Naisquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik krijg een Sligro pasje op mijn naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11
Wat heb je gedaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Omg, ik krijg een Sligro pasje op mijn naam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!11
Mag je wel keertje met mij meequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nais![]()
Zou ik nog keertje heen willen
Iemand gevonden een onderneming heeft en mij wil inschrijvenquote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mag je wel keertje met mij mee. Gaan we dagje Sligro-en
![]()
[..]
Iemand gevonden een onderneming heeft en mij wil inschrijven![]()
![]()
![]()
Ik heb daar nooit zo'n behoefte toe.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Crack_ het volgende:
Het is ook zo heerlijk dat je gewoon kei hard kunt rennen doro die winkels![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit zo'n behoefte toe.
Ja want ik eet vlees, uhu.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
bij de sligro verkochten ze vroeger kangoeroe vlees crack dat moet je kopen
Winkels als de sligro of de hanos hebben echt ALLES wat je wil als je gaat koken enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Crack_ het volgende:
En ALLES kunt vinden wat je wil hebben. Waar ik vaak nog wel problemen mee heb..
I KNOWquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Winkels als de sligro of de hanos hebben echt ALLES wat je wil als je gaat koken enzo
Een kangaroe is niet om op te eten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
tis toch maar een kangoeroe kunnen we missen als kiespijn
hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kangaroe is niet om op te eten.
Straks wordt mn pasje afgepakt!quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik gooi je wel in een karretje Krek, ga ik je door de winkel heen roetsjen
Neequote:
moleculair koken?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I KNOW![]()
.
Had van 't weekend met de mama van Tchock en Tcohck de hanos bezocht en heb der fucking goedkoop buffel mozzarella gekocht (60ct per stuk goedkoper dan supermarkt![]()
) en 750g zonnebloempitten en 500g amandelschaafsel.. gewoon 10 euro goedkoper dan supermarkt waaaaaaaaaaah. En ik wil ook kreeft kopen en ik wil ook moleculair koken en ze hebben al die shit daar en ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
![]()
Zie hem dan hahaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:21 schreef Insomnia_ het volgende:
sjonge jonge jonge wat een logica weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |