quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Anoonumos het volgende:
Af en toe wat nichterige trekjes van de Dean gaat nog wel, maar wat zijn de afleveringen waarin dat centraal staat toch kut.
Wel een glimlachje om Times Square.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ChatGirl op 22-03-2014 17:59:27 ]Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Waarom?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
BedanktKan dat niet tussen spoilers?
Die heb ik niet gezien, anders had ik daar ook over geklaagd. . Ik ga graag volledig onvoorbereid de aflevering in.Dit spoilert de volgende aflevering daaromquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom?
In het vorige topic stond ook al een afbeelding en daar stoorde niemand zich er aan.
Jij je zin, ik zet ze wel in een spoiler..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, anders had ik daar ook over geklaagd. . Ik ga graag volledig onvoorbereid de aflevering in.Dit spoilert de volgende aflevering daarom
Gewoon normale fatsoenlijke omgangsregels in een forum. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij je zin, ik zet ze wel in een spoiler..
En de 8-bit aflevering.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Hadden we er al eentje met graphic novel-look, nog niet toch?
Toch alleen met die clay-figures en met die poppen?
Dit.quote:
Zeikerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit.
Hoeveel zijn er daarvan geweest? Kan me er eerlijk gezegd maar één herinneren (zullen er wellicht meer zijn geweest) en dat is de enige aflevering die ik niet heb afgekeken.
edit: even door moeten lezen dus. Kan me die poppen niet herinneren, maar die klei was echt verschrikkelijk kut.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand waarom er geen aflevering is?
(ook al niet van Big Bang Theory en Parks & Rec)
That son of a bitch! After everything Community did for him?!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef JDx het volgende:
Community is voor mij wel een beetje over...
Vooral sinds Troy weg is.
Concurrentie niet, maar ze zeneen het zelf uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is iedereen dan zo bang om de concurrentie aan te gaan met die NCAA?
Sinds de eerste helft van seizoen één is Community vrijwel niet veel anders dan een opeenstapeling van parodieën en gethematiseerde afleveringen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:41 schreef Principia het volgende:
Vond het niks aan :p
Ben wel een beetje klaar met die geanimeerde afleveringen. Verlang naar een "gewone schooldag", we hebben nog niks van Jeff als leraar gezien...
Dat valt heel erg mee. Alleen dit seizoen overheersen ze wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Sinds de eerste helft van seizoen één is Community vrijwel niet veel anders dan een opeenstapeling van parodieën en gethematiseerde afleveringen.
Oh man. Dit laat echt in 3 minuten zien waarom ik zo van Community hou.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:41 schreef donroyco het volgende:
Community At The Movies | #RenewCommunity2014: Video niet gevonden
Pass: movietime
Ok ga ik dat doen, groetjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Naar Amerika teleporten en het live kijken. Of teleporten naar waar je wel mag downloaden. Dúh.
Streamenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kunnen jullie dit kijken dan? Nu het downloaden verboden is?
grapje
Pas het hele seizoen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Vinture het volgende:
Leuke aflevering die laatste. Zit die vent van braking bad er al lang in?
Jij hebt het niet over de laatste denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vond 't een vette aflevering! Zelfs al heb ik nooit G.I. Joe gezien.
Voor de fans van deze aflevering: kijk ook eens Robot Chicken
Oh ja ik loop er eentje achter inderdaad!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:13 schreef µ het volgende:
[..]
Jij hebt het niet over de laatste denk ik.
Die GI Joe ep heb ik geskipt.
Mijn grootste probleem met de G.I. Joe aflevering was juist dat ik constant dacht: "Robot Chicken deed die grap beter."quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vond 't een vette aflevering! Zelfs al heb ik nooit G.I. Joe gezien.
Voor de fans van deze aflevering: kijk ook eens Robot Chicken
Auw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem met de G.I. Joe aflevering was juist dat ik constant dacht: "Robot Chicken deed die grap beter."
Kan ook bijna niet. Als je bedenkt hoe belangrijk die in zoveel verhaallijnen geweest zijn, en wat ze aan extra's brachten met hun personages. Dat gaat een Duncan of Chang niet opvangen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al beter dan die onzin van vorige week, maar toch.... Troy & Pierce gaan ze nooit kunnen vervangen, dat blijft wel duidelijk.
Idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al beter dan die onzin van vorige week, maar toch.... Troy & Pierce gaan ze nooit kunnen vervangen, dat blijft wel duidelijk.
quote:The dream of Six Seasons and a Movie looks dashed, as NBC have cancelled Community,
And a movie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
Geef aub nog een seizoen om her iig af te maken.
Ik vind het altijd zo respectloos naar de fans dat de serie niet goed afgesloten kan worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Misschien maar beter, want zo goed als seizoen 1-3 waren wordt het toch nooit meer, daarvoor is de cast al teveel uitgehold. Maar potver, wat jammer dat deze serie niet zn niveau heeft vast kunnen houden en nu gecancelled wordt
Rule 34 on Pierce!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat zo leuk vindt moet je even rule 34 doen ofzo!
quote:#Community Returning for Sixth Season on Yahoo Screen
http://www.hollywoodrepor(...)-season-yahoo-715857
quote:Showrunner Dan Harmon as well as stars Joel McHale, Gillian Jacobs, Yvette Nicole Brown, Danny Pudi, Alison Brie, Ken Jeong and Jim Rash will all return. Exec producers Russ Krasnoff, Gary Foster and Chris McKenna will also be back.
Oh mijn godquote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
twitter:joelmchale twitterde op maandag 30-06-2014 om 23:47:40Sixth season. #CommunitySixthSeason reageer retweet
wel jammer dat ze, in tegenstelling tot wat ze van plan zijn met hun platform (en netflix) het seizoen niet in 1x online gooien maar elke week een nieuwe aflevering erop zetten. Achja zo hebben we er ook langer van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef jcdragon het volgende:
https://tv.yahoo.com/blog(...)rc=mediacontentstory
Die aflevering, Goodfellas spoofquote:
worden de meeste sitcoms niet vanaf augustus pas opgenomen en dan komen ze vanaf september op de buis. Nou is Community niet de standaard sitcom maar zo ingewikkeld zal het niet zijn om op te nemen vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Op tv.com staat dat ze deze herfst alles al gaan uitzenden, maar dat lijkt me wel weer érg kort dag...
Tja, misschien kan het idd wel sneller.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
worden de meeste sitcoms niet vanaf augustus pas opgenomen en dan komen ze vanaf september op de buis. Nou is Community niet de standaard sitcom maar zo ingewikkeld zal het niet zijn om op te nemen vermoed ik.
En herfst kan net zo goed pas in december zijn
Lijkt wel aan de drugs op die foto's.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in de serie.quote:Hoofdrolspeler verlaat tv-serie Community
Opnieuw heeft een hoofdrolspeler besloten de tv-serie Community te verlaten. Na Chevy Chase en Donald Glover zal ook Yvette Nicole Brown niet meer in de serie te zien zijn. Dat heeft de actrice zelf laten weten aan TV Guide.
Brown, die in de komedieserie Shirley speelt, heeft de makers gevraagd haar contract nietig te verklaren vanwege persoonlijke redenen. De producers van Community hebben besloten dit verzoek in te willigen.
De actrice legt aan het blad uit dat ze niet vijf maanden lang zestien uur per dag van huis wil zijn nu haar vader op sterven ligt. "Het was een moeilijke beslissing, maar ik moest voor mijn vader kiezen."
Het is nog niet duidelijk hoe het vertrek van haar personage in de serie zal worden geschreven. Het personage van Chase (Pierce) kwam te overlijden, terwijl het personage Glover op een wereldreis ging.
http://www.hitfix.com/wha(...)vid-to-season-6-castquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef Breekfast het volgende:
Zou leuk zijn als er 1 of 2 nieuwe personages bij komen. Zo wordt de groep wel heel erg klein inderdaad.
quote:School is in session at Greendale! Tune in Tuesday, March 17 for season six of “Community,” only on Yahoo Screen. We'll premiere two new episodes that day with new episodes every Tuesday.
Er blijft sowieso weinig over van de castquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat Jonathan Banks en John OIiver niet terugkeren in seizoen 6
net een foto van de Wie is de mol cast nadat de helft eruit ligt.quote:
Er komen er wel weer twee bij.quote:
scrubsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Heufd het volgende:
Zijn er trouwens meer shows waarvan de showrunner zó graag op de voorgrond treedt?
Kurt Sutter van Sons of anarchy.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Heufd het volgende:
Zijn er trouwens meer shows waarvan de showrunner zó graag op de voorgrond treedt?
Kom hier nu pas achter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in de serie.
die 2 ook al, en Banks zat er net een seizoen in. Het is net een school met dat verloopquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat Jonathan Banks en John OIiver niet terugkeren in seizoen 6
Alison Brie in die promoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:33 schreef Breuls het volgende:
Nu met promo: De terugkeer van Community heeft een datum
Of je kijkt 1 post boven die van jouquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Kwam er nou eigenlijk nog een seizoen?
Anyway, Yvette Nicole Brown is vanaf nu terug te zien in The Odd Couple.
Sorry ik kijk alleen maar Fresh off the Boat!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je kijkt 1 post boven die van jou
Leukquote:
Eerste indruk is goedquote:
En zag dus net dat Fat Neil een rol heeft in CSI: Cyber haha, heel apart, herkende hem door z'n stem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Kwam er nou eigenlijk nog een seizoen?
Anyway, Yvette Nicole Brown is vanaf nu terug te zien in The Odd Couple.
twitter:CommunityTV twitterde op zondag 15-03-2015 om 17:28:03You want a new paintball episode?BECAUSE WE'RE SHOOTING A NEW PAINTBALL EPISODE.Confirmed at SXSW by @DanHarmon! reageer retweet
Woensdag denk ik?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer het te downloaden is?
quote:Community Season Six Availability
Community season six will be available for free on Yahoo Screen starting March 17th, 2015.
What devices can you use to watch Community on Yahoo Screen?
You will be able to watch the new season by downloading the Yahoo Screen app* for iOS and Android. You can also watch on your computer, Apple TV, Roku, or XBox.*
Where can I watch Community on Yahoo Screen?
The new season will be available in the U.S., Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaysia, and Indonesia.
Outside of Yahoo, where else will Community run globally? (Updated 3/9)
In the U.K.: SET, premieres 3/18
In Australia: Stan, premieres 3/18
We’ll update you as the season’s availability is announced for other countries.
Vorig seizoen ermee gekapt, vroeger zat er nog een verhaal inquote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:22 schreef remco1993 het volgende:
Aardige afleveringen... Al gaat het nu écht helemaal nergens meer over
Ik vond ze erg leuk! Even wennen met alle nieuwe en oude karakters maar zeer vermakelijk. Genoeg om op te bouwen in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef criminal_mind het volgende:
Eerste 2 afleveringen van seizoen 6 zijn te downloaden
Kan ook niet. Halve oude cast is weg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben benieuwd maar zoals vroeger wordt het nooit meer ben ik bang
DM?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef criminal_mind het volgende:
Eerste 2 afleveringen van seizoen 6 zijn te downloaden
Huh, keek vanochtend nog en kon toen niks vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:28 schreef shiznuts het volgende:
RLY? Nog nooit van Piratebay en consorten gehoord?
Dit is precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef MAHL het volgende:
Even wennen weer maar nog steeds erg leukJammer dat de helft van de oorspronkelijke cast weg is, maar ach, die nieuwe Frankie lijkt me ook een prima character
En Annie in de bar
Klopt, de afleveringen zijn niet meer gebonden aan de 22 minuten om in het tv-schema te passen. Ook wordt er weer buiten gefilmd, wat sinds het eerste (en een klein beetje van het tweede) seizoen niet meer is gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef planethugo het volgende:
aflevering 1 gezien en was wel vermakelijk, maar de stijl van de serie lijkt (gebaseerd op die ene aflevering) wel wat veranderd. Weet nog niet precies hoe ik dat kan uitleggen maar het voelt anders, wat minder vluchtig. De afleveringen zijn ook iets langer toch?
Ik denk dat je seizoen 4 bedoelt? Vorig seizoen was prima.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:51 schreef Preston_Marlowe het volgende:
De eerste aflevering vond ik wel leuk, de tweede iets minder. Valt me alles mee en zoiezo beter dan die bagger van vorig seizoen!
Eh, nee. Ik bedoel dus wel vorig seizoen (5). Harmon mag dan weer terug zijn sinds vorig jaar, maar de meeste afleveringen konden mij niet boeien. Jij mag het natuurlijk prima vinden. Ik deel die mening niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat je seizoen 4 bedoelt? Vorig seizoen was prima.
Beter niet direct naar een download linken, hè. Artikeltje 4.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:00 schreef peterkailey het volgende:
Nieuwe aflevering is online, DOWNLOADENNNNN - knip
Thanks, stond ik niet bij stilquote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Beter niet direct naar een download linken, hè. Artikeltje 4.
Als je niet weet waar je aan de laatste aflevering komt, dan heb je je niet goed genoeg verdiept in internet en computers en doe je jezelf er een plezier mee om googlenderwijs de mogelijkheden te ontdekken (en sowieso: usenet ftw!). Mensen die moeten bedelen om een link om iets te kijken verdienen het dan ook niet hetgeen te kijken waar ze naar opzoek zijn. Buiten dat iedereen hier in ieder geval die kanalen waarschijnlijk allang ook wel kent. Dus bespaar jezelf het risico van een ban en edit je bericht.
Die nieuwe is eigenlijk een combinatie van Troy en Piercequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
ik mis Pierce en shirley eigenlijk totaal niet. Alleen troy wel
Ja absoluut leuke toevoegingen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die nieuwe is eigenlijk een combinatie van Troy en PierceHilarische ouwe knar
En die Frankie is ook een prima toevoeging
dat moment daarvoor vond ik wel geinig, dat ie meteen als ze wegloopt over iets anders begintquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef Jovatov het volgende:
Gelukkig maakt die ouwe dan ook weer de grap: 'Oh waren jullie close?' Als Annie weg gaat.
Die vond ik ook altijd het leukst ja, stopmotion, geanimeerde, anime, computer of paintball afleveringen kunnen me ook gestolen worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:18 schreef Principia het volgende:
Toch redelijk begin van het nieuwe seizoen, blijf het jammer vinden dat het dagelijkse schoolleven niet wordt opgepakt. Dat waren de beste afleveringen.
Is dat niet omdat de hoofpersonen niet meer daar naar school gaan?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:18 schreef Principia het volgende:
Toch redelijk begin van het nieuwe seizoen, blijf het jammer vinden dat het dagelijkse schoolleven niet wordt opgepakt. Dat waren de beste afleveringen.
Paintball afleveringen waren geniaal. Echt geniaal.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef znarch het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd het leukst ja, stopmotion, geanimeerde, anime, computer of paintball afleveringen kunnen me ook gestolen worden.
Gelukkig komt er nog eentje dit seizoen! Ik vind ze ook geniaal!quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Paintball afleveringen waren geniaal. Echt geniaal.
Ja echt!? Hoe weet je datquote:Op zondag 5 april 2015 12:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog eentje dit seizoen! Ik vind ze ook geniaal!
hadden ze gezegd op Twitterquote:
Zie post #195quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yahoo! Screen, een soort Netflix van Yahoo, altijd handig weer..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:39 schreef criminal_mind het volgende:
School is in session at Greendale! Tune in Tuesday, March 17 for season six of “Community,” only on Yahoo Screen. We'll premiere two new episodes that day with new episodes every Tuesday.
Anyway, leuk die nieuwe afleveringenquote:Yahoo! Screen - Community
Geo Restriction
Sorry! The content provider has not given us the rights to play this video in your location.
Chevy komt nooit terug.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Maar op een of andere manier moet troy wel een keer terugkomen. Al is het eventueel in de final van dit seizoen.
En pierce weer als geest ofzo? Of misschien tweelingbroer? Zoveel plottwists die je kunt bedenken.
Misschien hoeft ze nu van de regie geen push up meer te dragen.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:37 schreef outcast_within het volgende:
Het lijkt wel alsof ze annies boobs hebben ingeruild voor frankie's boobs
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien hoeft ze nu van de regie geen push up meer te dragen.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme die powerpoint presentatie van Chang![]()
![]()
Ik vond het een boodschapquote:
Echt dat soort plotselinge dingen maken deze seriequote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:22 schreef shiznuts het volgende:
*proest* The guy from Jeff's gym. XD![]()
Douglas Reynholm!![]()
Community zit al in zijn laatste seizoen. Gaat niet verder na 6.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:46 schreef Mirel het volgende:
Wat betekent het voor Community en voor Chang dat Ken Jeong een andere serie heeft?
Dat sluiten ze niet uit hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Community zit al in zijn laatste seizoen. Gaat niet verder na 6.
quote:In a June 2014 interview with The Hollywood Reporter, Zack Van Amburg of Sony Pictures Television confirmed that a Community film was in the early stages of development. Asked if Sony had plans beyond the sixth season, Amburg said: "There's no way we're not making the movie now! I think once we make the movie, let's look up and decide how much more Community the world wants. [ . . . ] I'd be lying if I told you that we have not had some very early and preliminary conversations that are very exciting about what a potential movie could be and who might direct it."[68]
At CommuniCon 2014, Harmon expressed his hope for future seasons of Community beyond its sixth season. Stating "My fantasy is that [ . . . ] in this new medium [season six could be] the first chapter in what is the larger story". Adding, "I think there's gonna be seventh... eighth... ninth... tenth... eleventh... seasons. [ . . . ] We will have six seasons, and we will have a movie, that does not deny us the right from having nine seasons, and a Bethesda video game."[69]
Wauwquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:36 schreef Mirel het volgende:
http://fat.gfycat.com/ColorlessAffectionateHarpyeagle.webm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |