Natuurlijk.quote:
Een planeet gaat echt niet door menselijk toedoen kapot.quote:
Het is nog steeds onwoonbaar toch?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Kijk naar een tsjernobyl, totaal onwoonbaar geacht.
De natuurdaar is al weer groots aan het herstellen zonder mensen.
Maar in 25 jaar is de natuur geweldig hersteld.quote:
Hangt er vanaf wat je herstellen noemt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is nog steeds onwoonbaar toch?
Nou en Fukushima dan? Dat had ook helemaal uit de hand kunnen lopen. Ook iets waar de aarde niet zomaar van hersteld was geweest hoor.
Jawel hoor. Als het de tijd krijgt te herstellen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
Nou en Fukushima dan? Dat had ook helemaal uit de hand kunnen lopen. Ook iets waar de aarde niet zomaar van hersteld was geweest hoor.
Ja dat is waarquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
De wereld gaat nog door als wij er niet meer zijn he.
Er is gemiddeld iedere 65 miljoen jaar een massa uitsterving. Misschien zijn wij het wel dit keer.quote:
rip dinosquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gemiddeld iedere 65 miljoen jaar een massa uitsterving. Misschien zijn wij het wel dit keer.
Ja hou eens op zegquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is gemiddeld iedere 65 miljoen jaar een massa uitsterving. Misschien zijn wij het wel dit keer.
hoezo nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hou eens op zegWil ik neit aan denken hoor
Positieve instelling welquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo niet
als we gaan, gaan we met z'n allen
Hehe. Ach. Soms moet je op een wat grotere schaal denken om alles in perspectief te zien. Anders lijkt alles zo dramatisch.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hou eens op zegWil ik neit aan denken hoor
Zo denk ik ook altijd. Als ik in de put zit denk ik hoe lang dit universum al bestaat en hoe weinig mijn leven eigenlijk voorstelt en dan ben ik weer positief.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe. Ach. Soms moet je op een wat grotere schaal denken om alles in perspectief te zien. Anders lijkt alles zo dramatisch.
Ja maar dat kan ik nietquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Positieve instelling wel
[..]
Hehe. Ach. Soms moet je op een wat grotere schaal denken om alles in perspectief te zien. Anders lijkt alles zo dramatisch.
Mooie leeftijd toch, aftakeling die begint.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nietDaarom vind ik het ook zo moeilijk voor te stellen dat Inso zegt dat hij 40-50 een mooie leefitidj vind om dood te gaan.
Amen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo denk ik ook altijd. Als ik in de put zit denk ik hoe lang dit universum al bestaat en hoe weinig mijn leven eigenlijk voorstelt en dan ben ik weer positief.
Ach, heeft misschien te maken met mijn studie. Je wordt dan wel gedwongen naar lange termijn en grotere geheel te kijken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nietDaarom vind ik het ook zo moeilijk voor te stellen dat Inso zegt dat hij 40-50 een mooie leefitidj vind om dood te gaan.
Wat studeer jequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, heeft misschien te maken met mijn studie. Je wordt dan wel gedwongen naar lange termijn en grotere geheel te kijken.
Dudequote:Op donderdag 20 maart 2014 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
interessant
ben ik te dom voor helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |