quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hardcore pvdd'ers zijn echt kanjer ziek in hun kop op twitter
Serieus hoor, dat zijn echt hele fanatieke engerts.quote:
De samenleving heeft ook totaal niks aan zulke dwarsliggers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
PvdD
Die mensen hebben mij meermaals met de dood bedreigd op twitter
Allemaal het land uit!
Hou je is inquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Die hardcore pvdd'ers zijn echt kanjer ziek in hun kop op twitter
Nee, ik tweette dat ik niet voor geld investeren in diervriendelijke proeven was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je is in![]()
Je zult wel lekker provocerend hebben getweet jou kennende
wtfquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik tweette dat ik niet voor geld investeren in diervriendelijke proeven was.
Gelijk doodsbedreigingen vanaf allemaal rare accounts
Hahahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hhaahah ja ongelofelijk he. Die gast was er in het vorige seizoen ook al bij.. Had een kapper zn haar helemaal in model geknipt enzo. Zag er serieus netjes uit.. nu zit het weer verneukt. En hij zit op fok
[..]
Nou de meeste mensen krijgen wel een naar gevoel als ze vlees linken aan dieren en wat er gebeurt met dieren en shit voordat het op je bord ligt. Maaar.. dit willen we helemaal niet en onze hersenen schakelen deze informatie onbewust uit.. Dus als je vlees ziet liggen zul je onbewust niet aan een dier denken maar alleen aan 'vlees'.
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Manga als kadootje is geen probleem als dat je ding is.
hentai, mwah, nee
Dit is niet overdreven ofzo, maar bij de pvdd zit er een groep mensen die echt extremistisch in hun wereldbeeld zijn.quote:
Dat heb je vaker bij one-issue partijen jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit is niet overdreven ofzo, maar bij de pvdd zit er een groep mensen die echt extremistisch in hun wereldbeeld zijn.
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha
Maar echt zo ongegeneerd zitten poepen
En die gulp
Mijn god. Kan me vorostellen dat het hem nog niet gelukt is.
[..]
Ja tuurlijk.
Hij wist dat ze het leuk vond. Maar hoe ze erop reageerde was echt awkward.
Die mensen bij dat programma zijn echt hopeloos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En dan ook echt 'zo dat lucht op
![]()
![]()
". Hou gewoon je mond
.
En dat haar.. echt ja nee.. Kleren zagen er ook écht niet uit. Dat wordt niks. Denk dat ie zn piemel nog geen eens wast
De keuze voor de Partij voor de Dieren zorgt ervoor dat er ruimte is voor mens en dier, nu en in de toekomst.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk trouwens wel dat de PvdD veel goede punten heeft maar het is alleen een beetje jammer dat ze niet meer weten te vertellen dan shit over dieren.
Sommige zijn ook wel leukquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die mensen bij dat programma zijn echt hopeloos.
Ja, alsof de wereld bestaat uit mens en dierquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De keuze voor de Partij voor de Dieren zorgt ervoor dat er ruimte is voor mens en dier, nu en in de toekomst.
Jij kan toch alleen maar alles belachelijk maken, overal grapjes over maken, overal tegen aantrappen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De keuze voor de Partij voor de Dieren zorgt ervoor dat er ruimte is voor mens en dier, nu en in de toekomst.
Ja sorry, maar als je mens en dier gelijk wilt stellen kun je echt de tering krijgen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan toch alleen maar alles belachelijk maken, overal grapjes over maken, overal tegen aantrappen.
Krijg je geen eten thuis ofzo?
Want?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja sorry, maar als je mens en dier gelijk wilt stellen kun je echt de tering krijgen.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze per definitie niet gelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |