And a movie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:31 schreef FL_Freak het volgende:
Geef aub nog een seizoen om her iig af te maken.
Ik vind het altijd zo respectloos naar de fans dat de serie niet goed afgesloten kan worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:43 schreef Cheiron het volgende:
Misschien maar beter, want zo goed als seizoen 1-3 waren wordt het toch nooit meer, daarvoor is de cast al teveel uitgehold. Maar potver, wat jammer dat deze serie niet zn niveau heeft vast kunnen houden en nu gecancelled wordt
Rule 34 on Pierce!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat zo leuk vindt moet je even rule 34 doen ofzo!
quote:#Community Returning for Sixth Season on Yahoo Screen
http://www.hollywoodrepor(...)-season-yahoo-715857
quote:Showrunner Dan Harmon as well as stars Joel McHale, Gillian Jacobs, Yvette Nicole Brown, Danny Pudi, Alison Brie, Ken Jeong and Jim Rash will all return. Exec producers Russ Krasnoff, Gary Foster and Chris McKenna will also be back.
Oh mijn godquote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
twitter:joelmchale twitterde op maandag 30-06-2014 om 23:47:40Sixth season. #CommunitySixthSeason reageer retweet
wel jammer dat ze, in tegenstelling tot wat ze van plan zijn met hun platform (en netflix) het seizoen niet in 1x online gooien maar elke week een nieuwe aflevering erop zetten. Achja zo hebben we er ook langer van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef jcdragon het volgende:
https://tv.yahoo.com/blog(...)rc=mediacontentstory
Die aflevering, Goodfellas spoofquote:
worden de meeste sitcoms niet vanaf augustus pas opgenomen en dan komen ze vanaf september op de buis. Nou is Community niet de standaard sitcom maar zo ingewikkeld zal het niet zijn om op te nemen vermoed ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Op tv.com staat dat ze deze herfst alles al gaan uitzenden, maar dat lijkt me wel weer érg kort dag...
Tja, misschien kan het idd wel sneller.quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:50 schreef planethugo het volgende:
[..]
worden de meeste sitcoms niet vanaf augustus pas opgenomen en dan komen ze vanaf september op de buis. Nou is Community niet de standaard sitcom maar zo ingewikkeld zal het niet zijn om op te nemen vermoed ik.
En herfst kan net zo goed pas in december zijn
Lijkt wel aan de drugs op die foto's.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:32 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in de serie.quote:Hoofdrolspeler verlaat tv-serie Community
Opnieuw heeft een hoofdrolspeler besloten de tv-serie Community te verlaten. Na Chevy Chase en Donald Glover zal ook Yvette Nicole Brown niet meer in de serie te zien zijn. Dat heeft de actrice zelf laten weten aan TV Guide.
Brown, die in de komedieserie Shirley speelt, heeft de makers gevraagd haar contract nietig te verklaren vanwege persoonlijke redenen. De producers van Community hebben besloten dit verzoek in te willigen.
De actrice legt aan het blad uit dat ze niet vijf maanden lang zestien uur per dag van huis wil zijn nu haar vader op sterven ligt. "Het was een moeilijke beslissing, maar ik moest voor mijn vader kiezen."
Het is nog niet duidelijk hoe het vertrek van haar personage in de serie zal worden geschreven. Het personage van Chase (Pierce) kwam te overlijden, terwijl het personage Glover op een wereldreis ging.
http://www.hitfix.com/wha(...)vid-to-season-6-castquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:10 schreef Breekfast het volgende:
Zou leuk zijn als er 1 of 2 nieuwe personages bij komen. Zo wordt de groep wel heel erg klein inderdaad.
quote:School is in session at Greendale! Tune in Tuesday, March 17 for season six of “Community,” only on Yahoo Screen. We'll premiere two new episodes that day with new episodes every Tuesday.
Er blijft sowieso weinig over van de castquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat Jonathan Banks en John OIiver niet terugkeren in seizoen 6
net een foto van de Wie is de mol cast nadat de helft eruit ligt.quote:
Er komen er wel weer twee bij.quote:
scrubsquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Heufd het volgende:
Zijn er trouwens meer shows waarvan de showrunner zó graag op de voorgrond treedt?
Kurt Sutter van Sons of anarchy.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Heufd het volgende:
Zijn er trouwens meer shows waarvan de showrunner zó graag op de voorgrond treedt?
Kom hier nu pas achter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in de serie.
die 2 ook al, en Banks zat er net een seizoen in. Het is net een school met dat verloopquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:53 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat Jonathan Banks en John OIiver niet terugkeren in seizoen 6
Alison Brie in die promoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:33 schreef Breuls het volgende:
Nu met promo: De terugkeer van Community heeft een datum
Of je kijkt 1 post boven die van jouquote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Kwam er nou eigenlijk nog een seizoen?
Anyway, Yvette Nicole Brown is vanaf nu terug te zien in The Odd Couple.
Sorry ik kijk alleen maar Fresh off the Boat!quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of je kijkt 1 post boven die van jou
Leukquote:
Eerste indruk is goedquote:
En zag dus net dat Fat Neil een rol heeft in CSI: Cyber haha, heel apart, herkende hem door z'n stem.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Kwam er nou eigenlijk nog een seizoen?
Anyway, Yvette Nicole Brown is vanaf nu terug te zien in The Odd Couple.
twitter:CommunityTV twitterde op zondag 15-03-2015 om 17:28:03You want a new paintball episode?BECAUSE WE'RE SHOOTING A NEW PAINTBALL EPISODE.Confirmed at SXSW by @DanHarmon! reageer retweet
Woensdag denk ik?quote:Op maandag 16 maart 2015 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand vanaf wanneer het te downloaden is?
quote:Community Season Six Availability
Community season six will be available for free on Yahoo Screen starting March 17th, 2015.
What devices can you use to watch Community on Yahoo Screen?
You will be able to watch the new season by downloading the Yahoo Screen app* for iOS and Android. You can also watch on your computer, Apple TV, Roku, or XBox.*
Where can I watch Community on Yahoo Screen?
The new season will be available in the U.S., Taiwan, Hong Kong, Singapore, Malaysia, and Indonesia.
Outside of Yahoo, where else will Community run globally? (Updated 3/9)
In the U.K.: SET, premieres 3/18
In Australia: Stan, premieres 3/18
We’ll update you as the season’s availability is announced for other countries.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |