insoquote:
quote:
ja morgenquote:
succesquote:
Betwijfel het. Wellicht even op Den Haag HS in en uit checken? Dan zit je tenminste zeker goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:27 schreef essnhills het volgende:
Weet iemand hier toevallig of je korting krijgt met de NS als je om 06:27 incheckt? De spits begint om 06:30 en duurt tot 9 uur. Maar vanaf 8.55 kun je weer voor je daluren korting inchecken. Hoe werkt dat vóór de spits begint? Dat kan ik nergens vinden
quote:Wanneer is Dal Voordeel geldig?
Dal Voordeel is niet in de spits geldig. Spitsuren zijn: van maandag t/m vrijdag van 6:30 uur tot 9:00 uur, en van 16:00 uur tot en met 18:30 uur. Let op: het moment van inchecken bepaalt of u wel of geen korting krijgt. Als u om 6:28u incheckt, kunt u dus gewoon met korting reizen. In de vakantieperiodes gelden dezelfde spitsperiodes.
Helaas heb ik dat morgenochtend al nodig, en er is nu geen spits meer om het te checkenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betwijfel het. Wellicht even op Den Haag HS in en uit checken? Dan zit je tenminste zeker goed.
[..]
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap dus ik houd gewoon wijselijk mijn mond in plaats van mogelijk foutief advies gevenquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat morgenochtend al nodig, en er is nu geen spits meer om het te checken
Ze hebben dus een 5 minuten regel voor die korting zodat je nog tijd hebt om je trein te halen.
Maar over hoe het andersom werkt kan ik niets vinden.
Doe datquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het niet helemaal snap dus ik houd gewoon wijselijk mijn mond in plaats van mogelijk foutief advies geven
Heb je het al eens uitgeprobeerd?quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je het al eens uitgeprobeerd?
Oh. Dus geen ervaringsdeskundigequote:
Gelukkig niet. Half zeven de trien hebben pfffff.. kwart over 7 is vroeg genoeg voor mijquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh. Dus geen ervaringsdeskundige
Als je niet weet waar ik het over heb, heeft 't ook geen nut om 't uit te leggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |