Weer ontopic please.
Turkije zegt dat ze er alles aan zou doen om de tombe van Suleyman Shah te beschermen.
![]()
![]()
Je soldaten daar opofferen voor een tombe, die een keer verplaatst was.
Dat ze het willen beschermen is toch volkomen logisch?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Baklava95 het volgende:
Weer ontopic please.
Turkije zegt dat ze er alles aan zou doen om de tombe van Suleyman Shah te beschermen.
![]()
![]()
Het wordt pas leuk (sarcastisch bedoeld) als het een face-to-face gevecht wordt tussen het Turkse leger en ISIL. Dan heeft sultan Erdogan ISIL voor niets gesteund.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat willen ze precies doen dan? Volgens mij zitten de Turkse soldaten daar nog steeds vast.
Waarom? Boeit hem die dode Turkse soldaten wat?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk (sarcastisch bedoeld) als het een face-to-face gevecht wordt tussen het Turkse leger en ISIL. Dan heeft sultan Erdogan ISIL voor niets gesteund.
Erodgan steunde hun om tegen de Keorden te vechten en nu krijgt hij backfire.![]()
![]()
![]()
Wat een rechtvaardigheid zeg.
Het Turkse leger gaat er helemaal niets van voelen als ze tegen ISIL moeten vechten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk (sarcastisch bedoeld) als het een face-to-face gevecht wordt tussen het Turkse leger en ISIL. Dan heeft sultan Erdogan ISIL voor niets gesteund.
Erdogan steunde hun om tegen de Koerden te vechten en nu krijgt hij backfire.![]()
![]()
![]()
Wat een rechtvaardigheid zeg.
Zou ik als Iranier ook zeggen!quote:Op zondag 23 maart 2014 22:47 schreef hafez1234 het volgende:
Waarom heb je dan geen Bouterse als profiel-naam ipv Hafez-Al-Assad.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Nee, ben Surinamer. Snap niet waarom hij dat denkt.
Achterlijkheid van Turkije weer, duizenden moslimbroeders worden wekelijks vermoord en ze doen geen flikker! Maar o nee nu gaat het om een dode turk die weet ik veel hoeveel jaar zit te rotten onder de grond.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:09 schreef Baklava95 het volgende:
Weer ontopic please.
![]()
![]()
Ja echt he waarom valt het Turkse leger gewoon niet Syria binnen om hun Moslimbroeders te beschermen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Achterlijkheid van Turkije weer, duizenden moslimbroeders worden wekelijks vermoord en ze doen geen flikker! Maar o nee nu gaat het om een dode turk die weet ik veel hoeveel jaar zit te rotten onder de grond.
Ik houd me meer bezig met Sjieten en dat zijn vaak mensen afkomstig uit Iran en Irak.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ben je jaloers op de Perzische grootsheid dat je je er zoveel mee bezig houdt?
Waarom heb jij dan Baklava als profielnaam in plaats van Abdullah Öcalan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen Bouterse als profiel-naam ipv Hafez-Al-Assad.![]()
Omdat dat hij moslimextremist is en dus tegen de seculiere PKK.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan Baklava als profielnaam in plaats van Abdullah Öcalan?
Shia moslims hebben wel veel mooiere moskee's dan sunni's.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik houd me meer bezig met Sjieten en dat zijn vaak mensen afkomstig uit Iran en Irak.
Ik ben geen PKK'er daarom. Ik spuug op hun ideologie (communisme).quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Lekker relevant is dat zeg, hun doctrine is gewoon walgelijk te noemen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Shia moslims hebben wel veel mooiere moskee's dan sunni's.
Omdat Rusland en Iran dan Turkije aanvallen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja echt he waarom valt het Turkse leger gewoon niet Syria binnen om hun Moslimbroeders te beschermen.
En zoals SadPanda zegt ik ben een pro-Shariah Koerd aka pro-Islamic-state Koerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik zie geen sjiieten mensen onthoofden.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Lekker relevant is dat zeg, hun doctrine is gewoon walgelijk te noemen.
Nee jij ziet niet alles inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik zie geen sjiieten mensen onthoofden.
Hun ideologie is allang geen communisme meer ze zijn voor democratie, jij haat ze alleen vanwege het secularisme.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ben geen PKK'er daarom. Ik spuug op hun ideologie (communisme).
Baklava is een bekende Turkse-Koerdische gerecht. Daarom. Ik wou gewoon een neutrale profielnaam hebben.
Waarom? Shia's komen stukken beschaafder en meer politiek capabel over dan de sunni's.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:29 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Lekker relevant is dat zeg, hun doctrine is gewoon walgelijk te noemen.
Nounou, van die Perzische grootsheid is nu weinig meer over.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:25 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ben je jaloers op de Perzische grootsheid dat je je er zoveel mee bezig houdt?
Nee hoor. Ze zijn nog stalinistisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hun ideologie is allang geen communisme meer ze zijn voor democratie, jij haat ze alleen vanwege het secularisme.
Dit ja. PKK is al lang geen communistische partij meer. Ze zijn seculier socialistisch en democratisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hun ideologie is allang geen communisme meer ze zijn voor democratie, jij haat ze alleen vanwege het secularisme.
Dat noemen ze 'taqiyah' wat een onderdeel is van hun doctrine, je moet wat boeken lezen over hun. Als je wilt kan ik je een aantal goede titels aanraden.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waarom? Shia's komen stukken beschaafder en meer politiek capabel over dan de sunni's.
Mwa, ik zou ze wel als sterkste macht beschouwen in het Midden-Oosten, zelfs met sterke tegenwerking van het westen, Israel en de golflanden. Verder zijn ze cultureel gezien nog steeds hoogwaardig.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, van die Perzische grootsheid is nu weinig meer over.
Al is Iran nog wel een van de meest beschaafde landen in het Midden-Oosten, maar daar is dan ook zeer weinig voor nodig.
Dat is al helemaal lachwekkende onzin. Ze zijn nooit voor Stalin geweest. Maar jij denkt dus dat de YPG van je Syrisch Koersistan een communistische staat gaat maken?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:32 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zijn nog stalinistisch.
Jij kan het vast ook wel goed uitleggen toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'taqiyah' wat een onderdeel is van hun doctrine, je moet wat boeken lezen over hun. Als je wilt kan ik je een aantal goede titels aanraden.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waarom? Shia's komen stukken beschaafder en meer politiek capabel over dan de sunni's.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nounou, van die Perzische grootsheid is nu weinig meer over.
Al is Iran nog wel een van de meest beschaafde landen in het Midden-Oosten, maar daar is dan ook zeer weinig voor nodig.
Het lijkt wel veel op een communistische staat. Ze gebruiken geeneens de reguliere Koerdische vlag maar de communistische vlag.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is al helemaal lachwekkende onzin. Ze zijn nooit voor Stalin geweest. Maar jij denkt dus dat de YPG van je Syrisch Koersistan een communistische staat gaat maken?
Kom op man. Welke grote geheimen verbergen die mannen in Najaf en Qom nu werkelijk?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dat noemen ze 'taqiyah' wat een onderdeel is van hun doctrine, je moet wat boeken lezen over hun. Als je wilt kan ik je een aantal goede titels aanraden.
Onthoofdingen zijn in Iran ook niet zeldzaam hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mwa, ik zou ze wel als sterkste macht beschouwen in het Midden-Oosten, zelfs met sterke tegenwerking van het westen, Israel en de golflanden. Verder zijn ze cultureel gezien nog steeds hoogwaardig.
Het verschil tussen de bevolking en overheid van Iran is enorm. Bij de Arabieren wat minder.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onthoofdingen zijn in Iran ook niet zeldzaam hoor.
Het is een dictoriaal kut land over het algemeen. Het is alleen stukken beter dan een land als Saodie Arabie, dat wel.
Iran gaat dan ook een heel succesvol land worden als het d.m.v. evolutie een meer gematigd land gaat worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het verschil tussen de bevolking en overheid van Iran is enorm. Bij de Arabieren wat minder.
Rood staat niet gelijk aan communisme, heb je de vlag van Marokko gezien? Maar het komt inderdaad wel van communisme. Tegenwoordig zijn ze gewoon democratisch en bij een theoretische overwinning worden ze een linkse politieke partij.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het lijkt wel veel op een communistische staat. Ze gebruiken geeneens de reguliere Koerdische vlag maar de communistische vlag.
Wat verklaart dan hun rode ster in hun vlag.
Uiteraard...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:38 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het verschil tussen de bevolking en overheid van Iran is enorm. Bij de Arabieren wat minder.
Beschaafd over komen en politiek snappen is Taqiyah?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:34 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Erg democratisch met wapens in de hand ultimatums en eisen stellen in de bergen in plaats van een partij op te richten, al kan de BDP wel deels als verlengde van de PKK in de politiek worden gezien. Oja, drugshandel en smokkel niet te vergeten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:32 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Dit ja. PKK is al lang geen communistische partij meer. Ze zijn seculier socialistisch en democratisch.
Iraniërs ja, maar heb niet echt de indruk dat zij dat zijn vanwege hun theologie.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef hafez1234 het volgende:
Daarnaast zijn de sjiieten veel progressiever ook dit zorgt voor afgunst.
Ok.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erg democratisch met wapens in de hand ultimatums en eisen stellen in de bergen in plaats van een partij op te richten, al kan de BDP wel deels als verlengde van de PKK in de politiek worden gezien. Oja, drugshandel en smokkel niet te vergeten.
Het is nogal moeilijk om genoeg zetels te halen als je een minderheid bent, denk je niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Erg democratisch met wapens in de hand ultimatums en eisen stellen in de bergen in plaats van een partij op te richten, al kan de BDP wel deels als verlengde van de PKK in de politiek worden gezien. Oja, drugshandel en smokkel niet te vergeten.
En actief wordt tegengewerkt om het zachtjes uit te drukken.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is nogal moeilijk om genoeg zetels te halen als je een minderheid bent, denk je niet?
Dat eerste dus.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Senor__Chang het volgende:
Is de sunni-shia haat iets van de laatste decennia (opkomst S-A en wahabisme) of is daar al langer sprake van?
Ik ben ook van mening dat de kiesdrempel omlaag mag, maar ga me niet van democratie spreken over een organisatie die nog steeds met wapens in de hand ultimatums en eisen stelt. Overigens omzeilen Koerdische politici dit door als onafhankelijken de verkiezingen in te gaan en vormen later een groep in het parlement.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is nogal moeilijk om genoeg zetels te halen als je een minderheid bent, denk je niet?
http://en.wikipedia.org/w(...)ience_and_technologyquote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maar spreken over Perzische grootsheid doet vermoeden alsof ze daadwerkelijk met wetenschappelijke revoluties kunnen komen.
Vroeger was dat zo, zeker.
Wanneer was vroeger? Ze zijn sinds de Islamitische revolutie goed bezig hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard...
Maar spreken over Perzische grootsheid doet vermoeden alsof ze daadwerkelijk met wetenschappelijke revoluties kunnen komen.
Vroeger was dat zo, zeker.
Ze leefde in Syrië inderdaad samen voor honderden jaren maar niet vreedzaam.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat eerste dus.
Kijk, er zijn natuurlijk wel theologische verschillen, maar die zijn niet zo groot dat ze het samenleven onmogelijk maken. Zie Irak, Syrië en Libanon. Christenen, soennieten én sjiieten leefden al honderden jaren samen, en doen dat vaak nog steeds.
De koppenhakkers hebben daar een einde aan gemaakt.
Als sjiiet heb ik ook heel erg veel soennitische en christelijke Arabische en Koerdische vrienden. Maar, met alle respect, met een Ilias zou ik niet door 1 deur kunnen. Mede doordat hij mij in bepaalde situaties waarschijnlijk zou onthoofden![]()
Is toch niet meer dan normaal dat je vecht voor je bestaan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat de kiesdrempel omlaag mag, maar ga me niet van democratie spreken over een organisatie die nog steeds met wapens in de hand ultimatums en eisen stelt. Overigens omzeilen Koerdische politici dit door als onafhankelijken de verkiezingen in te gaan en vormen later een groep in het parlement.
[ afbeelding ]
''Onderhandeling of oorlog!''
Maar dat is het punt juist: zo,n regime komt niet in een beschaafd land.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ience_and_technology
Niet slecht dit, toch? Mocht de blokkade wegvallen en het regime eveneens, gaat Iran echt een gouden tijd tegemoet.
Vergeet niet dat 'vrede' zoals wij het hier in Nederland kennen pas relatief kort bestaat he. En Nederland is wat dat betreft een perfect voorbeeld. Dus geheel vreedzaam ging het niet, dat ging nergens in de wereld. Maar er werden niet elke dag slachtingen uitgevoerd of burgeroorlogen uitgevochten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ze leefde in Syrië inderdaad samen voor honderden jaren maar niet vreedzaam.
Heeft niks met de kiesdrempel te maken. Snap je het punt niet? De Koerden kunnen nooit genoeg zetels halen om hun plannen door te voeren.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat de kiesdrempel omlaag mag, maar ga me niet van democratie spreken over een organisatie die nog steeds met wapens in de hand ultimatums en eisen stelt. Overigens omzeilen Koerdische politici dit door als onafhankelijken de verkiezingen in te gaan en vormen later een groep in het parlement.
[ afbeelding ]
''Onderhandeling of oorlog!''
Je hebt een heel erg fout beeld van het regime. Op welke manier houdt het regime de ontwikkeling tegen dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dat is het punt juist: zo,n regime komt niet in een beschaafd land.
Een democratie komt er niet van de een op de andere dag, daar moet je als volk voor strijden. En terwijl dat in Europa al tig jaar geleden is gebeurd, is Iran hier anno 2014 nog mee bezig.
Begrijp mij goed: de bevolking van Iran mag qua beschaving, intelligentie de golfarabieren als deurmat gebruiken, maar laten we het niet overdrijven.
Liberale democratie is ook in het westen redelijk nieuw he. Dus dat het in andere gebieden wat langer duurt, lijkt mij niet meer dan normaal. Zie de Chinezen bijvoorbeeld, of de Russen. Beide volken zitten qua intelligentie en cultuur in de buitencategorie en ze zijn niet democratisch. Het zal er vast wel komen, maar is in mijn ogen geen pre om een volk als wel of niet beschaafd te zien.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een democratie komt er niet van de een op de andere dag, daar moet je als volk voor strijden. En terwijl dat in Europa al tig jaar geleden is gebeurd, is Iran hier anno 2014 nog mee bezig.
Begrijp mij goed: de bevolking van Iran mag qua beschaving, intelligentie de golfarabieren als deurmat gebruiken, maar laten we het niet overdrijven.
Marxisten, als ze zogenaamd die ideologie hebben "afgezworen", moet je altijd wantrouwen. Commies/marxisten en ook diep-rode socialisten ver vandaan blijven. SP ook zo'n zijlijn partijtje waar men vroeger Mao en co verheerlijkte en geen land mee te bezeilen valt.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:40 schreef SadPanda het volgende:
Rood staat niet gelijk aan communisme, heb je de vlag van Marokko gezien? Maar het komt inderdaad wel van communisme. Tegenwoordig zijn ze gewoon democratisch en bij een theoretische overwinning worden ze een linkse politieke partij.
Het regime onderdrukt de bevolking, voert straffen uit die niet passen in een beschaafd land enz.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt een heel erg fout beeld van het regime. Op welke manier houdt het regime de ontwikkeling tegen dan?
Lees je eens in over de effecten van de Islamitische revolutie op het onderwijs. Er is genoeg te zeggen, en al gezegd, over vrijheid, maar kwa onderwijs zijn ze er echt wel op voor uit gegaan.
Niet per definitie: maar landen waarin het normaal is mensen op te hangen...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Liberale democratie is ook in het westen redelijk nieuw he. Dus dat het in andere gebieden wat langer duurt, lijkt mij niet meer dan normaal. Zie de Chinezen bijvoorbeeld, of de Russen. Beide volken zitten qua intelligentie en cultuur in de buitencategorie en ze zijn niet democratisch. Het zal er vast wel komen, maar is in mijn ogen geen pre om een volk als wel of niet beschaafd te zien.
En toch zijn ze kwa onderwijs, technologische ontwikkeling, kennis, etc. enorm voor uit gegaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het regime onderdrukt de bevolking, voert straffen uit die niet passen in een beschaafd land enz.
En je doet hier vrijheid gewoon even af alsof het niets is. Vrijheid is een van de meest belangrijke zaken in een werkende samenleving.
De democratie in Iran was helaas afgepakt door de CIA. Jammer dat de revolutie in 1979 geen echte democratie heeft gebracht.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je moet je daar niet op blindstaren. De Amerikanen kennen ook nog gewoon de doodstraf.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet per definitie: maar landen waarin het normaal is mensen op te hangen...
Kom op man.
Ohja, ze staan dan ook aan de top in het Midden-Oosten, net onder Israël .quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
En toch zijn ze kwa onderwijs, technologische ontwikkeling, kennis, etc. enorm voor uit gegaan.
De VS is dan ook gewoon een kut land.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je moet je daar niet op blindstaren. De Amerikanen kennen ook nog gewoon de doodstraf.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS is dan ook gewoon een kut land.
Ik ben liever ziek in Iran dan in de VS.
Soennieten staat niet gelijk aan salafisten. Genoeg soennieten (niet salafistisch of door hun beinvloed) die geen probleem met sjieten hebben. De grote meerderheid zou ik zeggen heeft principieel gezien geen probleem met sjieten en juichte Hizbullah nog toe in de oorlog tegen Israel van 30 dagen. Nasrallah werd op handen gedragen in de hele Arabische wereld toen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:42 schreef hafez1234 het volgende:
De haat die sjiieten krijgen van soennieten vooral doorsnee salafisten komt volgens mij niet door de verschillen van de religie. Je hoort nauwelijks soennieten negatief praten over alevieten die veel meer verschillen. Ook hoor je ze nooit over Ibadi islam. Er zijn verschillende redenen die de afgunst verklaren volgens mij. Ten eerste de sjiieten,Iran vooral, zijn de enige die anti Westeers zijn en anti Israël en dit laten blijken. Dit brengt alle soennitische landen en soennieten in diskrediet. Daarnaast zijn de sjiieten veel progressiever ook dit zorgt voor afgunst.
Jij denkt dat SP'ers nog geloven in iets als China voor de hervormingen? De SP is niet extremer dan de PvdA onder den Uyl behalve dan hun kritische houding over de NAVO.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Marxisten, als ze zogenaamd die ideologie hebben "afgezworen", moet je altijd wantrouwen. Commies/marxisten en ook diep-rode socialisten ver vandaan blijven. SP ook zo'n zijlijn partijtje waar men vroeger Mao en co verheerlijkte en geen land mee te bezeilen valt.
Overigens zweert elke (voormalige) marxistische partij anno 2014 het marxisme af als ze niet compleet hersenloos zijn. Zeker als ze nog een onafhankelijkheidsstrijd uitvechten waarbij ze grotere wereldmachten als Amerika nodig hebben. Bij de yanks kan je als strikt marxistische partij die sympathie moet opwekken voor hun onafhankelijkheidsstrijd nou niet echt op veel sympathie rekenen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS is dan ook gewoon een kut land.
Oh wow, zo'n rijke cultuurquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Aloulou het volgende:
Absolute wereldleider op cultureel gebied alleen al.
De Amerikaanse cultuur bestaat niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]![]()
Absolute wereldleider op cultureel gebied alleen al. De Amerikaanse cultuur penetreert tot diep in Oost-Anatolie, India en het Amazone-regenwoud. Laten we Europa en vooral NL buiten beschouwing en de invloed van Amerikaanse cultuur daar..
USHaters gonna hate
Een gecorrumpeerd samenraapsel van verschillende Europese culturen (met de nadruk op de Angel-Saksische).quote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Amerikaanse cultuur bestaat niet.
Dat.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Een gecorrumpeerd samenraapsel van verschillende Europese culturen (met de nadruk op de Angel-Saksische).
En "Turkse" volk ook nietquote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De Amerikaanse cultuur bestaat niet.
Welke plannen? Er zit niets anders op dan dit via de bekende democratische wegen te doen, niet met wapens als stok achter de deur wanneer je je zin niet krijgt. Onder de AKP hebben de Koerden een hoop rechten gekregen die ze wensten; we leven niet meer in de tijd dat men werd opgesloten voor het zingen van een Koerdisch liedje.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Heeft niks met de kiesdrempel te maken. Snap je het punt niet? De Koerden kunnen nooit genoeg zetels halen om hun plannen door te voeren.
Mandela deed hetzelfde, met wapens onderhandelen.
Weet ik maar dat is het gevolg van de onderhandelingen met de PKK, denk jij dat dat ook zou gebeurd ziijn zonder de PKK? Het oorspronkelijke plan was een onafhankelijk Koerdistan maar tegenwoordig is het volgens mij volledige rechten voor Koerden.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke plannen? Er zit niets anders op dan dit via de bekende democratische wegen te doen, niet met wapens als stok achter de deur wanneer je je zin niet krijgt. Onder de AKP hebben de Koerden een hoop rechten gekregen die ze wensten; we leven niet meer in de tijd dat men werd opgesloten voor het zingen van een Koerdisch liedje.
En vergelijk je nu serieus het apartheidssysteem waarbij blanke dominantie en rassenscheiding het uitgangspunt was met de situatie in Turkije waarbij Koerden de post van minister, premier en president konden bekleden en dat ook deden?
Omdat de Turken dan een flink lap van hun grondgebied kwijt raken en dus ook feitelijk 'macht' in de regio verliezen. De westerse gemeenschap is 'bondgenoot' van Turkije, dat was bij Servië niet bepaald het geval. Het westerse standpunt in deze is dus één die in de Turken hun straatje past. Dat betekend dat de Koerden maar even elders wat moeten gaan uitvinden aangezien Turkije het zuidoosten wil behouden.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mag Koerdistan trouwens niet onafhankelijk maar Kosovo wel, alleen omdat het ook moslims zijn?
Dat is inderdaad de echte reden maar daar doelde ik niet op. Meer hoe hij dat persoonlijk verantwoord.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Omdat de Turken dan een flink lap van hun grondgebied kwijt raken en dus ook feitelijk 'macht' in de regio verliezen. De westerse gemeenschap is 'bondgenoot' van Turkije, dat was bij Servië niet bepaald het geval. Het westerse standpunt in deze is dus één die in de Turken hun straatje past. Dat betekend dat de Koerden maar even elders wat moeten gaan uitvinden aangezien Turkije het zuidoosten wil behouden.
De Turkse Staat is dan ook hypocriet, wel huilen om "Turken" zoals de Krim-Tataren en de Turkomanen in Kirkuk, Mosul en Syrië maar in eigen land het bestaan van minderheidsculturen systematisch ontkennen en minderheden (tot voor kort, maar ze werken het nog steeds tegen in feite) zaken als taalonderwijs ontzeggen omdat dit 'de eenheid van de Turkse Natie' zou schaden.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de echte reden maar daar doelde ik niet op. Meer hoe hij dat persoonlijk verantwoord.
Spanje was wel consistent, tegen Kosovo vanwege de Basken en Catalonië.
Als de rebellen winnen verhuis jij dan naar Syrië? Of waarom verhuis je niet naar Libië?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:07 schreef firefly3 het volgende:
Mensen hebben hier allemaal een grote mond richting het westen, maar wonen stiekem wel hier.
Ik ben tevreden om hier in het westen te blijven wonen. Als ik het niet eens was met de westerse politiek dan was ik weg gegaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:13 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als de rebellen winnen verhuis jij dan naar Syrië? Of waarom verhuis je niet naar Libië?
Wie zegt dat wij niet tevreden zijn om hier in het westen te blijven wonen?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden om hier in het westen te blijven wonen. Als ik het niet eens was met de westerse politiek dan was ik weg gegaan.
Vanwege het pro dictators pro Russische etc gedachtegang.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij niet tevreden zijn om hier in het westen te blijven wonen?
Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:07 schreef firefly3 het volgende:
Mensen hebben hier allemaal een grote mond richting het westen, maar wonen stiekem wel hier.
Wat een nonargumentatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden om hier in het westen te blijven wonen. Als ik het niet eens was met de westerse politiek dan was ik weg gegaan.
FireFly leeft nog met zijn hoofd in 2011 toen de demonstranten nog vreedzaam waren en de FSA pas werd opgericht en nog zeer seculier was.quote:
1. Christenen, Soennieten en Sjiieten leefden niet honderden jaren "vreedzaam" samen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat eerste dus.
Kijk, er zijn natuurlijk wel theologische verschillen, maar die zijn niet zo groot dat ze het samenleven onmogelijk maken. Zie Irak, Syrië en Libanon. Christenen, soennieten én sjiieten leefden al honderden jaren samen, en doen dat vaak nog steeds.
De koppenhakkers hebben daar een einde aan gemaakt.
Als sjiiet heb ik ook heel erg veel soennitische en christelijke Arabische en Koerdische vrienden. Maar, met alle respect, met een Ilias zou ik niet door 1 deur kunnen. Mede doordat hij mij in bepaalde situaties waarschijnlijk zou onthoofden![]()
De FSA is niet seculier, maar ze zijn zeker niet te vergelijken met ISIL bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
FireFly leeft nog met zijn hoofd in 2011 toen de demonstranten nog vreedzaam waren en de FSA pas werd opgericht en nog zeer seculier was.
Ik niet tenminste. Aloulou, Peunage en Ilias wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
< Wie spreekt hier Arabisch? >
Helaas alle 3 offline, hmm.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik niet tenminste. Aloulou, Peunage en Ilias wel.
quote:Army unit arrested terrorists of #Jabhat_al_Nusra and so-called "al-#Turkman Battalion" who tried to infiltrate into site 45 in northern #Lattakia countryside
quote:Warplanes at a very low altitude in the sky toward the rural city of Latakia.
quote:5 militant commanders killed in Aleppo prison clashes
Clashes between Syrian army troops and Saudi-backed militants near a prison in Syria’s Aleppo have left at least five leading members of two militant groups dead....
Allemaal van de "Syria 24 English"-facebookpagina, weet dus niet in hoe verre het betrouwbaar is.quote:Samra village under the control of the army, as well as point 45
quote:74 persons turn themselves in to authorities in Homs, Damascus countryside
Mar 23, 2014
74 gunmen, 41 in Homs old city and 33 in Damascus countryside, turned themselves in and handed their weapons to authorities, sources in Homs and Damascus countryside told SANA on Sunday.
The sources added that the cases of the gunmen were settled after they pledged not to perpetrate any acts that affect Syria’s security.
460 persons have given themselves up and handed over their weapons to authorities since February 27th till March 18th in Damascus countryside.
On Saturday, 21 gunmen gave themselves up and handed over their weapons to authorities in the neighborhoods of the old city of Homs
Wat dat betreft ben jij net Kim Jong Un die jij zo veel haat hé? My way or the highway.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:07 schreef firefly3 het volgende:
Spijtig, mogen hij in vrede rusten.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef expans het volgende:
Mihrac Ural, verantwoordelijk voor de Baniyas slachting is dood.
Als je het wat minder emotioneel had gebracht, was dit best een goede reactie.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben jij net Kim Jong Un die jij zo veel haat hé? My way or the highway.
Maar nee bedankt. Ik leef hier in het Westen, niet zo heel stiekem en ik blijf heel veel kritiek hebben op het Westen. Weet je waarom? Omdat we niet in Noord-fokking-Korea leven, Kim. Voortaan heet jij Kim.
quote:Op maandag 24 maart 2014 11:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Spijtig, mogen hij in vrede rusten.
Ga jij nog een keer met deftige argumenten komen, of ben jij alleen maar instaat om als een of andere hysterische mafklapper smileys te posten?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:39 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Armenian populated villages of Kessab, Syria were the target of three days of brutal cross-border attacks from Turkey by al-Qaeda affiliated armed bands, which have cost 80 lives and forced the civilian population of the area to flee to neighboring hills, with many seeking safe-haven in the nearby cities of Latakia and Basit, Asbarez reports.
In a written statement, the Armenian National Committee—International, condemned the attacks and Turkey’s active role in aiding and abetting extremist groups in their targeted attacks against the Christian and minority populations in Syria. “For months, we have warned the international community of the imminent threat posed by extremist foreign fighters against the Christian minority population in Syria,” noted the ANC-I statement. “These vicious and unprompted attacks against the Armenian-populated town and villages of Kessab are the latest examples of this violence, actively encouraged by neighboring Turkey. We call upon all states with any influence in the Syrian conflict to use all available means to stop these attacks against the peaceful civilian population of Kessab, to allow them to return to their homes in safety and security. In the last one hundred years, this is the third time that the Armenians are being forced to leave Kessab and in all three cases, Turkey is the aggressor or on the side of the aggressors.”
According to news reports, the armed incursion began on Friday, March 21, 2014, at 5:45a.m., with rebels associated with Al-Qaeda’s al-Nusra Front, Sham al-Islam and Ansar al-Sham crossing the Turkish border and attacking the Armenian civilian population of Kessab. The attackers immediately seized two guard posts overlooking Kessab, including a strategic hill known as Observatory 45 and later took over the border crossing point with Turkey. Snipers targeted the civilian population and launched mortar attacks on the town and the surrounding villages.
According to eyewitness accounts, the attackers crossed the Turkish border with Syria openly passing through Turkish military barracks. According to Turkish media reports, the attackers carried their injured back to Turkey for treatment in the town of Yayladagi.
Some 670 Armenian families, the majority of the population of Kessab, were evacuated by the local Armenian community leadership to safer areas in neighboring Basit and Latakia. Ten to fifteen families with relations too elderly to move were either unable to leave or chose to stay in their homes.
On Saturday, March 22, Syrian troops launched a counteroffensive in an attempt to regain the border crossing point, eye-witnesses and state media reported. However, on Sunday, March 23, the extremist groups once again entered the town of Kessab, took the remaining Armenian families hostage, desecrated the town’s three Armenian churches, pillaging local residences and occupying the town and surrounding villages.
Located in the northwestern corner of Syria, near the border with Turkey, Kessab had, until very recently evaded major battles in the Syrian conflict. The local Armenian population had increased in recently years with the city serving as safe-haven for those fleeing from the war-torn cities of Yacubiye, Rakka and Aleppo.
Assad Regime Protests Turkey’s Involvement to UN
The latest onslaught on Kessab has prompted Syrian President Bashar al-Assad’s government to protest to the United Nations that Turkey was providing cover to rebels crossing the border from its territory. In a message to UN Secretary-General Ban Ki-moon, Damascus demanded that the Security Council denounce what it called a terrorist attack on Syrian territory.
Syrian state television made reference to the fighting in a breaking news alert, saying the army was “tackling attempts by terrorist gangs to infiltrate from Turkish territory and attack border crossings in northern Latakia province.”
Turkey Downs Syrian Fighter Jet
On March 23, Turkey said its fighter jets shot down a Syrian jet after it crossed into Turkish airspace.
Syria denied that its jet had violated Turkish airspace and, according to Agence France-Presse, accused Turkey of “a flagrant act of aggression that is evidence of Erdoğan’s support for terrorist groups.” The MIG-23 jets were reportedly flying a support mission to assist ground forces repelling extremist fighters which had infiltrated from Turkey into Kessab.
“The international community should restrain Turkey to stop this and similar anti-Armenian operations and in general it antagonistic policy against Armenia and the Armenian people,” concludes the ANC International’s statement.
Ik had er gewoon geen woorden voor dat je Mihrac Ural die duizenden Sunnis heeft afgeslacht ophemelt.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ga jij nog een keer met deftige argumenten komen, of ben jij alleen maar instaat om als een of andere hysterische mafklapper smileys te posten?
Hoe is hij doodgegaan. Is hij gepakt en onthoofd door ISIS.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef expans het volgende:
Hij was een vechter tegen moslimextremisme..quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik had er gewoon geen woorden voor dat je Mihrac Ural die duizenden Sunnis heeft afgeslacht ophemelt.
Moet jij je broeders en zusters niet gaan helpen in Centraal Afrika?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hoe is hij doodgegaan. Is hij gepakt en onthoofd door ISIS.![]()
![]()
Tja, wat moet je hier nu van zeggen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
http://www.armradio.am/en(...)churches-desecrated/
Eigenlijk wel ja maar ik ben er niet tot in staat. Ik wil niet helemaal naar Centraal-Afrika afreizen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moet jij je broeders en zusters niet gaan helpen in Centraal Afrika?
Ik steun de burgers die niets meer hebben.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja maar ik ebn er niet to in staat. Ik wil niet helemaal naar Centraal-Afrika afreizen.
Wie steun jij daar trouwens de Christenen die daar de Moslims afslachten of de onschuldige Moslims.
Het is minder emotioneel dan je denkt hoor. Ik ga hem voortaan echt Kim noemen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je het wat minder emotioneel had gebracht, was dit best een goede reactie.
Het mooie aan in het westen leven is inderdaad de vrijheid van meningsuiting.
Dat zijn loze beschuldigingen.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik had er gewoon geen woorden voor dat je Mihrac Ural die duizenden Sunnis heeft afgeslacht ophemelt.
Oh you.....quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is minder emotioneel dan je denkt hoor. Ik ga hem voortaan echt Kim noemen.
Hij was gewoon een strijder tegen het moslimextremisme, ieder mens met een normaal verstand steunt zo,n iemand.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat zijn loze beschuldigingen.
Maar ja, een aparte vent is dat. Hij komt uit Antakya, heeft een Turkstalige facebookpagina met enorm veel foto's van zichzelf en zijn aanhang is ook allemaal Turks (Arabisch). Dat terwijl hij in Syrië actief is en je zou verwachten dat hij daar aanhang zou hebben.
Al hamdoulilah. Eindelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef expans het volgende:
Zijn facebookpagina is een verzamelplaats voor Erdogan haters, Ché aanbidders en mensen die de Dersim slachting afkeuren maar tegelijkertijd dwepen met Atatürk.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij was gewoon een strijder tegen het moslimextremisme, ieder mens met een normaal verstand steunt zo,n iemand.
Tja, het interesseert mij allemaal vrij weinig hoe schizofreen die kerel was.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zijn facebookpagina is een verzamelplaats voor Erdogan haters, Ché aanbidders en mensen die de Dersim slachting afkeuren maar tegelijkertijd dwepen met Atatürk.
Best wel apart...
Was een communist die door vader Assad gebruikt werd om Hatay terug te krijgen onder Syrische heerschappij. De wereld is in ieder geval beter vertoeven zonder deze Turks-Syrische Arkan.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zijn facebookpagina is een verzamelplaats voor Erdogan haters, Ché aanbidders en mensen die de Dersim slachting afkeuren maar tegelijkertijd dwepen met Atatürk.
Best wel apart om eens door te bladeren...
Ja..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat??? Is Mihrac Ural dood??
Misschien...quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Ik kan er trouwens niet echt een betrouwbare bron over terug vinden..
Was jij aanhanger van hem.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
ISIS is daar niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef Baklava95 het volgende:
Als ISIS en/of Al-Nusra hem heeft gepakt uitgekleden, penis afgesneden en onthoofd. Dan zeg ik
Biji ISIS en Biji al-Nusra.![]()
![]()
![]()
![]()
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_vrouwen_en_kinderenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef Baklava95 het volgende:
Als ISIS en/of Al-Nusra hem heeft gepakt uitgekleden, penis afgesneden en onthoofd. Dan zeg ik
Biji ISIS en Biji al-Nusra.![]()
![]()
![]()
![]()
Fabeltje. Het zuidelijk front is voor democratie en geloofsvrijheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
FireFly leeft nog met zijn hoofd in 2011 toen de demonstranten nog vreedzaam waren en de FSA pas werd opgericht en nog zeer seculier was.
Hij zou samen met andere lokale hooggeplaatste leden (inclusief familie Assad) aanwezig zijn geweest bij het lokale politiebureau/kantoor van de NDF dat werd beschoten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hij vocht tegen het moslimextremisme van ISIS juist.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef expans het volgende:
[..]
Hij zou samen met andere lokale hooggeplaatste leden (inclusief familie Assad) aanwezig zijn geweest bij het lokale politiebureau/kantoor van de NDF dat werd beschoten.
Good riddance (mocht het waar zijn ofc).
Je weet dat hij ook gewoon een sektarische mafkees en in de categorie ISIS etc valt?
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef firefly3 het volgende:
Het is mijn mening dat je beter kunt emigreren als het je allemaal zo emotioneel raakt.
Uiteraard niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:14 schreef Aloulou het volgende:
Even in perspectief; Mihrac Ural. De held van sommige users hier:
http://www.liveleak.com/view?i=05f_1368432956
Zolang je maar tegen Moslimextremisme bent mag je complete weerloze burgerbevolkingen afslachtenZolang het maar wel soennietische dorpelingen zijn ja!
ISMFOF wist je dat Mihrac Ural de PKK had gesteund die je zo haat.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Volgens mij is 'ie ook niet overleden. Allah korusun!
Wat voor taal is dat? Wat betekend allah korusun?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Volgens mij is 'ie ook niet overleden. Allah korusun!
Geen enkel mens is perfect.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
ISMFOF wist je dat Mihrac Ural de PKK had gesteund die je zo haat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij probeert ook Zaza's voor zich te winnen als ik zijn Facebook geloven moet. Soort solidariteit met hen i.v.m. Dersim en Sivas.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
ISMFOF wist je dat Mihrac Ural de PKK had gesteund die je zo haat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moge God je/het behoeden.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor taal is dat? Wat betekend allah korusun?
Wat is deze, waarom word elke idioot opeens verheven tot een Ché-figuur?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij vocht tegen het moslimextremisme van ISIS juist.
Helaas zijn in zijn strijdt ook veel onschuldige slachtoffers gevallen, en dat betreur ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |