quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Anoonumos het volgende:
Af en toe wat nichterige trekjes van de Dean gaat nog wel, maar wat zijn de afleveringen waarin dat centraal staat toch kut.
Wel een glimlachje om Times Square.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ChatGirl op 22-03-2014 17:59:27 ]Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Waarom?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
BedanktKan dat niet tussen spoilers?
Die heb ik niet gezien, anders had ik daar ook over geklaagd. . Ik ga graag volledig onvoorbereid de aflevering in.Dit spoilert de volgende aflevering daaromquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom?
In het vorige topic stond ook al een afbeelding en daar stoorde niemand zich er aan.
Jij je zin, ik zet ze wel in een spoiler..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, anders had ik daar ook over geklaagd. . Ik ga graag volledig onvoorbereid de aflevering in.Dit spoilert de volgende aflevering daarom
Gewoon normale fatsoenlijke omgangsregels in een forum. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij je zin, ik zet ze wel in een spoiler..
En de 8-bit aflevering.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef shiznuts het volgende:
Hadden we er al eentje met graphic novel-look, nog niet toch?
Toch alleen met die clay-figures en met die poppen?
Dit.quote:
Zeikerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit.
Hoeveel zijn er daarvan geweest? Kan me er eerlijk gezegd maar één herinneren (zullen er wellicht meer zijn geweest) en dat is de enige aflevering die ik niet heb afgekeken.
edit: even door moeten lezen dus. Kan me die poppen niet herinneren, maar die klei was echt verschrikkelijk kut.
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand waarom er geen aflevering is?
(ook al niet van Big Bang Theory en Parks & Rec)
That son of a bitch! After everything Community did for him?!quote:Op zondag 30 maart 2014 12:33 schreef JDx het volgende:
Community is voor mij wel een beetje over...
Vooral sinds Troy weg is.
Concurrentie niet, maar ze zeneen het zelf uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is iedereen dan zo bang om de concurrentie aan te gaan met die NCAA?
Sinds de eerste helft van seizoen één is Community vrijwel niet veel anders dan een opeenstapeling van parodieën en gethematiseerde afleveringen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:41 schreef Principia het volgende:
Vond het niks aan :p
Ben wel een beetje klaar met die geanimeerde afleveringen. Verlang naar een "gewone schooldag", we hebben nog niks van Jeff als leraar gezien...
Dat valt heel erg mee. Alleen dit seizoen overheersen ze wel een beetje.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Sinds de eerste helft van seizoen één is Community vrijwel niet veel anders dan een opeenstapeling van parodieën en gethematiseerde afleveringen.
Oh man. Dit laat echt in 3 minuten zien waarom ik zo van Community hou.quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:41 schreef donroyco het volgende:
Community At The Movies | #RenewCommunity2014: Video niet gevonden
Pass: movietime
Ok ga ik dat doen, groetjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Naar Amerika teleporten en het live kijken. Of teleporten naar waar je wel mag downloaden. Dúh.
Streamenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kunnen jullie dit kijken dan? Nu het downloaden verboden is?
grapje
Pas het hele seizoen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Vinture het volgende:
Leuke aflevering die laatste. Zit die vent van braking bad er al lang in?
Jij hebt het niet over de laatste denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vond 't een vette aflevering! Zelfs al heb ik nooit G.I. Joe gezien.
Voor de fans van deze aflevering: kijk ook eens Robot Chicken
Oh ja ik loop er eentje achter inderdaad!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:13 schreef µ het volgende:
[..]
Jij hebt het niet over de laatste denk ik.
Die GI Joe ep heb ik geskipt.
Mijn grootste probleem met de G.I. Joe aflevering was juist dat ik constant dacht: "Robot Chicken deed die grap beter."quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vond 't een vette aflevering! Zelfs al heb ik nooit G.I. Joe gezien.
Voor de fans van deze aflevering: kijk ook eens Robot Chicken
Auw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem met de G.I. Joe aflevering was juist dat ik constant dacht: "Robot Chicken deed die grap beter."
Kan ook bijna niet. Als je bedenkt hoe belangrijk die in zoveel verhaallijnen geweest zijn, en wat ze aan extra's brachten met hun personages. Dat gaat een Duncan of Chang niet opvangen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al beter dan die onzin van vorige week, maar toch.... Troy & Pierce gaan ze nooit kunnen vervangen, dat blijft wel duidelijk.
Idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al beter dan die onzin van vorige week, maar toch.... Troy & Pierce gaan ze nooit kunnen vervangen, dat blijft wel duidelijk.
quote:The dream of Six Seasons and a Movie looks dashed, as NBC have cancelled Community,
And a movie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
Geef aub nog een seizoen om her iig af te maken.
Ik vind het altijd zo respectloos naar de fans dat de serie niet goed afgesloten kan worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Misschien maar beter, want zo goed als seizoen 1-3 waren wordt het toch nooit meer, daarvoor is de cast al teveel uitgehold. Maar potver, wat jammer dat deze serie niet zn niveau heeft vast kunnen houden en nu gecancelled wordt
Rule 34 on Pierce!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat zo leuk vindt moet je even rule 34 doen ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |