Onderschat niet hoe volhardend ze zijn daar. Ze zijn nog steeds verbitterd over de naamsverandering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang de club geen Top meer moet heten voor mensen stoppen dit liedje te zingen.
Pieter Derks zou er ook trots op zijn.quote:
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of hoe die humorloze lul van DWDD ook heet.
Die was best grappig vorige week in het theaterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter Derks zou er ook trots op zijn.
Of misschien toch Nico Dijkshoron.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk
Pieter Derks, ja.
Heb je de negeerfunctie al gevonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of misschien toch Nico Dijkshoron.
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat over muziek en meteen valt het topic stil.
Wat is Happy Camper?
Daar moet je op dit lollerforum voor betalen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je de negeerfunctie al gevonden?
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.
http://www.lohues.nl/web/discografie/d/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Moody het volgende:
InDie gaat het worden jongens.
InDie.
OMG
Bob 4 prezident
Ik word er heel enthousiast overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Felagund het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast over de nieuwe Happy Camper. Jij wel Norrage?
Sorry voor dit muzikale intermezzo jongens.
Toetsenist die samenwerkt met een aantal Nederlandse artiesten. Resulteert in een album.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat over muziek en meteen valt het topic stil.
Wat is Happy Camper?
Mijn god. Antigenot.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar moet je op dit lollerforum voor betalen.
Excelsior en braaf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.
Ja. Samenwerkings project. Maar op zich gewoon een band, waarin steeds allemaal andere gast-artiesten meedoenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?
Ja, maar. Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?
O, zo bedoelde ik 't niet. Ik dacht dat 't misschien nu daadwerkelijk een band was, maar nog steeds hetzelfde project dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar. Je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
God deze komt wel in de top 5 slechtste TT's hoor. De TT is al slecht en dan staat de ouwe er ook nog in.
Waarom? En waarom is het überhaupt gewijzigd?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe volhardend ze zijn daar. Ze zijn nog steeds verbitterd over de naamsverandering.
Het is gewijzigd omdat er ook nog een amateurclub in Oss is die TOP in de naam heeft. Daar vonden ze het te veel op lijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom? En waarom is het überhaupt gewijzigd?
Eehm, iets met een nieuw imago, meen ik. Gingen toentertijd nog supporters de straat op met een doodskist met een spandoek erop dat zei: "R.I.P. T.O.P. OSS". Best Ontzettend sneu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? En waarom is het überhaupt gewijzigd?
Klopt. PEC is ook een mooie historische naam (en een afkorting van an sich mooie historische namen). Maar de wijziging naar FC is op zich wel logisch, want de club was namelijk failliet en dan heb je nou eenmaal niet zo veel te zeggen tegen een geldschieter die je club wel wil redden op voorwaarde dat hij een mooie internationale naam mag uitzoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
PEC Zwolle is ook toffer dan FC Zwolle.
FC kan ook Fusie Club zijn. In het geval van FC Twente is dat het geval. Sportclub Enschede + Enschedese Boys = FC Twente.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan sowieso vrij weinig met FC. Als Nederlandse club.
Doe mij dan maar wijlen BV Veendam. Of Top Oss.
Het gebeurt Norrage.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ga niet klagen over dat jullie het over voetbal hebben dit keer, maar ik vraag me wel af waarom je het uberhaupt over voetbal wilt hebben in zo'n topic als dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ga niet klagen over dat jullie het over voetbal hebben dit keer, maar ik vraag me wel af waarom je het uberhaupt over voetbal wilt hebben in zo'n topic als dit
Okee!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ga niet klagen over dat jullie het over voetbal hebben dit keer,
Dat heeft geen zin namelijkquote:
Laten we de uitslagen van vanavond bespreken!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Maxerazzi het volgende:
SNEL JONGENS NORRAGE GAAT NIET KLAGEN DUS WE KUNNEN 'T OVER VOETBAL HEBBEN
VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!! VOETBAL IS DE BESTE!!1!!!
Janne Schra ken je toch wel?quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Felagund het volgende:
Het wordt wel beter naar het einde toe, de nieuwe Happy Camper. Nu Janne.
Is Dordrecht - Jong Twente live afgelopen, ja?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten we de uitslagen van vanavond bespreken!
[ afbeelding ]
Giroud?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Norrage het volgende:
[..]Die Tim Knol / Ricky duet is leuk en natuurlijk Girod (COPARCK
![]()
![]()
) komt met een geniaal nummer.
Ik heb 6 seizoenen op vakkie T gestaan bij PSV.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef Moody het volgende:
Heeft er überhaupt iemand hier een seizoenskaart?
Ik woon helaas 150 km van 'het' stadion af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef Moody het volgende:
In 020quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef Moody het volgende:
Beter dan Martijn Hendriksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef BoerBert het volgende:
Norrage is een soort Thijsie (thijs) Slegers.
Als we het over gay hebben.quote:
Jij hebt het nieuws niet zo goed gevolgd blijkbaar.quote:
Hallo Venray, is dat een Ranjabandje? Ik heb ze wel in mijn 2014 lijst gezet maar geen idee wat voor een soort muziek het is.quote:
Een methodmichbandje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hallo Venray, is dat een Ranjabandje? Ik heb ze wel in mijn 2014 lijst gezet maar geen idee wat voor een soort muziek het is.
Ah, kan ook leuk zijn.quote:
Tuurlijk mag dat, maar ik zie altijd weinig Ajacieden hier, minder dan gewend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Mag toch?
Successupporter of geboren Ajacied?
Nee, want geen vrouwen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hallo Venray, is dat een Ranjabandje? Ik heb ze wel in mijn 2014 lijst gezet maar geen idee wat voor een soort muziek het is.
*OOOOOOOOOOOOW*quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En toen werden ze geen kampioen meer
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij hebt het nieuws niet zo goed gevolgd blijkbaar.
Touché.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En toen werden ze geen kampioen meer
Ik wilde nog braaf luisteren naar al die linkjes die hij vandaag heeft gepost, maar die zijn ook ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
Methodmich is wel koploper genegeerd worden in dit topic volgens mij huhu, dropt heel vaak leuke plugjes, maar reageren nog minder mensen op dan bij Moody.
En in plaats daarvan heb ik dus babymetal geluisterdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
Methodmich is wel koploper genegeerd worden in dit topic volgens mij huhu, dropt heel vaak leuke plugjes, maar reageren nog minder mensen op dan bij Moody.
Ja, dat is wel zo. Wij spammen met z'n allen te hard.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik wilde nog braaf luisteren naar al die linkjes die hij vandaag heeft gepost, maar die zijn ook ondergesneeuwd.
Ja, dat krijg je als Norrage loopt te raaskallen over of-ie een film of serie gaat kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Wij spammen met z'n allen te hard.
Waarom zou dat een doel zijn. Films is toch ook alleen maar tijdvulling ende vermaeck.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat ik nog mijn film of serie ga kijken vanavond
Wilde eens aflevering 4 van True Detective erin gooien.
Laten we allemaal ten minste één Methodmichvideo bekijken/beluisteren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:45 schreef methodmich het volgende:
Vrijdagavond, oude indie-avond.
Allemaal minimaal tien jaar oud..
Ik voel een nieuwe running gag aankomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als Norrage loopt te raaskallen over of-ie een film of serie gaat kijken.
Sowieso is die hele Norrage natuurlijk vrij kut.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als Norrage loopt te raaskallen over of-ie een film of serie gaat kijken.
Beetje hetzelfde als naar Porte of Froome kijken en weten dat het onzin isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso is die hele Norrage natuurlijk vrij kut.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laten we allemaal ten minste één Methodmichvideo bekijken/beluisteren.
De eerste klinkt in ieder geval goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laten we allemaal ten minste één Methodmichvideo bekijken/beluisteren.
Ik waarschuwde je nog.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En in plaats daarvan heb ik dus babymetal geluisterd
Zonde, 4 is net zo tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Norrage het volgende:
Ik denk niet dat ik nog mijn film of serie ga kijken vanavond
Wilde eens aflevering 4 van True Detective erin gooien.
Goed idee. Mijn inzending:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Norrage het volgende:
Misschien moeten we een soort lock op het topic gooien, dat je pas weer een nieuwe post mag maken als je een youtube filmpje (gepost in dit topic) hebt gekeken
Jij bent zo'n klootzak.quote:
Je wordt voorspelbaar Maxiquote:
Schijnbaar ook nog vrij bekend ook, 356.000 luisteraars op Last.FM. Klinkt niet onaardig idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eerste klinkt in ieder geval goed.
In andere topics, opende je gewoon een SC-gedeelte en een kwaliteitsgedeeltequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Norrage het volgende:
Misschien moeten we een soort lock op het topic gooien, dat je pas weer een nieuwe post mag maken als je een youtube filmpje (gepost in dit topic) hebt gekeken
Ja mijn favoriete leukste en beste nummer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit toch fenomenaal
Volgens mij het favoriete nummer van kerfty ook?:D
Ja, uitstekend idee:quote:
Heb deze wel eens 3 minuten volgehouden.quote:
Hij staat hier op repeat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:40 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb deze wel eens 3 minuten volgehouden.
Heb ik ook live gezien ja, dit was onze show:quote:
Ik zit nu deze te kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ik ook live gezien ja, dit was onze show:
Begint gelijk met het allervetste stuk dus even kijken.
Laatste van de toegift was ook vet:
Van het eerste album toch? Die is leuker dan de tweede.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:51 schreef DO2 het volgende:
Ik vind wel dat iedereen deze tenminste 1x helemaal gezien ( en gehoord ) moet hebben:
Het ging me eigenlijk meer om de video dan het nummer. Maar het nummer mag er ook best zijn.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef DO2 het volgende:
Hey, 5 mooie meiden die een instrument bespelen, bij dwdd, die zo onorigineel als de pest zijn.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:16 schreef Maxerazzi het volgende:
Wat een ontzettende slappe kutzooi, zeg, dat Bells Of Youth.
Meest ergerlijke muziek van 2014. Dit is geen dertien, maar zevenhonderdveertig in een dozijn.
Goede kans dat ze daarop uitgezocht zijn. Beetje de indie-Jonas Brothers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik realiseerde me terwijl het voorbij kwam al dat jullie er hier het een en ander over gezegd hadden.
En ik ben het volledig met je eens, Max.
Als het 5 lelijke meiden waren geweest hadden ze daar nooit gestaan,.
Volgens de jolige bio op hun website zijn wij norse mensen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede kans dat ze daarop uitgezocht zijn. Beetje de indie-Jonas Brothers.
Ik word hier een beetje misselijk van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens de jolige bio op hun website zijn wij norse mensen.
[ afbeelding ]
Binnensmonds kotsen is hier de FOK!-term toch voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje misselijk van.
Die 5 verregende dozen zullen nooit 't paleis worden wat Angel Olsen heet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:28 schreef DO2 het volgende:
Ach, wat moet je ook met 5 mooie meiden als je aan 1 Angel Olsen al je hart hebt verloren...
Holy cowquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:33 schreef DO2 het volgende:
Wel een paleis met enorme jetsers, trouwens...
Dat bochtje in de gitaar krijgt er opeens een functie bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
En ze legt ze zo te zien gewoon op de gitaar.
[ afbeelding ]
Wie? Wie? Wie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mensen die niet voor PJ Harvey gaan
Cultuurbarbaar! 'Dat bochtje' heet een... Ehm...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:00 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dat bochtje in de gitaar krijgt er opeens een functie bij.
Het album ook 'Boy' noemenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Volgens de jolige bio op hun website zijn wij norse mensen.
[ afbeelding ]
net doen of je niet doorhebt dat BOY de afkorting van Bells Of Youth isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:02 schreef BoerBert het volgende:
Het album ook 'Boy' noemen. Dat is grappig want we zijn vijf meiden
.
huh wie is datquote:
was je er ook? Het was echt fenomenaalquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:41 schreef Norrage het volgende:
Nee ik was er niet. Iedereen in mijn omgeving kotst het uit
https://twitter.com/hendriksmjquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:36 schreef MaJo het volgende:
huh wie is dat ken iemand die zo heet namelijk en ook iets met voetval te maken heeft
Verder voetbal
Wat zie je in die man? Ik zie een standaard bromsnorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:36 schreef MaJo het volgende:
Het enige relevante onderwerp is het concert van elbow deze week, wat was dat goed En ik heb ook nog met Guy geknuffeld
Wat gekquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:41 schreef Norrage het volgende:
Nee ik was er niet. Iedereen in mijn omgeving kotst het uit
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:57 schreef kciR het volgende:
Ik heb even jullie nachtelijke discussie gemist. Maar die Happy Camper is toch echt wel leuk. Geen hoogstaande wiskunde, maar lekker vrolijk en door de verschillende artiesten behoorlijk afwisselend.
Is toch eeuwig zonde dat Coparck gestopt is. Ik hoop dat die over een jaar of tien weer de draad oppakken voor een reunie tourtje, net als Daryll Ann nu,
En dus de Martijn die ik kenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://twitter.com/hendriksmj
Grootste idioot die bij de NOS werkt. Vaak vol in discussie met fokkers en heeft vrijwel nooit gelijk en discussieert op een rare manier.
Ik zie niks in hem behalve een hele lieve knuffelbeerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat zie je in die man? Ik zie een standaard bromsnorOp straat zou ie niet opvallen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dus de Martijn die ik kenIk heb met hem in de klas gezeten. Grappig dat hij hier "bekend" is.
[..]
Ik zie niks in hem behalve een hele lieve knuffelbeerEn hij is echt heel tof
Ik ben nu wel benieuwd naar die discussies van hem, en het verbaasd me ook nietquote:
Meen je nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dus de Martijn die ik kenIk heb met hem in de klas gezeten. Grappig dat hij hier "bekend" is.
Ja echtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Werd ie vroeger veel gepest ofzo?Wat voor mannetje was het?
Ach, maakt ook niet uit hoor. Snap ook wel dat niet iedereen het leuk vindt om muziek te bespreken in een algemeen topic.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:19 schreef Kerftminister het volgende:
OWS / [NOS] Kansentopic #3 Herhalen is leuker dan livequote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd naar die discussies van hem, en het verbaasd me ook nietLinkje?
Dit was wel mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Norrage het volgende:
In het sport-forum zitten ook wel de ultieme trolls. Alles en iedereen is daar kutIk zie niet wat er verkeerd is aan Hendriks daar. Gezeik om gezeik. Lijkt het DWDD topic wel. En nee, jullie hoeven er niet een antwoord op te geve in dit muziek-topic.
Ik vind dat juist iedereen wel serieus reageert in SPT? In ieder geval bij het schaatsenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Norrage het volgende:
In het sport-forum zitten ook wel de ultieme trolls. Alles en iedereen is daar kutIk zie niet wat er verkeerd is aan Hendriks daar. Gezeik om gezeik. Lijkt het DWDD topic wel. En nee, jullie hoeven er niet een antwoord op te geve in dit muziek-topic.
Jawel, want hij is samensteller geloof ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef Norrage het volgende:
De NOS is wel ongelooflijk tering tergend kut inderdaad. Dat moet ik toch wel toegevenMaar daar kan hij niks aan doen mag ik hopen?
Hij reageert altijd heel leuk als je iets van kritiek op de NOS hebt. Daarom is hij niet heel geliefd op Fok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef Norrage het volgende:
De NOS is wel ongelooflijk tering tergend kut inderdaad. Dat moet ik toch wel toegevenMaar daar kan hij niks aan doen mag ik hopen?
Op zo'n leeftijd al aan de Godspeed. Damn.quote:
B van Bobquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:33 schreef Maxerazzi het volgende:
Ben je nog maar bij de 'D' met dat gestoorde project van je?
Ja, ik kan er niets aan doen. As we speak staat Blood On The Tracks aan. Ik geef praktisch elk nummer maar drie sterren want echt slecht kan ik het ook niet noemen maar ik luister echt niet met plezier 9 minuten naar Lily, Rosemary and the Jack of Hearts.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:33 schreef Norrage het volgende:
en dat uit jouw mond
Ik ben ook geen mega-fan, maar Highway 61, Blonde on Blonde enBringing it all back home zijn wel fantastisch. Maar verder moet ie het vooral van een paar klassiekers hebben. Hurricane
Ik vind al die vroege singer-songwriter meuk ook niet veel. Mooiste vind ik als het wat meer bluesy is en met elektrisch gitaar. En van zijn nieuwe werk (sinds 1980 ofzo) ken ik maar weinig. Tempest was wel aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
B van Bob
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen. As we speak staat Blood On The Tracks aan. Ik geef praktisch elk nummer maar drie sterren want echt slecht kan ik het ook niet noemen maar ik luister echt niet met plezier 9 minuten naar Lily, Rosemary and the Jack of Hearts.
Pat!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef Pat-sounds het volgende:
Zelfs niet naar Ballad Of A Thin Man (van Highway 61 revisited)? In mijn ogen het beste nummer van de beste man
Highway 61 komt na Blood on the Tracks. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef Pat-sounds het volgende:
Zelfs niet naar Ballad Of A Thin Man (van Highway 61 revisited)? In mijn ogen het beste nummer van de beste man
Alfabet. iTunes kan niet in een normale nummerlijst binnen artiest op jaartal sorteren, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:41 schreef Norrage het volgende:
Is je itunes lijst gerangschikt op release data, of op alfabet (binnen de artiest die al op alfabet staat natuurlijk). Want mijns inziens begint het oeuvre van Bob pas na Highway 61
Haha, nee. De Bruces heb ik thuis gelaten.quote:En straks kom je ook bij Bruce langs zeker?![]()
Of heb je die niet?
Absoluut. Buiten kijf. Rolling Stone is fantastisch, Ballad, Desolation Row, Tombstone Bluesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Highway 61 Revisited is z'n beste. Dat is mijn mening, maar die is gelukkig dan ook wet, dus het is z'n beste.
Bij mij sorteert ie op artiest+jaar?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alfabet. iTunes kan niet in een normale nummerlijst binnen artiest op jaartal sorteren, jammer genoeg.
[..]
Haha, nee. De Bruces heb ik thuis gelaten.
Ook als je hem op ''Nummers" zet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij sorteert ie op artiest+jaar?
Uuh. Ja? Gewoon 2x op het tabblad Album klikken. Komt er Album+Jaar te staan.quote:
Wat. Fijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh. Ja? Gewoon 2x op het tabblad Album klikken. Komt er Album+Jaar te staan.
Ik bedoelde ook Tombstone Blues. Like a Rolling Stone kende ik uiteraard al, zo'n barbaar ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef Maxerazzi het volgende:
Ja, Jezus, T, Highway begint met Like A Rolling Stone, één van de beste tracks ooit. Lijkt me nogal wiedes dat 't dan beter begint.
Qua muziek heeft-ie de folk echt flink veranderd, vergis je niet. Folk-rock kun je wel op zijn conto schrijven. Nog veel belangrijker zijn de mans teksten. Zijn sociaal-culturele invloed is ongeëvenaard in de popgeschiedenis. Dylan was het boegbeeld van niet alleen de Amerikaanse maar ook de Europese counterculture. Niet een of andere intellectueel, nee, Dylan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef Tchock het volgende:
Maar, kan iemand me uitleggen waarom Dylan zo gigantisch invloedrijk is? Ik snap het niet zo goed (waarmee ik niet bedoel dat het onterecht is, maar enkel dat ik het (nog) niet begrijp). Wat is er zo anders aan dan aan andere muziek, wat maakt het zo goed?
Heb je een voorbeeld? De meeste liedjes zijn toch vrij onschuldig, of hoor ik dat verkeerd?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Qua muziek heeft-ie de folk echt flink veranderd, vergis je niet. Folk-rock kun je wel op zijn conto schrijven. Nog veel belangrijker zijn de mans teksten. Zijn sociaal-culturele invloed is ongeëvenaard in de popgeschiedenis. Dylan was het boegbeeld van niet alleen de Amerikaanse maar ook de Europese counterculture. Niet een of andere intellectueel, nee, Dylan.
Simpel voorbeeldje: Blowin' in the Wind was het nummer van de Civil Rights Movement. Of The Times They Are a-Changin', wat door de counter-culture werd gezien als hét nummer dat de oudere generaties liet weten dat ze 't zat waren. Die hele beweging van de jaren '60 was zonder Dylan echt veel minder krachtig geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? De meeste liedjes zijn toch vrij onschuldig, of hoor ik dat verkeerd?
Die kan ik dromenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef Maxerazzi het volgende:
Come gather 'round people
Wherever you roam
And admit that the waters
Around you have grown
And accept it that soon
You'll be drenched to the bone
If your time to you
Is worth savin'
Then you better start swimmin'
Or you'll sink like a stone
For the times they are a-changin'.
Come writers and critics
Who prophesize with your pen
And keep your eyes wide
The chance won't come again
And don't speak too soon
For the wheel's still in spin
And there's no tellin' who
That it's namin'
For the loser now
Will be later to win
Come senators, congressmen
Please heed the call
Don't stand in the doorway
Don't block up the hall
For he that gets hurt
Will be he who has stalled
There's a battle outside
And it is ragin'
It'll soon shake your windows
And rattle your walls
Come mothers and fathers
Throughout the land
And don't criticize
What you can't understand
Your sons and your daughters
Are beyond your command
Your old road is
Rapidly agin'
Please get out of the new one
If you can't lend your hand
The line it is drawn
The curse it is cast
The slow one now
Will later be fast
As the present now
Will later be past
The order is
Rapidly fadin'
And the first one now
Will later be last
Wauwiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:38 schreef Pat-sounds het volgende:
Komt ook op Best Kept Secret, album staat op de Luisterpaalquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:50 schreef kciR het volgende:
Ik kom net Lyla Foy tegen. Voor de categorie schattige zingende meisjes.
Het album uit 2008 is ook goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:54 schreef Norrage het volgende:
Fela
Wat is Get The Blessing ongelooflijk vet zegOok dat vorige album
You know it balances on your headquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:32 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat Blonde On Blonde toch mijn meest favoriete Dylan album is.
Juist die lange nummers vind ik zo ongelooflijk mooi.
Visions of Johanna, Sad Eyed Lady of The Lowlands, Stuck Inside of Mobile...
Maar hij post niet zelf dus? Durf me niet echt over hem uit te laten als hij hier meeleestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
OWS / [NOS] Kansentopic #3 Herhalen is leuker dan live
Hier een paar.
Die gast komt elk wielertopic of ows-reeks wel weer langs
Ik vind zijn tweets ook wel meevallen eigenlijk. Hij zegt toch niet hele rare dingen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Norrage het volgende:
Ja, stelletje aanstellers zijn hetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hij post niet zelf dus? Durf me niet echt over hem uit te laten als hij hier meeleest
[..]
Ik vind zijn tweets ook wel meevallen eigenlijk. Hij zegt toch niet hele rare dingen?
Mwah lief zou ik hem ook weer niet noemenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, stelletje aanstellers zijn het
Volgens mij is het een hele lieve jongen
Ooooeh...Zoveel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef DO2 het volgende:
Albums die aanvankelijk extreem verslavend zijn,
maar waar je na 'n relatief korte periode van intensief luisteren opeens he-le-maal klaar mee bent?
Bubblegum-albums... Zo noem ik ze. Voorbeelden?
Dit is er voor mij zo eentje:
[ afbeelding ]
Kan ik wel inkomen. Met PF heb ik dat ook wel (al vind ik WYWH nog steeds het beste album allertijden). Sowieso met al die progrock en classic rock (Led Zeppelin ook voorbeeld etc). Maar of dat komt omdat het bubblegum rock is weet ik niet. Gewoon teveel geluisterd. Muzieksmaak veranderd. Etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Alles van Pink Floyd wat na Syd Barrett kwam. Heb die platen een tijdje kapot geluisterd, maar ik ben er nu half allergisch voor. Net zoals die Bubblicious-kauwgom (om even op jouw metafoor te leunen) van vroeger: toen het summum van de rubber, nu een ongeloofwaardige en bovenal onnodige smaakexplosie.
Piper at the Gates of Dawn luister ik daarentegen dus nog steeds met veel plezier.
Als je zijn functie hebt en actief twittert dan krijg je veel shit en kritiek over je heen, al dan niet terecht. Logisch dat ie dan niet altijd even verstandig reageert. Het is gelukkig wel een liefhebber van sportquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, stelletje aanstellers zijn het
Volgens mij is het een hele lieve jongen
Ik heb het een klein beetje bij Vampire Weekend. En Biffy Clyro 10x ergerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef DO2 het volgende:
Albums die aanvankelijk extreem verslavend zijn,
maar waar je na 'n relatief korte periode van intensief luisteren opeens he-le-maal klaar mee bent?
Bubblegum-albums... Zo noem ik ze. Voorbeelden?
Dit is er voor mij zo eentje:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het begonnen (of erger geworden) toen de NOS minder ging uitzenden n.a.v. de dopingschandalen:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar hij post niet zelf dus? Durf me niet echt over hem uit te laten als hij hier meeleest
[..]
Ik vind zijn tweets ook wel meevallen eigenlijk. Hij zegt toch niet hele rare dingen?
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:17:19@hendriksmj Komen 'scherpere keuzes' in de uit te zenden koersen niet eerder voort uit bezuinigingen dan vanuit journalistieke argumenten? reageer retweet
twitter:
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:19:29@hendriksmj En journalistieke benadering snap ik niet helemaal: betekent dit dat we ook zakelijk commentaar krijgen als Bolt 9,50 loopt? reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:20:35@marcodej Je moet toegeven dat atletiek in minder zwaar weer zit dan de wielersport qua geloofwaardigheid, niet? reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:27:33@hendriksmj Atletiek kent ook zn schandalen, wordt ook veel gebruikt. Elke sport verdient een 'even journalistieke' benadering wmb. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:10@hendriksmj Laatste tijd zie ik ook bijv. veel berichtgeving omtrent de Keniaanse hardloopwereld. Neem aan dat NOS dat dan gaat melden. reageer retweet
twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:28:41@marcodej Hebben we ook gedaan. Zijn zelfs naar Kenia geweest. reageer retweet
Waarop hij niet meer antwoordde.twitter:marcodej twitterde op donderdag 21-02-2013 om 23:36:11@hendriksmj Mooi zo. Maar begrijp niet dat het in de wielersport journalistieker moet? Blijkbaar heeft NOS daar kansen laten liggen? reageer retweet
Daar heeft de kijker veel aan.twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 07:11:36@Thierig Draai t eens om. Hoe het wielrennen de kijker heeft behandeld de laatste decennia.. reageer retweet
Service = constant uit voor de reclame en weinig live sport?twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-07-2012 om 10:59:04@marcodej we zijn een Nederlandse omroep. En dus is de blik op NL gericht. Op internet kan je zelf kiezen uit 13 HD streams. Service hè reageer retweet
Dat wordt jouw Peter Adams? Ik zal hem eens opzoeken, staat het op Spotify?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:43 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zonet Zubatto Syndicate ge-kickstart. Super jazz-fusie-hiphop big band!Is dat indie of wat?
https://www.kickstarter.c(...)ds-an-album-of-all-n
Het is al mijn Peter adams , 2 jaar geleden de plaat gekochtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wordt jouw Peter Adams? Ik zal hem eens opzoeken, staat het op Spotify?
Heb je Street-legal al gedraaid? Onderschat werkstuk van Dylan, dat wat mij betreft stiekem toch wel tot het beste uit zijn omvangrijke oeuvre hoort. Denk dat het na de ultieme scheidingsplaat Blood On The Tracks zelfs mijn favoriete album van Dylan is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:30 schreef Tchock het volgende:
Dylan is echt niets voor mij. Op de incidentele parel na vind ik er echt geen reet aan.
Was 'oude' indie van minimaal tien jaar geleden, maar toen was Sondre Lerche vrij bekend hoor. Dit nummer kwam ook geregeld langs op MTV. Daar werden toen nog muziekclips op vertoond.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar ook nog vrij bekend ook, 356.000 luisteraars op Last.FM. Klinkt niet onaardig idd.
Ik vind dat echt geweldigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:58 schreef Maxerazzi het volgende:
Alles van Pink Floyd wat na Syd Barrett kwam. Heb die platen een tijdje kapot geluisterd, maar ik ben er nu half allergisch voor. Net zoals die Bubblicious-kauwgom (om even op jouw metafoor te leunen) van vroeger: toen het summum van de rubber, nu een ongeloofwaardige en bovenal onnodige smaakexplosie.
Piper at the Gates of Dawn luister ik daarentegen dus nog steeds met veel plezier.
Ik bedoel dit niet als poging tot censuur maar waar in hemelsnaam komt deze discussie ineens vandaan?quote:
ik vind dark side of the moon eerlijk gezegd een beetje gedateerd nu ik met zo ongelooflijk veel andere muziek in aanraking ben gekomen, vroeger vond ik hem harstikke geweldig maar hij doet me niet veel meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geweldigPiper snap ik (nog) niet zo goed maar Wish You Were Here is een van mijn lievelingsalbums. Dark Side is ook ijzersterk. Alleen The Wall heb ik niet zo veel mee maar dat is mijn allergie voor te lange albums.
Ja, dat waren nog best leuke tijden. TMF is ooit ook nog een zender geweest waarop muziek te zien was.... Ongekend.quote:
Dan heb je het al over moderne tijden. The Box, weet je dat nogquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, dat waren nog best leuke tijden. TMF is ooit ook nog een zender geweest waarop muziek te zien was.... Ongekend.
altijd south park kijken na schoolquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan heb je het al over moderne tijden. The Box, weet je dat nog
The Boxquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mwah, TMF was eind jaren negentig. Tijd met Isabelle, Sylvana en Fabiënne. Toen was ook nog niet iedereen hier al oud genoeg om op een brommer te mogen rijden volgens mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar je praat over TMF alsof het iets uit de jaren '60 is. Die zijn nog geen drie jaar geleden gestopt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah, TMF was eind jaren negentig. Tijd met Isabelle, Sylvana en Fabiënne. Toen was ook nog niet iedereen hier al oud genoeg om op een brommer te mogen rijden volgens mij.
The Wall vind ik niks. Mijn favoriet is Animals. Ook Meddle en DSOTM vind ik goed. Later werk ken ik eigenlijk niet goed genoeg. Na The Wall vind ik weinig meer goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geweldigPiper snap ik (nog) niet zo goed maar Wish You Were Here is een van mijn lievelingsalbums. Dark Side is ook ijzersterk. Alleen The Wall heb ik niet zo veel mee maar dat is mijn allergie voor te lange albums.
De laatste jaren was er toch al geen muziek meer te zien bij TMF?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar je praat over TMF alsof het iets uit de jaren '60 is. Die zijn nog geen drie jaar geleden gestopt.
Jawel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
De laatste jaren was er toch al geen muziek meer te zien bij TMF?
heb ik ook wel. Al heb ik dat album nooit echt kunnen waarderen eigenlijk. WYWH, Piper en Meddle zijn de pareltjes. The Wall is ook vet, maar ja wat Tchock zegtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind dark side of the moon eerlijk gezegd een beetje gedateerd nu ik met zo ongelooflijk veel andere muziek in aanraking ben gekomen, vroeger vond ik hem harstikke geweldig maar hij doet me niet veel meer
maar waren allang dood natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar je praat over TMF alsof het iets uit de jaren '60 is. Die zijn nog geen drie jaar geleden gestopt.
The Box begon een stuk later dan mtv en tmfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
...maar stopte veel eerderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef ranja het volgende:
[..]
The Box begon een stuk later dan mtv en tmf
oude tijden? Super Channel met Michaela Strachan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet als poging tot censuur maar waar in hemelsnaam komt deze discussie ineens vandaan?Snap er niets van
Majo kent/kende Martijn Hendriks, ze vroeg na een opmerking van Bob, waarom hij op Fok niet geliefd is.quote:
Ik spreek hem nog wel eensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Majo kent/kende Martijn Hendriks, ze vroeg na een opmerking van Bob, waarom hij op Fok niet geliefd is.Maar ik hou er over op, ik vind net als Norrage dat het beter over muziek kan gaan hier.
Sympathiek van jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik spreek hem nog wel eensMaar ik zal mijn mondje dichthouden hoor. Hoewel ik het wel aan mijn vriendinnen zal vertellen, die vinden hem ook wel een flapdrol
Ik vind het veel te leuk om dit allemaal te lezenquote:
The Box is de reden dat ik met Hip Hop begon en dus ook eigenlijk met muziek in totaal. Weet nog dat ik hem helemaal spacede op Gravel Pit van Wu-Tang Clan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijke muziekquote:
Einde van Electric Ladyland is geniaal, allemaal wat 'vager'.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heerlijke muziek
Luister het de laatste tijd alleen wat minder, maar Voodoo Chile blijft een van mijn favoriete platen. Wat een vakmanschap. Ben sowieso wel meer van zijn Jazziere nummers, al vind ik zijn pure rockeres ook vet.
Welke docu?quote:
Ja is ook mijn favoriet van de 3.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Einde van Electric Ladyland is geniaal, allemaal wat 'vager'.
Ik wist niet waaroverquote:
Oeps ja Jimiquote:
jimmy hendrixquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist niet waaroverMaar bedankt voor de tip, vriend is groot Hendrix fan dus het staat op
Van Martijn Hendriks naar Jimmy Hendrix
Ja sorry, lig met koorts op de bankquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Trollscience het volgende:
ik heb zelfs een nummer over die spelfout
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Trollscience het volgende:
Twolliebollie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:09 schreef Trollscience het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:08 schreef Kerftminister het volgende:
Nog maar een plaat uit dit jaar opgezet. Be Forest, begint lekker zeg, lekker tropisch.
Ah, ik dacht dat het een echte artiestennaam was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |