Nee hehe, maar op sommige vlakken mag het verschil wel wat minder. Maar daar hadden we het gister al overquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze per definitie niet gelijk zijn.
Respect voor dieren uiteraard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Mens en dier gelijk stellen lijkt me ook niet echt realistisch
Truequote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Respect voor dieren uiteraard.
Maar gelijk stellen is ronduit debiel
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En dan ook echt 'zo dat lucht op
![]()
![]()
". Hou gewoon je mond
.
En dat haar.. echt ja nee.. Kleren zagen er ook écht niet uit. Dat wordt niks. Denk dat ie zn piemel nog geen eens wast
Animo gaat hard achteruit danquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik best voor het afschaffen van dierproeven als de mensen die er zo fel op tegen zijn zich vrijwillig aanmelden
Gewoon experimentele geneeskunde toepassen op Volkert en z'n kornuiten.quote:
Weet ik al niet meerquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom lukte het vorig seizoen niet?
Wat versta jij onder respect voor de natuur. Ik bedoel, in de 21ste eeuw is het vrijwel onmogelijk geworden om rekening te houden met de natuur. Het draait om het grote geld.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Maak er wat mij betreft maar gewoon respect voor de natuur van hoor.. Daar ontbreekt het op veeeel vlakke echt nog aan
Volkert, waar ben je als we je nodig hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon experimentele geneeskunde toepassen op Volkert en z'n kornuiten.
Niets mis mee.
Zodra een partij kamervragen gaat stellen over de vorm van vissenkommen, vind ik het heel moeilijk om ze nog serieus te nemen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:54 schreef Crack_ het volgende:
Mens en dier gelijk stellen lijkt me ook niet echt realistisch
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkert, waar ben je als we je nodig hebben
Ja, moeten we vooral nog honderden jaren zo door laten gaan. Blijft er niks meer van deze planeet overquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder respect voor de natuur. Ik bedoel, in de 21ste eeuw is het vrijwel onmogelijk geworden om rekening te houden met de natuur. Het draait om het grote geld.
Onzin.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moeten we vooral nog honderden jaren zo door laten gaan. Blijft er niks meer van deze planeet over
Moreel gezien moet er wat aan gedaan worden, de realiteit wijst uit dat dit onmogelijk is geworden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, moeten we vooral nog honderden jaren zo door laten gaan. Blijft er niks meer van deze planeet over
Maar niet alles.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onzin.
De planeet kan ontzettend veel hebben.
Jawel hoor. Behoud van massa en dergelijke.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Behoud van massa en dergelijke.
Je wilt iedereen in 1x plat hebben?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Als de mensen straks een keer het lootje leggen hersteld de planeet verbazingwekkend snel.
Jawel hoor.quote:
Nee hoor, maar vroeg of laat zal het er wel een keer van komen. En dan bestaat de planeet nog prima.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je wilt iedereen in 1x plat hebben?
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar vroeg of laat zal het er wel een keer van komen. En dan bestaat de planeet nog prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |