Va ploxquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ben sowieso niet echt een TCmens
Hallo de LR.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo de hallo Ess. Je kan bijna gaan aftellen.
Ook weinig attent. Al een boze brief geschreven?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hallo de LR.
Ik moet helaas nog wat langer wachten. Zijn vlucht is vertraagd.
Dat doe ik uiteraard pas nadat hij veilig is geland. Je weet het nooit met vluchten van Malaysia Airlines die vertrekken uit Kuala Lumpur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook weinig attent. Al een boze brief geschreven?
Sjonge jonge jonge, ik stem niet eens VVD.quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Is feit hoor.
Die man weet niet eens wat er in het partijprogramma/regeerakkoord staat beschreven dat nota-bene door de partij waarop hij zelf stemt is samengesteld
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Inso zijn schoonouders hebben in tegenstelling tot Inso zelf wel geld. Dus hij leent daar een Audi om elke dag mee naar de supermarkt te rijden![]()
![]()
VVD'ers <=> rijken?. Never mind jij mag nog niet eens stemmen.
Serieus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doe ik uiteraard pas nadat hij veilig is geland. Je weet het nooit met vluchten van Malaysia Airlines die vertrekken uit Kuala Lumpur.
Hij vliegt idd met Malaysia Airlines vanaf Kuala Lumpur..quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus?
Wel stom toeval anders
Ja. 0-0 dankzij Berghuis zijn extreme misser op een veld waar nog geen koe op zou willen staan zo slechtquote:
En dan ook nog vertraging om welke reden dan ook...quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij vliegt idd met Malaysia Airlines vanaf Kuala Lumpur..
Nee hoor, ik vind het raarder dat ik zijn vlucht niet kon vinden op flightradar24.. maar dat heb ik eerder ook al gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. 0-0 dankzij Berghuis zijn extreme misser op een veld waar nog geen koe op zou willen staan zo slecht
[..]
En dan ook nog vertraging om welke reden dan ook...
Extra zenuwen erdoor, of? Denk dat het de kans eerder verkleind.
Tegen Salzburg ingezet?quote:
Ah. Boze brief dan toch nog maar even voor je houden inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het raarder dat ik zijn vlucht niet kon vinden op flightradar24.. maar dat heb ik eerder ook al gehaddan heeft ie ineens een andere code oid
nee niks gezetquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen Salzburg ingezet?
Die waren in de heenwedstrijd ook echt weer goed namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |