Oh ja wel, maar je kan bedragen van 500+ inzetten moeilijk meer wedden noemenquote:
Dudddddddddddeeeeeequote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar je kan bedragen van 500+ inzetten moeilijk meer wedden noemen
Maar ik vroeg of alles goed ging
hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dit jaar dus geen festival. Zo had je er vorig jaar twee.. zo heb je er straks 0. Godvertyfus man
Nee bagger eigenlijk. Maandag weer zkh, en ik heb besloten daar niet eerder weg te gaan dan dat ze duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja wel, maar je kan bedragen van 500+ inzetten moeilijk meer wedden noemen
Maar ik vroeg of alles goed ging
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dit jaar dus geen festival. Zo had je er vorig jaar twee.. zo heb je er straks 0. Godvertyfus man
Soms ook 200 okequote:
Omdat Werchter als is uitverkocht en pukkelpop tot nu toe maar mweh is. Hopelijk komt er nog wat leuks bijquote:
Ja, is toch stoooooommm.quote:
Mag ik ook 200e?quote:
Ander ziekenhuis wel dit keer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee bagger eigenlijk. Maandag weer zkh, en ik heb besloten daar niet eerder weg te gaan dan dat ze duidelijkheid verschaffen
Met jou?
Nog steeds Hengelo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ander ziekenhuis wel dit keer?
Ja wel goed, vandaag voor het eerst in maanden weer naar sportschool geweest
Ik ben zwarte piet nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat Werchter als is uitverkocht en pukkelpop tot nu toe maar mweh is. Hopelijk komt er nog wat leuks bij. Hoeft maar kleine beetje te zijn
[..]
Ja, is toch stoooooommm.
[..]
Mag ik ook 200e?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Bweheheh, toto gaat in een ziekenhuis wonen jongens!
reading is ook kut dit jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Omdat Werchter als is uitverkocht en pukkelpop tot nu toe maar mweh is. Hopelijk komt er nog wat leuks bij. Hoeft maar kleine beetje te zijn
Ik heb een kuthekell aan Sinterklaasquote:
Ik zie jou echt niet als festivalgangerquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
reading is ook kut dit jaar.
niet dat ik naar festivals ga, die tijd is voorbij.
1 keer geweestquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou echt niet als festivalganger
Beetje chest tochquote:
Kerstman dan, jezusquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een kuthekell aan Sinterklaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |