Dat doe ik eigenlijk alleen met 2 vriendinnen de rest app ik lieverquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, ik niet. als ik direct iets wil weten, dan bel ik liever. ook ivm eventuele vertraging met berichten enzo
ik zit bijna nooit op wifiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben echt nog nooit over mijn data limiet heen gegaan
Nopequote:
quote:
Ik wist echt niet wat me overkwam; ik had echt zo ontzettend goed contact met haar! Ik heb ook heel veel voor haar betekend voordat ze met vakantie ging (ze is qua persoon enorm veranderd, waardoor ook haar vriend veel spontaner werd). Niet om mezelf voor de borst te kloppen of zo, maar ik snap echt niet wat ik haar misdaan heb door alleen niet die fucking pagina te lezen!quote:
Ja ook dat maar ik vind het zo raar om van alles te vertellen over de telefoon, dan weet ik nooit wat ik moet zeggen en als ik ophang denk ik altijd "shit dat had ik nog willen zeggen" dus doe dan een appje of ik langs kan komen en ga dan wel zitten ouwehoerenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de telefoon gaat altijd op de meest onhandige momenten, net ook weer tijdens WIDM
Dat heb ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk altijd op wifi dus ben echt nog nooit over mijn data limiet heen gegaan
Bij mij verschilt het heel erg per persoon; als er veel dingen herhaald worden in ellenlange gesprekken, of het gaat continu over dingen die ik doodsaai vind, vind ik het ook vreselijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook geen fan van![]()
Word mij trouwens wel veel kwalijk genomen
Nou dan was ze de vriendschap niet waard hoor, wat een onzin!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wist echt niet wat me overkwam; ik had echt zo ontzettend goed contact met haar! Ik heb ook heel veel voor haar betekend voordat ze met vakantie ging (ze is qua persoon enorm veranderd, waardoor ook haar vriend veel spontaner werd). Niet om mezelf voor de borst te kloppen of zo, maar ik snap echt niet wat ik haar misdaan heb door alleen niet die fucking pagina te lezen!
Tja idd. Deed me goed pijn, maar ik heb me er wel overheen kunnen zetten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou dan was ze de vriendschap niet waard hoor, wat een onzin!
Ja ik heb het wel in de vakantie gehad haha toen was ik spelletje aan het doen en inderdaad na een dag of 3 krijg ik ook een berichtje hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:54 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk ook.
Maarja wou deze telefoon toen. Dus een wat duurder abo.
Per ongeluk een keer wifi uitgezet toen kreeg ik na2 dagen een waarschuwing dat ik bijna aan mijn max zat
Ja dan spreek ik veel liever af dan kan ik op mijn gemak een gesprek voeren. Nou moet ik wel zeggen heb nu onbeperkt bellen op mijn huistelefoon en die wil ik nog wel eens pakken om te kletsen met vriendin of mijn zusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het heel erg per persoon; als er veel dingen herhaald worden in ellenlange gesprekken, of het gaat continu over dingen die ik doodsaai vind, vind ik het ook vreselijk.
Ja natuurlijk doet zoiets pijn en zeker om zoiets onbenulligs. Heel goed dat je eroverheen gestapt bent hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja idd. Deed me goed pijn, maar ik heb me er wel overheen kunnen zetten.
Haha ja iddquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga trouwens niet bellen om een ellendig lang gesprek te houden, dat mag van mij ook wel via de whatsapp. dan reageer ik wel als het mij uitkomt
als ik iets a la minuut wil weten, bel ik wel.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
Goede muziek voor mijn werktempo wel
Maar ik ben er weg van, truste en bedankt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
mijn mobiel is m'n trouwe metgezelquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
@ Mobieltje; ik gebruik de mijne bijna nooit. Hier in huis heb je echt verschrikkelijk slechte ontvangst. SMSjes en Whatsappjes komen meestal wel redelijk snel binnen, maar soms zit er wel een half uur tussen. Bellen is altijd kijken hoe lang het duurt voor de verbinding wegvalt, maar in de tijd dat je belt hapert het geluid sowieso als een malle.
Toen ik vanavond die Afrikaanse buurvrouw belde met de vraag of ze haar chronisch dronken echtgenoot (binnenkort haar ex) aan het botte verstand moet peuteren dat hij niet met zijn neus tegen mijn raam naar binnen moet gluren, heb ik dat 3 of 4 keer moeten zeggen voor ze het eindelijk een keer verstond!![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:59 schreef ToT het volgende:
@ Mobieltje; ik gebruik de mijne bijna nooit. Hier in huis heb je echt verschrikkelijk slechte ontvangst. SMSjes en Whatsappjes komen meestal wel redelijk snel binnen, maar soms zit er wel een half uur tussen. Bellen is altijd kijken hoe lang het duurt voor de verbinding wegvalt, maar in de tijd dat je belt hapert het geluid sowieso als een malle.
Toen ik vanavond die Afrikaanse buurvrouw belde met de vraag of ze haar chronisch dronken echtgenoot (binnenkort haar ex) aan het botte verstand moet peuteren dat hij niet met zijn neus tegen mijn raam naar binnen moet gluren, heb ik dat 3 of 4 keer moeten zeggen voor ze het eindelijk een keer verstond!![]()
Ik ben echt verslaafd aan mijn telefoonquote:
Bedankt voor het luisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:58 schreef Fogel het volgende:
married with childrenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te gaan kijken?
genre?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |