Symph, doe rustig aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
Ik word aangekeken door BV Hont....
work to do dus...
tot morgen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
work to do dus...
tot morgen
Slaap lekker strakjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
work to do dus...
tot morgen
Hontsequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef Symphonic het volgende:
work to do dus...
tot morgen
Dan moet je het ook niet doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik had hiv, maar daar deed ik ook niks mee. facebook had ik toen geen zin in
neuh, 't leeft nog steedsquote:
ik ben geen extreme heavy user maar vind het wel geinigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook wel 2 ofzo die het niet hebben, maar dat moeten ze zelf weten toch.. ik vind het altijd wel grappig met vrienden enzo of van die koopjeshoekjes ook handig
Ja ik zit al veel op Fok, en om daarnaast ook nog Facebook bij te gaan houden; dan kom ik nooit meer achter de pc vandaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ken er ook wel 2 ofzo die het niet hebben, maar dat moeten ze zelf weten toch.. ik vind het altijd wel grappig met vrienden enzo of van die koopjeshoekjes ook handig
neuh, en ik heb ook niet het idee dat ik wat mis.quote:
kan ook op de telefoonquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al veel op Fok, en om daarnaast ook nog Facebook bij te gaan houden; dan kom ik nooit meer achter de pc vandaan.
Ja ik ook niet echt hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben geen extreme heavy user maar vind het wel geinig
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
30 cm, een kwestie van leven of dood
Ja ik weet niet ik kijk even en zit er ook niet uren op ofzo hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zit al veel op Fok, en om daarnaast ook nog Facebook bij te gaan houden; dan kom ik nooit meer achter de pc vandaan.
Nee snap ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, en ik heb ook niet het idee dat ik wat mis.
ik vond whatsapp voor 1,5 jaar terug al heel wat voor mij
whatsapp is wel makkelijk jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee snap ik.
Ik vind Whatsapp wel echt een geweldige uitvindingscheelt heel veel smsjes-centjes haha
quote:
Ja ik ben zelf niet zo een beller, dus deed altijd smsen maar dit is zoveel makkelijker ook voor foto's sturen enzo. Laatst op stap geweest met groepje meiden, groepsapp gemaakt een iedereen zijn foto's verstuurd en je hebt gelijk alle foto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
whatsapp is wel makkelijk ja
ik moet zeggen dat ik in het begin het idee had dat die de batterij steeds leeg trok, dus toen heb ik het er weer afgeflikker en een hele tijd zonder gedaan.
ik haat bellenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf niet zo een beller, dus deed altijd smsen maar dit is zoveel makkelijker ook voor foto's sturen enzo. Laatst op stap geweest met groepje meiden, groepsapp gemaakt een iedereen zijn foto's verstuurd en je hebt gelijk alle foto's
dat is wel een groot voordeel van whatsappquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben zelf niet zo een beller, dus deed altijd smsen maar dit is zoveel makkelijker ook voor foto's sturen enzo. Laatst op stap geweest met groepje meiden, groepsapp gemaakt een iedereen zijn foto's verstuurd en je hebt gelijk alle foto's
Nou dat is ook onzin zegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfde principe!
Nee maar dan heb je straks ook ladingen mensen die met je willen bevrienden, moet je helemaal nadenken wat je wel en wat je er allemaal niet neerzet enzo, gezeik van mensen over dat je nooit op hun pagina kijkt enz.
Een zeer goede vriendschap is uitgegaan omdat ik tijdens en na haar vakantie gewoon via mail, telefoon en later in persoon van haar wilde horen wat ze allemaal in Australië meemaakte.
Ik kreeg steevast het zelfde antwoord; lees maar op mijn Facebook pagina.
Heb ik niet gedaan, ik was behoorlijk boos om zo onpersoonlijk afgescheept te worden, hoewel ik ook wel begrijp dat ze niet bij iedereen alle verhalen opnieuw wil vertellen, maar als interesse tonen tegenwoordig niet meer gewaardeerd wordt en het te veel moeite is even wat hoogtepunten te vermelden, zeg ik: fuck off!
De laatste keer dat ik haar zag was op een feest bij gezamenlijke vrienden, en ze heeft me echt absoluut volkomen genegeerd. Echt overduidelijk!
Alleen maar omdat ik geen motherfucking Facebookpagina wilde lezen?!?
neuh, ik niet. als ik direct iets wil weten, dan bel ik liever. ook ivm eventuele vertraging met berichten enzoquote:
Ik denk dat ik er echt te veel op zou gaan zitten, en uiteindelijk ook te veel privé-dingen zou gaan delen. Hier vertel ik al enorm veel, maar hier is het nog semi-anoniem. Als ik straks allemaal familieleden enzo op Facebook zou hebben, zou ik heel erg moeten nadenken wat ik er neer zet. Aan de andere kant: als ik alleen maar oppervlakkige dingetjes zou posten vind ik het weer geen zak aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet ik kijk even en zit er ook niet uren op ofzo hoor
Ja ik ben er ook geen fan vanquote:
Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben echt nog nooit over mijn data limiet heen gegaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef Zokunen. het volgende:
Mijn abo heeft onbeperkt bellen en SMS, maar een data limiet, ik kan dus beter bellen of sms'en
dus geen geile gesprekken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook geen fan van![]()
Word mij trouwens wel veel kwalijk genomen
de telefoon gaat altijd op de meest onhandige momenten, net ook weer tijdens WIDMquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook geen fan van![]()
Word mij trouwens wel veel kwalijk genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |