Europa uit stappen, alles wat ook maar iets van een islamitisch tintje heeft het land uit schoppen, en verder onze soldaten naar Israël sturen om de Palestijnen een paar honderd km een willekeurige kant op te verdrijven. Dat zijn zijn 3 belangrijkste agendapunten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan hebben we echt een probleem....
hij heeft echt geen enkele visie helaas...
Heh is goed man, hee trusten he!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Watertornado het volgende:
Oh, over half twaalf weer. Tijd om weer eens naar bed te gaan.
Dan is ie niet extreem rechts, die hebben meestal ook de pest aan jodenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Europa uit stappen, alles wat ook maar iets van een islamitisch tintje heeft het land uit schoppen, en verder onze soldaten naar Israël sturen om de Palestijnen een paar honderd km een willekeurige kant op te verdrijven. Dat zijn zijn 3 belangrijkste agendapunten.
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Watertornado het volgende:
Oh, over half twaalf weer. Tijd om weer eens naar bed te gaan.
Hij is sowieso niet extreem rechts; op sociaal gebied is hij hartstikke links......zolang je maar geen gekleurd tintje hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is ie niet extreem rechts, die hebben meestal ook de pest aan joden
het is de SP met een pleurishekel aan moslims....quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet extreem rechts; op sociaal gebied is hij hartstikke links......zolang je maar geen gekleurd tintje hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de SP met een pleurishekel aan moslims....
dat dacht ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe
Lekkere wekker wel op een camping
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de SP met een pleurishekel aan moslims....
Ja, eindelijk doe je je naam eer aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Fogel, ben je nu aan 't luisteren?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, eindelijk doe je je naam eer aan
als andere partijen iets van z'n ideeen zouden adopteren dan is er snel weinig van hem overquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zeer zeker echt goede punten, alleen is hij op sommige gebieden enorm kortzichtig en populistisch. Veel geblaat, maar de uitwerking van zijn ideeën laten vaak aardig te wensen over, en hoewel hij met sommige dingen echt wel toekomstvisie heeft, ontbreekt het op andere punten weer enorm.
hij heeft een keer de kans gehad en toen heeft ie gepast////quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zeer zeker echt goede punten, alleen is hij op sommige gebieden enorm kortzichtig en populistisch. Veel geblaat, maar de uitwerking van zijn ideeën laten vaak aardig te wensen over, en hoewel hij met sommige dingen echt wel toekomstvisie heeft, ontbreekt het op andere punten weer enorm.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, eindelijk doe je je naam eer aan
zeg dat niet te hard, de Joodse lobby is vrij sterk in N:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef ToT het volgende:
Maar zijn Israëllofilie slaat nergens op: hij persoonlijk is gek op dat land en krijgt grof betaald door een aantal lui daar. Prima, geen probleem mee, maar ga je politiek daarom niet daaraan aanpassen. Wij hebben verder niks met dat land!
True, true.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als andere partijen iets van z'n ideeen zouden adopteren dan is er snel weinig van hem over
quote:
Bedoel je in het Catshuis?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft een keer de kans gehad en toen heeft ie gepast////
Dit idd, hoewel de gevestigde orde ook verdomd weinig bereikt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:42 schreef Zokunen. het volgende:
Hij moet gewoon een relatief grote schaduwpartij (oppositie) blijven om de boel lekker wakker te blijven schudden, laat de andere partijen er dan af en toe maar wat mee doen.
Mja maar als je gezegd wordt dat er alles aan gedaan wordt om je partij tot de laatste zetel af te breken kan ik me voorstellen dat je niet geduldig daar blijft zitten thee te drinken en verder te kletsen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn paracetamol zegt iets anders
het maakt in dit land de laatste 25 jaar geen drol uit of er links of rechts aan de macht isquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd, hoewel de gevestigde orde ook verdomd weinig bereikt.
hij heeft ooit het mandaat van de kiezer gehad om te regeren, en hij liet het afweten...quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar als je gezegd wordt dat er alles aan gedaan wordt om je partij tot de laatste zetel af te breken kan ik me voorstellen dat je niet geduldig daar blijft zitten thee te drinken en verder te kletsen.
Precies; word je niet links genaaid, dan word je wel rechts genaaid, of door de grijze middenmoot, maar genaaid word je toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het maakt in dit land de laatste 25 jaar geen drol uit of er links of rechts aan de macht is
zet je 'm ietsjes zachterquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja met mijn hoofdpijn is het heerlijke er wel af
Ik ben even kwijt hoe dat ook al weer zat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft ooit het mandaat van de kiezer gehad om te regeren, en hij liet het afweten...
Ook mee eens!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Zokunen. het volgende:
Ik hoop zelf dat de piratenpartij iets meer een stem krijgt, niet dat ze geweldig zijn en alles, maar veel van de andere partijen zijn echt fossielen op het gebied van privacy etc. Iets meer rührung op dat vlak kan ook geen kwaad.
Hehehe snap ik!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook iemand die nooit ziek is wordt genaaid. misschien nog wel erger als iemand die wel ziek is. die krijgt in ieder geval nog waar voor z'n geldquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies; word je niet links genaaid, dan word je wel rechts genaaid, of door de grijze middenmoot, maar genaaid word je toch.
Of je nou extra accijns over je benzine moet betalen, extra eigen kosten voor de ziektekosten, of de BTW gaat omhoog: de meeste mensen lijden er toch wel onder, tenzij je een milieuhippie zonder auto bent of iemand die nooit ziek is.
Hoofdpijn of niet, dit is altijd wel goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zaker als je qua inkomen gemiddeld bent ben je altijd het pispaaltje, voor de linkerkant hoor je bij de rijkeren, voor de rechterkant bij de sloebersquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies; word je niet links genaaid, dan word je wel rechts genaaid, of door de grijze middenmoot, maar genaaid word je toch.
Of je nou extra accijns over je benzine moet betalen, extra eigen kosten voor de ziektekosten, of de BTW gaat omhoog: de meeste mensen lijden er toch wel onder, tenzij je een milieuhippie zonder auto bent of iemand die nooit ziek is.
nee joh, gewoon lekker draaien manquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zet je 'm ietsjes zachter
vind je 't erg als ik nog even doorzet met metal?
Hehehe nee ik bedoel dat het gedoe van een hogere eigen bijdrage geen probleem hoeft te zijn voor iemand die toch nooit gebruik maakt van zijn ziektekostenverzekering, maar zo iemand wordt op andere terreinen weer keihard anaal genomen door accijnsverhogingen enzo voor alcohol, frisdrank of wat dan ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook iemand die nooit ziek is wordt genaaid. misschien nog wel erger als iemand die wel ziek is. die krijgt in ieder geval nog waar voor z'n geld
True dat!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaker als je qua inkomen gemiddeld bent ben je altijd het pispaaltje, voor de linkerkant hoor je bij de rijkeren, voor de rechterkant bij de sloebers
het is asociaal maar zo denk ik er ook vaak overquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Zokunen. het volgende:
De benzine mag van mij ¤ 100 per liter kosten, zolang mijn werkgever het maar blijft betalen
Ja en dan wordt je net na kerst opgenomen in het ziekenhuis, terwijl je nooit wat hebt. Wel in 1x 2 jaar eigen risico naar de klotequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik bedoel dat het gedoe van een hogere eigen bijdrage geen probleem hoeft te zijn voor iemand die toch nooit gebruik maakt van zijn ziektekostenverzekering, maar zo iemand wordt op andere terreinen weer keihard anaal genomen door accijnsverhogingen enzo voor alcohol, frisdrank of wat dan ook.
Mag van mij ook; dan tank ik weer gewoon lekker over de grens, 10 minuutjes rijden!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Zokunen. het volgende:
De benzine mag van mij ¤ 100 per liter kosten, zolang mijn werkgever het maar blijft betalen
klopt, en het maar gek vinden dat bijstandstrekekrs zo weinig moeite doen om een baan te krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
True dat!
De allerarmsten worden (terecht, gelukkig) vaak ontzien, maar als je ook maar een piepklein kruimeltje verdient en net boven het absolute minimum zit, zul je echt genadeloos bloeden.
Vaak zijn mensen die in de bijstand zitten veel beter af dan mensen die parttime werken tegen een minimum loon.
die eigen bijdrage is helemaal een regeling van niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik bedoel dat het gedoe van een hogere eigen bijdrage geen probleem hoeft te zijn voor iemand die toch nooit gebruik maakt van zijn ziektekostenverzekering, maar zo iemand wordt op andere terreinen weer keihard anaal genomen door accijnsverhogingen enzo voor alcohol, frisdrank of wat dan ook.
ik kan 19 april trouwens niet helpen, dan wil ik graag met andere FOK!kers een rondje op de motor rijdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag van mij ook; dan tank ik weer gewoon lekker over de grens, 10 minuutjes rijden!
Hoewel....geen idee waar ik straks kom te wonen!
In Duitsland wil je bijna geen auto van de zaak hebben, die bijtelling is daar rustig ¤ 10.000 per jaar als je een beetje ver van je werk woont .quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
Kom een keer in Noorwegen kijken als je denkt dat je in Nederland moet klagen over belasting en accijns
(Al valt de inkomstenbelasting dan wel weer heel erg mee, kreeg gister mijn opgaaf en ik betaal maar 27% en da's inclusief ziektekosten en dergelijke sociale dingen)
dat valt dan nog wel weer mee ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
Kom een keer in Noorwegen kijken als je denkt dat je in Nederland moet klagen over belasting en accijns
(Al valt de inkomstenbelasting dan wel weer heel erg mee, kreeg gister mijn opgaaf en ik betaal maar 27% en da's inclusief ziektekosten en dergelijke sociale dingen)
dan kan ik stoppen met werkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Zokunen. het volgende:
Iemand vertelde me een tijdje geleden dat een goede vriendin van haar in de bijstand zit. Die heeft een geestelijk gehandicapt kindje en ze ontvangt van alle kanten allerlei subsidies en kortingen; alleenstaande moeder, schoolgeld (aangezien het kind onmogelijk zelfs naar een speciale school kan), verzorging/mantelzorg/whatever voor een ziek kind en talloze andere dingen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, en het maar gek vinden dat bijstandstrekekrs zo weinig moeite doen om een baan te krijgen
Hehehehe ik denk niet dat ik dan al verhuisd b...KREATOR!!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan 19 april trouwens niet helpen, dan wil ik graag met andere FOK!kers een rondje op de motor rijden
PGB dus,moet ze wel oppassen want als daar geen loonheffing over wordt ingehouden kan dat achteraf nog komen en dan krijg je echt enorme aanslagen. En dat kan tot tientallen duizenden euro's per jaar oplopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand vertelde me een tijdje geleden dat een goede vriendin van haar in de bijstand zit. Die heeft een geestelijk gehandicapt kindje en ze ontvangt van alle kanten allerlei subsidies en kortingen; alleenstaande moeder, schoolgeld (aangezien het kind onmogelijk zelfs naar een speciale school kan), verzorging/mantelzorg/whatever voor een ziek kind en talloze andere dingen.
Ze stuurt een flink deel van haar maandelijkse inkomsten naar haar familie in het buitenland en houdt nog steeds genoeg over om van te leven.
Geen idee hoe het hier zit, maar er zal vast een hele goede reden zijn dat bijna niemand een auto van de zaak heeft. Zelf kopen: denk aan ongeveer de Duitse nieuwprijs maal 2.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
In Duitsland wil je bijna geen auto van de zaak hebben, die bijtelling is daar rustig ¤ 10.000 per jaar als je een beetje ver van je werk woont .
Shag is een euro of 10-12, krat bier al snel 40 als je voor de "goedkope" gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt dan nog wel weer mee ja.
maar hoeveel kost een pakje shag? en een kratje bier?
Scenarios Of Violencequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
Dit is niet van het Coma of souls album, toch?
Edit; oh zo heet het album waar het op staat.
ja, lijkt me wel een keer tof om mee te rijden. normaal rij ik of alleen of hooguit met 1 ander erbijquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehehe ik denk niet dat ik dan al verhuisd b...KREATOR!!!.....ben dus.
Maar gaaf man, @ motortocht!
Ah fijn!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
PGB dus,moet ze wel oppassen want als daar geen loonheffing over wordt ingehouden kan dat achteraf nog komen en dan krijg je echt enorme aanslagen. En dat kan tot tientallen duizenden euro's per jaar oplopen.
pff, donders. daar haal je hier bijna 4 kratten grolsch voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee hoe het hier zit, maar er zal vast een hele goede reden zijn dat bijna niemand een auto van de zaak heeft. Zelf kopen: denk aan ongeveer de Duitse nieuwprijs maal 2.
[..]
Shag is een euro of 10-12, krat bier al snel 40 als je voor de "goedkope" gaat.
Ik heb 1x aan een tocht meegedaan met mijn toenmalige collega's van het ministerie van SZW. Was wel leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel een keer tof om mee te rijden. normaal rij ik of alleen of hooguit met 1 ander erbij
niet zo lang geleden nog 5quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, donders. daar haal je hier bijna 4 kratten grolsch voor
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bijna idd. Viel me tegen dat het nu voor 11 euro in de aanbieding was. Was eerst altijd een tientje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. lijkt me ook wel leuk. ik wil wel achteraan rijden. ik hoef niet per se vooropquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1x aan een tocht meegedaan met mijn toenmalige collega's van het ministerie van SZW. Was wel leuk!
Shag is maar een gok, ik koop het nooit. Sigaretten weet ik dat die op de 10-12 liggen voor en 19-20 pack.quote:
ja, 8.50 in de aanbiedingquote:
10.50 bij de plus deze week.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna idd. Viel me tegen dat het nu voor 11 euro in de aanbieding was. Was eerst altijd een tientje.
dat kost hier 7,50quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Shag is maar een gok, ik koop het nooit. Sigaretten weet ik dat die op de 10-12 liggen voor en 19-20 pack.
Ik reed steeds in het midden; voorop reden een stel idioten die continu zo hard mogelijk wilden jakkeren, en achter zaten mensen die geen idee hadden hoe ze moesten rijden, maar die de koplopers niet konden bijhouden en die gewoon ook wilden genieten van de tocht. Ik probeerde steeds beide groepen in het oog te houden zodat de achterste groep aan mij konden zien hoe ze moesten rijden. Toen ik de koplopers echter bijna ECHT uit het oog dreigde te raken, heb ik maar gas gegeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. lijkt me ook wel leuk. ik wil wel achteraan rijden. ik hoef niet per se voorop
Soms mis ik het wel een motor te hebben, maar aan de andere kant heb ik een superzuinige auto en vind ik het ook zonde om die te laten staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Zokunen. het volgende:
Je ziet op het moment echt alweer veel motoren op de weg.
Nu mis ik mijn ZWAAR opgevoerde scooter van toen ik 16 was op een dag als vandaag stiekem ook wel een beetje
daarom heb ik de pest aan achter iemand aanrijden (of voorop rijden)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik reed steeds in het midden; voorop reden een stel idioten die continu zo hard mogelijk wilden jakkeren, en achter zaten mensen die geen idee hadden hoe ze moesten rijden, maar die de koplopers niet konden bijhouden en die gewoon ook wilden genieten van de tocht. Ik probeerde steeds beide groepen in het oog te houden zodat de achterste groep aan mij konden zien hoe ze moesten rijden. Toen ik de koplopers echter bijna ECHT uit het oog dreigde te raken, heb ik maar gas gegeven.
ik vind het klote dat ik langer bezig ben met aan- en uittrekken van het motorpak dan dat ik onderweg ben. en ook is het elke dag een verrassing of ik met eigen vervoer terug ga, of met de bus van 't werkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Zokunen. het volgende:
Je ziet op het moment echt alweer veel motoren op de weg.
Nu mis ik mijn ZWAAR opgevoerde scooter van toen ik 16 was op een dag als vandaag stiekem ook wel een beetje
ik ook niet, en die gaat er niet komen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:05 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen motorrijbewijs
Is ook niet echt een aanrader denk ik
maar ik denk dat er wel iemand voorop rijdt die de anderen in de gaten houdtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik reed steeds in het midden; voorop reden een stel idioten die continu zo hard mogelijk wilden jakkeren, en achter zaten mensen die geen idee hadden hoe ze moesten rijden, maar die de koplopers niet konden bijhouden en die gewoon ook wilden genieten van de tocht. Ik probeerde steeds beide groepen in het oog te houden zodat de achterste groep aan mij konden zien hoe ze moesten rijden. Toen ik de koplopers echter bijna ECHT uit het oog dreigde te raken, heb ik maar gas gegeven.
na op vakantie ooit 2 jaar achter elkaar van een brommer gestuiterd te zijn heb ik gemotoriseerde 2-wielers maar opgegevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en die gaat er niet komen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 2e Harley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik met nog iemand rij, dan rij ik vaak voorop, maar dan hou ik altijd in de gaten of die ander ook mee komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom heb ik de pest aan achter iemand aanrijden (of voorop rijden)
Viel tegen; toen de kopgroep bij een café'tje stopten, was de achterste groep behoorlijk over de zeik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik denk dat er wel iemand voorop rijdt die de anderen in de gaten houdt
het is ook een newbie/oldbie-rit. dus iedereen kan en mag mee
tjah, ik ben ook van het moet altijd harder, maar het is ook een stukje zelfbeheersing. en dat leer je snel genoeg als je ontzettend moeite moet doen om af te remmen voor iemand van rechtsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef Zokunen. het volgende:
Oud collega van me is op 23 jarige leeftijd overleden tijdens een tour tocht en dat was echt geen jakkeraar. Dat was ik op de scooter altijd wel, dus ik ga dat rijbewijs maar niet halen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Mijn 1e Harley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 2e Harley:die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat je die ooit weg hebt gedaan![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ben ook van het moet altijd harder, maar het is ook een stukje zelfbeheersing. en dat leer je snel genoeg als je ontzettend moeite moet doen om af te remmen voor iemand van rechts
hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel tegen; toen de kopgroep bij een café'tje stopten, was de achterste groep behoorlijk over de zeik.
lekker veilig ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]Remmen was met die eerste Harley een ramp: het achtertandwiel was meteen de remschijf, en zodra je je ketting ook maar iets ingevet had, deed je achterrem het dus helemaal niet.
Je remde dus echt met 95% met de voorrem. Nu moet je sowieso vooral met de voorrem remmen, maar dit was belachelijk!
blokjes? trommelrem of remschijf?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Zokunen. het volgende:
Mijn scooter toentertijd haalde 130km/uur, luchtgekoeld en met blokjesremmen.
Ook niet echt het meest veilige ding om op te rijden
Ja deed me pijn in het hart, maar:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die eerste![]()
dat je die ooit weg hebt gedaan![]()
Zal trommelrem zijn danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
blokjes? trommelrem of remschijf?
verder koelt ie dan wel goed
Voor mij was dat de eerste groepsrit ooit, maar ik had de indruk dat het enorm schortte aan de communicatie!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
maar er wordt toch ook altijd gezegd dat iemand die niet zo ontzettend jaagt voorop moet rijden?
Hai Symphquote:
Hai ToTquote:
hmm, dat is wel klote ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deed me pijn in het hart, maar:
1) Hij was van 800 naar 1200 cc opgeboord, maar de koppen waren nog origineel. Hij kon alleen onbenullig optrekken. Reed je rustig, dan ging het enorm schokkerig.
2) De gaskabel knapte om de haverklap. Zelfs de allerdikste gaskabel (dikker dan van Harley Davidson zelf) knapte nog. Sta je goddomme weer om 3 uur 's nachts langs de snelweg op een sleepdienst te wachten.
3) Het motorblok was een stuk ouder dan me verteld was.
4) Hardtail en kentekenplaat aan de zijkant: erg mooi maar illegaal. De hardtail was ook pijnlijk voor mijn rug en als je in de bocht door een kuil ging, werd je echt van het zadel gelanceerd.
5) Het frame schuurde bij bijna elke bocht over de grond.
6) Het achterspatbord was erg mooi, maar je kwam elke keer met een modderige rug en helm thuis. (Niet echt hinderlijk, maar toch...)
7) Breed stuur, was erg onhandig met mijn schuur. Ook ving je echt debiel veel regen op dat ding. Zeker in de winter was dat niet fijn.
trommelrem zit in de naafquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Zal trommelrem zijn dan
Net als op de fiets. Alleen dan iets beter
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is wel klote ja.
maar voor het oog is het een gaaf ding
ja, dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij was dat de eerste groepsrit ooit, maar ik had de indruk dat het enorm schortte aan de communicatie!
ow, ook fijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.
Die 2e Harley was wel tof, maar niet HEEL bijzonder.
Motorblok is trouwens de dag nadat ik hem voor mijn Smart Roadster heb ingeruild, ontploft!Zuigerveren waren er helemaal ingevreten.
hoe is het met m'n schatje?quote:
Ey hoiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eindelijk bijna klaar met mijn werk. Om 8u alweer een nieuwe ronde
en daartussen 'mag' je slapen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eindelijk bijna klaar met mijn werk. Om 8u alweer een nieuwe ronde
Ja wel goed hoorquote:
door die dingen heb ik afscheid moeten nemen van mijn Picasso ;'(quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.
Die 2e Harley was wel tof, maar niet HEEL bijzonder.
Motorblok is trouwens de dag nadat ik hem voor mijn Smart Roadster heb ingeruild, ontploft!Zuigerveren waren er helemaal ingevreten.
hmm, dan was ik motor blijven rijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje had ik dan in pikzwart, met een baggagedrager achterop.
Had ik ook donders veel plezier mee, hoewel het schakelen echt een nachtmerrie was!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
ff wat luchtigs tussendoor
Vervang in gedachten het woord "dansen"door "neuken"en de wereld woord opeens heel lollig
oke, wel klote dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor![]()
Kon alleen de slaap niet vatten, dus dacht even kijken of hier nog iemand wakker is
Ey Koentjequote:
Ow jee durf ik dat wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, wel klote dan.
maar wij zijn nog wakker. en als je helemaal wakker wil worden, moet je de stream aanzetten
dat weet ik nietquote:
"U bent 30 centimeter verwijderd van de dood'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat weet ik niet
volgens Fogel doe ik nu m'n naam eer aan
quote:
Ja, da's wel de bedoeling, zal ook wel lukken, ben moe, heb al een paar nachten doorgehaald deze week.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
"U bent 30 centimeter verwijderd van de dood'
Jawel hoor, schrok alleen even geluid stond nog hardquote:
pff, hebben ze werkweken van 80 uur daar in noorwegen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ja, da's wel de bedoeling, zal ook wel lukken, ben moe, heb al een paar nachten doorgehaald deze week.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan was ik motor blijven rijden
godver, dat op een scooter?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Zo'n rem die op de velg grijpt, zoals fietsen vroeger veel hadden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel hoor, schrok alleen even geluid stond nog hard
dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb toch mijn vraag maar gesteld, hele tijd zitten twijfelen en worstelen, maar toch maar gewoon gedaan.. maar heb er alleen geen ja of nee op gehad
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb toch mijn vraag maar gesteld, hele tijd zitten twijfelen en worstelen, maar toch maar gewoon gedaan.. maar heb er alleen geen ja of nee op gehad
Nee hequote:
Aiii......niet direct antwoord is meestal niet positief.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee ik zat maar steeds te twijfelen of ik het moest doen of niet, en dus toch maar wel gedaan haha bijna 5 dagen over zitten twijfelen hahaquote:
hmm, doen die dan nog wel wat behalve slijten?quote:
beetje in de stemming blijvenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, doen die dan nog wel wat behalve slijten?
Nee het dreigde zelfs een beetje op een discussie uit te lopen, maar gelukkig ging dat niet verder. Maar kreeg echt zo ja-nee antwoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiii......niet direct antwoord is meestal niet positief.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik net wel even, maar dat had niets met de muziek te maken
Nee, ik kwam bier tegen in Duitsland eerder deze week, daar ging het foutquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, hebben ze werkweken van 80 uur daar in noorwegen?
Een discussie er over? WTF?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee het dreigde zelfs een beetje op een discussie uit te lopen, maar gelukkig ging dat niet verder. Maar kreeg echt zo ja-nee antwoord
Werkte prima, was van Polini ofzo. Ding was wel bizar goed getuned, alles Polini of Malossi iirc.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, doen die dan nog wel wat behalve slijten?
"Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Nee precies, maar ja heb het toch gedaan en helaas niet een duidelijke ja of nee gehad maar wat ToT al zei dan zal het niet positief geweest zijn. Dus zal het maar proberen los te latenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee
en vooral niet als je er wakker van ligt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:
Ja ach dan ga ik er maar vanuit dat het een nee was tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een discussie er over? WTF?
Hmm niet tof....
Op zoiets hoor je gewoon direct antwoord te kunnen geven.
oke, dat scheelt dan welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Werkte prima, was van Polini ofzo. Ding was wel bizar goed getuned, alles Polini of Malossi iirc.
Echt racespul dus, frame was ook verstevigd enzo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?"het is groen en het hangt aan de galg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
kijk, mooi rondjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik kwam bier tegen in Duitsland eerder deze week, daar ging het fout![]()
Maar op maandag wel mijn bier in aantal landen in een dag record verbroken. Begonnen in Noorwegen, verder in Denemarken, nog een in Zwitserland en afgesloten in Duitsland
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is groen en het hangt aan de galg?Aaaaw hertjes zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
bij mij nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow en waarom is Facebook helemaal anders ineens
idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee precies, maar ja heb het toch gedaan en helaas niet een duidelijke ja of nee gehad maar wat ToT al zei dan zal het niet positief geweest zijn. Dus zal het maar proberen los te laten
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is groen en het hangt aan de galg?Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou bij mij vanmiddag ook nog niet, hoorde er wel al andere over klagenquote:
geen last vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"Lekker flauw hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja daarom ik had ook liever gewoon een hele simpele Ja of Nee gehad, en niet het ja maar.. of nee beter niet...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Iemand heeft mij een keer overdonderd met zo'n vraag, en ik had haar nog nooit op zo'n manier beschouwd. Ik was behoorlijk perplex en moest echt ff nadenken, maar zij zei al: als je er over moet nadenken is het antwoord gewoon nee, en daar zit wel een kern van waarheid in.
Een ja is gewoon meteen een ja.
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Koen66 het volgende:
Facebook ziet er nog hetzelfde uit zo te zien
misschien moet je de app updaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je wat trouwens ook wil helpen?^ Waarheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie automatischquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet je de app updaten.
waarschijnlijk kunnen ze niet al die miljoenen gebruikers tegelijk omzetttenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uit
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je wat trouwens ook wil helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
ah, oke. dat heb ik uitgeschakeldquote:
Ow ik dacht dat het heel simpel was maar daar vergis ik mij natuurlijk weer inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk kunnen ze niet al die miljoenen gebruikers tegelijk omzettten
waarom niet? of waarom wel?quote:
Ja ik voor een aantal niet die blijven met updates komenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. dat heb ik uitgeschakeld
Waarom geen Facebookquote:
zeker met beperkte telefoons is het niet handig alles automatisch te updatenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik voor een aantal niet die blijven met updates komen
Ja ik moet normaal ook toestemming geven maar voor Facebook en een paar spelletjes heb ik het automatisch gezet anders kan je elke dag al die updates aflopen en goedkeuren.. en daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker met beperkte telefoons is het niet handig alles automatisch te updaten
mijn telefoon heeft niet zoveel opslagruimte, dus daarom heb ik 't uitgeschakeldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik voor een aantal niet die blijven met updates komen
tjah, ik had hiv, maar daar deed ik ook niks mee. facebook had ik toen geen zin inquote:
Ja ik ken er ook wel 2 ofzo die het niet hebben, maar dat moeten ze zelf weten toch.. ik vind het altijd wel grappig met vrienden enzo of van die koopjeshoekjes ook handigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Facebook, maar mijn broer probeert me al tijdenlang er aan te krijgen!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik had hiv, maar daar deed ik ook niks mee. facebook had ik toen geen zin in
Symph, doe rustig aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik word aangekeken door BV Hont....
work to do dus...
tot morgen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
work to do dus...
tot morgen
Slaap lekker strakjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
work to do dus...
tot morgen
Hontsequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
work to do dus...
tot morgen
Dan moet je het ook niet doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik had hiv, maar daar deed ik ook niks mee. facebook had ik toen geen zin in
neuh, 't leeft nog steedsquote:
ik ben geen extreme heavy user maar vind het wel geinigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook wel 2 ofzo die het niet hebben, maar dat moeten ze zelf weten toch.. ik vind het altijd wel grappig met vrienden enzo of van die koopjeshoekjes ook handig
Ja ik zit al veel op Fok, en om daarnaast ook nog Facebook bij te gaan houden; dan kom ik nooit meer achter de pc vandaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook wel 2 ofzo die het niet hebben, maar dat moeten ze zelf weten toch.. ik vind het altijd wel grappig met vrienden enzo of van die koopjeshoekjes ook handig
neuh, en ik heb ook niet het idee dat ik wat mis.quote:
kan ook op de telefoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al veel op Fok, en om daarnaast ook nog Facebook bij te gaan houden; dan kom ik nooit meer achter de pc vandaan.
Ja ik ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen extreme heavy user maar vind het wel geinig
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
30 cm, een kwestie van leven of dood
Ja ik weet niet ik kijk even en zit er ook niet uren op ofzo hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al veel op Fok, en om daarnaast ook nog Facebook bij te gaan houden; dan kom ik nooit meer achter de pc vandaan.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, en ik heb ook niet het idee dat ik wat mis.
ik vond whatsapp voor 1,5 jaar terug al heel wat voor mij
whatsapp is wel makkelijk jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Ik vind Whatsapp wel echt een geweldige uitvindingscheelt heel veel smsjes-centjes haha
quote:
Ja ik ben zelf niet zo een beller, dus deed altijd smsen maar dit is zoveel makkelijker ook voor foto's sturen enzo. Laatst op stap geweest met groepje meiden, groepsapp gemaakt een iedereen zijn foto's verstuurd en je hebt gelijk alle foto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whatsapp is wel makkelijk ja
ik moet zeggen dat ik in het begin het idee had dat die de batterij steeds leeg trok, dus toen heb ik het er weer afgeflikker en een hele tijd zonder gedaan.
ik haat bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf niet zo een beller, dus deed altijd smsen maar dit is zoveel makkelijker ook voor foto's sturen enzo. Laatst op stap geweest met groepje meiden, groepsapp gemaakt een iedereen zijn foto's verstuurd en je hebt gelijk alle foto's
dat is wel een groot voordeel van whatsappquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf niet zo een beller, dus deed altijd smsen maar dit is zoveel makkelijker ook voor foto's sturen enzo. Laatst op stap geweest met groepje meiden, groepsapp gemaakt een iedereen zijn foto's verstuurd en je hebt gelijk alle foto's
Nou dat is ook onzin zegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfde principe!
Nee maar dan heb je straks ook ladingen mensen die met je willen bevrienden, moet je helemaal nadenken wat je wel en wat je er allemaal niet neerzet enzo, gezeik van mensen over dat je nooit op hun pagina kijkt enz.
Een zeer goede vriendschap is uitgegaan omdat ik tijdens en na haar vakantie gewoon via mail, telefoon en later in persoon van haar wilde horen wat ze allemaal in Australië meemaakte.
Ik kreeg steevast het zelfde antwoord; lees maar op mijn Facebook pagina.
Heb ik niet gedaan, ik was behoorlijk boos om zo onpersoonlijk afgescheept te worden, hoewel ik ook wel begrijp dat ze niet bij iedereen alle verhalen opnieuw wil vertellen, maar als interesse tonen tegenwoordig niet meer gewaardeerd wordt en het te veel moeite is even wat hoogtepunten te vermelden, zeg ik: fuck off!
De laatste keer dat ik haar zag was op een feest bij gezamenlijke vrienden, en ze heeft me echt absoluut volkomen genegeerd. Echt overduidelijk!
Alleen maar omdat ik geen motherfucking Facebookpagina wilde lezen?!?
neuh, ik niet. als ik direct iets wil weten, dan bel ik liever. ook ivm eventuele vertraging met berichten enzoquote:
Ik denk dat ik er echt te veel op zou gaan zitten, en uiteindelijk ook te veel privé-dingen zou gaan delen. Hier vertel ik al enorm veel, maar hier is het nog semi-anoniem. Als ik straks allemaal familieleden enzo op Facebook zou hebben, zou ik heel erg moeten nadenken wat ik er neer zet. Aan de andere kant: als ik alleen maar oppervlakkige dingetjes zou posten vind ik het weer geen zak aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik kijk even en zit er ook niet uren op ofzo hoor
Ja ik ben er ook geen fan vanquote:
Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben echt nog nooit over mijn data limiet heen gegaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef Zokunen. het volgende:
Mijn abo heeft onbeperkt bellen en SMS, maar een data limiet, ik kan dus beter bellen of sms'en
dus geen geile gesprekken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook geen fan van![]()
Word mij trouwens wel veel kwalijk genomen
de telefoon gaat altijd op de meest onhandige momenten, net ook weer tijdens WIDMquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat doe ik eigenlijk alleen met 2 vriendinnen de rest app ik lieverquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, ik niet. als ik direct iets wil weten, dan bel ik liever. ook ivm eventuele vertraging met berichten enzo
ik zit bijna nooit op wifiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben echt nog nooit over mijn data limiet heen gegaan
Nopequote:
quote:
Ik wist echt niet wat me overkwam; ik had echt zo ontzettend goed contact met haar! Ik heb ook heel veel voor haar betekend voordat ze met vakantie ging (ze is qua persoon enorm veranderd, waardoor ook haar vriend veel spontaner werd). Niet om mezelf voor de borst te kloppen of zo, maar ik snap echt niet wat ik haar misdaan heb door alleen niet die fucking pagina te lezen!quote:
Ja ook dat maar ik vind het zo raar om van alles te vertellen over de telefoon, dan weet ik nooit wat ik moet zeggen en als ik ophang denk ik altijd "shit dat had ik nog willen zeggen" dus doe dan een appje of ik langs kan komen en ga dan wel zitten ouwehoerenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de telefoon gaat altijd op de meest onhandige momenten, net ook weer tijdens WIDM
Dat heb ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben echt nog nooit over mijn data limiet heen gegaan
Bij mij verschilt het heel erg per persoon; als er veel dingen herhaald worden in ellenlange gesprekken, of het gaat continu over dingen die ik doodsaai vind, vind ik het ook vreselijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan was ze de vriendschap niet waard hoor, wat een onzin!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat me overkwam; ik had echt zo ontzettend goed contact met haar! Ik heb ook heel veel voor haar betekend voordat ze met vakantie ging (ze is qua persoon enorm veranderd, waardoor ook haar vriend veel spontaner werd). Niet om mezelf voor de borst te kloppen of zo, maar ik snap echt niet wat ik haar misdaan heb door alleen niet die fucking pagina te lezen!
Tja idd. Deed me goed pijn, maar ik heb me er wel overheen kunnen zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan was ze de vriendschap niet waard hoor, wat een onzin!
Ja ik heb het wel in de vakantie gehad haha toen was ik spelletje aan het doen en inderdaad na een dag of 3 krijg ik ook een berichtje hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook.
Maarja wou deze telefoon toen. Dus een wat duurder abo.
Per ongeluk een keer wifi uitgezet toen kreeg ik na2 dagen een waarschuwing dat ik bijna aan mijn max zat
Ja dan spreek ik veel liever af dan kan ik op mijn gemak een gesprek voeren. Nou moet ik wel zeggen heb nu onbeperkt bellen op mijn huistelefoon en die wil ik nog wel eens pakken om te kletsen met vriendin of mijn zusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het heel erg per persoon; als er veel dingen herhaald worden in ellenlange gesprekken, of het gaat continu over dingen die ik doodsaai vind, vind ik het ook vreselijk.
Ja natuurlijk doet zoiets pijn en zeker om zoiets onbenulligs. Heel goed dat je eroverheen gestapt bent hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja idd. Deed me goed pijn, maar ik heb me er wel overheen kunnen zetten.
Haha ja iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga trouwens niet bellen om een ellendig lang gesprek te houden, dat mag van mij ook wel via de whatsapp. dan reageer ik wel als het mij uitkomt
als ik iets a la minuut wil weten, bel ik wel.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
Goede muziek voor mijn werktempo wel
Maar ik ben er weg van, truste en bedankt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
mijn mobiel is m'n trouwe metgezelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
@ Mobieltje; ik gebruik de mijne bijna nooit. Hier in huis heb je echt verschrikkelijk slechte ontvangst. SMSjes en Whatsappjes komen meestal wel redelijk snel binnen, maar soms zit er wel een half uur tussen. Bellen is altijd kijken hoe lang het duurt voor de verbinding wegvalt, maar in de tijd dat je belt hapert het geluid sowieso als een malle.
Toen ik vanavond die Afrikaanse buurvrouw belde met de vraag of ze haar chronisch dronken echtgenoot (binnenkort haar ex) aan het botte verstand moet peuteren dat hij niet met zijn neus tegen mijn raam naar binnen moet gluren, heb ik dat 3 of 4 keer moeten zeggen voor ze het eindelijk een keer verstond!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
@ Mobieltje; ik gebruik de mijne bijna nooit. Hier in huis heb je echt verschrikkelijk slechte ontvangst. SMSjes en Whatsappjes komen meestal wel redelijk snel binnen, maar soms zit er wel een half uur tussen. Bellen is altijd kijken hoe lang het duurt voor de verbinding wegvalt, maar in de tijd dat je belt hapert het geluid sowieso als een malle.
Toen ik vanavond die Afrikaanse buurvrouw belde met de vraag of ze haar chronisch dronken echtgenoot (binnenkort haar ex) aan het botte verstand moet peuteren dat hij niet met zijn neus tegen mijn raam naar binnen moet gluren, heb ik dat 3 of 4 keer moeten zeggen voor ze het eindelijk een keer verstond!![]()
Ik ben echt verslaafd aan mijn telefoonquote:
Bedankt voor het luisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
married with childrenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te gaan kijken?
genre?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te gaan kijken?
Ik heb 3x op camera dat hij dat doet!quote:
Ik ben net klaar met Revolution en Under the dome, dus beetje iets spannends maar niet super eng of spookyquote:
Ja die blijft ook leukquote:
heb sinds kort een nieuwe, ben er echt blij meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan mijn telefoon
Game of thrones al gekeken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Revolution en Under the dome, dus beetje iets spannends maar niet super eng of spooky
Wat een raar gedoe zegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 3x op camera dat hij dat doet!2x in mijn achtertuin (de poort achter stond open en meteen ziet hij dat als uitnodiging om mijn achtertuin in te lopen om te kijken of de achterdeur ook open staat, nadat hij naar binnen heeft zitten gluren), en 1x in de voortuin; soms heb ik ook een camera daar op gericht. Daarbij betrapten mijn begeleidster en ik hem daar vandaag op toen we bij mij thuis kwamen.
ik wil de sony Z1 compactquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sinds kort een nieuwe, ben er echt blij mee
Nee, is dat wat?quote:
fijne vent ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 3x op camera dat hij dat doet!2x in mijn achtertuin (de poort achter stond open en meteen ziet hij dat als uitnodiging om mijn achtertuin in te lopen om te kijken of de achterdeur ook open staat, nadat hij naar binnen heeft zitten gluren), en 1x in de voortuin; soms heb ik ook een camera daar op gericht. Daarbij betrapten mijn begeleidster en ik hem daar vandaag op toen we bij mij thuis kwamen.
een seriequote:
Ja mijne is ook nog niet zo oud maar wil alweer een nieuwe hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sinds kort een nieuwe, ben er echt blij mee
Ja 1x was op 30 december toen ik in het ziekenhuis lag, 1x was gisteren en 1x was vandaag. Verder gluurt hij sowieso altijd naar binnen als hij langsfietst of -loopt.quote:
ik moet een groot scherm, anders raak ik helemaal geen toets meerquote:
Duhquote:
The 100 past daar wel bij maar pas 1 aflevering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Revolution en Under the dome, dus beetje iets spannends maar niet super eng of spooky
Ja je hebt gluren en gluren natuurlijk, ik kijk ook als ik langsloop maar zo voor het raam blijven staan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1x was op 30 december toen ik in het ziekenhuis lag, 1x was gisteren en 1x was vandaag. Verder gluurt hij sowieso altijd naar binnen als hij langsfietst of -loopt.
ik wil niet zo'n enorm scherm. ik hoef geen tv bij me te dragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet een groot scherm, anders raak ik helemaal geen toets meer
Heb nu een Nexus 5
quote:
quote:
Laat je mij helemaal wachten tot april ?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
The 100 past daar wel bij maar pas 1 aflevering.
Continuum is ook wel tof.
En ik heb nog een hele lijst, maar dan moet ik nadenken en dat doe ik buiten het werk pas weer in april.
5 inch, prima maatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil niet zo'n enorm scherm. ik hoef geen tv bij me te dragen.
quote:
Nou zal eens een aflevering gaan kijken danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]De allerbazigste serie aller tijden!!!!
Middeleeuws, met wat fantasy. Zeer complex, absoluut geniaal! Zeer onverwachte plotwendingen; niemand is veilig. (Hoofdrolspelers kunnen ook dood gaan.)
De geweldigste personage in de serie is een lilliputter, maar er zijn talloze fascinerende karakters!
Ja vandaag was hij weer stomdronken zoals gewoonlijk, maar ik vermoed dat ik weer eens een telefoontje voor hem moest plegen (omdat hij nooit iets van keuzemenu's snapt), of er was misschien weer een lamp doorgebrand die vervangen moest worden, of de batterij van zijn klok was misschien weer leeg.quote:
het kon nog wel eens te groot zijn. ik wil 'm ook als navi gebruiken voor de motor. en dat vakje in m'n tanktas is misschien te kleinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 inch, prima maat
past nog in m'n broekzak
stevige drinker dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaag was hij weer stomdronken zoals gewoonlijk, maar ik vermoed dat ik weer eens een telefoontje voor hem moest plegen (omdat hij nooit iets van keuzemenu's snapt), of er was misschien weer een lamp doorgebrand die vervangen moest worden, of de batterij van zijn klok was misschien weer leeg.
Anyway, als hij 2 dagen achter elkaar komt, is er meestal wel zo iets aan de hand.
Ja of zijn drankvoorraad was weer eens gevaarlijk laag en wilde hij me weer met een zielige leugen zo ver krijgen om met hem naar Duitsland te rijden zodat hij weer met een boodschappentas vol met rum en dergelijke naar huis kon.
moet ik je handje vasthouden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik kreeg als tip supernatural.. maar die durf ik niet te kijkenvond de eerste aflevering zo freaky
Je raakt meteen verslaafd!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou zal eens een aflevering gaan kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |