Die vond ik ook altijd het leukst ja, stopmotion, geanimeerde, anime, computer of paintball afleveringen kunnen me ook gestolen worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:18 schreef Principia het volgende:
Toch redelijk begin van het nieuwe seizoen, blijf het jammer vinden dat het dagelijkse schoolleven niet wordt opgepakt. Dat waren de beste afleveringen.
Is dat niet omdat de hoofpersonen niet meer daar naar school gaan?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:18 schreef Principia het volgende:
Toch redelijk begin van het nieuwe seizoen, blijf het jammer vinden dat het dagelijkse schoolleven niet wordt opgepakt. Dat waren de beste afleveringen.
Paintball afleveringen waren geniaal. Echt geniaal.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef znarch het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd het leukst ja, stopmotion, geanimeerde, anime, computer of paintball afleveringen kunnen me ook gestolen worden.
Gelukkig komt er nog eentje dit seizoen! Ik vind ze ook geniaal!quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Paintball afleveringen waren geniaal. Echt geniaal.
Ja echt!? Hoe weet je datquote:Op zondag 5 april 2015 12:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog eentje dit seizoen! Ik vind ze ook geniaal!
hadden ze gezegd op Twitterquote:
Zie post #195quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yahoo! Screen, een soort Netflix van Yahoo, altijd handig weer..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:39 schreef criminal_mind het volgende:
School is in session at Greendale! Tune in Tuesday, March 17 for season six of “Community,” only on Yahoo Screen. We'll premiere two new episodes that day with new episodes every Tuesday.
Anyway, leuk die nieuwe afleveringenquote:Yahoo! Screen - Community
Geo Restriction
Sorry! The content provider has not given us the rights to play this video in your location.
Chevy komt nooit terug.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
Maar op een of andere manier moet troy wel een keer terugkomen. Al is het eventueel in de final van dit seizoen.
En pierce weer als geest ofzo? Of misschien tweelingbroer? Zoveel plottwists die je kunt bedenken.
Misschien hoeft ze nu van de regie geen push up meer te dragen.quote:Op donderdag 16 april 2015 08:37 schreef outcast_within het volgende:
Het lijkt wel alsof ze annies boobs hebben ingeruild voor frankie's boobs
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 16 april 2015 10:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Misschien hoeft ze nu van de regie geen push up meer te dragen.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 12:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godverdomme die powerpoint presentatie van Chang![]()
![]()
Ik vond het een boodschapquote:
Echt dat soort plotselinge dingen maken deze seriequote:Op dinsdag 5 mei 2015 18:22 schreef shiznuts het volgende:
*proest* The guy from Jeff's gym. XD![]()
Douglas Reynholm!![]()
Community zit al in zijn laatste seizoen. Gaat niet verder na 6.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:46 schreef Mirel het volgende:
Wat betekent het voor Community en voor Chang dat Ken Jeong een andere serie heeft?
Dat sluiten ze niet uit hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2015 09:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Community zit al in zijn laatste seizoen. Gaat niet verder na 6.
quote:In a June 2014 interview with The Hollywood Reporter, Zack Van Amburg of Sony Pictures Television confirmed that a Community film was in the early stages of development. Asked if Sony had plans beyond the sixth season, Amburg said: "There's no way we're not making the movie now! I think once we make the movie, let's look up and decide how much more Community the world wants. [ . . . ] I'd be lying if I told you that we have not had some very early and preliminary conversations that are very exciting about what a potential movie could be and who might direct it."[68]
At CommuniCon 2014, Harmon expressed his hope for future seasons of Community beyond its sixth season. Stating "My fantasy is that [ . . . ] in this new medium [season six could be] the first chapter in what is the larger story". Adding, "I think there's gonna be seventh... eighth... ninth... tenth... eleventh... seasons. [ . . . ] We will have six seasons, and we will have a movie, that does not deny us the right from having nine seasons, and a Bethesda video game."[69]
Wauwquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:36 schreef Mirel het volgende:
http://fat.gfycat.com/ColorlessAffectionateHarpyeagle.webm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |