Onderschat niet hoe volhardend ze zijn daar. Ze zijn nog steeds verbitterd over de naamsverandering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang de club geen Top meer moet heten voor mensen stoppen dit liedje te zingen.
Pieter Derks zou er ook trots op zijn.quote:
Matthijs van Nieuwkerkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of hoe die humorloze lul van DWDD ook heet.
Die was best grappig vorige week in het theaterquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pieter Derks zou er ook trots op zijn.
Of misschien toch Nico Dijkshoron.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk
Pieter Derks, ja.
Heb je de negeerfunctie al gevonden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of misschien toch Nico Dijkshoron.
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat over muziek en meteen valt het topic stil.
Wat is Happy Camper?
Daar moet je op dit lollerforum voor betalen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Heb je de negeerfunctie al gevonden?
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.
http://www.lohues.nl/web/discografie/d/quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Moody het volgende:
InDie gaat het worden jongens.
InDie.
OMG
Bob 4 prezident
Ik word er heel enthousiast overquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:52 schreef Felagund het volgende:
Ik word nog niet heel enthousiast over de nieuwe Happy Camper. Jij wel Norrage?
Sorry voor dit muzikale intermezzo jongens.
Toetsenist die samenwerkt met een aantal Nederlandse artiesten. Resulteert in een album.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het gaat over muziek en meteen valt het topic stil.
Wat is Happy Camper?
Mijn god. Antigenot.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar moet je op dit lollerforum voor betalen.
Excelsior en braaf.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een band natuurlijk. Van Excelsior. Het is mij allemaal wat te braafjes.
Ja. Samenwerkings project. Maar op zich gewoon een band, waarin steeds allemaal andere gast-artiesten meedoenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?
Ja, maar. Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Is 't een band, ja? Ik dacht dat 't zo'n samenwerkingsproject was met een hele rits aan gastartiesten. Of was dat alleen met die eerste plaat?
O, zo bedoelde ik 't niet. Ik dacht dat 't misschien nu daadwerkelijk een band was, maar nog steeds hetzelfde project dus.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar. Je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:48 schreef Kerftminister het volgende:
God deze komt wel in de top 5 slechtste TT's hoor. De TT is al slecht en dan staat de ouwe er ook nog in.
Waarom? En waarom is het überhaupt gewijzigd?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:49 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe volhardend ze zijn daar. Ze zijn nog steeds verbitterd over de naamsverandering.
Het is gewijzigd omdat er ook nog een amateurclub in Oss is die TOP in de naam heeft. Daar vonden ze het te veel op lijken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waarom? En waarom is het überhaupt gewijzigd?
Eehm, iets met een nieuw imago, meen ik. Gingen toentertijd nog supporters de straat op met een doodskist met een spandoek erop dat zei: "R.I.P. T.O.P. OSS". Best Ontzettend sneu.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom? En waarom is het überhaupt gewijzigd?
Klopt. PEC is ook een mooie historische naam (en een afkorting van an sich mooie historische namen). Maar de wijziging naar FC is op zich wel logisch, want de club was namelijk failliet en dan heb je nou eenmaal niet zo veel te zeggen tegen een geldschieter die je club wel wil redden op voorwaarde dat hij een mooie internationale naam mag uitzoeken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
PEC Zwolle is ook toffer dan FC Zwolle.
FC kan ook Fusie Club zijn. In het geval van FC Twente is dat het geval. Sportclub Enschede + Enschedese Boys = FC Twente.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan sowieso vrij weinig met FC. Als Nederlandse club.
Doe mij dan maar wijlen BV Veendam. Of Top Oss.
Het gebeurt Norrage.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ga niet klagen over dat jullie het over voetbal hebben dit keer, maar ik vraag me wel af waarom je het uberhaupt over voetbal wilt hebben in zo'n topic als dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ga niet klagen over dat jullie het over voetbal hebben dit keer, maar ik vraag me wel af waarom je het uberhaupt over voetbal wilt hebben in zo'n topic als dit
Okee!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef Norrage het volgende:
Ik ga niet klagen over dat jullie het over voetbal hebben dit keer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |