Die nieuwe is eigenlijk een combinatie van Troy en Piercequote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
ik mis Pierce en shirley eigenlijk totaal niet. Alleen troy wel
Ja absoluut leuke toevoegingen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die nieuwe is eigenlijk een combinatie van Troy en PierceHilarische ouwe knar
En die Frankie is ook een prima toevoeging
dat moment daarvoor vond ik wel geinig, dat ie meteen als ze wegloopt over iets anders begintquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:31 schreef Jovatov het volgende:
Gelukkig maakt die ouwe dan ook weer de grap: 'Oh waren jullie close?' Als Annie weg gaat.
Die vond ik ook altijd het leukst ja, stopmotion, geanimeerde, anime, computer of paintball afleveringen kunnen me ook gestolen worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:18 schreef Principia het volgende:
Toch redelijk begin van het nieuwe seizoen, blijf het jammer vinden dat het dagelijkse schoolleven niet wordt opgepakt. Dat waren de beste afleveringen.
Is dat niet omdat de hoofpersonen niet meer daar naar school gaan?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:18 schreef Principia het volgende:
Toch redelijk begin van het nieuwe seizoen, blijf het jammer vinden dat het dagelijkse schoolleven niet wordt opgepakt. Dat waren de beste afleveringen.
Paintball afleveringen waren geniaal. Echt geniaal.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef znarch het volgende:
[..]
Die vond ik ook altijd het leukst ja, stopmotion, geanimeerde, anime, computer of paintball afleveringen kunnen me ook gestolen worden.
Gelukkig komt er nog eentje dit seizoen! Ik vind ze ook geniaal!quote:Op zondag 5 april 2015 12:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Paintball afleveringen waren geniaal. Echt geniaal.
Ja echt!? Hoe weet je datquote:Op zondag 5 april 2015 12:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gelukkig komt er nog eentje dit seizoen! Ik vind ze ook geniaal!
hadden ze gezegd op Twitterquote:
Zie post #195quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |