insoquote:
quote:
ja morgenquote:
succesquote:
Betwijfel het. Wellicht even op Den Haag HS in en uit checken? Dan zit je tenminste zeker goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:27 schreef essnhills het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je korting krijgt met de NS als je om 06:27 incheckt? De spits begint om 06:30 en duurt tot 9 uur. Maar vanaf 8.55 kun je weer voor je daluren korting inchecken. Hoe werkt dat vóór de spits begint? Dat kan ik nergens vinden
quote:Wanneer is Dal Voordeel geldig?
Dal Voordeel is niet in de spits geldig. Spitsuren zijn: van maandag t/m vrijdag van 6:30 uur tot 9:00 uur, en van 16:00 uur tot en met 18:30 uur. Let op: het moment van inchecken bepaalt of u wel of geen korting krijgt. Als u om 6:28u incheckt, kunt u dus gewoon met korting reizen. In de vakantieperiodes gelden dezelfde spitsperiodes.
Helaas heb ik dat morgenochtend al nodig, en er is nu geen spits meer om het te checkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betwijfel het. Wellicht even op Den Haag HS in en uit checken? Dan zit je tenminste zeker goed.
[..]
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap dus ik houd gewoon wijselijk mijn mond in plaats van mogelijk foutief advies gevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat morgenochtend al nodig, en er is nu geen spits meer om het te checken
Ze hebben dus een 5 minuten regel voor die korting zodat je nog tijd hebt om je trein te halen.
Maar over hoe het andersom werkt kan ik niets vinden.
Doe datquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap dus ik houd gewoon wijselijk mijn mond in plaats van mogelijk foutief advies geven
Heb je het al eens uitgeprobeerd?quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je het al eens uitgeprobeerd?
Oh. Dus geen ervaringsdeskundigequote:
Gelukkig niet. Half zeven de trien hebben pfffff.. kwart over 7 is vroeg genoeg voor mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Dus geen ervaringsdeskundige
Als je niet weet waar ik het over heb, heeft 't ook geen nut om 't uit te leggenquote:
hozny weet wel raadquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Wilders is echt een mongool. ALLE BLONDE MANNEN 'T LAND UIT DUS!
Het lost wel het huizingsprobleem op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:40 schreef Crack_ het volgende:
Wilders is echt een mongool. ALLE BLONDE MANNEN 'T LAND UIT DUS!
Ja care, ik hoef geen werk als het wordt verkregen door zo om te gaan met de medemens.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lost wel het huizingsprobleem op.
En het werktekort.
Laatste dagen meer een gokkerquote:
Gaat 't niet lekker nee?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste dagen meer een gokker
Waddup?
Oh ja wel, maar je kan bedragen van 500+ inzetten moeilijk meer wedden noemenquote:
Dudddddddddddeeeeeequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar je kan bedragen van 500+ inzetten moeilijk meer wedden noemen
Maar ik vroeg of alles goed ging
hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dit jaar dus geen festival. Zo had je er vorig jaar twee.. zo heb je er straks 0. Godvertyfus man
Nee bagger eigenlijk. Maandag weer zkh, en ik heb besloten daar niet eerder weg te gaan dan dat ze duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar je kan bedragen van 500+ inzetten moeilijk meer wedden noemen
Maar ik vroeg of alles goed ging
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dit jaar dus geen festival. Zo had je er vorig jaar twee.. zo heb je er straks 0. Godvertyfus man
Soms ook 200 okequote:
Omdat Werchter als is uitverkocht en pukkelpop tot nu toe maar mweh is. Hopelijk komt er nog wat leuks bijquote:
Ja, is toch stoooooommm.quote:
Mag ik ook 200e?quote:
Ander ziekenhuis wel dit keer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee bagger eigenlijk. Maandag weer zkh, en ik heb besloten daar niet eerder weg te gaan dan dat ze duidelijkheid verschaffen
Met jou?
Nog steeds Hengelo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ander ziekenhuis wel dit keer?
Ja wel goed, vandaag voor het eerst in maanden weer naar sportschool geweest
Ik ben zwarte piet nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat Werchter als is uitverkocht en pukkelpop tot nu toe maar mweh is. Hopelijk komt er nog wat leuks bij. Hoeft maar kleine beetje te zijn
[..]
Ja, is toch stoooooommm.
[..]
Mag ik ook 200e?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Bweheheh, toto gaat in een ziekenhuis wonen jongens!
reading is ook kut dit jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Omdat Werchter als is uitverkocht en pukkelpop tot nu toe maar mweh is. Hopelijk komt er nog wat leuks bij. Hoeft maar kleine beetje te zijn
Ik heb een kuthekell aan Sinterklaasquote:
Ik zie jou echt niet als festivalgangerquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
reading is ook kut dit jaar.
niet dat ik naar festivals ga, die tijd is voorbij.
1 keer geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou echt niet als festivalganger
Beetje chest tochquote:
Kerstman dan, jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een kuthekell aan Sinterklaas
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij had ik 4 dagen niet gedoucht.
6x 20x 25 kg. Ik moet op 0 beginnen dusquote:
Haha nee manquote:
Ik word al misselijk bij de gedachte.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wat, ga toch uur in de rij staan om de douchen.
gewoon weinig gewicht tochquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee manKrijg ik niet eens omhoog
Sexy hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij had ik 4 dagen niet gedoucht.
Mwah, duurt wel paar weekjes denk ik hoorquote:
Da's echt kanjer snel ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, duurt wel paar weekjes denk ik hoor
Hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga echt niet met dumbells werken als ik nog kippenarmpjes heb
hoeveel kg dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaat je progress maar paar keer zo snel.![]()
laagste?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon laagste beginnen en dan kijken
genoeg mensen die niet fatsoenlijk doen eerste paar keer hoorquote:
quote:
Is wel gezelliger hoor.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Scheelt wel met deze sportschool, die goedkope zaten alleen maar van die opgepompte proteïne beesten
Ga je nu gewoon fitnessen of wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik heb wel de bouw om breed te worden dus we zullen het zien.
Ja fitnessen voor krachttraining, tussendoor nog zwemmen voor cardio. Zo denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga je nu gewoon fitnessen of wat ga je doen dan?
netjesquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja fitnessen voor krachttraining, tussendoor nog zwemmen voor cardio. Zo denk ik.
Wil het wel echt lang volhouden dus, maar even kijken hoe ik dat ga doenquote:
Iedere week gaan lijkt me dan een goed ideequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil het wel echt lang volhouden dus, maar even kijken hoe ik dat ga doen
Ja zo breed wordt het dus nietquote:
ik heb geen levenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef Toto69 het volgende:
Top 10 Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 41741
3 WhiteLightning - 33140
4 essnhills - 32081
5 supersof - 31908
6 gianni61 - 31901
7 Moeraskat - 29512
8 Crazy-M - 29382
9 VoornaamAchternaam - 27901
10 Fok-it - 26784
Top 10 Topic-openers
1 Stuart - 314
2 Chocolate-chick - 173
3 Toto69 - 139
4 MaleDuck - 129
5 Moozzie - 114
6 Moeraskat - 111
7 Etsu - 109
8 Crazy-M - 101
9 NBT - 95
10 Insomnia_ - 84
Nee vind ik ook niet.quote:
laatste tijd gaat het beter met me. Ik praat tegenwoordig ook met meisjesquote:
"hoiquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
laatste tijd gaat het beter met me. Ik praat tegenwoordig ook met meisjes
Oh ik had het nog over Whatsappquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
laatste tijd gaat het beter met me. Ik praat tegenwoordig ook met meisjes
'Heb ik jou al eerder gezien?quote:
quote:
bakkesquote:
Lekker strakquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Ik nodig ze gewoon uit om spongebob te kijken
Nee, ze zijn niet 12
[..]
bakkes
tsja, 29ste pas.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zie je haar, vriend VA?
wattanquote:
Je kan ook gewoon niet roken natuurlijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet zo nog naar de winkel voorpeuken
kutleef.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet zo nog naar de winkel voorpeuken
Ik ga nooit stoppenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet roken natuurlijk
ik ga straks tostis makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kutleef.
Kan je wel gelijk eten tegen stress meenemen tog
Ik had gister ook tosti. Kaas/salami. Beetje ketchup erbij. Beste combi.quote:
onze hond was vandaag uitgelaten door iemand andersquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had gister ook tosti. Kaas/salami. Beetje ketchup erbij. Beste combi.
Door wie dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onze hond was vandaag uitgelaten door iemand anders
hele dag stress om gehad
honden vinden het allang best, als ze maar naar buiten mogenquote:
Naisquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik krijg een Sligro pasje op mijn naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11
Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik krijg een Sligro pasje op mijn naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11
Mag je wel keertje met mij meequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nais![]()
Zou ik nog keertje heen willen
Iemand gevonden een onderneming heeft en mij wil inschrijvenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag je wel keertje met mij mee. Gaan we dagje Sligro-en
![]()
[..]
Iemand gevonden een onderneming heeft en mij wil inschrijven![]()
![]()
![]()
Ik heb daar nooit zo'n behoefte toe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook zo heerlijk dat je gewoon kei hard kunt rennen doro die winkels![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zo'n behoefte toe.
Ja want ik eet vlees, uhu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
bij de sligro verkochten ze vroeger kangoeroe vlees crack dat moet je kopen
Winkels als de sligro of de hanos hebben echt ALLES wat je wil als je gaat koken enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Crack_ het volgende:
En ALLES kunt vinden wat je wil hebben. Waar ik vaak nog wel problemen mee heb..
I KNOWquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Winkels als de sligro of de hanos hebben echt ALLES wat je wil als je gaat koken enzo
Een kangaroe is niet om op te eten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
tis toch maar een kangoeroe kunnen we missen als kiespijn
hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kangaroe is niet om op te eten.
Straks wordt mn pasje afgepakt!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik gooi je wel in een karretje Krek, ga ik je door de winkel heen roetsjen
Neequote:
moleculair koken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I KNOW![]()
.
Had van 't weekend met de mama van Tchock en Tcohck de hanos bezocht en heb der fucking goedkoop buffel mozzarella gekocht (60ct per stuk goedkoper dan supermarkt![]()
) en 750g zonnebloempitten en 500g amandelschaafsel.. gewoon 10 euro goedkoper dan supermarkt waaaaaaaaaaah. En ik wil ook kreeft kopen en ik wil ook moleculair koken en ze hebben al die shit daar en ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
Zie hem dan hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
sjonge jonge jonge wat een logica weer
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hem dan haha![]()
Ja ik vind dat gewoon
Nee dat slaat nergens op, dat is net als dat het in Nederland ook niet normaal word gevonden hondenvlees te eten en in CHina wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]je klinkt nu net een boer die frikandel besteld in azie
houden wij kangoeroes als huisdierquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op, dat is net als dat het in Nederland ook niet normaal word gevonden hondenvlees te eten en in CHina wel.
Houden Australiërs een kangaroe als huisdier?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
houden wij kangoeroes als huisdier
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
Fokje, ik ben super goed bezig met mijn scriptie en verwacht dat ie binnenkort klaar is.
nee die eten ze opquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Houden Australiërs een kangaroe als huisdier?
Nouja,quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou niet zonder vlees kunnen maar ik had deze kerst voor het eerst een beetje een naar gevoel erbij, raar he?
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou niet zonder vlees kunnen maar ik had deze kerst voor het eerst een beetje een naar gevoel erbij, raar he?
Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik snap het allemaal veel beter.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Ok.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik snap het allemaal veel beter.
Ga me niet okkenquote:
De politieke discussies vandaag deden het topic sinds lange tijd weer een beetje oplevenquote:
Ja, vond dat meisje wel lelijk maar kwam wel gewoon leuk overquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had vanmiddag een stukje gezien van: Ik heb HET nog nooit gedaan.
Een dikke ongeschoren kerel met bretels kwam op bezoek bij een of andere lelijke trol.
Hij had een cadeautje meegenomen. Manga
Daarna was er een ongemakkelijke stilte. En ging hij poepen. Kwam hij terug met zijn gulp open
Daarna naar de slaapkamer. Waar handboeien aan het bed zaten. En een leeg fotolijstje stond waar een foto van de ware in moest
Vond haar een vervelende stem hebben, wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vond dat meisje wel lelijk maar kwam wel gewoon leuk over.
Doe maarquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan dat wel uitleggen fok-it, wil je echt een uitleg?
hij is echt gewoon niet grappigquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30031&type=2&theater
wat een baas
Heb ik ook gezienquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had vanmiddag een stukje gezien van: Ik heb HET nog nooit gedaan.
Een dikke ongeschoren kerel met bretels kwam op bezoek bij een of andere lelijke trol.
Hij had een cadeautje meegenomen. Manga
Daarna was er een ongemakkelijke stilte. En ging hij poepen. Kwam hij terug met zijn gulp open
Daarna naar de slaapkamer. Waar handboeien aan het bed zaten. En een leeg fotolijstje stond waar een foto van de ware in moest
Zo die kom zekert uit Rotterdam niet danquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
https://www.facebook.com/(...)30031&type=2&theater
wat een baas
Hhaahah ja ongelofelijk he. Die gast was er in het vorige seizoen ook al bij.. Had een kapper zn haar helemaal in model geknipt enzo. Zag er serieus netjes uit.. nu zit het weer verneukt. En hij zit op fokquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond haar een vervelende stem hebben, wel.
En dat random fotolijstje vond ik creepy. Maar verder was ze wel oké.
Maar die kerel
Nou de meeste mensen krijgen wel een naar gevoel als ze vlees linken aan dieren en wat er gebeurt met dieren en shit voordat het op je bord ligt. Maaar.. dit willen we helemaal niet en onze hersenen schakelen deze informatie onbewust uit.. Dus als je vlees ziet liggen zul je onbewust niet aan een dier denken maar alleen aan 'vlees'.quote:
Als dat je ding toch is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Manga als kadootje is geen probleem als dat je ding is.
hentai, mwah, nee
Hm. ja klinkt wel logisch. VOlgens mij kwam jhet doordat het lamsvlees wasquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhaahah ja ongelofelijk he. Die gast was er in het vorige seizoen ook al bij.. Had een kapper zn haar helemaal in model geknipt enzo. Zag er serieus netjes uit.. nu zit het weer verneukt. En hij zit op fok
[..]
Nou de meeste mensen krijgen wel een naar gevoel als ze vlees linken aan dieren en wat er gebeurt met dieren en shit voordat het op je bord ligt. Maaar.. dit willen we helemaal niet en onze hersenen schakelen deze informatie onbewust uit.. Dus als je vlees ziet liggen zul je onbewust niet aan een dier denken maar alleen aan 'vlees'.
Dat kan toch elke normale vleesetende vleeseter.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben een god, ik kan gewoon aan dieren denken tijdens het eten van vlees
Je kunt wel aan dieren denken tijdens het eten van vlees.. maar niet dat een kalfskroket bijv een lammetje is dat door het hele slachtingsproces gaan etc. De meeste mensen willen dat niet iig en doen dat dus onbewust ook nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben een god, ik kan gewoon aan dieren denken tijdens het eten van vlees
schijnbaar nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat kan toch elke normale vleesetende vleeseter.
Het is vlees.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn hele onderzoeken waarin ze vlees verkopen.. vna bijvoorbeeld een lief varkentje en waarop de verpakking dan een lieve foto van een varken staat. Verkoopcijfers daalde tyfus hard bij dat vlees. Niemand wilde 't hebben.
Mensenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Er zijn hele onderzoeken waarin ze vlees verkopen.. vna bijvoorbeeld een lief varkentje en waarop de verpakking dan een lieve foto van een varken staat. Verkoopcijfers daalde tyfus hard bij dat vlees. Niemand wilde 't hebben.
Heb jij PvdD gestemd?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hardcore pvdd'ers zijn echt kanjer ziek in hun kop op twitter
Serieus hoor, dat zijn echt hele fanatieke engerts.quote:
De samenleving heeft ook totaal niks aan zulke dwarsliggers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
PvdD
Die mensen hebben mij meermaals met de dood bedreigd op twitter
Allemaal het land uit!
Hou je is inquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hardcore pvdd'ers zijn echt kanjer ziek in hun kop op twitter
Nee, ik tweette dat ik niet voor geld investeren in diervriendelijke proeven was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je is in![]()
Je zult wel lekker provocerend hebben getweet jou kennende
wtfquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik tweette dat ik niet voor geld investeren in diervriendelijke proeven was.
Gelijk doodsbedreigingen vanaf allemaal rare accounts
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhaahah ja ongelofelijk he. Die gast was er in het vorige seizoen ook al bij.. Had een kapper zn haar helemaal in model geknipt enzo. Zag er serieus netjes uit.. nu zit het weer verneukt. En hij zit op fok
[..]
Nou de meeste mensen krijgen wel een naar gevoel als ze vlees linken aan dieren en wat er gebeurt met dieren en shit voordat het op je bord ligt. Maaar.. dit willen we helemaal niet en onze hersenen schakelen deze informatie onbewust uit.. Dus als je vlees ziet liggen zul je onbewust niet aan een dier denken maar alleen aan 'vlees'.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Manga als kadootje is geen probleem als dat je ding is.
hentai, mwah, nee
Dit is niet overdreven ofzo, maar bij de pvdd zit er een groep mensen die echt extremistisch in hun wereldbeeld zijn.quote:
Dat heb je vaker bij one-issue partijen jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is niet overdreven ofzo, maar bij de pvdd zit er een groep mensen die echt extremistisch in hun wereldbeeld zijn.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha
Maar echt zo ongegeneerd zitten poepen
En die gulp
Mijn god. Kan me vorostellen dat het hem nog niet gelukt is.
[..]
Ja tuurlijk.
Hij wist dat ze het leuk vond. Maar hoe ze erop reageerde was echt awkward.
Die mensen bij dat programma zijn echt hopeloos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En dan ook echt 'zo dat lucht op
![]()
![]()
". Hou gewoon je mond
.
En dat haar.. echt ja nee.. Kleren zagen er ook écht niet uit. Dat wordt niks. Denk dat ie zn piemel nog geen eens wast
De keuze voor de Partij voor de Dieren zorgt ervoor dat er ruimte is voor mens en dier, nu en in de toekomst.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk trouwens wel dat de PvdD veel goede punten heeft maar het is alleen een beetje jammer dat ze niet meer weten te vertellen dan shit over dieren.
Sommige zijn ook wel leukquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die mensen bij dat programma zijn echt hopeloos.
Ja, alsof de wereld bestaat uit mens en dierquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De keuze voor de Partij voor de Dieren zorgt ervoor dat er ruimte is voor mens en dier, nu en in de toekomst.
Jij kan toch alleen maar alles belachelijk maken, overal grapjes over maken, overal tegen aantrappen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De keuze voor de Partij voor de Dieren zorgt ervoor dat er ruimte is voor mens en dier, nu en in de toekomst.
Ja sorry, maar als je mens en dier gelijk wilt stellen kun je echt de tering krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan toch alleen maar alles belachelijk maken, overal grapjes over maken, overal tegen aantrappen.
Krijg je geen eten thuis ofzo?
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je mens en dier gelijk wilt stellen kun je echt de tering krijgen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze per definitie niet gelijk zijn.
Nee hehe, maar op sommige vlakken mag het verschil wel wat minder. Maar daar hadden we het gister al overquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze per definitie niet gelijk zijn.
Respect voor dieren uiteraard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Mens en dier gelijk stellen lijkt me ook niet echt realistisch
Truequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Respect voor dieren uiteraard.
Maar gelijk stellen is ronduit debiel
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En dan ook echt 'zo dat lucht op
![]()
![]()
". Hou gewoon je mond
.
En dat haar.. echt ja nee.. Kleren zagen er ook écht niet uit. Dat wordt niks. Denk dat ie zn piemel nog geen eens wast
Animo gaat hard achteruit danquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik best voor het afschaffen van dierproeven als de mensen die er zo fel op tegen zijn zich vrijwillig aanmelden
Gewoon experimentele geneeskunde toepassen op Volkert en z'n kornuiten.quote:
Weet ik al niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom lukte het vorig seizoen niet?
Wat versta jij onder respect voor de natuur. Ik bedoel, in de 21ste eeuw is het vrijwel onmogelijk geworden om rekening te houden met de natuur. Het draait om het grote geld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Maak er wat mij betreft maar gewoon respect voor de natuur van hoor.. Daar ontbreekt het op veeeel vlakke echt nog aan
Volkert, waar ben je als we je nodig hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon experimentele geneeskunde toepassen op Volkert en z'n kornuiten.
Niets mis mee.
Zodra een partij kamervragen gaat stellen over de vorm van vissenkommen, vind ik het heel moeilijk om ze nog serieus te nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Mens en dier gelijk stellen lijkt me ook niet echt realistisch
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkert, waar ben je als we je nodig hebben
Ja, moeten we vooral nog honderden jaren zo door laten gaan. Blijft er niks meer van deze planeet overquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder respect voor de natuur. Ik bedoel, in de 21ste eeuw is het vrijwel onmogelijk geworden om rekening te houden met de natuur. Het draait om het grote geld.
Onzin.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moeten we vooral nog honderden jaren zo door laten gaan. Blijft er niks meer van deze planeet over
Moreel gezien moet er wat aan gedaan worden, de realiteit wijst uit dat dit onmogelijk is geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moeten we vooral nog honderden jaren zo door laten gaan. Blijft er niks meer van deze planeet over
Maar niet alles.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin.
De planeet kan ontzettend veel hebben.
Jawel hoor. Behoud van massa en dergelijke.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Behoud van massa en dergelijke.
Je wilt iedereen in 1x plat hebben?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de mensen straks een keer het lootje leggen hersteld de planeet verbazingwekkend snel.
Jawel hoor.quote:
Nee hoor, maar vroeg of laat zal het er wel een keer van komen. En dan bestaat de planeet nog prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je wilt iedereen in 1x plat hebben?
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vroeg of laat zal het er wel een keer van komen. En dan bestaat de planeet nog prima.
Natuurlijk.quote:
Een planeet gaat echt niet door menselijk toedoen kapot.quote:
Het is nog steeds onwoonbaar toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Kijk naar een tsjernobyl, totaal onwoonbaar geacht.
De natuurdaar is al weer groots aan het herstellen zonder mensen.
Maar in 25 jaar is de natuur geweldig hersteld.quote:
Hangt er vanaf wat je herstellen noemt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nog steeds onwoonbaar toch?
Nou en Fukushima dan? Dat had ook helemaal uit de hand kunnen lopen. Ook iets waar de aarde niet zomaar van hersteld was geweest hoor.
Jawel hoor. Als het de tijd krijgt te herstellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Nou en Fukushima dan? Dat had ook helemaal uit de hand kunnen lopen. Ook iets waar de aarde niet zomaar van hersteld was geweest hoor.
Ja dat is waarquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De wereld gaat nog door als wij er niet meer zijn he.
Er is gemiddeld iedere 65 miljoen jaar een massa uitsterving. Misschien zijn wij het wel dit keer.quote:
rip dinosquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gemiddeld iedere 65 miljoen jaar een massa uitsterving. Misschien zijn wij het wel dit keer.
Ja hou eens op zegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gemiddeld iedere 65 miljoen jaar een massa uitsterving. Misschien zijn wij het wel dit keer.
hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hou eens op zegWil ik neit aan denken hoor
Positieve instelling welquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
als we gaan, gaan we met z'n allen
Hehe. Ach. Soms moet je op een wat grotere schaal denken om alles in perspectief te zien. Anders lijkt alles zo dramatisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hou eens op zegWil ik neit aan denken hoor
Zo denk ik ook altijd. Als ik in de put zit denk ik hoe lang dit universum al bestaat en hoe weinig mijn leven eigenlijk voorstelt en dan ben ik weer positief.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe. Ach. Soms moet je op een wat grotere schaal denken om alles in perspectief te zien. Anders lijkt alles zo dramatisch.
Ja maar dat kan ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Positieve instelling wel
[..]
Hehe. Ach. Soms moet je op een wat grotere schaal denken om alles in perspectief te zien. Anders lijkt alles zo dramatisch.
Mooie leeftijd toch, aftakeling die begint.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nietDaarom vind ik het ook zo moeilijk voor te stellen dat Inso zegt dat hij 40-50 een mooie leefitidj vind om dood te gaan.
Amen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd. Als ik in de put zit denk ik hoe lang dit universum al bestaat en hoe weinig mijn leven eigenlijk voorstelt en dan ben ik weer positief.
Ach, heeft misschien te maken met mijn studie. Je wordt dan wel gedwongen naar lange termijn en grotere geheel te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nietDaarom vind ik het ook zo moeilijk voor te stellen dat Inso zegt dat hij 40-50 een mooie leefitidj vind om dood te gaan.
Wat studeer jequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, heeft misschien te maken met mijn studie. Je wordt dan wel gedwongen naar lange termijn en grotere geheel te kijken.
Dudequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interessant
ben ik te dom voor helaas
Zitten zeker hele interessante dingen bij.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interessant
ben ik te dom voor helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |