na op vakantie ooit 2 jaar achter elkaar van een brommer gestuiterd te zijn heb ik gemotoriseerde 2-wielers maar opgegevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en die gaat er niet komen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 2e Harley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik met nog iemand rij, dan rij ik vaak voorop, maar dan hou ik altijd in de gaten of die ander ook mee komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom heb ik de pest aan achter iemand aanrijden (of voorop rijden)
Viel tegen; toen de kopgroep bij een café'tje stopten, was de achterste groep behoorlijk over de zeik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik denk dat er wel iemand voorop rijdt die de anderen in de gaten houdt
het is ook een newbie/oldbie-rit. dus iedereen kan en mag mee
tjah, ik ben ook van het moet altijd harder, maar het is ook een stukje zelfbeheersing. en dat leer je snel genoeg als je ontzettend moeite moet doen om af te remmen voor iemand van rechtsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef Zokunen. het volgende:
Oud collega van me is op 23 jarige leeftijd overleden tijdens een tour tocht en dat was echt geen jakkeraar. Dat was ik op de scooter altijd wel, dus ik ga dat rijbewijs maar niet halen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Mijn 1e Harley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 2e Harley:die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat je die ooit weg hebt gedaan![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ben ook van het moet altijd harder, maar het is ook een stukje zelfbeheersing. en dat leer je snel genoeg als je ontzettend moeite moet doen om af te remmen voor iemand van rechts
hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel tegen; toen de kopgroep bij een café'tje stopten, was de achterste groep behoorlijk over de zeik.
lekker veilig ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]Remmen was met die eerste Harley een ramp: het achtertandwiel was meteen de remschijf, en zodra je je ketting ook maar iets ingevet had, deed je achterrem het dus helemaal niet.
Je remde dus echt met 95% met de voorrem. Nu moet je sowieso vooral met de voorrem remmen, maar dit was belachelijk!
blokjes? trommelrem of remschijf?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Zokunen. het volgende:
Mijn scooter toentertijd haalde 130km/uur, luchtgekoeld en met blokjesremmen.
Ook niet echt het meest veilige ding om op te rijden
Ja deed me pijn in het hart, maar:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die eerste![]()
dat je die ooit weg hebt gedaan![]()
Zal trommelrem zijn danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
blokjes? trommelrem of remschijf?
verder koelt ie dan wel goed
Voor mij was dat de eerste groepsrit ooit, maar ik had de indruk dat het enorm schortte aan de communicatie!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
maar er wordt toch ook altijd gezegd dat iemand die niet zo ontzettend jaagt voorop moet rijden?
Hai Symphquote:
Hai ToTquote:
hmm, dat is wel klote ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deed me pijn in het hart, maar:
1) Hij was van 800 naar 1200 cc opgeboord, maar de koppen waren nog origineel. Hij kon alleen onbenullig optrekken. Reed je rustig, dan ging het enorm schokkerig.
2) De gaskabel knapte om de haverklap. Zelfs de allerdikste gaskabel (dikker dan van Harley Davidson zelf) knapte nog. Sta je goddomme weer om 3 uur 's nachts langs de snelweg op een sleepdienst te wachten.
3) Het motorblok was een stuk ouder dan me verteld was.
4) Hardtail en kentekenplaat aan de zijkant: erg mooi maar illegaal. De hardtail was ook pijnlijk voor mijn rug en als je in de bocht door een kuil ging, werd je echt van het zadel gelanceerd.
5) Het frame schuurde bij bijna elke bocht over de grond.
6) Het achterspatbord was erg mooi, maar je kwam elke keer met een modderige rug en helm thuis. (Niet echt hinderlijk, maar toch...)
7) Breed stuur, was erg onhandig met mijn schuur. Ook ving je echt debiel veel regen op dat ding. Zeker in de winter was dat niet fijn.
trommelrem zit in de naafquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Zal trommelrem zijn dan
Net als op de fiets. Alleen dan iets beter
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is wel klote ja.
maar voor het oog is het een gaaf ding
ja, dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij was dat de eerste groepsrit ooit, maar ik had de indruk dat het enorm schortte aan de communicatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |