Ok ga ik dat doen, groetjesquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Naar Amerika teleporten en het live kijken. Of teleporten naar waar je wel mag downloaden. Dúh.
Streamenquote:Op vrijdag 11 april 2014 15:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe kunnen jullie dit kijken dan? Nu het downloaden verboden is?
grapje
Pas het hele seizoen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 15:55 schreef Vinture het volgende:
Leuke aflevering die laatste. Zit die vent van braking bad er al lang in?
Jij hebt het niet over de laatste denk ikquote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vond 't een vette aflevering! Zelfs al heb ik nooit G.I. Joe gezien.
Voor de fans van deze aflevering: kijk ook eens Robot Chicken
Oh ja ik loop er eentje achter inderdaad!quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:13 schreef µ het volgende:
[..]
Jij hebt het niet over de laatste denk ik.
Die GI Joe ep heb ik geskipt.
Mijn grootste probleem met de G.I. Joe aflevering was juist dat ik constant dacht: "Robot Chicken deed die grap beter."quote:Op zaterdag 12 april 2014 10:46 schreef Brammie1 het volgende:
Ik vond 't een vette aflevering! Zelfs al heb ik nooit G.I. Joe gezien.
Voor de fans van deze aflevering: kijk ook eens Robot Chicken
Auw.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem met de G.I. Joe aflevering was juist dat ik constant dacht: "Robot Chicken deed die grap beter."
Kan ook bijna niet. Als je bedenkt hoe belangrijk die in zoveel verhaallijnen geweest zijn, en wat ze aan extra's brachten met hun personages. Dat gaat een Duncan of Chang niet opvangen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al beter dan die onzin van vorige week, maar toch.... Troy & Pierce gaan ze nooit kunnen vervangen, dat blijft wel duidelijk.
Idd.quote:Op vrijdag 18 april 2014 14:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het al beter dan die onzin van vorige week, maar toch.... Troy & Pierce gaan ze nooit kunnen vervangen, dat blijft wel duidelijk.
quote:The dream of Six Seasons and a Movie looks dashed, as NBC have cancelled Community,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |