idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee precies, maar ja heb het toch gedaan en helaas niet een duidelijke ja of nee gehad maar wat ToT al zei dan zal het niet positief geweest zijn. Dus zal het maar proberen los te laten
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow en waarom is Facebook helemaal anders ineens
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is groen en het hangt aan de galg?Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou bij mij vanmiddag ook nog niet, hoorde er wel al andere over klagenquote:
geen last vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow en waarom is Facebook helemaal anders ineens
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"Lekker flauw hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja daarom ik had ook liever gewoon een hele simpele Ja of Nee gehad, en niet het ja maar.. of nee beter niet...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Iemand heeft mij een keer overdonderd met zo'n vraag, en ik had haar nog nooit op zo'n manier beschouwd. Ik was behoorlijk perplex en moest echt ff nadenken, maar zij zei al: als je er over moet nadenken is het antwoord gewoon nee, en daar zit wel een kern van waarheid in.
Een ja is gewoon meteen een ja.
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Koen66 het volgende:
Facebook ziet er nog hetzelfde uit zo te zien
misschien moet je de app updaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je wat trouwens ook wil helpen?^ Waarheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie automatischquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet je de app updaten.
waarschijnlijk kunnen ze niet al die miljoenen gebruikers tegelijk omzetttenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uit
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je wat trouwens ook wil helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ah, oke. dat heb ik uitgeschakeldquote:
Ow ik dacht dat het heel simpel was maar daar vergis ik mij natuurlijk weer inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk kunnen ze niet al die miljoenen gebruikers tegelijk omzettten
waarom niet? of waarom wel?quote:
Ja ik voor een aantal niet die blijven met updates komenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. dat heb ik uitgeschakeld
Waarom geen Facebookquote:
zeker met beperkte telefoons is het niet handig alles automatisch te updatenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik voor een aantal niet die blijven met updates komen
Ja ik moet normaal ook toestemming geven maar voor Facebook en een paar spelletjes heb ik het automatisch gezet anders kan je elke dag al die updates aflopen en goedkeuren.. en daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker met beperkte telefoons is het niet handig alles automatisch te updaten
mijn telefoon heeft niet zoveel opslagruimte, dus daarom heb ik 't uitgeschakeldquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik voor een aantal niet die blijven met updates komen
tjah, ik had hiv, maar daar deed ik ook niks mee. facebook had ik toen geen zin inquote:
Ja ik ken er ook wel 2 ofzo die het niet hebben, maar dat moeten ze zelf weten toch.. ik vind het altijd wel grappig met vrienden enzo of van die koopjeshoekjes ook handigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Facebook, maar mijn broer probeert me al tijdenlang er aan te krijgen!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik had hiv, maar daar deed ik ook niks mee. facebook had ik toen geen zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |