lekker veilig ofnietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]Remmen was met die eerste Harley een ramp: het achtertandwiel was meteen de remschijf, en zodra je je ketting ook maar iets ingevet had, deed je achterrem het dus helemaal niet.
Je remde dus echt met 95% met de voorrem. Nu moet je sowieso vooral met de voorrem remmen, maar dit was belachelijk!
blokjes? trommelrem of remschijf?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:14 schreef Zokunen. het volgende:
Mijn scooter toentertijd haalde 130km/uur, luchtgekoeld en met blokjesremmen.
Ook niet echt het meest veilige ding om op te rijden
Ja deed me pijn in het hart, maar:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die eerste![]()
dat je die ooit weg hebt gedaan![]()
Zal trommelrem zijn danquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
blokjes? trommelrem of remschijf?
verder koelt ie dan wel goed
Voor mij was dat de eerste groepsrit ooit, maar ik had de indruk dat het enorm schortte aan de communicatie!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
haha
maar er wordt toch ook altijd gezegd dat iemand die niet zo ontzettend jaagt voorop moet rijden?
Hai Symphquote:
Hai ToTquote:
hmm, dat is wel klote ja.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deed me pijn in het hart, maar:
1) Hij was van 800 naar 1200 cc opgeboord, maar de koppen waren nog origineel. Hij kon alleen onbenullig optrekken. Reed je rustig, dan ging het enorm schokkerig.
2) De gaskabel knapte om de haverklap. Zelfs de allerdikste gaskabel (dikker dan van Harley Davidson zelf) knapte nog. Sta je goddomme weer om 3 uur 's nachts langs de snelweg op een sleepdienst te wachten.
3) Het motorblok was een stuk ouder dan me verteld was.
4) Hardtail en kentekenplaat aan de zijkant: erg mooi maar illegaal. De hardtail was ook pijnlijk voor mijn rug en als je in de bocht door een kuil ging, werd je echt van het zadel gelanceerd.
5) Het frame schuurde bij bijna elke bocht over de grond.
6) Het achterspatbord was erg mooi, maar je kwam elke keer met een modderige rug en helm thuis. (Niet echt hinderlijk, maar toch...)
7) Breed stuur, was erg onhandig met mijn schuur. Ook ving je echt debiel veel regen op dat ding. Zeker in de winter was dat niet fijn.
trommelrem zit in de naafquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Zal trommelrem zijn dan
Net als op de fiets. Alleen dan iets beter
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is wel klote ja.
maar voor het oog is het een gaaf ding
ja, dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij was dat de eerste groepsrit ooit, maar ik had de indruk dat het enorm schortte aan de communicatie!
ow, ook fijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.
Die 2e Harley was wel tof, maar niet HEEL bijzonder.
Motorblok is trouwens de dag nadat ik hem voor mijn Smart Roadster heb ingeruild, ontploft!Zuigerveren waren er helemaal ingevreten.
hoe is het met m'n schatje?quote:
Ey hoiquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eindelijk bijna klaar met mijn werk. Om 8u alweer een nieuwe ronde
en daartussen 'mag' je slapen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:19 schreef Fogel het volgende:
Ik ben eindelijk bijna klaar met mijn werk. Om 8u alweer een nieuwe ronde
Ja wel goed hoorquote:
door die dingen heb ik afscheid moeten nemen van mijn Picasso ;'(quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, en ondanks de minpunten heb ik toch echt nog wel spijt dat ik hem heb weggedaan.
Die 2e Harley was wel tof, maar niet HEEL bijzonder.
Motorblok is trouwens de dag nadat ik hem voor mijn Smart Roadster heb ingeruild, ontploft!Zuigerveren waren er helemaal ingevreten.
hmm, dan was ik motor blijven rijdenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zo eentje had ik dan in pikzwart, met een baggagedrager achterop.
Had ik ook donders veel plezier mee, hoewel het schakelen echt een nachtmerrie was!
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:15 schreef Symphonic het volgende:
ff wat luchtigs tussendoor
Vervang in gedachten het woord "dansen"door "neuken"en de wereld woord opeens heel lollig
oke, wel klote dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja wel goed hoor![]()
Kon alleen de slaap niet vatten, dus dacht even kijken of hier nog iemand wakker is
Ey Koentjequote:
Ow jee durf ik dat wel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, wel klote dan.
maar wij zijn nog wakker. en als je helemaal wakker wil worden, moet je de stream aanzetten
dat weet ik nietquote:
"U bent 30 centimeter verwijderd van de dood'quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat weet ik niet
volgens Fogel doe ik nu m'n naam eer aan
quote:
Ja, da's wel de bedoeling, zal ook wel lukken, ben moe, heb al een paar nachten doorgehaald deze week.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
"U bent 30 centimeter verwijderd van de dood'
Jawel hoor, schrok alleen even geluid stond nog hardquote:
pff, hebben ze werkweken van 80 uur daar in noorwegen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Ja, da's wel de bedoeling, zal ook wel lukken, ben moe, heb al een paar nachten doorgehaald deze week.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan was ik motor blijven rijden
godver, dat op een scooter?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Zo'n rem die op de velg grijpt, zoals fietsen vroeger veel hadden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel hoor, schrok alleen even geluid stond nog hard
dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb toch mijn vraag maar gesteld, hele tijd zitten twijfelen en worstelen, maar toch maar gewoon gedaan.. maar heb er alleen geen ja of nee op gehad
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb toch mijn vraag maar gesteld, hele tijd zitten twijfelen en worstelen, maar toch maar gewoon gedaan.. maar heb er alleen geen ja of nee op gehad
Nee hequote:
Aiii......niet direct antwoord is meestal niet positief.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee ik zat maar steeds te twijfelen of ik het moest doen of niet, en dus toch maar wel gedaan haha bijna 5 dagen over zitten twijfelen hahaquote:
hmm, doen die dan nog wel wat behalve slijten?quote:
beetje in de stemming blijvenquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, doen die dan nog wel wat behalve slijten?
Nee het dreigde zelfs een beetje op een discussie uit te lopen, maar gelukkig ging dat niet verder. Maar kreeg echt zo ja-nee antwoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Aiii......niet direct antwoord is meestal niet positief.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik net wel even, maar dat had niets met de muziek te maken
Nee, ik kwam bier tegen in Duitsland eerder deze week, daar ging het foutquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, hebben ze werkweken van 80 uur daar in noorwegen?
Een discussie er over? WTF?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee het dreigde zelfs een beetje op een discussie uit te lopen, maar gelukkig ging dat niet verder. Maar kreeg echt zo ja-nee antwoord
Werkte prima, was van Polini ofzo. Ding was wel bizar goed getuned, alles Polini of Malossi iirc.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, doen die dan nog wel wat behalve slijten?
"Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?"quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Nee precies, maar ja heb het toch gedaan en helaas niet een duidelijke ja of nee gehad maar wat ToT al zei dan zal het niet positief geweest zijn. Dus zal het maar proberen los te latenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee
en vooral niet als je er wakker van ligt
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:
Ja ach dan ga ik er maar vanuit dat het een nee was tochquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Een discussie er over? WTF?
Hmm niet tof....
Op zoiets hoor je gewoon direct antwoord te kunnen geven.
oke, dat scheelt dan welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
Werkte prima, was van Polini ofzo. Ding was wel bizar goed getuned, alles Polini of Malossi iirc.
Echt racespul dus, frame was ook verstevigd enzo.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Het is rood en het vliegt door de tweede kamer?"het is groen en het hangt aan de galg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
kijk, mooi rondjequote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik kwam bier tegen in Duitsland eerder deze week, daar ging het fout![]()
Maar op maandag wel mijn bier in aantal landen in een dag record verbroken. Begonnen in Noorwegen, verder in Denemarken, nog een in Zwitserland en afgesloten in Duitsland
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is groen en het hangt aan de galg?Aaaaw hertjes zijn liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
bij mij nog steeds nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Ow en waarom is Facebook helemaal anders ineens
idd.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee precies, maar ja heb het toch gedaan en helaas niet een duidelijke ja of nee gehad maar wat ToT al zei dan zal het niet positief geweest zijn. Dus zal het maar proberen los te laten
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is groen en het hangt aan de galg?Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou bij mij vanmiddag ook nog niet, hoorde er wel al andere over klagenquote:
geen last vanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"Lekker flauw hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Het zit in de boom en doet: "Fssss! Fsss! Fsss!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja daarom ik had ook liever gewoon een hele simpele Ja of Nee gehad, en niet het ja maar.. of nee beter niet...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
idd.
Iemand heeft mij een keer overdonderd met zo'n vraag, en ik had haar nog nooit op zo'n manier beschouwd. Ik was behoorlijk perplex en moest echt ff nadenken, maar zij zei al: als je er over moet nadenken is het antwoord gewoon nee, en daar zit wel een kern van waarheid in.
Een ja is gewoon meteen een ja.
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uitquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:35 schreef Koen66 het volgende:
Facebook ziet er nog hetzelfde uit zo te zien
misschien moet je de app updaten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je wat trouwens ook wil helpen?^ Waarheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie automatischquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
misschien moet je de app updaten.
waarschijnlijk kunnen ze niet al die miljoenen gebruikers tegelijk omzetttenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom niet bij iedereen tegelijk is, hoorde ook al over de mobiele app maar die ziet er bij mij ook nog hetzelfde uit
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
weet je wat trouwens ook wil helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom?
ah, oke. dat heb ik uitgeschakeldquote:
Ow ik dacht dat het heel simpel was maar daar vergis ik mij natuurlijk weer inquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarschijnlijk kunnen ze niet al die miljoenen gebruikers tegelijk omzettten
waarom niet? of waarom wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |