Europa uit stappen, alles wat ook maar iets van een islamitisch tintje heeft het land uit schoppen, en verder onze soldaten naar Israël sturen om de Palestijnen een paar honderd km een willekeurige kant op te verdrijven. Dat zijn zijn 3 belangrijkste agendapunten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan hebben we echt een probleem....
hij heeft echt geen enkele visie helaas...
Heh is goed man, hee trusten he!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Watertornado het volgende:
Oh, over half twaalf weer. Tijd om weer eens naar bed te gaan.
Dan is ie niet extreem rechts, die hebben meestal ook de pest aan jodenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Europa uit stappen, alles wat ook maar iets van een islamitisch tintje heeft het land uit schoppen, en verder onze soldaten naar Israël sturen om de Palestijnen een paar honderd km een willekeurige kant op te verdrijven. Dat zijn zijn 3 belangrijkste agendapunten.
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef Watertornado het volgende:
Oh, over half twaalf weer. Tijd om weer eens naar bed te gaan.
Hij is sowieso niet extreem rechts; op sociaal gebied is hij hartstikke links......zolang je maar geen gekleurd tintje hebt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is ie niet extreem rechts, die hebben meestal ook de pest aan joden
het is de SP met een pleurishekel aan moslims....quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is sowieso niet extreem rechts; op sociaal gebied is hij hartstikke links......zolang je maar geen gekleurd tintje hebt.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de SP met een pleurishekel aan moslims....
dat dacht ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:37 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe
Lekkere wekker wel op een camping
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de SP met een pleurishekel aan moslims....
Ja, eindelijk doe je je naam eer aanquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
Fogel, ben je nu aan 't luisteren?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, eindelijk doe je je naam eer aan
als andere partijen iets van z'n ideeen zouden adopteren dan is er snel weinig van hem overquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zeer zeker echt goede punten, alleen is hij op sommige gebieden enorm kortzichtig en populistisch. Veel geblaat, maar de uitwerking van zijn ideeën laten vaak aardig te wensen over, en hoewel hij met sommige dingen echt wel toekomstvisie heeft, ontbreekt het op andere punten weer enorm.
hij heeft een keer de kans gehad en toen heeft ie gepast////quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zeer zeker echt goede punten, alleen is hij op sommige gebieden enorm kortzichtig en populistisch. Veel geblaat, maar de uitwerking van zijn ideeën laten vaak aardig te wensen over, en hoewel hij met sommige dingen echt wel toekomstvisie heeft, ontbreekt het op andere punten weer enorm.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, eindelijk doe je je naam eer aan
zeg dat niet te hard, de Joodse lobby is vrij sterk in N:quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef ToT het volgende:
Maar zijn Israëllofilie slaat nergens op: hij persoonlijk is gek op dat land en krijgt grof betaald door een aantal lui daar. Prima, geen probleem mee, maar ga je politiek daarom niet daaraan aanpassen. Wij hebben verder niks met dat land!
True, true.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als andere partijen iets van z'n ideeen zouden adopteren dan is er snel weinig van hem over
quote:
Bedoel je in het Catshuis?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft een keer de kans gehad en toen heeft ie gepast////
Dit idd, hoewel de gevestigde orde ook verdomd weinig bereikt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:42 schreef Zokunen. het volgende:
Hij moet gewoon een relatief grote schaduwpartij (oppositie) blijven om de boel lekker wakker te blijven schudden, laat de andere partijen er dan af en toe maar wat mee doen.
Mja maar als je gezegd wordt dat er alles aan gedaan wordt om je partij tot de laatste zetel af te breken kan ik me voorstellen dat je niet geduldig daar blijft zitten thee te drinken en verder te kletsen.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn paracetamol zegt iets anders
het maakt in dit land de laatste 25 jaar geen drol uit of er links of rechts aan de macht isquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd, hoewel de gevestigde orde ook verdomd weinig bereikt.
hij heeft ooit het mandaat van de kiezer gehad om te regeren, en hij liet het afweten...quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar als je gezegd wordt dat er alles aan gedaan wordt om je partij tot de laatste zetel af te breken kan ik me voorstellen dat je niet geduldig daar blijft zitten thee te drinken en verder te kletsen.
Precies; word je niet links genaaid, dan word je wel rechts genaaid, of door de grijze middenmoot, maar genaaid word je toch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het maakt in dit land de laatste 25 jaar geen drol uit of er links of rechts aan de macht is
zet je 'm ietsjes zachterquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou ja met mijn hoofdpijn is het heerlijke er wel af
Ik ben even kwijt hoe dat ook al weer zat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij heeft ooit het mandaat van de kiezer gehad om te regeren, en hij liet het afweten...
Ook mee eens!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:46 schreef Zokunen. het volgende:
Ik hoop zelf dat de piratenpartij iets meer een stem krijgt, niet dat ze geweldig zijn en alles, maar veel van de andere partijen zijn echt fossielen op het gebied van privacy etc. Iets meer rührung op dat vlak kan ook geen kwaad.
Hehehe snap ik!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook iemand die nooit ziek is wordt genaaid. misschien nog wel erger als iemand die wel ziek is. die krijgt in ieder geval nog waar voor z'n geldquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies; word je niet links genaaid, dan word je wel rechts genaaid, of door de grijze middenmoot, maar genaaid word je toch.
Of je nou extra accijns over je benzine moet betalen, extra eigen kosten voor de ziektekosten, of de BTW gaat omhoog: de meeste mensen lijden er toch wel onder, tenzij je een milieuhippie zonder auto bent of iemand die nooit ziek is.
Hoofdpijn of niet, dit is altijd wel goedquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zaker als je qua inkomen gemiddeld bent ben je altijd het pispaaltje, voor de linkerkant hoor je bij de rijkeren, voor de rechterkant bij de sloebersquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies; word je niet links genaaid, dan word je wel rechts genaaid, of door de grijze middenmoot, maar genaaid word je toch.
Of je nou extra accijns over je benzine moet betalen, extra eigen kosten voor de ziektekosten, of de BTW gaat omhoog: de meeste mensen lijden er toch wel onder, tenzij je een milieuhippie zonder auto bent of iemand die nooit ziek is.
nee joh, gewoon lekker draaien manquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zet je 'm ietsjes zachter
vind je 't erg als ik nog even doorzet met metal?
Hehehe nee ik bedoel dat het gedoe van een hogere eigen bijdrage geen probleem hoeft te zijn voor iemand die toch nooit gebruik maakt van zijn ziektekostenverzekering, maar zo iemand wordt op andere terreinen weer keihard anaal genomen door accijnsverhogingen enzo voor alcohol, frisdrank of wat dan ook.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook iemand die nooit ziek is wordt genaaid. misschien nog wel erger als iemand die wel ziek is. die krijgt in ieder geval nog waar voor z'n geld
True dat!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaker als je qua inkomen gemiddeld bent ben je altijd het pispaaltje, voor de linkerkant hoor je bij de rijkeren, voor de rechterkant bij de sloebers
het is asociaal maar zo denk ik er ook vaak overquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Zokunen. het volgende:
De benzine mag van mij ¤ 100 per liter kosten, zolang mijn werkgever het maar blijft betalen
Ja en dan wordt je net na kerst opgenomen in het ziekenhuis, terwijl je nooit wat hebt. Wel in 1x 2 jaar eigen risico naar de klotequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik bedoel dat het gedoe van een hogere eigen bijdrage geen probleem hoeft te zijn voor iemand die toch nooit gebruik maakt van zijn ziektekostenverzekering, maar zo iemand wordt op andere terreinen weer keihard anaal genomen door accijnsverhogingen enzo voor alcohol, frisdrank of wat dan ook.
Mag van mij ook; dan tank ik weer gewoon lekker over de grens, 10 minuutjes rijden!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Zokunen. het volgende:
De benzine mag van mij ¤ 100 per liter kosten, zolang mijn werkgever het maar blijft betalen
klopt, en het maar gek vinden dat bijstandstrekekrs zo weinig moeite doen om een baan te krijgenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
True dat!
De allerarmsten worden (terecht, gelukkig) vaak ontzien, maar als je ook maar een piepklein kruimeltje verdient en net boven het absolute minimum zit, zul je echt genadeloos bloeden.
Vaak zijn mensen die in de bijstand zitten veel beter af dan mensen die parttime werken tegen een minimum loon.
die eigen bijdrage is helemaal een regeling van niksquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe nee ik bedoel dat het gedoe van een hogere eigen bijdrage geen probleem hoeft te zijn voor iemand die toch nooit gebruik maakt van zijn ziektekostenverzekering, maar zo iemand wordt op andere terreinen weer keihard anaal genomen door accijnsverhogingen enzo voor alcohol, frisdrank of wat dan ook.
ik kan 19 april trouwens niet helpen, dan wil ik graag met andere FOK!kers een rondje op de motor rijdenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag van mij ook; dan tank ik weer gewoon lekker over de grens, 10 minuutjes rijden!
Hoewel....geen idee waar ik straks kom te wonen!
In Duitsland wil je bijna geen auto van de zaak hebben, die bijtelling is daar rustig ¤ 10.000 per jaar als je een beetje ver van je werk woont .quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
Kom een keer in Noorwegen kijken als je denkt dat je in Nederland moet klagen over belasting en accijns
(Al valt de inkomstenbelasting dan wel weer heel erg mee, kreeg gister mijn opgaaf en ik betaal maar 27% en da's inclusief ziektekosten en dergelijke sociale dingen)
dat valt dan nog wel weer mee ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
Kom een keer in Noorwegen kijken als je denkt dat je in Nederland moet klagen over belasting en accijns
(Al valt de inkomstenbelasting dan wel weer heel erg mee, kreeg gister mijn opgaaf en ik betaal maar 27% en da's inclusief ziektekosten en dergelijke sociale dingen)
dan kan ik stoppen met werkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:50 schreef Zokunen. het volgende:
Iemand vertelde me een tijdje geleden dat een goede vriendin van haar in de bijstand zit. Die heeft een geestelijk gehandicapt kindje en ze ontvangt van alle kanten allerlei subsidies en kortingen; alleenstaande moeder, schoolgeld (aangezien het kind onmogelijk zelfs naar een speciale school kan), verzorging/mantelzorg/whatever voor een ziek kind en talloze andere dingen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, en het maar gek vinden dat bijstandstrekekrs zo weinig moeite doen om een baan te krijgen
Hehehehe ik denk niet dat ik dan al verhuisd b...KREATOR!!!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan 19 april trouwens niet helpen, dan wil ik graag met andere FOK!kers een rondje op de motor rijden
PGB dus,moet ze wel oppassen want als daar geen loonheffing over wordt ingehouden kan dat achteraf nog komen en dan krijg je echt enorme aanslagen. En dat kan tot tientallen duizenden euro's per jaar oplopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand vertelde me een tijdje geleden dat een goede vriendin van haar in de bijstand zit. Die heeft een geestelijk gehandicapt kindje en ze ontvangt van alle kanten allerlei subsidies en kortingen; alleenstaande moeder, schoolgeld (aangezien het kind onmogelijk zelfs naar een speciale school kan), verzorging/mantelzorg/whatever voor een ziek kind en talloze andere dingen.
Ze stuurt een flink deel van haar maandelijkse inkomsten naar haar familie in het buitenland en houdt nog steeds genoeg over om van te leven.
Geen idee hoe het hier zit, maar er zal vast een hele goede reden zijn dat bijna niemand een auto van de zaak heeft. Zelf kopen: denk aan ongeveer de Duitse nieuwprijs maal 2.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
In Duitsland wil je bijna geen auto van de zaak hebben, die bijtelling is daar rustig ¤ 10.000 per jaar als je een beetje ver van je werk woont .
Shag is een euro of 10-12, krat bier al snel 40 als je voor de "goedkope" gaat.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat valt dan nog wel weer mee ja.
maar hoeveel kost een pakje shag? en een kratje bier?
Scenarios Of Violencequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
Dit is niet van het Coma of souls album, toch?
Edit; oh zo heet het album waar het op staat.
ja, lijkt me wel een keer tof om mee te rijden. normaal rij ik of alleen of hooguit met 1 ander erbijquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehehe ik denk niet dat ik dan al verhuisd b...KREATOR!!!.....ben dus.
Maar gaaf man, @ motortocht!
Ah fijn!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef Zokunen. het volgende:
[..]
PGB dus,moet ze wel oppassen want als daar geen loonheffing over wordt ingehouden kan dat achteraf nog komen en dan krijg je echt enorme aanslagen. En dat kan tot tientallen duizenden euro's per jaar oplopen.
pff, donders. daar haal je hier bijna 4 kratten grolsch voorquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee hoe het hier zit, maar er zal vast een hele goede reden zijn dat bijna niemand een auto van de zaak heeft. Zelf kopen: denk aan ongeveer de Duitse nieuwprijs maal 2.
[..]
Shag is een euro of 10-12, krat bier al snel 40 als je voor de "goedkope" gaat.
Ik heb 1x aan een tocht meegedaan met mijn toenmalige collega's van het ministerie van SZW. Was wel leuk!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, lijkt me wel een keer tof om mee te rijden. normaal rij ik of alleen of hooguit met 1 ander erbij
niet zo lang geleden nog 5quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pff, donders. daar haal je hier bijna 4 kratten grolsch voor
quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Bijna idd. Viel me tegen dat het nu voor 11 euro in de aanbieding was. Was eerst altijd een tientje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. lijkt me ook wel leuk. ik wil wel achteraan rijden. ik hoef niet per se vooropquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb 1x aan een tocht meegedaan met mijn toenmalige collega's van het ministerie van SZW. Was wel leuk!
Shag is maar een gok, ik koop het nooit. Sigaretten weet ik dat die op de 10-12 liggen voor en 19-20 pack.quote:
ja, 8.50 in de aanbiedingquote:
10.50 bij de plus deze week.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Bijna idd. Viel me tegen dat het nu voor 11 euro in de aanbieding was. Was eerst altijd een tientje.
dat kost hier 7,50quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Shag is maar een gok, ik koop het nooit. Sigaretten weet ik dat die op de 10-12 liggen voor en 19-20 pack.
Ik reed steeds in het midden; voorop reden een stel idioten die continu zo hard mogelijk wilden jakkeren, en achter zaten mensen die geen idee hadden hoe ze moesten rijden, maar die de koplopers niet konden bijhouden en die gewoon ook wilden genieten van de tocht. Ik probeerde steeds beide groepen in het oog te houden zodat de achterste groep aan mij konden zien hoe ze moesten rijden. Toen ik de koplopers echter bijna ECHT uit het oog dreigde te raken, heb ik maar gas gegeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. lijkt me ook wel leuk. ik wil wel achteraan rijden. ik hoef niet per se voorop
Soms mis ik het wel een motor te hebben, maar aan de andere kant heb ik een superzuinige auto en vind ik het ook zonde om die te laten staan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Zokunen. het volgende:
Je ziet op het moment echt alweer veel motoren op de weg.
Nu mis ik mijn ZWAAR opgevoerde scooter van toen ik 16 was op een dag als vandaag stiekem ook wel een beetje
daarom heb ik de pest aan achter iemand aanrijden (of voorop rijden)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik reed steeds in het midden; voorop reden een stel idioten die continu zo hard mogelijk wilden jakkeren, en achter zaten mensen die geen idee hadden hoe ze moesten rijden, maar die de koplopers niet konden bijhouden en die gewoon ook wilden genieten van de tocht. Ik probeerde steeds beide groepen in het oog te houden zodat de achterste groep aan mij konden zien hoe ze moesten rijden. Toen ik de koplopers echter bijna ECHT uit het oog dreigde te raken, heb ik maar gas gegeven.
ik vind het klote dat ik langer bezig ben met aan- en uittrekken van het motorpak dan dat ik onderweg ben. en ook is het elke dag een verrassing of ik met eigen vervoer terug ga, of met de bus van 't werkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:03 schreef Zokunen. het volgende:
Je ziet op het moment echt alweer veel motoren op de weg.
Nu mis ik mijn ZWAAR opgevoerde scooter van toen ik 16 was op een dag als vandaag stiekem ook wel een beetje
ik ook niet, en die gaat er niet komen ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:05 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen motorrijbewijs
Is ook niet echt een aanrader denk ik
maar ik denk dat er wel iemand voorop rijdt die de anderen in de gaten houdtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik reed steeds in het midden; voorop reden een stel idioten die continu zo hard mogelijk wilden jakkeren, en achter zaten mensen die geen idee hadden hoe ze moesten rijden, maar die de koplopers niet konden bijhouden en die gewoon ook wilden genieten van de tocht. Ik probeerde steeds beide groepen in het oog te houden zodat de achterste groep aan mij konden zien hoe ze moesten rijden. Toen ik de koplopers echter bijna ECHT uit het oog dreigde te raken, heb ik maar gas gegeven.
na op vakantie ooit 2 jaar achter elkaar van een brommer gestuiterd te zijn heb ik gemotoriseerde 2-wielers maar opgegevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, en die gaat er niet komen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 2e Harley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik met nog iemand rij, dan rij ik vaak voorop, maar dan hou ik altijd in de gaten of die ander ook mee komt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daarom heb ik de pest aan achter iemand aanrijden (of voorop rijden)
Viel tegen; toen de kopgroep bij een café'tje stopten, was de achterste groep behoorlijk over de zeik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik denk dat er wel iemand voorop rijdt die de anderen in de gaten houdt
het is ook een newbie/oldbie-rit. dus iedereen kan en mag mee
tjah, ik ben ook van het moet altijd harder, maar het is ook een stukje zelfbeheersing. en dat leer je snel genoeg als je ontzettend moeite moet doen om af te remmen voor iemand van rechtsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:07 schreef Zokunen. het volgende:
Oud collega van me is op 23 jarige leeftijd overleden tijdens een tour tocht en dat was echt geen jakkeraar. Dat was ik op de scooter altijd wel, dus ik ga dat rijbewijs maar niet halen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:08 schreef ToT het volgende:
Mijn 1e Harley:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn 2e Harley:die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat je die ooit weg hebt gedaan![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ben ook van het moet altijd harder, maar het is ook een stukje zelfbeheersing. en dat leer je snel genoeg als je ontzettend moeite moet doen om af te remmen voor iemand van rechts
hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Viel tegen; toen de kopgroep bij een café'tje stopten, was de achterste groep behoorlijk over de zeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |