Was een communist die door vader Assad gebruikt werd om Hatay terug te krijgen onder Syrische heerschappij. De wereld is in ieder geval beter vertoeven zonder deze Turks-Syrische Arkan.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zijn facebookpagina is een verzamelplaats voor Erdogan haters, Ché aanbidders en mensen die de Dersim slachting afkeuren maar tegelijkertijd dwepen met Atatürk.
Best wel apart om eens door te bladeren...
Ja..quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat??? Is Mihrac Ural dood??
Misschien...quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:13 schreef theunderdog het volgende:
Ik kan er trouwens niet echt een betrouwbare bron over terug vinden..
Was jij aanhanger van hem.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
ISIS is daar niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef Baklava95 het volgende:
Als ISIS en/of Al-Nusra hem heeft gepakt uitgekleden, penis afgesneden en onthoofd. Dan zeg ik
Biji ISIS en Biji al-Nusra.![]()
![]()
![]()
![]()
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_vrouwen_en_kinderenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef Baklava95 het volgende:
Als ISIS en/of Al-Nusra hem heeft gepakt uitgekleden, penis afgesneden en onthoofd. Dan zeg ik
Biji ISIS en Biji al-Nusra.![]()
![]()
![]()
![]()
Fabeltje. Het zuidelijk front is voor democratie en geloofsvrijheid.quote:Op maandag 24 maart 2014 08:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
FireFly leeft nog met zijn hoofd in 2011 toen de demonstranten nog vreedzaam waren en de FSA pas werd opgericht en nog zeer seculier was.
Hij zou samen met andere lokale hooggeplaatste leden (inclusief familie Assad) aanwezig zijn geweest bij het lokale politiebureau/kantoor van de NDF dat werd beschoten.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hij vocht tegen het moslimextremisme van ISIS juist.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:19 schreef expans het volgende:
[..]
Hij zou samen met andere lokale hooggeplaatste leden (inclusief familie Assad) aanwezig zijn geweest bij het lokale politiebureau/kantoor van de NDF dat werd beschoten.
Good riddance (mocht het waar zijn ofc).
Je weet dat hij ook gewoon een sektarische mafkees en in de categorie ISIS etc valt?
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:20 schreef firefly3 het volgende:
Het is mijn mening dat je beter kunt emigreren als het je allemaal zo emotioneel raakt.
Uiteraard niet.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:14 schreef Aloulou het volgende:
Even in perspectief; Mihrac Ural. De held van sommige users hier:
http://www.liveleak.com/view?i=05f_1368432956
Zolang je maar tegen Moslimextremisme bent mag je complete weerloze burgerbevolkingen afslachtenZolang het maar wel soennietische dorpelingen zijn ja!
ISMFOF wist je dat Mihrac Ural de PKK had gesteund die je zo haat.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Volgens mij is 'ie ook niet overleden. Allah korusun!
Wat voor taal is dat? Wat betekend allah korusun?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Volgens mij is 'ie ook niet overleden. Allah korusun!
Geen enkel mens is perfect.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
ISMFOF wist je dat Mihrac Ural de PKK had gesteund die je zo haat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij probeert ook Zaza's voor zich te winnen als ik zijn Facebook geloven moet. Soort solidariteit met hen i.v.m. Dersim en Sivas.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
ISMFOF wist je dat Mihrac Ural de PKK had gesteund die je zo haat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moge God je/het behoeden.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat voor taal is dat? Wat betekend allah korusun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |