Nee, maar ik heb daar niks over gelezen en welke neef?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Neef van Assad dood, iets om te vieren of niet?
Dat kan, maar beter gaan jullie een tafsir topic openen of zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn wel een aantal partijen die op die basis meedoen. En bovendien draait alles in het Midden-Oosten om die religie, dus mag daar ook wel eens op in worden gegaan... (maar dat is mijn mening)
Welnee, hij is slechts tegen Iran.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, de koning van S-A is een grote held voor hem.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb daar niks over gelezen en welke neef?
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef expans het volgende:
[..]
Dus je vecht liever tegen iemand die in dezelfde god gelooft dan tegen een 'ongelovige'? Of maakt dit nu totaal niks uit omdat sjiieten bij voorbaat ook als ongelovig bestempeld worden?
-
Familielid Assad overleden aldus twitter/oppositie
http://www.reddit.com/r/s(...)ndf_in_the_lattakia/
AL Arabiya maakt hier een mededeling van:quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb daar niks over gelezen en welke neef?
[..]
Dat kan, maar beter gaan jullie een tafsir topic openen of zo.
Niet bepaald een neutrale bron, maar zou goed kunnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
AL Arabiya maakt hier een mededeling van:
http://www.alarabiya.net/(...)82%D9%8A%D8%A9-.html
Is al bewezen:quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet bepaald een neutrale bron, maar zou goed kunnen.
Huh kan je Arabisch lezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Is al bewezen:
http://breakingnews.sy/ar/breakingnews/9859.html
Assadisten kruisigen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef IPA35 het volgende:
Ondertussen in Raqqa...
https://www.facebook.com/photo.php?v=689586454437447
Waar zie jij het bewijs dat het pro-Assad soldaten zijn of vind jij het ook goed als het gebeurd met onschuldige pro-Assad burgers? Of hoe weet jij überhaupt dat het gaat om pro-Assad mensen?quote:
Ik maakte meer een sarcastische grap.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar zie jij het bewijs dat het pro-Assad soldaten zijn of vind jij het ook goed als het gebeurd met onschuldige pro-Assad burgers? Of hoe weet jij überhaupt dat het gaat om pro-Assad mensen?
Zie het filmpje in die facebook-link die IPA had gestuurd.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef De_Ilias het volgende:
Ik vind het een beetje vaag, wie heeft wie gekruisigd?
Is dat weer een nieuwe manier van de terroristische apen om mensen te moorden?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Zie het filmpje in die facebook-link die IPA had gestuurd.
In Raqqa (ISIL-gebied) werd een man gekruisigd.
Hij was alleen maar vastgebonden aan een kruis, (nog) niet gespijkerd.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe manier van de terroristische apen om mensen te moorden?
Ja en ik weet niet waar ze de methode kruisiging vandaan halen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe manier van de terroristische apen om mensen te moorden?
Ooh is dat alles.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij was alleen maar vastgebonden aan een kruis, (nog) niet gespijkerd.
De lokale bevolking leek het wel leuk te vinden.
Hij was niet vast gespijkerd lees ik net.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja en ik weet niet waar ze de methode kruisiging vandaan halen.![]()
![]()
Staat echt niets erover in de Quran en de Sunnah.
Dat komt doordat ISIL goed voor hun is en daarom steunen ze alles wat ze doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij was alleen maar vastgebonden aan een kruis, (nog) niet gespijkerd.
De lokale bevolking leek het wel leuk te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |