Zoals je kon zien wel. Wat er daarna is gebeurd weet ik niet.quote:
Welnee, dat komt omdat de gemiddelde mens nu eenmaal te achterlijk is voor woorden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat komt doordat ISIL goed voor hun is en daarom steunen ze alles wat ze doen.
Dat is toch ook goed.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol dat is een dief en moordenaar die door ISIS is gekruisigd (volgens de titel)...geen Assadist dus.
ISIS die anderen van diefstal en moord beschuldigt, lol.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:15 schreef Aloulou het volgende:
[..]
lol dat is een dief en moordenaar die door ISIS is gekruisigd (volgens de titel)...geen Assadist dus.
Ja, laten we lekker terug gaan naar de middeleeuwen! Erg humaan hoor...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat is toch ook goed.
Als ze een keer een verkrachter onthoofden of kruisigen is het helemaal tof.![]()
![]()
![]()
Wat wil je anders met een smerige verkrachter of pedofiel doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, laten we lekker terug gaan naar de middeleeuwen! Erg humaan hoor...
Jij als moslim zou geweld moeten verafschuwen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef De_Ilias het volgende:
Handen afhakken enzo vind ik best wel goed. Oog om oog tand om tand.
Ooit gehoord van in de cel stoppen? In deze situatie kan je hem natuurlijk door zijn kop zijn schieten maar om hem nou te onthoofden of te kruisigen..quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat wil je anders met een smerige verkrachter of pedofiel doen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:18 schreef De_Ilias het volgende:
Handen afhakken enzo vind ik best wel goed. Oog om oog tand om tand.
Met een pedofiel niets, een pedoseksueel daarentegen moet berecht worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent anders zou je je eens op moeten laten nemen, vreemde sadist.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
OF verkrachters onthoofden of kruisigen. Of verkrachters eerst elkaar laten verkrachten daarna helemaal uitkleden gelsachtsdelen eraf hakken en daarna onthoofden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zouden ze met bepaalde stammenvolkeren per definitie moeten doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
OF verkrachters onthoofden of kruisigen. Of verkrachters eerst elkaar laten verkrachten daarna helemaal uitkleden gelsachtsdelen eraf hakken en daarna onthoofden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strafrechtelijke zaken vallen niet onder (zinloos) geweld.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij als moslim zou geweld moeten verafschuwen.
Vind jij het vreemd als er in deze situatie wordt gestolen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Strafrechtelijke zaken vallen niet onder (zinloos) geweld.
Pcies. Maar serieus, door dit soort nieuws en beelden raak je wel "afgestompt" langzamerhand. Doet mij niets meer eigenlijk. En veel extremer dan dit kan ook niet meer...onthoofdingen, strotten doorsnijden live op camera, met zaag kapmes, vrouwen en kinderen afmaken... enige wat nog overtreffende trap is is kleine baby's levend opensnijden ofzo. Wat ze in Afrika weleens doen. En dan heb je echt de max bereikt in het conflict. Vierendelen misschien met paarden?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef IPA35 het volgende:
[..]
ISIS die anderen van diefstal en moord beschuldigt, lol.
Beetje al Kerry die Poetin imperialisme verwijt.
Ik troll maar wat. Ik laat mijn fantasie de vrij loop varen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat je aan het trollen bent anders zou je je eens op moeten laten nemen, vreemde sadist.
Als zulke zaken je niets doen, dan ben je biologisch gewoon een grote faal.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pcies. Maar serieus, door dit soort nieuws en beelden raak je wel "afgestompt" langzamerhand. Doet mij niets meer eigenlijk. En veel extremer dan dit kan ook niet meer...onthoofdingen, strotten doorsnijden live op camera, met zaag kapmes, vrouwen en kinderen afmaken... enige wat nog overtreffende trap is is kleine baby's levend opensnijden ofzo. Wat ze in Afrika weleens doen. En dan heb je echt de max bereikt in het conflict. Vierendelen misschien met paarden?
Massamoord op grote schaal ontbreekt nog.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pcies. Maar serieus, door dit soort nieuws en beelden raak je wel "afgestompt" langzamerhand. Doet mij niets meer eigenlijk. En veel extremer dan dit kan ook niet meer...onthoofdingen, strotten doorsnijden live op camera, met zaag kapmes, vrouwen en kinderen afmaken... enige wat nog overtreffende trap is is kleine baby's levend opensnijden ofzo. Wat ze in Afrika weleens doen. En dan heb je echt de max bereikt in het conflict. Vierendelen misschien met paarden?
Jij pleit om de helft van de mannelijke bevolking in Jemen en Afghanistan te kruisigen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:17 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij pleit om de helft van de mannelijke bevolking in Jemen en Afghanistan te kruisigen?
Zijn ze pedofiel dan. Dan kruisigen maar allemaal. Ik bedoelde meer verkrachters.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij pleit om de helft van de mannelijke bevolking in Jemen en Afghanistan te kruisigen?
Wat en wanneer ben je pedofiel, dat kan inderdaad per land verschillen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nooit gehoord van bacha bazi?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:24 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zijn ze pedofiel dan. Dan kruisigen maar allemaal. Ik bedoelde meer verkrachters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |