quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie hem dan haha![]()
Ja ik vind dat gewoon
Nee dat slaat nergens op, dat is net als dat het in Nederland ook niet normaal word gevonden hondenvlees te eten en in CHina wel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]je klinkt nu net een boer die frikandel besteld in azie
houden wij kangoeroes als huisdierquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op, dat is net als dat het in Nederland ook niet normaal word gevonden hondenvlees te eten en in CHina wel.
Houden Australiėrs een kangaroe als huisdier?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
houden wij kangoeroes als huisdier
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
Fokje, ik ben super goed bezig met mijn scriptie en verwacht dat ie binnenkort klaar is.
nee die eten ze opquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Houden Australiėrs een kangaroe als huisdier?
Nouja,quote:
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou niet zonder vlees kunnen maar ik had deze kerst voor het eerst een beetje een naar gevoel erbij, raar he?
Ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou niet zonder vlees kunnen maar ik had deze kerst voor het eerst een beetje een naar gevoel erbij, raar he?
Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik snap het allemaal veel beter.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Ok.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedankt voor deze heldere uitleg. Ik snap het allemaal veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |