Ik heb 3x op camera dat hij dat doet!quote:
Ik ben net klaar met Revolution en Under the dome, dus beetje iets spannends maar niet super eng of spookyquote:
Ja die blijft ook leukquote:
heb sinds kort een nieuwe, ben er echt blij meequote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan mijn telefoon
Game of thrones al gekeken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Revolution en Under the dome, dus beetje iets spannends maar niet super eng of spooky
Wat een raar gedoe zegquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 3x op camera dat hij dat doet!2x in mijn achtertuin (de poort achter stond open en meteen ziet hij dat als uitnodiging om mijn achtertuin in te lopen om te kijken of de achterdeur ook open staat, nadat hij naar binnen heeft zitten gluren), en 1x in de voortuin; soms heb ik ook een camera daar op gericht. Daarbij betrapten mijn begeleidster en ik hem daar vandaag op toen we bij mij thuis kwamen.
ik wil de sony Z1 compactquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sinds kort een nieuwe, ben er echt blij mee
Nee, is dat wat?quote:
fijne vent ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 3x op camera dat hij dat doet!2x in mijn achtertuin (de poort achter stond open en meteen ziet hij dat als uitnodiging om mijn achtertuin in te lopen om te kijken of de achterdeur ook open staat, nadat hij naar binnen heeft zitten gluren), en 1x in de voortuin; soms heb ik ook een camera daar op gericht. Daarbij betrapten mijn begeleidster en ik hem daar vandaag op toen we bij mij thuis kwamen.
een seriequote:
Ja mijne is ook nog niet zo oud maar wil alweer een nieuwe hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb sinds kort een nieuwe, ben er echt blij mee
Ja 1x was op 30 december toen ik in het ziekenhuis lag, 1x was gisteren en 1x was vandaag. Verder gluurt hij sowieso altijd naar binnen als hij langsfietst of -loopt.quote:
ik moet een groot scherm, anders raak ik helemaal geen toets meerquote:
Duhquote:
The 100 past daar wel bij maar pas 1 aflevering.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met Revolution en Under the dome, dus beetje iets spannends maar niet super eng of spooky
Ja je hebt gluren en gluren natuurlijk, ik kijk ook als ik langsloop maar zo voor het raam blijven staan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1x was op 30 december toen ik in het ziekenhuis lag, 1x was gisteren en 1x was vandaag. Verder gluurt hij sowieso altijd naar binnen als hij langsfietst of -loopt.
ik wil niet zo'n enorm scherm. ik hoef geen tv bij me te dragen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet een groot scherm, anders raak ik helemaal geen toets meer
Heb nu een Nexus 5
quote:
quote:
Laat je mij helemaal wachten tot april ?!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:05 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
The 100 past daar wel bij maar pas 1 aflevering.
Continuum is ook wel tof.
En ik heb nog een hele lijst, maar dan moet ik nadenken en dat doe ik buiten het werk pas weer in april.
5 inch, prima maatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil niet zo'n enorm scherm. ik hoef geen tv bij me te dragen.
quote:
Nou zal eens een aflevering gaan kijken danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]De allerbazigste serie aller tijden!!!!
Middeleeuws, met wat fantasy. Zeer complex, absoluut geniaal! Zeer onverwachte plotwendingen; niemand is veilig. (Hoofdrolspelers kunnen ook dood gaan.)
De geweldigste personage in de serie is een lilliputter, maar er zijn talloze fascinerende karakters!
Ja vandaag was hij weer stomdronken zoals gewoonlijk, maar ik vermoed dat ik weer eens een telefoontje voor hem moest plegen (omdat hij nooit iets van keuzemenu's snapt), of er was misschien weer een lamp doorgebrand die vervangen moest worden, of de batterij van zijn klok was misschien weer leeg.quote:
het kon nog wel eens te groot zijn. ik wil 'm ook als navi gebruiken voor de motor. en dat vakje in m'n tanktas is misschien te kleinquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
5 inch, prima maat
past nog in m'n broekzak
stevige drinker dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaag was hij weer stomdronken zoals gewoonlijk, maar ik vermoed dat ik weer eens een telefoontje voor hem moest plegen (omdat hij nooit iets van keuzemenu's snapt), of er was misschien weer een lamp doorgebrand die vervangen moest worden, of de batterij van zijn klok was misschien weer leeg.
Anyway, als hij 2 dagen achter elkaar komt, is er meestal wel zo iets aan de hand.
Ja of zijn drankvoorraad was weer eens gevaarlijk laag en wilde hij me weer met een zielige leugen zo ver krijgen om met hem naar Duitsland te rijden zodat hij weer met een boodschappentas vol met rum en dergelijke naar huis kon.
moet ik je handje vasthouden?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik kreeg als tip supernatural.. maar die durf ik niet te kijkenvond de eerste aflevering zo freaky
Je raakt meteen verslaafd!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou zal eens een aflevering gaan kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |